abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:02:19 #226
57434 Marloes
Digital Love
pi_29523473
Ik heb hier een stuk HIWTK en I should coco liggen en m'n hele kamer ruikt ernaar als je binnenkomt
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:02:25 #227
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29523475
Hij is heerlijk! Na het lezen van de beschrijving had ik behoorlijke twijfels, maar nu ik 'm heb, blijf ik snuffelen. Lekker!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:07:10 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29523547
Mijn mailtje en het antwoord dat ik kreeg:
quote:
L.S.

Afgelopen maandag (1 augustus) heb ik op een VIP-avond in filiaal Leidsestraat een nieuw potje Celestial gekocht.

Echter toen ik deze opsmeerde viel de geur in negatieve zin op. De geur lijkt in niets op een eerder potje dat ik had. De geur die ik nu opsmeer houdt het midden tussen gebakken bacon en een kampvuurtje.

Een vriendin die met mij mee was die avond en ook een potje Celestial heeft gekocht, ontdekte hetzelfde; bij haar rook het absoluut niet naar het proefje dat zij eerder bij een online-bestelling heeft gekregen. Zij heeft hier afgelopen vrijdag al over gemaild en kreeg van jullie de vraag om de naam van degene die het gemaakt heeft en de productiedatum door te geven. Deze blijkt gelijk aan mijn potje;

De creme is gemaakt door Caroline op 23/06/05, use by 23/08/06.

Tevens heb ik ondertussen op diverse internetfora (in binnen- en buitenland) meldingen van hetzelfde probleem gezien, ook met andere cremes. In Nederland eenzelfde luchtje met Georgeous (hier is echter ook de samenstelling vreemd van), in Engeland een branderig luchtje aan Imperialis.

Allemaal meldingen van een branderig luchtje dat lijkt op een kampvuurtje o.i.d.

Door dit luchtje wordt de Celestial in mijn geval ongeschikt om als dagcreme te gebruiken, ik word na een tijdje gewoon wat weeeig in m'n maag door het bacon-luchtje. Ook als nachtcreme is het niet echt prettig om met zo'n luchtje te gaan slapen (en het luchtje blijft ook in m'n beddengoed hangen).

Aangezien ik in Rotterdam woon en dus geen filiaal in de buurt heb om even te overleggen, wil ik dit graag met jullie doen. Voor mij is het nu gewoon weggegooid geld en dat kan toch nooit de bedoeling van Lush-producten zijn.

Ik hoor graag jullie spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,

--------------------------------------------------------------------------------------

Beste Eloise,

Dank voor je emailtje.

Vervelend dat je Celestial niet goed is. We hebben inderdaad meer klachten ontvangen over de betreffende potjes. We hebben contact opgenomen met de fabriek, maar zij kunnen niet direct aangeven wat er mis is. Omdat alle producten met de hand gemaakt zijn en voornamelijk natuurlijke ingrediënten bevatten, kan het soms zijn dat de samenstelling iets verschilt. Het verschil echter is nu wel erg groot.

Daarom sturen we natuurlijk een nieuw potje op!

Zou je ons je adres door willen geven?

Nogmaals onze excuses,

Met vriendelijke groet,

Lush NL J
Zonder moeilijk doen enzo..
heb ze dus net m'n adres gemaild
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:09:42 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29523595
Fijn E.T. dat je een nieuw potje krijgt. Ik hoop dat die wel goed is (zoals de mijne en zoals hij hoort te zijn).
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29524034
Hoop dat de volgende idd weer naar vanille ruikt!
pi_29524155
Rockstar iemand ervaring mee?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_29524180
Ik denk bijna iedereen hier wel. Is heel lekker maar je moet wel van zoet houden.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 19:43:06 #233
57434 Marloes
Digital Love
pi_29524204
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Rockstar iemand ervaring mee?
Ik was eerst van plan hem te kopen in de winkel, maar toen ik eraan rook vond ik het toch veel te zoet
HIWTK en I should coco vond ik veel lekkerder
The more that I appear.
pi_29524225
Ik las de beschrijving op de site, ja.

Debby, hoe was je vakantie trouwens?
pi_29524258
HIWTK is toch erg zoet?
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze geur geworden!
pi_29524274
Heel lekker, veel zon en zee/zwembad. Was alleen te kort. Maar er stond een lush pakketje op me te wachten dus naar huis gaan was ook erg leuk.
pi_29524372
Vakantie is altijd te kort, helaas

Ik heb er ook echt zin in om me lekker te verwennen met Lush, maar ik moet nog even 10 dagen wachten op mijn loon die gestort moet worden

Ik denk dat ik de eerste keer zo rond de 30 euro ga besteden incl. verzendkosten.

Ik ga samen bestellen met Vava, die in dezelfde woonplaats woont, om de reiskosten te drukken
pi_29524481
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Ik heb er ook echt zin in om me lekker te verwennen met Lush, maar ik moet nog even 10 dagen wachten op mijn loon die gestort moet worden

Ik denk dat ik de eerste keer zo rond de 30 euro ga besteden incl. verzendkosten.

Ik ga samen bestellen met Vava, die in dezelfde woonplaats woont, om de reiskosten te drukken
Reiskosten hihi

Maar idd, ik ga ook Lush bestellen, ik ken Lush al heeeeeel lang maar nog maar 1 ding van gehad, ooit dus ja.. nu dus wat bestellen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:04:56 #239
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29524546
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Als je een proefje HIWTK wilt, mail me even met je adres, want dat heb ik bij een bestelling gratis als proefje gekregen (maar ik heb nog 2 grote stukken HIWTK liggen), dus echt nodig hebben doe ik het niet.
pi_29524671
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:10 schreef morgaine21 het volgende:
Er zijn weer 3 pakketjes de deur uit: cheesecake, bibi en shirley kunnen plaats nemen onder de brievenbus
Misschien morgen al binnen dus! Totaal geen idee wat ik van de Snowcake en Spice Mountain kan verwachten,maar bitterkoekjes en kaneel klinkt erg lekker!
Back in business.
pi_29524746
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:04 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Als je een proefje HIWTK wilt, mail me even met je adres, want dat heb ik bij een bestelling gratis als proefje gekregen (maar ik heb nog 2 grote stukken HIWTK liggen), dus echt nodig hebben doe ik het niet.
Ik ben verliefd op HIWTK! Tot nu toe is het mijn favoriete zeepje, de lucht is zó lekker! Ik wil dat er een hele Honey lijn komt, net als met de Karma en Ginger. Dan ben ik een volmaakt gelukkig mens
Back in business.
pi_29524912
Maerycke, you've got mail!
pi_29524988
Lijstje tot nu toe:

Bruisbal Bollywood 200g ¤ 4,25
Running For The Embassy 110g (body butter voor de voeten) ¤ 8,95
Karma Bubble Bar slice 100g ¤ 4,25
Dream Time Temple Balm 10g (NIEUW!) ¤ 6,95
Reincarnate 100g ¤ 5,95

Gaat misschien nog wat af, of komt nog wat bij
Let's plant a tree
pi_29525020
Iemand trouwens ervaring met 1 van de bovenstaande dingen? Ik kan wel wat tips gebruiken want ik heb dus nauwelijks Lush-ervaring
Let's plant a tree
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:34:54 #245
57434 Marloes
Digital Love
pi_29525043
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK is toch erg zoet?
Ik ben toch wel erg benieuwd naar deze geur geworden!
Wel zoet ja, maar niet té zoet (zoals ik dat had bij Rockstar).

En als je van kokos houdt is I should coco ook erg lekker
The more that I appear.
pi_29525052
ik vind die karma poeder btw niet heel erg naar karma ruiken.
wel een zwaar, ossters geurtje, ergens een brandluchtje.
op zich wel lekker hoor, maar had meer karma geur verwacht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29525078
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:33 schreef Vava het volgende:
Iemand trouwens ervaring met 1 van de bovenstaande dingen? Ik kan wel wat tips gebruiken want ik heb dus nauwelijks Lush-ervaring
Ik heb ooit eens de Bollywood bruisbal besteld en ik vond em zelf erg vies! Het laat een olieachtige substantie achter, en vond em stinken. En de lucht bleef nog de hele dag om me heen hangen. Ik verwachtte een sinaasappelgeur, maar nooit eruit kunnen halen. Nee, dat was m'n ergste miskoop tot nu toe. Maar goed, wie weet zou jij em wel erg lekker vinden. Smaken verschillen natuurlijk.
Back in business.
pi_29525159
Heel erg lief Maerycke wil een HIWTK proefje naar me opsturen :*:*
pi_29525189
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:37 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens de Bollywood bruisbal besteld en ik vond em zelf erg vies! Het laat een olieachtige substantie achter, en vond em stinken. En de lucht bleef nog de hele dag om me heen hangen. Ik verwachtte een sinaasappelgeur, maar nooit eruit kunnen halen. Nee, dat was m'n ergste miskoop tot nu toe. Maar goed, wie weet zou jij em wel erg lekker vinden. Smaken verschillen natuurlijk.
Hmm.. ja, ik hou best van aparte geurtjes en dan vooral de oosterse kruidige geuren dus ik ben er toch wel heel benieuwd naar
en als het stinkt, dan kan ik altijd nog een douche nemen achteraf
Let's plant a tree
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:47:33 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29525223
Toch blijft het jammer dat jullie zoveel moeite moeten doen. Dat hoort niet vind ik, zeker niet bij producten met zulke prijzen. Ben blij dat ik vlakbij de winkel woon en alles eerst kan ruiken voor ik het meeneem. Oja, ik had deze week manvolk over de vloer en hij vond Waylander ook helemaal lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')