Als je van lekker zoet houdt, is het een goeie aankoop. Ik ben er vooral zo tevreden over omdat ik nooit eerder een conditioner kon vinden waardoor m'n haar na het wassen niet meer pluizig was. Moest er altijd wat insmeren om het een beetje in toom te houden. Met American Cream hoeft dat gewoon niet meer!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:55 schreef Kyara het volgende:
Ik ga vrijdag American Cream kopen. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden!
Ik vraag me af hoe lang je lijstje wordtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:22 schreef SilverStar het volgende:
ah, top, bedankt PeRi!! dan weet ik dus wat ik niet moet bestellen, heb hooikoorts.
* SilverStar zoekt al online wat ze gaat kopen
Volgens mij kan niets jou bij een Lush produkt met honing vandaan houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef PeRi het volgende:
Brazend Honey is wel erg fijn spul voor je gezicht. Zelfs die hooikoorts van me kan me niet bij dat spul vandaan houden
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef SilverStar het volgende:
ik weet niet of ik nou blij moet zijn met het feit dat ik net ben verhuisd: aan de ene kant heb ik nu een bad en zou ik al die bruisballen enzo kunnen proberen, aan de andere kant heb ik nu heeeel veel ruimte in de badkamer, en ga ik misschien teveel geld uitgeven omdat ik het toch allemaal wel kwijt kan daar![]()
Ik raad je iig af om Bollywood te nemen. Dat is mijn enige ervaring qua bruisbal. Als je een schuimbad wil, moet je een Bubble Bar Slice nemen.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef mrsj het volgende:
Ik had dus nog een bruisbal liggen van de tuinen...
M`n zusje heeft`m voor me uitgetest en het is toch wel erg leuk spul
Heeft er iemand ervaring met de bruisballen van Lush? welke raden jullie mij aan?
Ik ben niet geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:40 schreef lotje11 het volgende:
Yaj!! Maastricht heeft nog zeg je? Als nectarientje niet geweest is moet ik wel naar lush, kan ik gelijk even kijken of ze het nog hebben, de angels delight (heb er dan de laaste 2 keer wel finaal overheen gekeken....)
Ja! Ik heb een weekendje Limburg gedaanquote:Op zondag 10 juli 2005 20:24 schreef Kyara het volgende:
Jammer Nectarientje! Wel een leuk weekend gehad in Maastricht?
Lotje, you're turn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |