quote:Op zondag 10 juli 2005 23:50 schreef debby1973 het volgende:
op makeupalley willen een paar mensen honey bee-have body powder van lush ruilen. Poeder met honinggeur!
quote:
Ja ik! Groot, lekker stuk temptationquote:Op maandag 11 juli 2005 11:02 schreef lotje11 het volgende:
Oke, wat was de lijst ookweer? temptation voor peri( groot), kyara en nog iemand. Snow cake hoefde niet meer? Dan ga ik es kijken wanneer ik vandeweek daar kom......, donderdag sowieso!
Ow en de therapy massage bar is echt lekker! kruidig luchtje en lekker vettig, masseert goed!!
oh, dat is wel balen zeg.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nou hier NOG steeds niks aan de deur gehad, geld is gewoon direct de 4e van mn rekening geschreven.. als er nou donderdag nog niks is ga ik boos bellen/mailen. (dan is het 2 weken geleden).
Heb je betrouwbare buren?quote:Op maandag 11 juli 2005 11:29 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nou hier NOG steeds niks aan de deur gehad, geld is gewoon direct de 4e van mn rekening geschreven.. als er nou donderdag nog niks is ga ik boos bellen/mailen. (dan is het 2 weken geleden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |