Daar zie ik ook wel wat inquote:
oki!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef Sanne het volgende:
Ow ja Anitra graag! Ik ben er erg benieuwd naar.
Maar weet nu alleen niet of Nectarientje hier nog leest.
Nectarientje, die hoef je voor mij dus niet meer mee te nemen, maar evengoed heel erg bedankt!
Zo doe ik het ook en dan heb ik het op de zaterdag binnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik heb nog steeds geen pakketje gehad.... vorige week donderdag besteld en via internetbankieren betaald..
Mooi zo!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:57 schreef lotje11 het volgende:
Yaj!!ik heb het pakketje aquamarina binnen!! Het is enigzins gedeukt, maar de inhoud ruikt lekker!!
Thanx funnie en anitra!!!! Ik weet wat ik morgen ga uitproberen!!
In de Yes van vorige week stonden Candy Fluff en Ambrosia.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:05 schreef Skaai het volgende:
Er staat een stukje in de 'Vriendin' over Demon in the Dark. Ik zal 't zo even inscannen
Hij is erquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:23 schreef Funnie het volgende:
Imago, had jij de envelop al gekregen?
Die was wat later op de post gegaan dan mijn bedoeling was![]()
Helemaal geen probleem hoor.. ik hoop dat het goed werkt!! Ik heb ook de Angels Delight zeep binnen. Wat een heerlijke geur!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef jessie het volgende:
Maerycke, ik heb de dreamcream binnenWat heb je veel gestuurd joh!!! Het zijn 2 van die kleine potjes vol. eerst ruikt t naar Angels on bare skin. Dat vind ik stinken, maar die lucht is er al af als je hem opgemseerd hebt vind ik. En dan is het een lekker neutraal zacht geurtje. Het is meer een lotion als een cream vind ik. Hij is lekker vettig ,heerlijk voor een droge huid lijkt me. Ik heb Janneke (jongste dochter bijna 2) dr pukkelamrpjes en beentjes er net mee ingesmeerd. Bo (oudste dochter 3 jaar) werd jaloers dus die ook ingesmeerd. En mezelf natuurlijk
Bedankt
Geen sterretje te zien hoor.. Het ruikt vreselijk lekker!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:01 schreef jessie het volgende:
Ik had de sterretjes er al afgehakt als t goed is!
De Karma valt me zo tegen dat ik 'm nog niet eens gebruikt heb...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:11 schreef jessie het volgende:
En die karma vind ik t minst. Die ligt ook onderop in de doosjesverzameling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |