O.k. girls I need your help! Wie o wie wil er meedoen aan een project waarmee je je computer kunt laten zoeken naar een medicijn tegen bijvoorbeeld HIV of kanker.
Dit programmaatje draait op de achtergrond mee op je pc. Daar merk je verder eigenlijk niets van, je pc wordt niet trager ofzo. Je computer gebruikt het rekengeheugen dat jij niet gebruikt om berekeningen te maken (als ik het goed heb de reactie van moleculen op bepaalde proteïnen, maar kan ook iets anders zitten).
NEway, dat doen we al een tijdje hier op Fok. En dat is best leuk. We staan heel hoog in de Nederlandse statistieken en zijn bezig aan het sparen voor een zogenamde megaflush aanstaande maandag.
Om de grootste flush ooit te doen hebben we alleen wat hulp nodig. Vandaar mijn noodoproepje. Alle uitleg staat in
dit topic. Als je je daar aanmeld zijn er hele vriendelijke users die je verder helpen omdat we heel graag willen dat dit project slaagt. Ik zou het ontzettend op prijs stellen als de Lush dames hier een klein handje konden helpen. Al is het maar voor één week, langer is natuurlijk nog fijner.
[Fokschaap]Help Fok! zoeken naar medicijnen tegen HIV/kanker
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*