op de een of andere manier ziet die er niet lekker uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:35 schreef Skaai het volgende:
Omg een Lush taart
[afbeelding]
MissyMirjam: http://www.lush.co.yu/800_600/osnova_800_600/index2.htm en dan even op wallpapers klikken
Maastricht heeft nog (Luik ook maarja daar zul je wel al helemaal niet in de buurt komen)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:17 schreef Drinkemaatje het volgende:
Hmm die angesl delight klinkt errug goed... maar die maken ze dus niet meer?? Of zijn er nog plekken waar ze het wel verkopen? Dan ga ik es kijken of ik daar nog in de buurt kom....
Wij willen natuurlijk hier wel een uitgebreid verslag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:10 schreef YPPY het volgende:
Vandaag voor het eerst naar een Lush winkel: die in Den Bosch. Ik ben benieuwd.
Het was even zoeken, maar toen vonden we de winkel toch nog.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij willen natuurlijk hier wel een uitgebreid verslag.![]()
Ik vind Red Rooster lekker!!quote:
Ja zeker. Ben vooral blij met m'n nieuwe fles American Creamquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:46 schreef Kyara het volgende:
Het wachten werd dus beloond Shirley!
Als je van lekker zoet houdt, is het een goeie aankoop. Ik ben er vooral zo tevreden over omdat ik nooit eerder een conditioner kon vinden waardoor m'n haar na het wassen niet meer pluizig was. Moest er altijd wat insmeren om het een beetje in toom te houden. Met American Cream hoeft dat gewoon niet meer!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:55 schreef Kyara het volgende:
Ik ga vrijdag American Cream kopen. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden!
Ik vraag me af hoe lang je lijstje wordtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:22 schreef SilverStar het volgende:
ah, top, bedankt PeRi!! dan weet ik dus wat ik niet moet bestellen, heb hooikoorts.
* SilverStar zoekt al online wat ze gaat kopen
Volgens mij kan niets jou bij een Lush produkt met honing vandaan houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:24 schreef PeRi het volgende:
Brazend Honey is wel erg fijn spul voor je gezicht. Zelfs die hooikoorts van me kan me niet bij dat spul vandaan houden
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:33 schreef SilverStar het volgende:
ik weet niet of ik nou blij moet zijn met het feit dat ik net ben verhuisd: aan de ene kant heb ik nu een bad en zou ik al die bruisballen enzo kunnen proberen, aan de andere kant heb ik nu heeeel veel ruimte in de badkamer, en ga ik misschien teveel geld uitgeven omdat ik het toch allemaal wel kwijt kan daar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |