Nee, ik ben niet bekend in Maastrichtquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef lotje11 het volgende:
ff offtopic maar waar meot je zijn nectarientje? dan kan ik je mischien al zeggen of je er in de buurt gaat komen of niet
Of ben je hier bekend??
Kijk maar wanneer je het doet. Weet je al wat je ervoor terug wilt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
als het me lukt stuur ik m morgen op peri, maar kan even niets beloven
maar je krijgt m wel
Hoe groot is flink?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:44 schreef Maerycke het volgende:
Nou... appeltjeszeep spreekt me wel heel erg aan.. (en je mag 'm ook op de post gooien hoor - desnoods wil ik je zelfs van tevoren nog wel een bubbeltjesenvelop toesturen!) dus een flink stuk mag best!
Joh kijk gewoon wat ze hebben.. normaal stukje is zo rond de 100 gram volgens mij.. maar als ze per ongeluk een groter stuk hebben liggen mag dat ook natuurlijk. En dan maak ik gewoon het geld (aankoopkosten en porto natuurlijk) aan je over!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoe groot is flink?
En Peri, stuk a 7/8 euro staat genoteerd!
Geen idee nog.. misschien word ik wel even in Maastricht gedroptquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef lotje11 het volgende:
Hmm kom je met de bus uit sint geertruid?
Ik ga even een lijstje makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef Sanne het volgende:
Nectarientje, als ze toevallig daar nog snowcake hebben, zou je die dan voor mij willen meenemen? Ik was net te laat hier in Amsterdam, en dat bieden op E-bay is best een omweg als het bij jullie nog gewoon in de winkel ligt.
Ik maak het geld wel aan je over of koop hier iets wat jij graag wilt hebben.
Ik heb het keurig overgeschrevenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef lotje11 het volgende:
uhhhm ja, volgens mij de halte voor het station (mits ie in het weekend niet eerst door het centrum gaat, maar dat kun je even vragen, de streekbuschauffeurs hier zijn best aardig) dan lopend richting de maas, de brug over, rechtdoor lopen tot je tegen de bijenkorf aanloopt, dan rechtsaf, bij de perry aan je rechterhand sla je de grote straat links in, het is de straat van de v&d en dan meer naar het einde toe (richting vrijthof, als je dat iets zegt).
Hoeveel? gewoon 100 gram ergens iets in die buurt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Kyara het volgende:
oe, dat klinkt lekker.
Nectarientje, zou je voor mij ook een stuk mee willen nemen?
Ja, die ene keer per jaar dat ik in Maastricht ben kan ik gelijk gaan sjouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef jessie het volgende:
Maerycke tis onderweg he.
Nectarientje je krijgt t er maar druk mee.
Wat is snowcake voor iets, waar ruikt dat naar. Doet me denken aan die caramelsnoepjes met suiker eroverheen
Ja is ook zeep. Stukje van 100 gram is prima, maar als het wat meer of minder is is het ook goed. Ben gewoon benieuwd naar de geur als je hem echt gebruikt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga even een lijstje maken![]()
Snowcake is ook zeep? En hoeveel zou je willen hebben?
Peri: Temptation, flink stuk a 7/8 euro
Marijke:Temptation flink stukkie
Sanne: Snowcake
Lief van je!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef jessie het volgende:
Maerycke tis onderweg he.
Nectarientje je krijgt t er maar druk mee.
Wat is snowcake voor iets, waar ruikt dat naar. Doet me denken aan die caramelsnoepjes met suiker eroverheen
okidoki! Zou moeten lukkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:07 schreef Sanne het volgende:
Ja is ook zeep. Stukje van 100 gram is prima, maar als het wat meer of minder is is het ook goed. Ben gewoon benieuwd naar de geur als je hem echt gebruikt.
Snowcake, rich and creamy with a scent of perfumed marzipan, is getting to be an essential in the Lush Christmas tradition. It's back again for the Christmas holidays but if you're one of our devoted Snowcake fans, make sure you get enough to last all year. It's beautifully calming and soothing; rose and styrax are gentle and softening for your skin; just what you need when you're feeling tired and emotional.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef jessie het volgende:
Ow ja Anitra graag! Ik ben er erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Anitra het volgende:
Ik vind Snowcake helemaal niet zo lekker als ik dacht.
Djen heeft de helft er van (funnie had hem in 2 stukken opgestuurd) en ik heb dus nog een helft over voor de liefhebber. Sanne als je hem wil hebben geef maar een gil en wel snel want morgen ga ik om 21 uur op vakantie
Die komt me niet bekend voor. Wel: Zit je nu alweer op die sitequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Kyara het volgende:
"zit je nou al weer over die zeepjes te ouwehoeren?"
You've got mailquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:
Hahahaha heel bekend. Toen Maerycke van de week aanbood om Running for the embassy op te sturen durfde ik geen ja te zeggen, het eerst wat Rick zei: Ja jij doet het toch ook voor anderen?
En daar had hij wel gelijk in!
En Maerycke ik ben zo blij dat ik hem heb!!!!
Sanne mail jij je adres dan even?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |