Lekker he? Je rook hem helemaal door de envelop heenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:18 schreef La_Guiri het volgende:
Anitra, de Angel's Delight is aangekomen!!Hij ruikt lekker en wat een groot stuk!
Dankjewel!![]()
Vind je het trouwens goed als ik de Banana Moon ook doormidden snijd? Het is namelijk zo'n vierkant stuk en best dik.
Shirley, de shampoobars in combinatie met de American Cream vind ik zelf erg een goede combo (Ik heb zelf de laatste weken de Ultimate Shine shampoobar gebruikt... uitstekend ding). Ik heb zelf helemaal verpest haar door het vele verven (ik word al oudquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook nog geen shampoo, en twijfel welke ik moet nemen. Met een proefje Big liep ik alleen maar te klooien, dus vind dat niet echt handig eigenlijk, maar weet niet wat anders.. ik ben niet zo dol op die fruitgeurtjes, dus I Love Juicy is ook niks.. Maar ik wil iets wat deugd voor m'n haar doet, want het is echt verpest.
Ja, ik heb ook al vele malen mijn haar geverfd. Hoelang doe je dan ongeveer met zo'n shampoobar? Want ik wil altijd wel dat het lekker schuimt, en ben bang dat ik er dan van veel nodig heb. Maar aan de andere kant lees ik dan in het krantje dat het tot 80 keer meegaat...dat is dan wel weer verleidelijk.. En ik had de Ultimate Shine inderdaad ook al bekeken..quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Shirley, de shampoobars in combinatie met de American Cream vind ik zelf erg een goede combo (Ik heb zelf de laatste weken de Ultimate Shine shampoobar gebruikt... uitstekend ding). Ik heb zelf helemaal verpest haar door het vele verven (ik word al oud) en hiermee hou ik het prima in conditie
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef Maerycke het volgende:
Potdomme, Sanne en Anitra.. wat zijn we het weer eens!
Een paar keer over je goed natte haar halen (maar dat is onder de douche geen probleem) en je hebt een enorme schuimkop. Het is eerder een probleem dat je teveel schuim hebt, dan te weinig eigenlijk. 80 keer doe ik er niet mee denk ik (maar ik heb erg lang haar (tot op de bips)) maar ik heb er tot nu toe al zeker een keer of 15 uitgehaald en hij is nog lang niet op.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al vele malen mijn haar geverfd. Hoelang doe je dan ongeveer met zo'n shampoobar? Want ik wil altijd wel dat het lekker schuimt, en ben bang dat ik er dan van veel nodig heb. Maar aan de andere kant lees ik dan in het krantje dat het tot 80 keer meegaat...dat is dan wel weer verleidelijk.. En ik had de Ultimate Shine inderdaad ook al bekeken..
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:47 schreef Shirley het volgende:
Laat maar..ik ben overtuigd als de échte ''junks'' het zeggen
Hm..dat worden weer extra kosten voor een extra beurt kapper wat inhoudt dat er minder Lush gekocht kan worden.... Dilemma...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
het enige dat ik jammer vind van de bars, is dat mijn haarverf er zo ultrasnel uitgewassen wordt, terwijl het toch echt permanente verf is.
Ja maar ik ben nog steeds in ontkenningquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niet verkeerd opvatten hoor!! Dit is een gedogen verslaving!
Forget it.. You're a Lush-junk, girl!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog steeds in ontkenning![]()
Whehehe. Dat zijn de ergste!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog steeds in ontkenning![]()
Ja, naar teer als het goed is. Maar het is voor m'n vader, die heeft zelf namelijk roos en wilde dat uitproberen, dus hij heeft dan last van de lucht, ik niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij stinkt de Soak en Float enorm (wat ik me ervan herinner dan). Anitra.. toevallig stonden wij samen aan die shampoobars te snuffelen tijdens de meeting.. welke had nu die vreselijke lucht?
Ja dat was die!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij stinkt de Soak en Float enorm (wat ik me ervan herinner dan). Anitra.. toevallig stonden wij samen aan die shampoobars te snuffelen tijdens de meeting.. welke had nu die vreselijke lucht?
Ik heb nog een Honey Bee liggen en geen bad, mag je zo hebben. alleen het opsturen word een ramp dan bedenk ik me want die past echt niet door de brievenbus en om 5,50 te betalen voor een bruibal is ook overdrevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
Honey Bee ( ben dol op HIWTK, m'n favo)
Soak and Float
Ultimate Shine
Retread
Sandstone
Mask of Magnaminty
Aquamarina!
Imperialis
Ambrosia (al kan die wel geschrapt worden tot een volgende keer)
Ja...die lucht alleen al! En vind em lekker wassen, m'n gezicht is zachter, ik lijk ook wat minder puistjes te hebben...maar daar gebruik ik em nog te kort voor denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef Maerycke het volgende:
Verder een mooi lijstje hoor trouwens! Ik zie dat je naar aanleiding van het proefje helemaal om bent wat Aquamarina betreft!
Hm..en in stukjes is ook geen optie denk ik. Maar lief dat je het aanbood.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb nog een Honey Bee liggen en geen bad, mag je zo hebben. alleen het opsturen word een ramp dan bedenk ik me want die past echt niet door de brievenbus en om 5,50 te betalen voor een bruibal is ook overdreven
En op de Aquamarina na is het een heerlijk lijstje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:44 schreef Anitra het volgende:
Jij ben een junkie-in-wording
Je begint al lijstjes te maken en te strepen
50 euro is voor mij ook heel veel hoor Het is hier altijd strepen, lijstjes maken, weer strepen en weer nieuwe lijstjes maken. Kan er weken zoet mee zijn voor ik weer iets koop hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk Shirley, dat je weet wat je wilt.
En over dat budget kan ik me best indenken.
50 euro is ook nog best veel geld voor starters zoals wij
Ik wilde even kijken op de site van Lush hoeveel mijn spulletjes zouden kosten (nog niet echt op gelet, eigenlijk, en ik kan pas vanaf de 20e bestellen (loon etc.) ) maar de 'pagina kan niet worden weergegeven'
kheb trouwens nog maar 2 dingetjes op mijn lijstje staan :s ik ben echt een n00b
Je hoeft hem niet open te draaien om er iets uit te krijgen iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ern het pakje is binnen
het is maar goed dat je die peoder hebt ingepakt..
als je het potje ondersteboven houdt, loopt er gewoon poeder uit, dekseltje sluit niet helemaal 100 % af.
andersd hadden ze hwt pakje vast achtergehouden, dachten ze dat het antrax was ofzo..
Thank you!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |