abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29492127
ik ga overigens donderdagweer naar lush..
ik heb een collega helemaal enthousiast gemaakt..
door mijn karma walmen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29492142
die vaerassingspaketen zien er oevrigens ook leuk uit, dat lijkt me ou heel leuk.
pi_29492151
Heb nog even zitten lezen op het duitse forum.
Als je boven een bepaald bedrag besteld krijg je het zogenaamde parolen kadootje. In de nieuwsbrief staat een soort raadsel en als je de oplossing vermeld bij je bestelling krijg je een kadootje. Meestal een ballistic of bbs volgens mij. Verder krijg je een kodootje bij een bestelling van over de 50 euro en een kadootje bij een bestelling van over de 100 euro. Day kan gewoon een echt kado pakket zijn!
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:45:17 #54
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29492222
Wat een leuk idee van Lush Duitsland. Dat is toch weer een heel ander verhaal als de grote bestellingen die wij doen en waar we niet eens proefjes bij krijgen (maar dat mag ik vast niet zeggen..).
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:48:59 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29492284
Van mij houden jullie die nieuwe foto tegoed. Ben er niet aan toegekomen en het is inmiddels te donker om er nog aan te beginnen.

Volgend weekend nog maar eens proberen.

Leuk die Duitse verrassingspakketjes!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29493140
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:41 schreef debby1973 het volgende:
M'n haar is nu bijna droog, en het ruikt nog sterker naar de Cream Maar verder zie ik weinig verschil met als ik de American Cream alleen als conditoner gebruik. Sinds ik het gebruik is m'n haar wel minder pluizig, normaal moet ik na het wassen altijd iets van wax of créme in m'n haar doen, en dat is nu niet meer nodig. Ik wil gewoon nog een goeie shampoo ook, en vind Big te onhandig.
Back in business.
pi_29493692
Die duitse pakketje zijn idd leuk!
pi_29493864
En leuk ook dat ze er kadootjes bij doen in duitsland
Nederland is maar braaf eigenlijk met lush dan.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29494087
Ik heb trouwens op Ebay een Mont Blanc massage bar gekocht
Ben heel benieuwd hoe die is.
pi_29494127
Was da voor iets dan?

En die foto van jou Anitra o my god
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29494835
Dat is massage bar die er uit is.

Ik vergeet te bedanken voor de complimentjes van de foto Thanks!!!
Hij is echt erg he? Als je wel eens bij ikea komt dan weet je hoe groot dat hartje is, dacht toen ik begon met neerleggen dat komt nooit vol. Maar wel dus
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:10:52 #62
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29494938
Ik heb vanacht heerlijk geslapen met mijn nieuwe Dream Time Temple Balm
Maar dat kan ook komen omdat ik doodmoe de kroeg uit kwam rollen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_29496672
ik wacht overigens vol smart op het pakketje..
pi_29499891
Zo jullie zijn dit weekend snel gegaan
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:35:47 #65
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29500328
Het grote wachten is begonnen... Wanneer zou mijn fijne Lush pakketje komen (en ben ik thuis op dat moment?). De spanning stijgt tot ongekende hoogte.
pi_29501001
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht overigens vol smart op het pakketje..
Denk dat de jouwe morgen komt. Net op www.trachtrace.nl gekeken en daar staat hij nog op het postkantoor zegt de site. Ik zal hem in de gaten houden
pi_29501586
Heb een mailtje gestuurd naar de duitse lush. Ik wil graag weten wat de verzendkosten zijn en of het mogelijk is zonder credit card iets bij ze te bestellen.
Als je boven de 100 besteld krijg je een kadootje van tussen de 10 en 30 euro! Verder krijg je als je boven de 50 euro besteld ook een kadootje. Dit is elke maand iets anders. De vorige keer was het volgens mij de glitterbug, de keer daarvoor een soapstack. Wel leuk hoor.
Daar zitten ze te klagen als ze bij de bestelling maar 1 gratis bbs en een paar stukjes zeep hebben gekregen. Bij een bestelling van boven de 100 euro krijg je, naast je kadootje van boven de 50 euro, gewoon een Fairies and Flowers, of een kado pakket.

[ Bericht 27% gewijzigd door debby1973 op 08-08-2005 12:34:39 ]
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:14:35 #68
57434 Marloes
Digital Love
pi_29501603
Ik was al een paar dagen m'n gezicht alleen met aquamarina, dus geen creme erna oid, en het is zo zacht :bloos:
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29501756
quote:
[
Gaat er trouwens hier iemand nog een dezer dagen naar de lush?
Ik heb namelijk een (misschien vreemd) vraagje. Ik ben een grote fan van waylander rhassoul (voorheen middle earth turns to rock) alleen die wat ze in Maastricht verkopen vind ik een beetje mislukt. Hij is niet donkerbruin en lekker modderig zoals ie hoort maar meer grijzig
Hij ruikt ook minder sterk. Ik heb nog een stuk goeie liggen uit luik (mooi donkerbruin) maar ik wil graag nog wat meer. Dus als iemand echt goeie donkere bruine waylander ziet liggen (die echt goed op het plaatje van de site lijkt). Mag ie me best wat meenemen (200 gram ofzo). Kosten worden vergoed, dat spreekt voor zich.
Echt niemand die even voor me wil/kan kijken ergens?

[ Bericht 0% gewijzigd door morgaine21 op 08-08-2005 12:36:46 ]
pi_29501893
Sorry morgaine, ik woon in Enschede en bestel alles online.
pi_29502001
Even een mededeling voor iedereen voor wie ik zeepjes heb gekocht:

Ze zijn (wederom) erg 'breed' gesneden dus ze passen niet zomaar door de brievenbus. Ik snijd ze daarom in tweeen. Tenzij iemand dit echt bezwaarlijk vind dan kan ik het als pakketje laten versturen. De porto word dan alleen 5,50
pi_29502077
Ik ga ook niet naar Lush voorlopig
pi_29502109
Héél héél héél misschien ga ik van de week nog naar Amsterdam... Maar de mensen die daar wonen kunnen misschien makkelijker even kijken? Morgaine koopt altijd half Maastricht leeg voor ons, dus dan kunnen we ook wel wat terug doen toch?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:36:30 #74
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29502238
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Echt niemand die even voor me wil/kan kijken ergens?[afbeelding]
Het plan is (maar dat is echt een plan dus...) om volgende week ergens nog in de Amsterdamse Lush winkels verzeild te raken. Mocht dit inderdaad lukken, dan zal ik zeker voor je kijken. Verder heb ik eigenlijk hetzelfde probleem als Debby. Woon in een dorp vlakbij Den Haag en bestel alles online. Sorry..
pi_29502287
quote:

[..]

ik ga donderfdag of vrijdag, maar kan het nu even niet met zekerheid zeggen nog
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:31:26 #76
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29502744
Ik heb zojuist m'n bestelling binnen gekregen! Reden genoeg voor een feestje uiteraard. Alleen heb ik helaas hetzelfde probleem met mijn potje Gorgeous als dat Debby dat had. Mèn.. wat ruikt dat vies! En het had ook nog eens gelekt over de gehele inhoud van mijn pakketje (en één van m'n shampoobars daar helaas bij klef gemaakt... ).

Dus ik gebeld.. (zweet in m'n handen natuurlijk)... maar gelukkig reageerde de Lush medewerkster aan de telefoon helemaal geweldig (wat een moppies zijn het toch ook hè?) en krijg ik een nieuwe Gorgeous en shampoobar toegestuurd! Ik heb nog aangeboden de Gorgeous en aangetaste shampoobar terug te sturen, maar dat hoefde niet.

Lush!

En nu ga ik even fijn genieten van mijn nieuwe Lush spulletjes.. Die Olive Branche douchegel rook erg verleidelijk
pi_29502839
ET heb jij al reaktie op je mail?

Ik heb net weer gemaild om te vragen wat er uit gekomen is? En dat ik wel een oplossing wil. Ben benieuwd. Ook heb ik doorgegeven dat de trichomania helemaal geen 2 in 1 is. Die heb ik onlone besteld, maar op de vipparty bleek t helemaal geen 2 in 1 te zijn (merkte ik wel aan mijn haar)

Die duitsers doen t beter Debby
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29502857
Maerycke vind je t echt van die moppies? Ik vind t eigenlijk vrij oenig dat ze gewoon die stink cremes blijven sturen
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:48:05 #79
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29502907
Ik denk dat ik gewoon nog een oude partij had en dat de melding van Debby bij Lush en de verzending van mijn pakket elkaar gekruist hebben eigenlijk. En het meisje aan de telefoon was inderdaad echt een moppie (en ik was ook erg tevreden over de dames in de Lushwinkel in Amsterdam toen) Overigens werd er wel gezegd dat het gigantisch druk was en dat de persoon die normaal de bestellingen afhandelt met vakantie is (waardoor het nu door een andere medewerker gedaan werd). Kan verklaren waarom er dingen misgaan nu natuurlijk.

Ik zou overigens de mensen die nog op antwoord wachten per email aanraden even te bellen. Het was werkelijk zo opgelost en als mijn pakketje inderdaad vandaag nog verzonden wordt dan ben ik eigenlijk dik tevreden over de manier waarop ze in ieder geval mijn bestellingen hebben afgehandeld tot nu toe
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:21:59 #80
57434 Marloes
Digital Love
pi_29503298
Ik vraag het nog maar even een keer omdat niemand had gereageerd

Heeft iemand ervaring met de ultralight face protector? Is het een lekkere creme, is ie dik of dun? etc.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29503452
Ik ken hem niet Marloes. Ik ken alleen afterlife.
pi_29503830
Newbee in Lushland komt net terug van haar geweldige vakantie in Italie!!
Ben met mijn lieve italiaanse vriendje (die in nederland woont) naar zijn familie geweest, helemaal super!
Ik heb zijn moeder beloofd om een bruisbal met echte rozen van Lush op te sturen!!

Hopelijk kennen jullie me nog een beetje..

Ik heb me voorgenomen om na de vakantie bij Lush online te bestellen.
Nu heb ik een beetje heel erg veel geld gespendeerd in Italie, dus zal het wel even duren voordat ik bestel
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:18:39 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29503836
quote:

[..]

Ik heb pas ook een stuk Waylander gekocht. Ik denk dat de samenstelling definitief veranderd is.
Mijn stukje is nu ook lichtgrijs. Wel jammer.
pi_29503907
Mijn keuzes worden tot nu toe:

Miranda 200 gram
Angels on Bare skin scrub
pi_29503991
ik heb net de catalogus van b never too busy gekregen samen de de engelse lush times!
  maandag 8 augustus 2005 @ 16:40:30 #86
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29504018
Marloes: Helaas, die ken ik niet
Sweet16: Welkom terug van vakantie Da's een flink stuk Miranda wat je gaat kopen

De Olive Branch is echt heel erg lekker *snuffelt nog maar eens een keer* Ik heb zelfs geen bodylotion gebruikt deze keer...
pi_29504102
oeps ik bedoel 100 gram miranda!!!
pi_29504154
Sweet 16 welkom! Miranda is erg lekker en AOBS ook!

Maerycke kl*te dat jij ook de verkeerde pot had. Wel goed geregeld idd. Denk dat je het dan woensdag binnen hebt omdat morgen de pakketjes de deur uit gaan. (en hopenlijk zit mijn Fair Trade Foot Liotin ook eindelijk bij )

Debby heb je al een verlanglijstej gemaakt?

Aventura is de geur wel hetzelfde van Waylander?
pi_29504191
dankjewel Maerycke en Anitra.
Anitra: Jouw foto van jouw verzameling is erg impressing!!
Dat wil ik ook!!
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:06:37 #90
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29504301
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 16:52 schreef Anitra het volgende:

Aventura is de geur wel hetzelfde van Waylander?
Ja, alleen minder sterk heb ik het idee.
pi_29504324
Thanks
Voor je het weet heb je veel hoor, ik heb Maerycke ook gewaarschuwd dat het een verslaving word. Het mocht niet baten Zij is nu net zo erg zo niet erger dan mij.
pi_29504326
Heb al wel een lushlijstje maar nog geen b never. Ik ga vanavond in bad (mijn eerste lush bad sinds 2 weken!) even goed de catalogus doorkijken.
pi_29504361
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:06 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, alleen minder sterk heb ik het idee.
Das balen, want juist die sterke geur was zo lekker. Voorlopig heeft Rick nog gelukkig.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:12:53 #94
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29504386
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef Anitra het volgende:
Thanks
Voor je het weet heb je veel hoor, ik heb Maerycke ook gewaarschuwd dat het een verslaving word. Het mocht niet baten Zij is nu net zo erg zo niet erger dan mij.
Ik ontken alles jah!

Debby: Wat heerlijk dat je weer in bad mag! Ik durfde het eigenlijk niet te vragen, maar het gaat dus een stuk beter begrijp ik?
pi_29504428
ja, het gaat een stuk beter! De jeuk is bijna weg. Moet nog wel mijn antibiotica slikken voor ongeveer 10 dagen. Alleen blijft de plek op mijn voet open. Heb er maar verband om gedaan. Is niet zo'n fris gezicht anders. Leg mijn voet ook maar op de rand van het bad en niet er in. Heb de fabrikant van de creme waar dit door gekomen is een mailtje gestuurd maar heb helemaal niets terug gekregen. Slecht hoor.
pi_29504440
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:08 schreef debby1973 het volgende:
Heb al wel een lushlijstje maar nog geen b never. Ik ga vanavond in bad (mijn eerste lush bad sinds 2 weken!) even goed de catalogus doorkijken.
Oh wat heerlijk!!!! Is je huid rustig nu? Lekker genieten hoor!!!
pi_29504451
In de engelse lush times staan 2 nieuwe giftsetjes:
bring me sunshine:
happy hippy 100gr
the olive branch 100gr
skin sin 100gr
miranda
bohemian
you've been mangoed
the sicilian
honey bee bath ballistic
therapy massage bar

happy bathday:
tisty tosty
butterball ballistic
karma soap
banana moon
bohemian
blue skies and fluffy white clouds
therapy massage bar
dreamtime bath melt
pi_29504470
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 17:12 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik ontken alles jah!

Debby: Wat heerlijk dat je weer in bad mag! Ik durfde het eigenlijk niet te vragen, maar het gaat dus een stuk beter begrijp ik?
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:29:01 #99
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29504587
Gelukkig maar, Debby! Alleen jammer van die open plek op je voet. Zakje en een elastiek erom heen misschien tijdens het badderen?
pi_29504843
Heb net een mailtje gekregen van de duitse lush. Echt snel hoor, heb ze gisteravond pas gemaild. De verzendkosten:
Die Versankosten sind 15,95 Euro.
Ab Warenwert 100,00 Euro betragen die Versandkosten 11,95 Euro.
Ab Warenwert 150,00 Euro betragen die Versandkosten 6,95 Euro.

En je kan alleen met credit card betalen. Het versturen van de pakjes gaat binnen 3 werkdagen. 99,3% van de pakjes gaat zelfs de dag na de bestelling al met de post mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')