abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29525299
Daar heb je zeker geluk mee gehad Aventura
Volgend jaar ga ik in Amsterdam studeren, en dat is natuurlijk het Lush capitool van Nederland, met 2 winkels.

I am looking forward!
Maar ik wil alvast een beetje een Lush geurende kamer creeeren
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29525633
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daar heb je zeker geluk mee gehad Aventura
Volgend jaar ga ik in Amsterdam studeren, en dat is natuurlijk het Lush capitool van Nederland, met 2 winkels.

I am looking forward!
Maar ik wil alvast een beetje een Lush geurende kamer creeeren
Scheelt mij weer Lushreiskosten als jij daar woont
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_29525654
Ik vind die Ginger Man eigenlijk ook wel superschattig

Let's plant a tree
pi_29525768
Lijstje Lijstje Lijstje

Miranda 100 gram
Angels on Bare Skin Scrub
Chelsea Bruisbal
Karma 100 gram zeep
Youki - Hi Bruisbal

Dankzij lieve Vava kan ik ook een bruisbal voor mezelf aanschaffen, omdat ik geen bad heeft, maar zij wel, dankjewel
pi_29525810
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lijstje Lijstje Lijstje

Miranda 100 gram
Angels on Bare Skin Scrub
Chelsea Bruisbal
Karma 100 gram zeep
Youki - Hi Bruisbal

Dankzij lieve Vava kan ik ook een bruisbal voor mezelf aanschaffen, omdat ik geen bad heeft, maar zij wel, dankjewel
Geen dank

Maar ik wil wel even de geur ruiken hoor
Let's plant a tree
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:25:10 #256
57434 Marloes
Digital Love
pi_29525840
Mijn lijstje:

Angels on Bare skin
Celestial/Imperials/Ultralightface protector
Miranda/Milkybar/Rockstar
Creamy Candy Bath Bubble Bar slice
Melting Marshmellow Moment
Candy Fluff
Retread
Dream cream
Crash Course in Skin Care Bio Fresh Masker
Think pink ballistic/honney bee/butterball

die dingen waar een / tussenstaat wil trouwens zeggen dat ik er maar 1 van neem

Maar toch, misschien moet ik maar wat schrappen want het wordt erg veel
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29525848
In totaal 26 euro, lijkt me een goed starttarief denk ik zo
Nu ga ik niet meer strepen of iets dergelijks..of misschien toch wel
pi_29525964
Ik denk dat ik de karma zeep als proefje ga vragen
pi_29525997
Een flink lijstje, Marloes!
Ik wil ook zoveel mogelijk...
Maar het leuke hieraan is dat je echt goed moet kiezen wat je wilt, want het is toch flink aan de prijs
Ik heb nu wat basisproducten die ik ga bestellen, daarna ga ik uitbreiden en misschien echt een voorraad maken, maar zo ver is het nog lang niet
pi_29526251
Ik heb nog wel een proefje karma voor je als je dat wilt hebben. Of ik bedoel eigenlijk dat ik wel een proefje voor je kan maken. Heb hier nog 4 stukken karma zeep liggen.
pi_29526323
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en ook een Lushjunk, ik vind het leuk om te zien dat jullie het ook allemaal zo lekker vinden!

Mag ik meteen een vraagje stellen? Ik heb vandaag een proefje van Big gekregen en wilde het gaan gebruiken straks maar kun je een conditioner erna gebruiken of is dat geen goed idee omdat dan het idee van volume weg is?
Love in a world gone mad.
pi_29526331
Wow, dat is enorm vriendelijk van je, Debby, zal ik je mijn adres toemailen?
pi_29526383
Welkom Godiva, ik ben een beginnend Lush fan, de experts kunnen je vast verder helpen
pi_29526488
Bedankt Sweetsixteen!
pi_29526539
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:31 schreef Vava het volgende:
Lijstje tot nu toe:

Bruisbal Bollywood 200g ¤ 4,25
Running For The Embassy 110g (body butter voor de voeten) ¤ 8,95
Karma Bubble Bar slice 100g ¤ 4,25
Dream Time Temple Balm 10g (NIEUW!) ¤ 6,95
Reincarnate 100g ¤ 5,95

Gaat misschien nog wat af, of komt nog wat bij
Bollywood vind Rick erg lekker
RFTE is geweldig!!! Ik gebruik hem minstens 1x op een dag (in stukken snijden voor je hem gebruikt is erg handig)
pi_29526654
Welkom Godiva!
pi_29526689
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:09 schreef Anitra het volgende:

[..]

Bollywood vind Rick erg lekker
RFTE is geweldig!!! Ik gebruik hem minstens 1x op een dag (in stukken snijden voor je hem gebruikt is erg handig)
Ik ga die Bollywood gewoon proberen, ik vind de naam ook zo leuk

En dat voetenspul lijkt me ook wel wat, ik heb pas zo'n voetenbubbelbadje gekocht en dat spul lijkt me heerlijk voor daarna
Let's plant a tree
pi_29526744
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:55 schreef Godivia het volgende:
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier en ook een Lushjunk, ik vind het leuk om te zien dat jullie het ook allemaal zo lekker vinden!

Mag ik meteen een vraagje stellen? Ik heb vandaag een proefje van Big gekregen en wilde het gaan gebruiken straks maar kun je een conditioner erna gebruiken of is dat geen goed idee omdat dan het idee van volume weg is?
geen idee, wil het ook gaan gebruiken.
bevalt het?>
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29526807
Dankjewel Anitra

Ik wilde even het antwoord afwachten voor ik in bad ga, maar ik ga het denk ik maar gewoon proberen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:23:15 #270
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29526812
Welkom Godiva Ik gebruik het zelf niet sorry, dus kan er niets over zeggen. (Mooie usericoon trouwens)
pi_29526838
Ja moet je doen, Godiva, en dan natuurlijk vertellen of het leuk/lekker/fijn is..
pi_29526844
Ook bedankt Maerycke! Wat een leuke reacties van iedereen zeg, volgens mij is het heel gezellig hier
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:29:25 #273
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29526922
Sweet16: Je envelop ligt klaar (hoop 'm morgen al op de bus te doen). Zit ook een stukje Rockstar in
pi_29527015
aaaah wat lief superdankjewel Maerycke, ik kan niet wachten hahah
pi_29527056
Hoi Godivia

Ik kom hier ook nog maar net binnenwandelen
Let's plant a tree
pi_29527353
Welkom Godivia! Sweet16 mail me maar hoor.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:24:31 #277
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29528032
O.k. girls I need your help!

Wie o wie wil er meedoen aan een project waarmee je je computer kunt laten zoeken naar een medicijn tegen bijvoorbeeld HIV of kanker.

Dit programmaatje draait op de achtergrond mee op je pc. Daar merk je verder eigenlijk niets van, je pc wordt niet trager ofzo. Je computer gebruikt het rekengeheugen dat jij niet gebruikt om berekeningen te maken (als ik het goed heb de reactie van moleculen op bepaalde proteïnen, maar kan ook iets anders zitten).

NEway, dat doen we al een tijdje hier op Fok. En dat is best leuk. We staan heel hoog in de Nederlandse statistieken en zijn bezig aan het sparen voor een zogenamde megaflush aanstaande maandag.

Om de grootste flush ooit te doen hebben we alleen wat hulp nodig. Vandaar mijn noodoproepje. Alle uitleg staat in dit topic. Als je je daar aanmeld zijn er hele vriendelijke users die je verder helpen omdat we heel graag willen dat dit project slaagt. Ik zou het ontzettend op prijs stellen als de Lush dames hier een klein handje konden helpen. Al is het maar voor één week, langer is natuurlijk nog fijner.

[Fokschaap]Help Fok! zoeken naar medicijnen tegen HIV/kanker
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:25:43 #278
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29528057
sorry voor offtopic trouwens.

ik heb vandaag gedouched met Flying Fox. Mijn bijpassende temple balm heeft alleen alle geur verloren. Of tenminste, ik heb de indruk dat het eerst sterker was.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29528194
Ik heb het al een paar keer bekeken, maar snapte er niks van. Wil wel heel graag mee doen!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:33:55 #280
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29528244
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 23:31 schreef Anitra het volgende:
Ik heb het al een paar keer bekeken, maar snapte er niks van. Wil wel heel graag mee doen!
Meld je in dat topic. We helpen je er wel doorheen.

En anders ben ik nog op msn
pi_29534557
ik kan niet meer inloggen.

Hebben meer mensen dit probleem. Ik vindt dit zeer vervelend
  woensdag 10 augustus 2005 @ 08:52:23 #282
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29534730
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 08:38 schreef ymme het volgende:
Ik vindt
pi_29535086
Goh, Sanne, klinkt als een goed initiatief.
Ik kijk er vanmiddag / vanavond of morgen naar, moet straks namelijk werken.
Maar ik was natuurlijk zo benieuwd hoe het hier ging in het topic..
addict...
pi_29535248
Ik heb gisteren een nieuwe Celestial gekocht in Den Bosch. En ik kreeg een hele, doch in stukken liggende Fever Meer wilde mocht ik niet kopen van vriendlief. !

Maar mn Celestial ruikt een beetje vreemd.
Whatever I want.
pi_29535680
O my god nee he Peri Had daar dan ff geroken mutsie

Ben benieuwd hoe de nieuwe georgios ruikt van Debby. Die kreeg je vandaag toch?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29535787
Ja ik rook daar dus ook. En toen vond ik 'm daar wel okay ruiken. Maar dat kwam misschien omdat dat meisje net vantevoren met het proefpotje in mn neus had gezeten
Whatever I want.
pi_29535860
Ik ben echt super benieuwd naar hoe al die potjes ruiken die opnieuw opgestuurd worden.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29536502
euhm
juist.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29536633
Ik vind het wel grappig om te zien hoe op allerlei andere (vrouwen)fora de Lush-topics ook uit de grond schieten Nouja, misschien gewoon omdat ik er nu meer op let. Maar volgens mij zijn wij wel het meest hysterisch van allemaal
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29536865
Net nagerekend hoeveel ik tot nu toe aan Lush heb uitgegeven... en nu ben ik een beetje geschrokken
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29537223
Goedemorgen mensen! Ik heb gister mijn haar met Big gewassen, erg aparte ervaring moet ik zeggen. Het schuimt niet zo super dus ik had volgens mij veel meer nodig dan ze in de winkel zeiden maargoed, ik merk verder eigenlijk geen verschil met andere shampoos dus ik twijfel nog of ik deze zal kopen of niet.
Misschien heeft nog iemand tips hoe je deze shampoo het beste kunt gebruiken?

Verder hoop ik vandaag een pakketje uit Engeland binnen te krijgen met onderandere Assisi (de nieuwe babyshampoo die ze in Engeland verkopen) en verschillende bodybutters. Ik ben erg benieuwd.

Trouwens, als je potje Celestial vreemd ruikt moet je ermee teruggaan, daarvoor zijn de producten natuurlijk te duur. Hoewel ik moet zeggen dat mijn Celestial naast bijvoorbeeld Sympathy for the skin (beetje hetzelfde luchtje) een beetje barbeque/bacon-achtig ruikt hoor, dat vond ik ook vreemd.
  † In Memoriam † woensdag 10 augustus 2005 @ 12:58:10 #292
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29537957
Zoals beloofd, even de gescande artikeltjes:

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29538121
Mijn nieuwe potje gorgeous is er! Wat een verschil zeg. Deze heeft echt een heel zacht geurtje. De creme van het oude potje is geel, dik, er ligt een laagje water op, zitten klontjes in en ruikt naar een kampvuurtje.
De creme van het nieuwe potje ziet er uit als vanille yoghurt, is als een lotion en ruikt heel zacht.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:14:55 #294
57434 Marloes
Digital Love
pi_29538124
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:04 schreef imago het volgende:
Net nagerekend hoeveel ik tot nu toe aan Lush heb uitgegeven... en nu ben ik een beetje geschrokken
Ik tot nu toe nog maar 50, en ik heb nog lang niet alles
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29538183
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:35 schreef Godivia het volgende:
Goedemorgen mensen! Ik heb gister mijn haar met Big gewassen, erg aparte ervaring moet ik zeggen. Het schuimt niet zo super dus ik had volgens mij veel meer nodig dan ze in de winkel zeiden maargoed, ik merk verder eigenlijk geen verschil met andere shampoos dus ik twijfel nog of ik deze zal kopen of niet.
Misschien heeft nog iemand tips hoe je deze shampoo het beste kunt gebruiken?

Verder hoop ik vandaag een pakketje uit Engeland binnen te krijgen met onderandere Assisi (de nieuwe babyshampoo die ze in Engeland verkopen) en verschillende bodybutters. Ik ben erg benieuwd.
Asissi verkopen ze hier ook al toch? Heb hem van de week nog in mn handen gehad. Wou dat het ook zo snel ging met die buttercreams :S

Die Big werkte bij mij het best als je eerst je haar nat maakt, dan er een klodder van dat spul inwrijft en dan nog eens nat maken en weer wrijven, dan schuimt ie echt goed. Mijn haar kreeg wel meer volume en glansde ook heel mooi.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:22:17 #296
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29538190
Imago, doet eens verklappen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29538200
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 11:04 schreef imago het volgende:
Ik wil het niet eens narekenen. Als ik alleen al denk hoeveel ik telkens bij de meets spendeer. En dan kijk ik naar mn lijst. En al die andere keren.
Whatever I want.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:34:15 #298
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29538297
Mijn Gorgeous heb ik ook binnen.. en dit is inderdaad de Gorgeous geur die ik me herinner.. Dit zouden ze in 5 liter flessen moeten verkopen zodat ik een badje kan maken en erin kan gaan zitten..
pi_29538373
Is echt grappig om de 2 potjes naast elkaar te zien. Ben heel blij met dit nieuwe potje. Ga hem vanavond lekker opsmeren.
pi_29538478
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:21 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Asissi verkopen ze hier ook al toch? Heb hem van de week nog in mn handen gehad. Wou dat het ook zo snel ging met die buttercreams :S

Die Big werkte bij mij het best als je eerst je haar nat maakt, dan er een klodder van dat spul inwrijft en dan nog eens nat maken en weer wrijven, dan schuimt ie echt goed. Mijn haar kreeg wel meer volume en glansde ook heel mooi.
Waar heb jij Assisi dan gezien? In Maastricht hebben ze hem in ieder geval niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')