Thanks Anitra!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef Anitra het volgende:
Ik vind Oh la la erg lekker voor het slapen gaan een daarna in smeren met Dream Cream Sanne!
Mooie verzameling MrsJ!
Mijn Rockstar is alweer opDus ik neem een groot stuk mee uit Hongarije
ah ja die bedoelde ik , en ik heb idd beetje weinig gepost in dit topicquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:34 schreef debby1973 het volgende:
American cream bedoel je denk ik. Ik vind hem echt heel fijn. Ik heb heel droog, krullend haar en ik vind dat hij ook heel verzorgend is. Ik gebruik hem ook als leave-in.
Hallo terug, trouwens.![]()
voetenspullie heb ik nog niet van lush , wel hele droge eeltquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind de pied de pepper wel okay
ruikt kruidig, trekt lekker in
en de fair trade foot lotion vind ik ook errug lekker!
ik heb allebei de cremes, en vind ze allebei errug fijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
voetenspullie heb ik nog niet van lush , wel hele droge eeltvoeten
![]()
Sympathy for the skin? Dat bananen-vanille spullie waar ik trouwens helemaal weg van benquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
welke bodylotion rook ook alweer heel zoet..?
nou ben benieuwd danquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb allebei de cremes, en vind ze allebei errug fijn
de fair trade foot lotion vind ik erg lekker ruiken.
mental note maaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Sympathy for the skin? Dat bananen-vanille spullie waar ik trouwens helemaal weg van ben![]()
Hoe doe jij dat dan? Bij mij werd het heel vettig.. ik had het echter wel op mijn bovenste haren zeg maar zitten, dus ook hoofdhuid. Maar ik vind de geur zo ongelooflijk, en als leave-in ruikt ie veel sterker.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:34 schreef debby1973 het volgende:
American cream bedoel je denk ik. Ik vind hem echt heel fijn. Ik heb heel droog, krullend haar en ik vind dat hij ook heel verzorgend is. Ik gebruik hem ook als leave-in.
Hallo terug, trouwens.![]()
euh? waarom?quote:
Ik heb Marilyn, lekker spul maar doet voor mij verder weinig. Heb er laatst 5 uur mee gezeten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:34 schreef mrsj het volgende:
Heeft iemand ervaring met het Marilyn Haarmasker?
Hij vond jullie ook erg lief. Hij kwam direct heel trots zijn speeltouw laten zien. Je hebt trouwens een mooie dochter hoor. Er is alleen wel iets mis gegaan met je opvoeding hoor. Ze houdt niet van lush!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Funnie het volgende:
Debby, je hondje is echt een poepie hoor!!!![]()
Kikinà zat me helemaal af te lebberen net![]()
Geen enkel resultaat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:48 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb Marilyn, lekker spul maar doet voor mij verder weinig. Heb er laatst 5 uur mee gezeten.
Ik was mijn haar eerst en doe er daarna american cream in, hierna weer goed uitspoelen. Nu niet gaan deppen met een handdoek of het water er uit gaan knijpen. Maar ik je kletsnatte haar nog een beetje american cream doen. Dat kneed je er goed in. Nu gaan deppen met de handdoek. Werkt bij mij erg goed maar dat hangt natuurlijk ook van je haartype af. Ik heb een redelijk dikke bos met superdroge krullen. Als ik er niets vets in doe heb ik echt een oerwoud op mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Bij mij werd het heel vettig.. ik had het echter wel op mijn bovenste haren zeg maar zitten, dus ook hoofdhuid. Maar ik vind de geur zo ongelooflijk, en als leave-in ruikt ie veel sterker.
Nope, ik heb donkerblond haar wat best wel verkleurd in de zon dus ik had wel iets verwacht, maar helaas. Misschien komt het nog als ik de zon in ga, dat het meer wordt door Marilyn en The blonde, dat zei een van de verkoopsters op de meet ook maar het is vooralsnog wel jammer.quote:
Aah, ik had al hele complottheorieen in mijn hoofdquote:
Ik kan het eens proberen! Alleen wring ik mijn haar wel altijd uit voor ik het eirn doe, anders heb ik het idee dat alles er net zo hard weer uitdruptquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik was mijn haar eerst en doe er daarna american cream in, hierna weer goed uitspoelen. Nu niet gaan deppen met een handdoek of het water er uit gaan knijpen. Maar ik je kletsnatte haar nog een beetje american cream doen. Dat kneed je er goed in. Nu gaan deppen met de handdoek. Werkt bij mij erg goed maar dat hangt natuurlijk ook van je haartype af. Ik heb een redelijk dikke bos met superdroge krullen. Als ik er niets vets in doe heb ik echt een oerwoud op mijn hoofd.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef heaven7 het volgende:
Bij mij is het precies hetzelfde als debby. Ik heb ook hele droge krullen en voor mij werkt een leave-in oo k perfect.
[..]
Hoe doe jij dat dan? Bij mij werd het heel vettig.. ik had het echter wel op mijn bovenste haren zeg maar zitten, dus ook hoofdhuid. Maar ik vind de geur zo ongelooflijk, en als leave-in ruikt ie veel sterker.
Ik kan zaterdag misschien ook wel even kijken. Ik huppel dan door Maastricht nl. Is misschien wat makkelijker (ook Rotterdam enzo)quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef PeRi het volgende:
Hodfr is een fokwoord voor godverdomme etc
Ohh dat zou ik echt heel lief vinden als je dat zou willen doen. Wanneer je er langs komt. Temptation is echt een van mn lievelingszeepjes.
Je moet ze goed laten inpakken en versturen in een bubbltjesenvelop of gewoon heel goed inpakken in plastic folie en versturen. Wanneer je het hebt, moet je hier even een gil geven, dan mail ik je en dan maak ik geld naar je over ervoor ! Echt superlief!
je krijgt die van mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef PeRi het volgende:
Hodfr! Ik kom nooit van mn leven in Maastricht.![]()
nee, bahquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef lotje11 het volgende:
Owkee is dat ook weer opgelost! Jij vind het niks, mm?
Jah! Ik! Dat is.. Temptation is die appeltjeszeep toch zoals ik van de week ontdekte? Ik wil wel een stukje! Ik zou het echt superlief van je vindenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef lotje11 het volgende:
Is goed, misschien dat ik zaterdag nog even in de stad ben, maar anders zeker volgende week.![]()
Hoe kom ik aan dat bubbelspul???![]()
![]()
Nog meer liefhebbers? Eénmaal andermaal......
Jaquote:
Nee, ik ben niet bekend in Maastrichtquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef lotje11 het volgende:
ff offtopic maar waar meot je zijn nectarientje? dan kan ik je mischien al zeggen of je er in de buurt gaat komen of niet
Of ben je hier bekend??
Kijk maar wanneer je het doet. Weet je al wat je ervoor terug wilt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
als het me lukt stuur ik m morgen op peri, maar kan even niets beloven
maar je krijgt m wel
Hoe groot is flink?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:44 schreef Maerycke het volgende:
Nou... appeltjeszeep spreekt me wel heel erg aan.. (en je mag 'm ook op de post gooien hoor - desnoods wil ik je zelfs van tevoren nog wel een bubbeltjesenvelop toesturen!) dus een flink stuk mag best!
Joh kijk gewoon wat ze hebben.. normaal stukje is zo rond de 100 gram volgens mij.. maar als ze per ongeluk een groter stuk hebben liggen mag dat ook natuurlijk. En dan maak ik gewoon het geld (aankoopkosten en porto natuurlijk) aan je over!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoe groot is flink?
En Peri, stuk a 7/8 euro staat genoteerd!
Geen idee nog.. misschien word ik wel even in Maastricht gedroptquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef lotje11 het volgende:
Hmm kom je met de bus uit sint geertruid?
Ik ga even een lijstje makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef Sanne het volgende:
Nectarientje, als ze toevallig daar nog snowcake hebben, zou je die dan voor mij willen meenemen? Ik was net te laat hier in Amsterdam, en dat bieden op E-bay is best een omweg als het bij jullie nog gewoon in de winkel ligt.
Ik maak het geld wel aan je over of koop hier iets wat jij graag wilt hebben.
Ik heb het keurig overgeschrevenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef lotje11 het volgende:
uhhhm ja, volgens mij de halte voor het station (mits ie in het weekend niet eerst door het centrum gaat, maar dat kun je even vragen, de streekbuschauffeurs hier zijn best aardig) dan lopend richting de maas, de brug over, rechtdoor lopen tot je tegen de bijenkorf aanloopt, dan rechtsaf, bij de perry aan je rechterhand sla je de grote straat links in, het is de straat van de v&d en dan meer naar het einde toe (richting vrijthof, als je dat iets zegt).
Hoeveel? gewoon 100 gram ergens iets in die buurt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Kyara het volgende:
oe, dat klinkt lekker.
Nectarientje, zou je voor mij ook een stuk mee willen nemen?
Ja, die ene keer per jaar dat ik in Maastricht ben kan ik gelijk gaan sjouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef jessie het volgende:
Maerycke tis onderweg he.
Nectarientje je krijgt t er maar druk mee.
Wat is snowcake voor iets, waar ruikt dat naar. Doet me denken aan die caramelsnoepjes met suiker eroverheen
Ja is ook zeep. Stukje van 100 gram is prima, maar als het wat meer of minder is is het ook goed. Ben gewoon benieuwd naar de geur als je hem echt gebruikt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga even een lijstje maken![]()
Snowcake is ook zeep? En hoeveel zou je willen hebben?
Peri: Temptation, flink stuk a 7/8 euro
Marijke:Temptation flink stukkie
Sanne: Snowcake
Lief van je!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef jessie het volgende:
Maerycke tis onderweg he.
Nectarientje je krijgt t er maar druk mee.
Wat is snowcake voor iets, waar ruikt dat naar. Doet me denken aan die caramelsnoepjes met suiker eroverheen
okidoki! Zou moeten lukkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:07 schreef Sanne het volgende:
Ja is ook zeep. Stukje van 100 gram is prima, maar als het wat meer of minder is is het ook goed. Ben gewoon benieuwd naar de geur als je hem echt gebruikt.
Snowcake, rich and creamy with a scent of perfumed marzipan, is getting to be an essential in the Lush Christmas tradition. It's back again for the Christmas holidays but if you're one of our devoted Snowcake fans, make sure you get enough to last all year. It's beautifully calming and soothing; rose and styrax are gentle and softening for your skin; just what you need when you're feeling tired and emotional.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef jessie het volgende:
Ow ja Anitra graag! Ik ben er erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Anitra het volgende:
Ik vind Snowcake helemaal niet zo lekker als ik dacht.
Djen heeft de helft er van (funnie had hem in 2 stukken opgestuurd) en ik heb dus nog een helft over voor de liefhebber. Sanne als je hem wil hebben geef maar een gil en wel snel want morgen ga ik om 21 uur op vakantie
Die komt me niet bekend voor. Wel: Zit je nu alweer op die sitequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Kyara het volgende:
"zit je nou al weer over die zeepjes te ouwehoeren?"
You've got mailquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:
Hahahaha heel bekend. Toen Maerycke van de week aanbood om Running for the embassy op te sturen durfde ik geen ja te zeggen, het eerst wat Rick zei: Ja jij doet het toch ook voor anderen?
En daar had hij wel gelijk in!
En Maerycke ik ben zo blij dat ik hem heb!!!!
Sanne mail jij je adres dan even?
Daar zie ik ook wel wat inquote:
oki!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef Sanne het volgende:
Ow ja Anitra graag! Ik ben er erg benieuwd naar.
Maar weet nu alleen niet of Nectarientje hier nog leest.
Nectarientje, die hoef je voor mij dus niet meer mee te nemen, maar evengoed heel erg bedankt!
Zo doe ik het ook en dan heb ik het op de zaterdag binnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb nog steeds geen pakketje gehad.... vorige week donderdag besteld en via internetbankieren betaald..
Mooi zo!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:57 schreef lotje11 het volgende:
Yaj!!ik heb het pakketje aquamarina binnen!! Het is enigzins gedeukt, maar de inhoud ruikt lekker!!
Thanx funnie en anitra!!!! Ik weet wat ik morgen ga uitproberen!!
In de Yes van vorige week stonden Candy Fluff en Ambrosia.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:05 schreef Skaai het volgende:
Er staat een stukje in de 'Vriendin' over Demon in the Dark. Ik zal 't zo even inscannen
Hij is erquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:23 schreef Funnie het volgende:
Imago, had jij de envelop al gekregen?
Die was wat later op de post gegaan dan mijn bedoeling was![]()
Helemaal geen probleem hoor.. ik hoop dat het goed werkt!! Ik heb ook de Angels Delight zeep binnen. Wat een heerlijke geur!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef jessie het volgende:
Maerycke, ik heb de dreamcream binnenWat heb je veel gestuurd joh!!! Het zijn 2 van die kleine potjes vol. eerst ruikt t naar Angels on bare skin. Dat vind ik stinken, maar die lucht is er al af als je hem opgemseerd hebt vind ik. En dan is het een lekker neutraal zacht geurtje. Het is meer een lotion als een cream vind ik. Hij is lekker vettig ,heerlijk voor een droge huid lijkt me. Ik heb Janneke (jongste dochter bijna 2) dr pukkelamrpjes en beentjes er net mee ingesmeerd. Bo (oudste dochter 3 jaar) werd jaloers dus die ook ingesmeerd. En mezelf natuurlijk
Bedankt
Geen sterretje te zien hoor.. Het ruikt vreselijk lekker!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef jessie het volgende:
Ik had de sterretjes er al afgehakt als t goed is!
De Karma valt me zo tegen dat ik 'm nog niet eens gebruikt heb...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:11 schreef jessie het volgende:
En die karma vind ik t minst. Die ligt ook onderop in de doosjesverzameling
op de een of andere manier ziet die er niet lekker uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:35 schreef Skaai het volgende:
Omg een Lush taart
[afbeelding]
MissyMirjam: http://www.lush.co.yu/800_600/osnova_800_600/index2.htm en dan even op wallpapers klikken
Maastricht heeft nog (Luik ook maarja daar zul je wel al helemaal niet in de buurt komen)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:17 schreef Drinkemaatje het volgende:
Hmm die angesl delight klinkt errug goed... maar die maken ze dus niet meer?? Of zijn er nog plekken waar ze het wel verkopen? Dan ga ik es kijken of ik daar nog in de buurt kom....
Wij willen natuurlijk hier wel een uitgebreid verslag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:10 schreef YPPY het volgende:
Vandaag voor het eerst naar een Lush winkel: die in Den Bosch. Ik ben benieuwd.
Het was even zoeken, maar toen vonden we de winkel toch nog.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij willen natuurlijk hier wel een uitgebreid verslag.![]()
Ik vind Red Rooster lekker!!quote:
Ja zeker. Ben vooral blij met m'n nieuwe fles American Creamquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:46 schreef Kyara het volgende:
Het wachten werd dus beloond Shirley!
Als je van lekker zoet houdt, is het een goeie aankoop. Ik ben er vooral zo tevreden over omdat ik nooit eerder een conditioner kon vinden waardoor m'n haar na het wassen niet meer pluizig was. Moest er altijd wat insmeren om het een beetje in toom te houden. Met American Cream hoeft dat gewoon niet meer!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:55 schreef Kyara het volgende:
Ik ga vrijdag American Cream kopen. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden!
Ik vraag me af hoe lang je lijstje wordtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:22 schreef SilverStar het volgende:
ah, top, bedankt PeRi!! dan weet ik dus wat ik niet moet bestellen, heb hooikoorts.
* SilverStar zoekt al online wat ze gaat kopen
Volgens mij kan niets jou bij een Lush produkt met honing vandaan houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef PeRi het volgende:
Brazend Honey is wel erg fijn spul voor je gezicht. Zelfs die hooikoorts van me kan me niet bij dat spul vandaan houden
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef SilverStar het volgende:
ik weet niet of ik nou blij moet zijn met het feit dat ik net ben verhuisd: aan de ene kant heb ik nu een bad en zou ik al die bruisballen enzo kunnen proberen, aan de andere kant heb ik nu heeeel veel ruimte in de badkamer, en ga ik misschien teveel geld uitgeven omdat ik het toch allemaal wel kwijt kan daar![]()
Ik raad je iig af om Bollywood te nemen. Dat is mijn enige ervaring qua bruisbal. Als je een schuimbad wil, moet je een Bubble Bar Slice nemen.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef mrsj het volgende:
Ik had dus nog een bruisbal liggen van de tuinen...
M`n zusje heeft`m voor me uitgetest en het is toch wel erg leuk spul
Heeft er iemand ervaring met de bruisballen van Lush? welke raden jullie mij aan?
Ik ben niet geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef lotje11 het volgende:
Yaj!! Maastricht heeft nog zeg je? Als nectarientje niet geweest is moet ik wel naar lush, kan ik gelijk even kijken of ze het nog hebben, de angels delight (heb er dan de laaste 2 keer wel finaal overheen gekeken....)
Ja! Ik heb een weekendje Limburg gedaanquote:Op zondag 10 juli 2005 20:24 schreef Kyara het volgende:
Jammer Nectarientje! Wel een leuk weekend gehad in Maastricht?
Lotje, you're turn!
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:50 schreef debby1973 het volgende:
op makeupalley willen een paar mensen honey bee-have body powder van lush ruilen. Poeder met honinggeur!
quote:
Ja ik! Groot, lekker stuk temptationquote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef lotje11 het volgende:
Oke, wat was de lijst ookweer? temptation voor peri( groot), kyara en nog iemand. Snow cake hoefde niet meer? Dan ga ik es kijken wanneer ik vandeweek daar kom......, donderdag sowieso!
Ow en de therapy massage bar is echt lekker! kruidig luchtje en lekker vettig, masseert goed!!
oh, dat is wel balen zeg.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nou hier NOG steeds niks aan de deur gehad, geld is gewoon direct de 4e van mn rekening geschreven.. als er nou donderdag nog niks is ga ik boos bellen/mailen. (dan is het 2 weken geleden).
Heb je betrouwbare buren?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nou hier NOG steeds niks aan de deur gehad, geld is gewoon direct de 4e van mn rekening geschreven.. als er nou donderdag nog niks is ga ik boos bellen/mailen. (dan is het 2 weken geleden).
Dat had ik ook gedaan. Omdat ik het vervelend vind dat zij steeds pakketjes voor mij moeten aannemen. Had Lush netjes op het pakketje gezet "niet bij buren afleveren" doet die shit TPG het gewoon toch!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je betrouwbare buren?
Ik heb bij mijn bestelling bij het Opmerkingen-veld gezet dat ze alleen op het huisadres moeten afleveren, want ik heb geen lieve buurtjes hier in Rotterdam
Lief van je!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:44 schreef lotje11 het volgende:
Dus Temptation groot voor peri en maerycke, normaal voor kyara
Angels delight: kyara en maerycke en mezelf( indien nog aanwezig)
Dat was het?
Ik kan er ongeveer mn geld op inzetten dat ik m'n Lush-lekkernijen dan niet meer terugziequote:Op maandag 11 juli 2005 11:45 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan. Omdat ik het vervelend vind dat zij steeds pakketjes voor mij moeten aannemen. Had Lush netjes op het pakketje gezet "niet bij buren afleveren" doet die shit TPG het gewoon toch!
Nu was het bij mij niet zo'n probleem, maar als je minder leuke buren hebt is dat toch erg vervelend.
Krijg je geen tracecode door van het pakketje dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan er ongeveer mn geld op inzetten dat ik m'n Lush-lekkernijen dan niet meer terugzie. Helaas geen klein dorpje met grote sociale controle. Hoop dat de TPG-meneer of mevrouw het hier wel netjes doet.
Heb het gister besteld, iemand enig idee wanneer ik het redelijkwijs kan verwachten?
Niks over zien staan bij de orderbevestiging, dus denk het niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Krijg je geen tracecode door van het pakketje dan?
Kan je het toch zo volgen?
Nou dat is er 1 voor de ideenbus dan,ze krijgen altijd een tracecode,doet bijna ieder bedrijf tegenwoordig,als je online besteld.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niks over zien staan bij de orderbevestiging, dus denk het niet.
Mijn buren zijn al te luizig om verkeerd bezorgde post bij me in de bus te doen. Dus ga maar na.
Echt lekker is inderdaad anders, maar het werkt wel goed!!quote:
Ik vind het prima!quote:Op maandag 11 juli 2005 12:11 schreef lotje11 het volgende:
Laten we het zo afspreken, ik haal het wanneer ik er langs kom, meld hier dat ik het heb en mail naar de betreffende personen (voor zover in profiel aanwezig) wat de schade isDan kunnen jullie het overmaken en je adres mailen, en zodra ik het binnen heb, gaat de boel op de post. Okidoki?
Of is er een andere beproefde methode (er heeft al eerder iemand temptation opgestuurd naar een aantal mensen toch???) ?
Haha misschien als ik gezeurd had dat ik er wel wat bijgekregen had, nee helaas geen proefdingetjesquote:Op maandag 11 juli 2005 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je had eerder moeten zeuren Mevr.Korn.
Heb je er nog proefjes bij gekregen?
Ja dat heb ik dus ook wel een beetje. Heb inmiddels voor ongeveer 200 euro in Lush gestoken en het valt me dan een beetje tegen hoeveel proefjes je krijgt. Ben benieuwd of ik wat krijg bij m'n bestelling, zal wel niet dan.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:48 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Haha misschien als ik gezeurd had dat ik er wel wat bijgekregen had, nee helaas geen proefdingetjesterwijl ik het toch best wel duur vind allemaal, en dus ook nog wel voor een aardig bedrag besteld had.. Wel leuk dat er een krant van Lush bijzat, kan ik die eens even na gaan kijken wat ze allemaal nog meer hebben.
Ga denk ik de Karma Cream kado doen, heb ik meteen een leuk kadootje en koop ik hem gewoon zelf binnnekort als ik in Amsterdam ben.
Ik heb ook de Sonic Death Monkey..alleen nog niet gebruikt.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb me gisteren gewassen met sonic death monkey.
zijn er meer mensen die deze hebben?
dat spul is dun zeg,sdrieus net alsof je koffie op jezelf smeert.
is dat 'normaal' ?
vaag spul
Dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
aha, zou datd an de verklaring zijn dat het hier helemaal doodvalt regelmatig
Verkopen ze die ook in Amerika?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef debby1973 het volgende:
heb hem gevonden:
http://www.lush.com.ph/body_care3.htm
quote:
quote:
Big moet je even handigheid in krijgen inderdaad, ik doe beetje in mijn haar, dan nog even flink onder de kraan hangen, masseren en geloof me het schuimt als een gek! Ben er al verslaafd aan, beetje Retread daarna, heerlijkquote:Op maandag 11 juli 2005 16:11 schreef Shirley het volgende:
Ik heb net m'n haar gewassen met een proefje van Big, maar ik vind het maar onhandig spul. Al die korrels erin, het lukt me niet om goed m'n hoofdhuid in te masseren. Ook schuimt het niet, wat ik zelf wel belangrijk vindt bij een shampoo. Maar hij ruikt wel erg lekker, dus ik ga er nog goed over nadenken of Big op m'n lijstje komt.
Ook een proefje van Imperialis gehad, en wat heb je daar weinig voor nodig! Hij smeert heerlijk uit, en m'n gezichtje is superglad. Dat wordt dus wel op het verlanglijstje gezet.
Wat hou ik er toch van
hey patrickquote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef nightwolf het volgende:
Oi, ben weer geregistereerd!
Enne, ik ben Patrick op de IRC
kijk ff naar de 1e pag van dit topicquote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef nightwolf het volgende:
Ik weet niet eens wat het is :|
Leg het eens uit ofzo?
Of mailhaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |