Impressive!!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Anitra het volgende:
Om Maerycke d'r topic titel eer aan te doen gooi ik even mijn foto er in met mijn verzamelingetje
[afbeelding]
Dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Impressive!!!
Ik moet ook eens een nieuwe foto maken. Heb mijn Think Pink er nog niet eens op.![]()
Het is heel erg. Ik weet het.quote:
Mooie foto van een mooie verzamelingquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Anitra het volgende:
Om Maerycke d'r topic titel eer aan te doen gooi ik even mijn foto er in met mijn verzamelingetje
Voor bij wie het forum vreemd doet:quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:47 schreef debby1973 het volgende:
doet het forum bij jullie ook zo vreemd? Nu dus niet meer.
Dat is volgens mij ook net de pest. Die siliconen blijven idd op het haar zelf liggen maar doet niks aan het haar van binnen. Het lijkt een gezonde bos maar dat is het niet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:04 schreef imago het volgende:
Retread ken ik niet. Maar ik kan wel zeggen dat ik blij ben dat in de Lush-produkten niet van die siliconen zitten waardoor je haar glad en glanzend *lijkt* terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
American cream als leave-in? Dat wordt toch hartstikke vet? Maar als het te combineren valt ga ik er natuurlijk wel even over nadenken....quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:27 schreef debby1973 het volgende:
Ik gebruik retread als conditioner en american cream als leave-in conditioner. Ik laat retread rustig een half uurtje in mijn haar zitten als een masker. 1 keer in de week gebruik ik the strokes.
Er zit wel een flinke slag in m'n haar, en moet altijd conditoner in als ik het gewassen heb,anders is het een bos stro. Maar ik kan het wel een keertje proberen natuurlijk..dan ruik je die heerlijke lucht misschien nog beter!quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:33 schreef debby1973 het volgende:
Nee, wordt bij mij niet vet maar ik gebruik altijd al een leave-in omdat ik heel droog krullend haar heb.
Lees net op het engelse forum dat iemand the strokes ipv stylingmouse gebruikt. Schijnt heel goed te werken.
Moet vanavond toch m'n haar wassen, dan ga ik het proberen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:38 schreef debby1973 het volgende:
Ik kneed nadat ik het haar uitgespoeld heb een beetje in het haar. Je haar moet nog wel redelijk nat zijn anders gebruik je snel te veel.
Ik heb je net (nog eens) gemaild, ik hoop dat ie nu aankomt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:01 schreef Shirley het volgende:
Retread klinkt erg goed. Mijn haar is ook beschadigd na het vele verven, fohnen en steilen. Is het nou een shampoo of een condtioner? Want ik ga m'n American Cream écht niet inruilen hoor!
En helaas nog geen mail ontvangen van morgaine21...
Ja, ik heb de mail! En jij hebt zo terug als het goed is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb je net (nog eens) gemaild, ik hoop dat ie nu aankomt.
Geweldige foto!! En een hele mooie verzameling.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Anitra het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |