EIndelijk is m'n bestelling vandaag binnengekomen.
![]()
Ik heb nu erbij:
Demon in the dark, Fresh Farmacy, It's a treasure, pleasure, Pied de Pepper en de grote American Cream fles.
Had ook wat proefjes gevraagd en kreeg nog wat ik wilde ook!
![]()
Beetje Big, Imperialis en AOBS.
Net m'n gezicht gewassen met Fresh Farmacy, ik vind het niet lekker ruiken, maar het wast en schuimt wel lekker, hopelijk zie ik snel resultaat. Daarna wat Imperialis eropgesmeerd. M'n gezicht voelt nu wel heerlijk zacht aan.
Daarna onder de douche met Demon in the Dark, het ging gewoon tintelen! Erg fris minty en de lucht is niet zo heel sterk, wat ik aanvankelijk wel dacht toen ik zo aan de zeep rook. Na het douchen m'n voetjes met Pied de Pepper behandeld. Ook niet echt een lekker luchtje, maar smeert goed in, en na zo'n eerste keer voelen ze al wat zachter aan. Daarna m'n lijf ingemasseerd met It's a treasure, pleasure. Even warm gemaakt in m'n handen en toen kwam er een soort olie vanaf, en ergens doet de lucht me een beetje denken aan Nenuco, de babyolie. En aangezien ik die heerlijk vindt, valt deze massagebar in de schattige vorm van een hartje zeker in de smaak! De olie trekt goed in en ruikt niet overheersend.
Het was even wachten erop, maar het was het weer waard. En dit is m'n collectie tot nu toe: