Dat witte blok met chocolade- of bruin laagje zag ik ook. Wat doet dat nou precies?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:53 schreef PiperMaru het volgende:
Het werd ff tijd voor een fotootje van mijn collectie vond ik, na gisteren
Dus bij deze:
[afbeelding]
quote:Black Magic is ideaal om mannen te inspireren die graag zouden zien dat elke vrouw met een instructieboekje werd geleverd. Je kent ze wel, die mannen die het liefst alles op een technische manier benaderen. De met een chocoladelaagje bedekte Black Magic heeft een krachtig parfum: geranium, scharlei en ylang ylang blaadjes geven hem een verrukkelijke diepe geur. Gebruik de magie in deze massagebar om ervoor te zorgen dat je geliefde zijn fantasie eens gebruikt; scharlei staat erom bekend diepe gevoelens op te wekken en geranium wordt gebruikt om warmte en verbeeldingskracht te versterken. (Het bloemblaadje op de foto wordt niet bij uw bestelling geleverd).
Ik heb ook nergens om gevraagd in Maastricht hoor, qua proefjes. Wel gewoon zo van: "Goh, dit en dit vind ik een lekker luchtje, wat voor vergelijkends kun je me aanraden?" en dan kreeg ik 'n prutadviesquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Ik kreeg juist wel 4 proefjes in Maastricht terwijl ik er 2 had gevraagdZe was zo behulpzaam en gaf me vanalles tegen droge huid
Of op een ander forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:01 schreef heaven7 het volgende:
Overigens kun je voor het echte advies het beste in dit topic zijn![]()
Je moet je creditcard veilig opbergen voor je gaat surfen op die site.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind die internetshop trouwens best gevaarlijk![]()
Ik heb geen cc gelukkigquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je moet je creditcard veilig opbergen voor je gaat surfen op die site.
Ik heb de Marron genomen. Ben me nu volop aan het inlezen op het Amerikaanse Lush forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef Kyara het volgende:
PiperMaru: als je je haar gaat kleuren met henna moet je zeker voor en na foto's plaatsen. Welke kleur heb je trouwens genomen?
dat is de rood/bruine variant he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik heb de Marron genomen. Ben me nu volop aan het inlezen op het Amerikaanse Lush forum.
Als ik tijd heb ga ik het misschien zondag doen, anders wordt het volgend weekend.
Maar foto's komen er zeker!
Marron is rood/bruin jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is de rood/bruine variant he?
Ja, op dat forum staan ook leuke voor en na foto's.
Ben ook wel benieuwd wat Arabian bright voor mijn haar gaat doen.
Ik zit de hele tijd in de online shop te neuzenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef Kyara het volgende:
geen idee. Ik word er alleen maar heel erg hebberig van.
Grappig, ik zat zojuist voor 't eerst op 't britse lush-forum te neuzen en net via een linkje beland op dat nederlandse forum.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:17 schreef Anitra het volgende:
Sinds kort op internet het het nederlandse Lush-forum
Ik zag 'm al in het andere topic... ik ben zooooooo jaloersquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef heaven7 het volgende:
Ook hier maar even, mag ik weer in de OP?
[afbeelding]
Ook van je saldo de dag daarna?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:56 schreef heaven7 het volgende:
Erg heIk verleek em met de foto van een maandje terug
Maar je wordt er zo blij van
Tuurlijk moet je 1 lijn trekken!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef schatje het volgende:
Geeft verder niet hoor. Het zal elkaar prima aanvullen. Alleen moet ik wel één lijn trekken, dat geeft anders scheve gezichten. In het verleden heb ik namelijk die maatregel ook zo toegepast.
Komt goed.
Ik denk dat je voor mannen producten zou moeten nemen die meer bij een vette huid passen. Coalface en Demon in the Dark zijn voor zover ik weet toch wel producten die het goed doen bij mannen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Shirley het volgende:
Wat zijn nou echt typische mannenproducten van Lush? En dan heb ik het niet over de scheercrémes en dergelijke. En kunenn de normale producten ook gewoon bij mannen gebruikt worden, wil nl. Fresh Farmacy voor een vriend halen.
Ah ok. Maar ik koos voor Fresh farmacy omdat die voor de probleemhuid is, en diegene heeft daar ook last van. Maar niet doen dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor mannen producten zou moeten nemen die meer bij een vette huid passen. Coalface en Demon in the Dark zijn voor zover ik weet toch wel producten die het goed doen bij mannen.
Als FF bij zijn huidtype past maakt het niet uit lijkt me.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah ok. Maar ik koos voor Fresh farmacy omdat die voor de probleemhuid is, en diegene heeft daar ook last van. Maar niet doen dus?
Diegene heeft nooit eerder Lush produkten gebruikt, dus wil wel een goeie eerste indruk makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als FF bij zijn huidtype past maakt het niet uit lijkt me.
Zoek eigenlijk echt iets voor het gezicht, maar toch bedankt, altijd handig als extra cadeautjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef Anitra het volgende:
Middle earth turns to rocks en red rooster doen het hier goed bij mijn vriend!
Aha ok... ik kan dus gewoon alles kopen. Pfieuwquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
In Nederland heb je eigenlijk bijna overal gemiddeld water, alleen in Zuid-Limburg neigt het naar hard. En in Arnhem was het zelfs zacht, las ik van de week.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Maeghan het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik een tic heb om dingen in stukjes te snijden?
Oh vandaar dat ik het water uit de kraan hier lekkerder vind dat uit een fles.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
In Nederland heb je eigenlijk bijna overal gemiddeld water, alleen in Zuid-Limburg neigt het naar hard. En in Arnhem was het zelfs zacht, las ik van de week.
Als er dan nog genoeg plek over is voor een hele hoop Lush? Graag!quote:
Dat is jammer, had je een proefje of had je meteen een heel potje gekocht?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb aqua marina gekocht woensdag en ik word echt misselijk van die geur. Ook al smeer ik mijn creme daarna op mijn gezicht, ik blijf die geur in mijn neus houden. Denk niet dat ik het nog ga gebruiken. Zag net het potje staan op de badkamer en moest al weer aan die geur denken. Ik hou het wel bij babyface, coalface en angels on bare skin.
Hmm klinkt goed, hou ons op de hoogte, misschien dat ik dan aqua marina ook wel eens ga uit proberen (mits de AOBS goed blijft bevallen)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef PiperMaru het volgende:
Ik gebruik nu sinds een paar weken AOBS elke 2 à 3 dagen en sinds woensdag Aqua Marina voor de andere dagen, en ik durf nu voorzichtig te zeggen dat ik verschil zie! Mijn huid is egaler, matter en minder vlekkerig. Nou heb ik niet echt een probleemhuid, maar ik heb wel een vettige T-zone, soms puistjes en van die vervelende bultjes op m'n voorhoofd. Die lijken minder te worden! Ik hoop dat het zo blijft!
Ik kan er ook niet tegenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb aqua marina gekocht woensdag en ik word echt misselijk van die geur. Ook al smeer ik mijn creme daarna op mijn gezicht, ik blijf die geur in mijn neus houden. Denk niet dat ik het nog ga gebruiken. Zag net het potje staan op de badkamer en moest al weer aan die geur denken. Ik hou het wel bij babyface, coalface en angels on bare skin.
Aah bedankt voor de info, het leek me ook al zo vreemd om met zon blok henna op je hoofd te rossenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef PiperMaru het volgende:
MevrouwKorn, van de henna hebben we op de meet een demo gehad. Je moet het mengen met kokend water, even laten staan zodat het smelt (je kunt het ook eerst raspen, dan smelt het sneller) en dan zo heet mogelijk in je haar doen (natuurlijk niet zo heet dat je hoofdhuid verbrandt). Dan 1 tot 6 uur laten inwerken en uitspoelen.
Je kunt het resultaat op allerlei manieren beïnvloeden, bv. door olijfolie, koffie, rode wijn, kruiden etc. door het mengsel heen te gooien. Hoe lang je het laat inwerken heeft ook invloed op het resultaat en ook of je er plasticfolie omheen doet of niet.
Op het Amerikaanse lush forum staan allerlei voor/na foto's.
Ik heb het ook gekocht en ga het binnenkort uitproberen
Big is echt OKquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk echt iets voor het gezicht, maar toch bedankt, altijd handig als extra cadeautje
En wat zijn nou hard water en zacht water gebieden? Lees het op de site, maar wat houdt het in? Ik wil Big gaan kopen trouwens, iemand daar ervaring mee?
Candy fluff, lekker spul is datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
terug
en ik mag de eerstkomende 3 maanden van mezelf niet meer naar lush
verslaving
de buit:
tea tree water
candy fluff poeder
fairtrade foot lotion
sonic death monkey showergel klein
freeze showergel klein
bohemian soap
karma komba shampoo bar + tin
wiccy magic muscles
en eenklein flesje karma.
proefjes; hsu wen hua [of weet ik dan veel, zoiets] haarmasker
en ik heb gevraagd om angels onbare skin, en gekregen.
maarrr 10 procent korting los kunnen lullen
Jij hebt al de buttercreamsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef lotje11 het volgende:
Owkee, ik zag schotland, ik vond lush en ik overwon mijn lusht om meer te kopen!
Mijn lijstje:
Angels on bare skin (vreemd, maar lekker spul, heb alleen de juiste verhouding water/smurrie nog niet gevonden geloof ik...)
Imperialis (ruikt lekker, wat het doet wacht ik nog even af...)
Zeepies:
Honey i washed (wat istie zoet, maar wel lekker)
Sea vegetable (net iets frisser ipv enorm zoet)
Therapy (massage bar, nog niet uitgeprobeerd)
Almond butter cream
Badzooi:
Floating island luxury bath melth
Turbo bubble
Sex bomb
Honey bee
Summer blues
Sakura ballistic
En een proefje Emperor of ice cream body butter
Kweet nog niet precies hoe die body butters werken en de masage bar is gewoon in warme handen wat laten smelten, toch en dan masseren????
En ik wil nu al meer!!!!!![]()
(oftewel, ik was babyface vergeten en ook iets voor de voetjes......)
het was meer dat ze duidelijk niet goed wist hoe owat van bepaalde producten. had ik de indrukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:44 schreef lotje11 het volgende:
Als je 10 % korting hebt gekregen de verkoopsters niet je van het vinden??????
en hoe heb je dat trouwens gedaan?
dat ging over de dream cream.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ns ergens gelezen dat er eentip werd gegeven om een creme in de koelkast te zetten, voor nog meer effect/verkoeling
was dat nou zo een voetencreme..?
Er zitten er 2 in Venetie. Eentje bij de Rialto en de andere bij de Ca' d'Oro in de buurt. Ik ga deze zomer ook naar Venetie en heb mijn route al uitgestippeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Fiorenza het volgende:
het zou zomaar kunnen dat ik in Lush Venetië terechtkom tijdens mijn vakantie in Italië!
Van het amerikaanse forum : http://forum.lush.com/forum/viewtopic.php?t=33506&highlight=photo
Ik heb de breath of fresh air en die spuit ik eerst op een watje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
die tea treee water, voor de mensen die m hebben? hoe gebruiken jullie m? spuit je het zo opje gezicht,of eerst op n watje en dan op jegezicht?
HA ! dat kan bijna niet missen dus, ben er weleens eerder geweest (Toen was er denk ik nog geen lush winkel), volgens mij ken ik de straat waar de Lush van de foto's zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in Venetie. Eentje bij de Rialto en de andere bij de Ca' d'Oro in de buurt. Ik ga deze zomer ook naar Venetie en heb mijn route al uitgestippeld
quote:
Altijd eerst op een watjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
die tea treee water, voor de mensen die m hebben? hoe gebruiken jullie m? spuit je het zo opje gezicht,of eerst op n watje en dan op jegezicht?
Gewoon direct een heel potje gekocht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:25 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Dat is jammer, had je een proefje of had je meteen een heel potje gekocht?
Ik spuit het op m'n gezicht en haal het overtollige er met een watje of tissue af.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
Dat was m'n insteek ook niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb ze niet gemaild zodat ik iets gratis zou krijgen hoor. Vond het alleen erg jammer dat het flesje parfum bijna leeg was. En omdat je op de site dit flesje niet kan bestellen wou ik het via de mail bestellen. Ik ging er ook van uit dat ik het gewoon kon betalen.
Fijn dat je een nieuwe hebt gehad inderdaad! MAar ik vind wel dat dat hoort hoor! Tis tenslotte niet jouw schuld dat het flesje niet goed in het doosje zat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:11 schreef debby1973 het volgende:
Mijn flesje karma parfum heeft gelekt. Alles in de giftbox zat er onder en het flesje was bijna leeg. Vond het een beetje mijn eigen schuld omdat ik pas thuis had gekeken of alles in goede staat in het doosje zat. Heb lush gemaild en gevraagd of ik een nieuw flesje kon kopen. Ze vonden het erg vervelend en ze gaan er 1 gratis opsturen. Vond het zo lief!
Wat schattig zegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:07 schreef debby1973 het volgende:
Ja, je moet het een beste tijd laten inwerken he? Heb me vandaag gedouched met karmazeep, daarna karma poeder. Ik kwam op mijn werk en een kindje zei tegen me dat ik naar iena-appels rook. Lief he?
Ik gebruik eerst een bodylotion en daarna de poeder en dan blijven de glitters wel over je hele lichaam zitten!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
die glitters blijven overigens alleen maar hangen op 'de binnenkant van mn ellebogen' zeg maar
Ik ook niet Maerycke!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:09 schreef Maerycke het volgende:
En ik ben trouwens ook verliefd op mijn proefje Sympathy for the SkinEn ik wil ook nog... en... Volgens mij ben ik nog nooit zo hebberig geweest met verzorgingsproducten. Belachelijk
Hmmm die klinkt wel goed, maar t'is nou ook weer niet zo erg dat ik eczeem heb hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ, je zou Aqua Marina eens kunnen proberen.
Daar heb ik nu ook last van. Ik denk dat wij een heerlijk ruikende auto op de terugreis hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:12 schreef Kyara het volgende:
Damn, ben je net terug van een Lush meeting en denk je dat je er weer tegenaan kan. Heb ik weer een hele wishlist
Ik ga maar ns kijken of ik wijs wordt uit de Italiaanse site qua prijzen.
Je hebt ook geen eczeem nodig voor aqua marina hoor.Hij is gewoon lekker zacht en mild. Mijn huid is er echt van opgeknapt terwijl die er ook niet heel erg aan toe was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm die klinkt wel goed, maar t'is nou ook weer niet zo erg dat ik eczeem heb hoor.
Ik ga nog even neuzen in het krantje
Fresh Farmacy klinkt ook wel goed, net als AOBS, maar het beste lijkt Imperialis.
Hoera, ik heb weer een excuus om te Lushen
Wij gaan met de bus en ik ben wel een beetje bang dat dingen gaan smelten (een buffy bijvoorbeeld). Het scheelt op zich maar 6,80. Maar ja, Venetie is misschien wel de eerstvolgende keer dat ik bij een Lush in de buurt komquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook last van. Ik denk dat wij een heerlijk ruikende auto op de terugreis hebben![]()
Hmmm.. moeilijk. De Imperialis klinkt namelijk ook erg goed:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je hebt ook geen eczeem nodig voor aqua marina hoor.Hij is gewoon lekker zacht en mild. Mijn huid is er echt van opgeknapt terwijl die er ook niet heel erg aan toe was.
Ik vrees dat ik ze alletwee zal moeten kopenquote:Imperialis, de majesteit onder onze crèmes is geschikt voor mensen die tussen een vette en droge of normale huid inzitten. Je kent het wel, je huid voelt vet aan op je voorhoofd en neus (de T-zone), terwijl de rest droog is of normaal. Om je de last te besparen twee crèmes te moeten kopen, hebben we Imperialis gemaakt. Deze zit vol met plantenextracten zoals lavendel om de talgproductie van je huid in balans te brengen en hem ook meteen te hydrateren met zorgvuldig geselecteerde natuurlijke oliën en boters. Geef je huid een vorstelijke behandeling.
Jeeeetje zo lang ruik je dat bij mij dus echt niet. Hetgene wat tot nu toe het langst blijft hangen is Smitten, dat ruik ik wel de halve dag. Sympathy for the Skin ruik je hooguit een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef PiperMaru het volgende:
heb vanochtend vroeg sympathy for the skin op m'n benen gesmeerd, en ik ruik het gewoon nu nog!! Geweldig!!
AOBS is een scrub ja. Ik denk dat ze allebei wel goed reinigen maar als je niet specifiek een scrub zoekt, zou ik voor de aqua marina gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:31 schreef La_Guiri het volgende:
AOBS scrubt meer toch? Maar welke reinigt het beste?
Aqua marina en Imperialis zijn natuurlijk ook andere producten dus die kun je prima naast elkaar gebruiken. Anders even proefjes in de winkel vragen, zeker met die creme.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm.. moeilijk. De Imperialis klinkt namelijk ook erg goed:
[..]
Ik vrees dat ik ze alletwee zal moeten kopen
Goeie tip! Dank!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Aqua marina en Imperialis zijn natuurlijk ook andere producten dus die kun je prima naast elkaar gebruiken. Anders even proefjes in de winkel vragen, zeker met die creme.
Wij hebben ook groot smelt risicoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij gaan met de bus en ik ben wel een beetje bang dat dingen gaan smelten (een buffy bijvoorbeeld). Het scheelt op zich maar 6,80. Maar ja, Venetie is misschien wel de eerstvolgende keer dat ik bij een Lush in de buurt kom![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:39 schreef Maeghan het volgende:
Hm, op mijn huidige verlanglijstje voor op vakantie is het 58 euro goedkoper in Engeland. Kortom, ik moet schrappen, anders past het never nooit niet in mijn koffer. =/
Ik heb de mijne nog niet eens gebruikt. Kom je niet eerder langs een Lush dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wij hebben ook groot smelt risico
Maar ik moet RFTE hebbenWant die kan ik nog maar 2 dagen gebruiken en dan is hij op
Wat een goed idee!!! Woon je in de buurt of gaan we het opsturen? Ik woon in Enschede.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:35 schreef jessie het volgende:
Debby jij vind die aquamarina niks he. Ik heb angels on bare skin maar vind ik weer niks. Ruilen?
De meet klonk erg gezellig. Ik heb alles meegelezen hoor. Wat minder gereageerd. Heb een peesontsteking aan mijn pols/duim en daardoor stik ik van de pijn met computeren. Dus ik ga weer snel in rststand
Sterkte Jessiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:35 schreef jessie het volgende:
Debby jij vind die aquamarina niks he. Ik heb angels on bare skin maar vind ik weer niks. Ruilen?
De meet klonk erg gezellig. Ik heb alles meegelezen hoor. Wat minder gereageerd. Heb een peesontsteking aan mijn pols/duim en daardoor stik ik van de pijn met computeren. Dus ik ga weer snel in rststand
Oh oeps, Maeghan was eerder. Zie ik nu pas.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:18 schreef PeRi het volgende:
MissyMirjam, zou ik de Temptation van je mogen overnemen?
email me maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:18 schreef PeRi het volgende:
MissyMirjam, zou ik de Temptation van je mogen overnemen?
Hou me op de hoogte wat je van Mirror Mirror vindt. Die staat nog op mijn misschienlijstje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:25 schreef PeRi het volgende:
Ik ga maandag met Skaai. En ik ga halen
Aqua Mirabilis
King of Skin
Sea Vegetable
Mirror Mirror Neck Cream
Ik denk dat je een nieuwe opgestuurd krijgt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overigens lush gemaild,in mijn pot fairtrade foot lotion staarde een dikke zwarte haar mij aan toen ik hem aanbrak gisteren
en als ik iets vies vind..!
maarja, ik ga ook niet weer zo even terug.
en wil m toch wel gebruiken.. dilemma's enzo.
ben benieuwd naar antwoord
Ja, dat zat ook bij mij in de dream cream!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:04 schreef heaven7 het volgende:
Weet je trouwens zeker dat het niet van de pot is? In de pot van Ymme zag ik ook een dik zwart iets en in mijn pot Dream cream zit ook een krullerig zwart dingetje wat lijkt op een haar maar het is van de pot zelf..
We gaan snachts (8 op 9 juli) al rijden en ik heb geen ccquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:50 schreef Maerycke het volgende:
Wow.. dat scheelt nog best veel met de Lush prijzen hier dus.
@Anitra: Als je de 9e pas met vakantie gaat, zou je nog even met je cc op de site kunnen wapperen natuurlijk, dan heb je het vast op tijd binnen
Temptation zie ik trouwens helemaal niet staan.. wat is dat voor iets?
Wil je de mijne dan? Dan verrekenen we dat later wel een keer. We komen elkaar vast nog wel een keer tegen op een Lush meeting vermoed ik zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
We gaan snachts (8 op 9 juli) al rijden en ik heb geen cc![]()
Dus dat ga ik niet redden![]()
En zie je al iets H7??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:25 schreef heaven7 het volgende:
Gewoon schaafsel van de pot toch?
Ik zit nu al 2.5 uur met Marilyn in mijn haar, een douchekap en een handdoek op mijn hoofd en begin er aardig genoeg van te krijgenIk volg dus ff dat "recept" van het amerikaanse forum, ik ben erg benieuwd!
K*nj* b* m*mma.... ik dacht dat dit het SC topuic van LIF wasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef Maerycke het volgende:
Shark.. je zit vast in het verkeerde topic, schat.. het gaat hier alleen maar over zeep![]()
Het is misschien heel ietsje lichter geworden maar het is niet echt goed te zien ofzo, ik hoop echter dat het met wat zonlicht snel oplicht, dat zei die engels sprekende vrouw ook op de meet, dat het van het zonlicht moet komen. Laat de mooie dagen maar weer komenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
En zie je al iets H7??
Trouwens ik heb dat ook met met teatree water dat er 3 deuken inkomen.. denk van de druk die je uitvoert tijdens het sprayen
Hehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is misschien heel ietsje lichter geworden maar het is niet echt goed te zien ofzo, ik hoop echter dat het met wat zonlicht snel oplicht, dat zei die engels sprekende vrouw ook op de meet, dat het van het zonlicht moet komen. Laat de mooie dagen maar weer komen
Zeker!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Hehe![]()
Laat je het tegen die tijd nog even weten??![]()
Nee joh, is goed hoor. Neem jij 'm maar. =)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh oeps, Maeghan was eerder. Zie ik nu pas.
dit was het antwoord dat ik kreeg op de vraag over winkels in Rotterdam:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef Shirley het volgende:
Tss..mail ik Lush een paar dagen terug met een vraag of er nog een winkel in Rotterdam komt en wat complimentjes, reageren ze gewoon niet! Terwijl iedereen hier bijna meteen een mail terug krijgt. Matig hoor.
quote:Dank voor je e-mailtje!
Lush is druk aan het uitbreiden in Nederland en in de toekomst hopen we zeker ook een winkel in Rotterdam te openen. Helaas zijn er nog geen concrete plannen voor een winkel in Rotterdam.
Het is natuurlijk inderdaad mogelijk om online te bestellen, maar het blijft toch een leuke belevenis om een keer in een Lushwinkel te zijn. Misschien als je eens in de buurt bent van Maastricht, Den Bosch, Haarlem of Amsterdam? De adressen van alle winkels staan op de website bij ‘contact’. Mocht er een winkel geopend worden in Rotterdam, dan staat dit natuurlijk ook meteen op de website!
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
dit was het antwoord dat ik kreeg op de vraag over winkels in Rotterdam:
[..]
Ik ben net wakker, daar zal het wel aan liggen denk ik, maar wat bedoel je precies?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef Fiorenza het volgende:
ik kan het topic over blijvers niet meer vinden in het NL lush forum, is dat eruit of kijk ik er nou overheen? Kga zo naar Den Bosch !!
Oh gevonden, bij lijstjesquote:Op zondag 3 juli 2005 11:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, daar zal het wel aan liggen denk ik, maar wat bedoel je precies?
Den Haag staat hoog bij ze op de lijst en ze gaan regelmatig panden bekijken, maar concrete plannen zijn er nog niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
er kwamtoch ws. een lush in den haag..?
Jij nu ookquote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Anitra het volgende:
Ben heel beneiuwd naar Arabian Bright!!!
Maerycke je hebt mail!
Ja je hebt gelijk!quote:Op zondag 3 juli 2005 17:02 schreef Maeghan het volgende:
Zijn er posts verwijderd dan van Tonks hier? Ik heb niets gezien aan puberaal gedrag namelijk. Ik hoorde dat jullie privé wat problemen hadden, en het lijkt me wel zo verstandig om die problemen ook privé te houden.
Is dat nou leuk, ineens alles kunnen kopen? Wat moet jij je eenzaam voelen zeg. De meeste mensen hier zijn al blij met een klein zeep-monstertje.quote:
Nou ja zeg. Dat hoeft niet hier in dit topic okquote:Op zondag 3 juli 2005 19:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, ineens alles kunnen kopen? Wat moet jij je eenzaam voelen zeg. De meeste mensen hier zijn al blij met een klein zeep-monstertje.
Is al goed joh! Je zit hier tussen een stelletje lush verslaafde, die willen MEER MEER MEER lush.quote:
Ik herken het...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:50 schreef ymme het volgende:
[..]
Je zit hier tussen een stelletje lush verslaafde, die willen MEER MEER MEER lush.
Nogmaals mijn excuus. Ik word soms gewoon een beetje pissig van het ''die-heb-ik-thuis-ook''-gehalte in dit topic.quote:
Oksels natmaken en deppen. Niet wrijven, deppen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:55 schreef Anitra het volgende:
het is altijd moeilijk om voor en na foto's te nemen. Maar er zit idd meer volume in en de kleur is heel moeilijk omdat je op de na foto meer licht hebt.
Een vraag aan de t'eo gebruikers. Hoe gebruiken jullie die? Eerst nat maken of je oksle eerst nat maken?
Ik heb altijd het gevoel, dat ik er door het deppen niet genoeg deo op komtquote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oksels natmaken en deppen. Niet wrijven, deppen.
Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja lach maar, in the end moet ik altijd afrekenen.!
Vanaf nu hou ik je hieraan. Serieus.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat zalquote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Sinds het BB-forum weer open is.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
Eey Sanneke, sinds wanneer ben jij mod?
Zo, jij bent waarschijnlijk goed in de smaak gevallen bij hun. Een hele massage bar. Leuk hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef Fiorenza het volgende:
Ben vandaag naar Den Bosch geweest, was helemaal niet druk in de Lush winkel.. (in de rest van de stad wel) Heb mezelf tegoed gedaan aan Mask of Magnaminty (lekker fris), Dream Cream (vanwege de zeer goede reacties) en Lemony Flutter (Die vond ik erg lekker ruiken!)
zeer bescheiden dacht ik zo...
kreeg van de verkoopster een complete Fever massage bar, die heb ik maar snel even in de koelkast gelegd...
Thanks!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oksels natmaken en deppen. Niet wrijven, deppen.
Go girlquote:Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja die zag ik en het interesseert me niet. Ik hou je er gewoon aan.
Zeggen ze allemaalquote:Op zondag 3 juli 2005 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
Puh! Ik ben toch kei rijk.
Jij kent mijn reputatie kennelijk niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Och gut ben jij nou ook al over gekocht door Talpa!?
Ja dat was ik ook voor ik Lush kendequote:Op zondag 3 juli 2005 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
Puh! Ik ben toch kei rijk.
Voor mij ben je nog altijd Short Sister, maar goed...quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef debby1973 het volgende:
Lush is gewoon onderdeel van mijn vaste lasten.
-huur-gas-water-licht-lush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |