Dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
aha, zou datd an de verklaring zijn dat het hier helemaal doodvalt regelmatig
Verkopen ze die ook in Amerika?quote:Op maandag 11 juli 2005 00:17 schreef debby1973 het volgende:
heb hem gevonden:
http://www.lush.com.ph/body_care3.htm
quote:
quote:
Big moet je even handigheid in krijgen inderdaad, ik doe beetje in mijn haar, dan nog even flink onder de kraan hangen, masseren en geloof me het schuimt als een gek! Ben er al verslaafd aan, beetje Retread daarna, heerlijkquote:Op maandag 11 juli 2005 16:11 schreef Shirley het volgende:
Ik heb net m'n haar gewassen met een proefje van Big, maar ik vind het maar onhandig spul. Al die korrels erin, het lukt me niet om goed m'n hoofdhuid in te masseren. Ook schuimt het niet, wat ik zelf wel belangrijk vindt bij een shampoo. Maar hij ruikt wel erg lekker, dus ik ga er nog goed over nadenken of Big op m'n lijstje komt.
Ook een proefje van Imperialis gehad, en wat heb je daar weinig voor nodig! Hij smeert heerlijk uit, en m'n gezichtje is superglad. Dat wordt dus wel op het verlanglijstje gezet.
Wat hou ik er toch van
hey patrickquote:Op maandag 11 juli 2005 22:06 schreef nightwolf het volgende:
Oi, ben weer geregistereerd!
Enne, ik ben Patrick op de IRC
kijk ff naar de 1e pag van dit topicquote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef nightwolf het volgende:
Ik weet niet eens wat het is :|
Leg het eens uit ofzo?
Of mailhaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |