Thanks Anitra!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef Anitra het volgende:
Ik vind Oh la la erg lekker voor het slapen gaan een daarna in smeren met Dream Cream Sanne!
Mooie verzameling MrsJ!
Mijn Rockstar is alweer opDus ik neem een groot stuk mee uit Hongarije
ah ja die bedoelde ik , en ik heb idd beetje weinig gepost in dit topicquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:34 schreef debby1973 het volgende:
American cream bedoel je denk ik. Ik vind hem echt heel fijn. Ik heb heel droog, krullend haar en ik vind dat hij ook heel verzorgend is. Ik gebruik hem ook als leave-in.
Hallo terug, trouwens.![]()
voetenspullie heb ik nog niet van lush , wel hele droge eeltquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind de pied de pepper wel okay
ruikt kruidig, trekt lekker in
en de fair trade foot lotion vind ik ook errug lekker!
ik heb allebei de cremes, en vind ze allebei errug fijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef mother-mother het volgende:
[..]
voetenspullie heb ik nog niet van lush , wel hele droge eeltvoeten
![]()
Sympathy for the skin? Dat bananen-vanille spullie waar ik trouwens helemaal weg van benquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
welke bodylotion rook ook alweer heel zoet..?
nou ben benieuwd danquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb allebei de cremes, en vind ze allebei errug fijn
de fair trade foot lotion vind ik erg lekker ruiken.
mental note maaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Sympathy for the skin? Dat bananen-vanille spullie waar ik trouwens helemaal weg van ben![]()
Hoe doe jij dat dan? Bij mij werd het heel vettig.. ik had het echter wel op mijn bovenste haren zeg maar zitten, dus ook hoofdhuid. Maar ik vind de geur zo ongelooflijk, en als leave-in ruikt ie veel sterker.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:34 schreef debby1973 het volgende:
American cream bedoel je denk ik. Ik vind hem echt heel fijn. Ik heb heel droog, krullend haar en ik vind dat hij ook heel verzorgend is. Ik gebruik hem ook als leave-in.
Hallo terug, trouwens.![]()
euh? waarom?quote:
Ik heb Marilyn, lekker spul maar doet voor mij verder weinig. Heb er laatst 5 uur mee gezeten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:34 schreef mrsj het volgende:
Heeft iemand ervaring met het Marilyn Haarmasker?
Hij vond jullie ook erg lief. Hij kwam direct heel trots zijn speeltouw laten zien. Je hebt trouwens een mooie dochter hoor. Er is alleen wel iets mis gegaan met je opvoeding hoor. Ze houdt niet van lush!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:46 schreef Funnie het volgende:
Debby, je hondje is echt een poepie hoor!!!![]()
Kikinà zat me helemaal af te lebberen net![]()
Geen enkel resultaat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:48 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb Marilyn, lekker spul maar doet voor mij verder weinig. Heb er laatst 5 uur mee gezeten.
Ik was mijn haar eerst en doe er daarna american cream in, hierna weer goed uitspoelen. Nu niet gaan deppen met een handdoek of het water er uit gaan knijpen. Maar ik je kletsnatte haar nog een beetje american cream doen. Dat kneed je er goed in. Nu gaan deppen met de handdoek. Werkt bij mij erg goed maar dat hangt natuurlijk ook van je haartype af. Ik heb een redelijk dikke bos met superdroge krullen. Als ik er niets vets in doe heb ik echt een oerwoud op mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Bij mij werd het heel vettig.. ik had het echter wel op mijn bovenste haren zeg maar zitten, dus ook hoofdhuid. Maar ik vind de geur zo ongelooflijk, en als leave-in ruikt ie veel sterker.
Nope, ik heb donkerblond haar wat best wel verkleurd in de zon dus ik had wel iets verwacht, maar helaas. Misschien komt het nog als ik de zon in ga, dat het meer wordt door Marilyn en The blonde, dat zei een van de verkoopsters op de meet ook maar het is vooralsnog wel jammer.quote:
Aah, ik had al hele complottheorieen in mijn hoofdquote:
Ik kan het eens proberen! Alleen wring ik mijn haar wel altijd uit voor ik het eirn doe, anders heb ik het idee dat alles er net zo hard weer uitdruptquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik was mijn haar eerst en doe er daarna american cream in, hierna weer goed uitspoelen. Nu niet gaan deppen met een handdoek of het water er uit gaan knijpen. Maar ik je kletsnatte haar nog een beetje american cream doen. Dat kneed je er goed in. Nu gaan deppen met de handdoek. Werkt bij mij erg goed maar dat hangt natuurlijk ook van je haartype af. Ik heb een redelijk dikke bos met superdroge krullen. Als ik er niets vets in doe heb ik echt een oerwoud op mijn hoofd.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:47 schreef heaven7 het volgende:
Bij mij is het precies hetzelfde als debby. Ik heb ook hele droge krullen en voor mij werkt een leave-in oo k perfect.
[..]
Hoe doe jij dat dan? Bij mij werd het heel vettig.. ik had het echter wel op mijn bovenste haren zeg maar zitten, dus ook hoofdhuid. Maar ik vind de geur zo ongelooflijk, en als leave-in ruikt ie veel sterker.
Ik kan zaterdag misschien ook wel even kijken. Ik huppel dan door Maastricht nl. Is misschien wat makkelijker (ook Rotterdam enzo)quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef PeRi het volgende:
Hodfr is een fokwoord voor godverdomme etc
Ohh dat zou ik echt heel lief vinden als je dat zou willen doen. Wanneer je er langs komt. Temptation is echt een van mn lievelingszeepjes.
Je moet ze goed laten inpakken en versturen in een bubbltjesenvelop of gewoon heel goed inpakken in plastic folie en versturen. Wanneer je het hebt, moet je hier even een gil geven, dan mail ik je en dan maak ik geld naar je over ervoor ! Echt superlief!
je krijgt die van mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef PeRi het volgende:
Hodfr! Ik kom nooit van mn leven in Maastricht.![]()
nee, bahquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef lotje11 het volgende:
Owkee is dat ook weer opgelost! Jij vind het niks, mm?
Jah! Ik! Dat is.. Temptation is die appeltjeszeep toch zoals ik van de week ontdekte? Ik wil wel een stukje! Ik zou het echt superlief van je vindenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef lotje11 het volgende:
Is goed, misschien dat ik zaterdag nog even in de stad ben, maar anders zeker volgende week.![]()
Hoe kom ik aan dat bubbelspul???![]()
![]()
Nog meer liefhebbers? Eénmaal andermaal......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |