M'n haar is nu bijna droog, en het ruikt nog sterker naar de Creamquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef debby1973 het volgende:
Denk dat de jouwe morgen komt. Net op www.trachtrace.nl gekeken en daar staat hij nog op het postkantoor zegt de site. Ik zal hem in de gaten houdenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht overigens vol smart op het pakketje..
Echt niemand die even voor me wil/kan kijken ergens?quote:[
Gaat er trouwens hier iemand nog een dezer dagen naar de lush?
Ik heb namelijk een (misschien vreemd) vraagje. Ik ben een grote fan van waylander rhassoul (voorheen middle earth turns to rock) alleen die wat ze in Maastricht verkopen vind ik een beetje mislukt. Hij is niet donkerbruin en lekker modderig zoals ie hoort maar meer grijzig
Hij ruikt ook minder sterk. Ik heb nog een stuk goeie liggen uit luik (mooi donkerbruin) maar ik wil graag nog wat meer. Dus als iemand echt goeie donkere bruine waylander ziet liggen (die echt goed op het plaatje van de site lijkt). Mag ie me best wat meenemen (200 gram ofzo). Kosten worden vergoed, dat spreekt voor zich.
Het plan is (maar dat is echt een plan dus...) om volgende week ergens nog in de Amsterdamse Lush winkels verzeild te raken. Mocht dit inderdaad lukken, dan zal ik zeker voor je kijken. Verder heb ik eigenlijk hetzelfde probleem als Debby. Woon in een dorp vlakbij Den Haag en bestel alles online. Sorry..quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Echt niemand die even voor me wil/kan kijken ergens?[afbeelding]
ik ga donderfdag of vrijdag, maar kan het nu even niet met zekerheid zeggen nogquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb pas ook een stuk Waylander gekocht. Ik denk dat de samenstelling definitief veranderd is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ja, alleen minder sterk heb ik het idee.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:52 schreef Anitra het volgende:
Aventura is de geur wel hetzelfde van Waylander?
Das balen, want juist die sterke geur was zo lekker. Voorlopig heeft Rick nog gelukkig.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, alleen minder sterk heb ik het idee.
Ik ontken alles jah!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef Anitra het volgende:
Thanks
Voor je het weet heb je veel hoor, ik heb Maerycke ook gewaarschuwd dat het een verslaving word. Het mocht niet batenZij is nu net zo erg zo niet erger
dan mij.
Oh wat heerlijk!!!! Is je huid rustig nu? Lekker genieten hoor!!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef debby1973 het volgende:
Heb al wel een lushlijstje maar nog geen b never. Ik ga vanavond in bad (mijn eerste lush bad sinds 2 weken!) even goed de catalogus doorkijken.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ontken alles jah!![]()
Debby: Wat heerlijk dat je weer in bad mag! Ik durfde het eigenlijk niet te vragen, maar het gaat dus een stuk beter begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |