Scheelt mij weer Lushreiskosten als jij daar woontquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daar heb je zeker geluk mee gehad Aventura
Volgend jaar ga ik in Amsterdam studeren, en dat is natuurlijk het Lush capitool van Nederland, met 2 winkels.
I am looking forward!
Maar ik wil alvast een beetje een Lush geurende kamer creeeren
Geen dankquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lijstje Lijstje Lijstje
Miranda 100 gram
Angels on Bare Skin Scrub
Chelsea Bruisbal
Karma 100 gram zeep
Youki - Hi Bruisbal
Dankzij lieve Vava kan ik ook een bruisbal voor mezelf aanschaffen, omdat ik geen bad heeft, maar zij wel, dankjewel
Bollywood vind Rick erg lekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef Vava het volgende:
Lijstje tot nu toe:
Bruisbal Bollywood 200g ¤ 4,25
Running For The Embassy 110g (body butter voor de voeten) ¤ 8,95
Karma Bubble Bar slice 100g ¤ 4,25
Dream Time Temple Balm 10g (NIEUW!) ¤ 6,95
Reincarnate 100g ¤ 5,95
Gaat misschien nog wat af, of komt nog wat bij
Ik ga die Bollywood gewoon proberen, ik vind de naam ook zo leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:09 schreef Anitra het volgende:
[..]
Bollywood vind Rick erg lekker
RFTE is geweldig!!! Ik gebruik hem minstens 1x op een dag (in stukken snijden voor je hem gebruikt is erg handig)
geen idee, wil het ook gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier en ook een Lushjunk, ik vind het leuk om te zien dat jullie het ook allemaal zo lekker vinden!
Mag ik meteen een vraagje stellen? Ik heb vandaag een proefje van Big gekregen en wilde het gaan gebruiken straks maar kun je een conditioner erna gebruiken of is dat geen goed idee omdat dan het idee van volume weg is?
Meld je in dat topic. We helpen je er wel doorheen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:31 schreef Anitra het volgende:
Ik heb het al een paar keer bekeken, maar snapte er niks van. Wil wel heel graag mee doen!
Ik tot nu toe nog maar 50, en ik heb nog lang niet allesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:04 schreef imago het volgende:
Net nagerekend hoeveel ik tot nu toe aan Lush heb uitgegeven... en nu ben ik een beetje geschrokken
Asissi verkopen ze hier ook al toch? Heb hem van de week nog in mn handen gehad. Wou dat het ook zo snel ging met die buttercreams :Squote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:35 schreef Godivia het volgende:
Goedemorgen mensen! Ik heb gister mijn haar met Big gewassen, erg aparte ervaring moet ik zeggen. Het schuimt niet zo super dus ik had volgens mij veel meer nodig dan ze in de winkel zeiden maargoed, ik merk verder eigenlijk geen verschil met andere shampoos dus ik twijfel nog of ik deze zal kopen of niet.
Misschien heeft nog iemand tips hoe je deze shampoo het beste kunt gebruiken?
Verder hoop ik vandaag een pakketje uit Engeland binnen te krijgen met onderandere Assisi (de nieuwe babyshampoo die ze in Engeland verkopen) en verschillende bodybutters. Ik ben erg benieuwd.
Ik wil het niet eens narekenen. Als ik alleen al denk hoeveel ik telkens bij de meets spendeer. En dan kijk ik naar mn lijst. En al die andere keren.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:04 schreef imago het volgende:
Net nagerekend hoeveel ik tot nu toe aan Lush heb uitgegeven... en nu ben ik een beetje geschrokken
Waar heb jij Assisi dan gezien? In Maastricht hebben ze hem in ieder geval niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:21 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Asissi verkopen ze hier ook al toch? Heb hem van de week nog in mn handen gehad. Wou dat het ook zo snel ging met die buttercreams :S
Die Big werkte bij mij het best als je eerst je haar nat maakt, dan er een klodder van dat spul inwrijft en dan nog eens nat maken en weer wrijven, dan schuimt ie echt goed. Mijn haar kreeg wel meer volume en glansde ook heel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |