Tuurlijk moet je 1 lijn trekken!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef schatje het volgende:
Geeft verder niet hoor. Het zal elkaar prima aanvullen. Alleen moet ik wel één lijn trekken, dat geeft anders scheve gezichten. In het verleden heb ik namelijk die maatregel ook zo toegepast.
Komt goed.
Ik denk dat je voor mannen producten zou moeten nemen die meer bij een vette huid passen. Coalface en Demon in the Dark zijn voor zover ik weet toch wel producten die het goed doen bij mannen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Shirley het volgende:
Wat zijn nou echt typische mannenproducten van Lush? En dan heb ik het niet over de scheercrémes en dergelijke. En kunenn de normale producten ook gewoon bij mannen gebruikt worden, wil nl. Fresh Farmacy voor een vriend halen.
Ah ok. Maar ik koos voor Fresh farmacy omdat die voor de probleemhuid is, en diegene heeft daar ook last van. Maar niet doen dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor mannen producten zou moeten nemen die meer bij een vette huid passen. Coalface en Demon in the Dark zijn voor zover ik weet toch wel producten die het goed doen bij mannen.
Als FF bij zijn huidtype past maakt het niet uit lijkt me.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah ok. Maar ik koos voor Fresh farmacy omdat die voor de probleemhuid is, en diegene heeft daar ook last van. Maar niet doen dus?
Diegene heeft nooit eerder Lush produkten gebruikt, dus wil wel een goeie eerste indruk makenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als FF bij zijn huidtype past maakt het niet uit lijkt me.
Zoek eigenlijk echt iets voor het gezicht, maar toch bedankt, altijd handig als extra cadeautjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef Anitra het volgende:
Middle earth turns to rocks en red rooster doen het hier goed bij mijn vriend!
Aha ok... ik kan dus gewoon alles kopen. Pfieuwquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
In Nederland heb je eigenlijk bijna overal gemiddeld water, alleen in Zuid-Limburg neigt het naar hard. En in Arnhem was het zelfs zacht, las ik van de week.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Maeghan het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik een tic heb om dingen in stukjes te snijden?
Oh vandaar dat ik het water uit de kraan hier lekkerder vind dat uit een fles.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
In Nederland heb je eigenlijk bijna overal gemiddeld water, alleen in Zuid-Limburg neigt het naar hard. En in Arnhem was het zelfs zacht, las ik van de week.
Als er dan nog genoeg plek over is voor een hele hoop Lush? Graag!quote:
Dat is jammer, had je een proefje of had je meteen een heel potje gekocht?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb aqua marina gekocht woensdag en ik word echt misselijk van die geur. Ook al smeer ik mijn creme daarna op mijn gezicht, ik blijf die geur in mijn neus houden. Denk niet dat ik het nog ga gebruiken. Zag net het potje staan op de badkamer en moest al weer aan die geur denken. Ik hou het wel bij babyface, coalface en angels on bare skin.
Hmm klinkt goed, hou ons op de hoogte, misschien dat ik dan aqua marina ook wel eens ga uit proberen (mits de AOBS goed blijft bevallen)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef PiperMaru het volgende:
Ik gebruik nu sinds een paar weken AOBS elke 2 à 3 dagen en sinds woensdag Aqua Marina voor de andere dagen, en ik durf nu voorzichtig te zeggen dat ik verschil zie! Mijn huid is egaler, matter en minder vlekkerig. Nou heb ik niet echt een probleemhuid, maar ik heb wel een vettige T-zone, soms puistjes en van die vervelende bultjes op m'n voorhoofd. Die lijken minder te worden! Ik hoop dat het zo blijft!
Ik kan er ook niet tegenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb aqua marina gekocht woensdag en ik word echt misselijk van die geur. Ook al smeer ik mijn creme daarna op mijn gezicht, ik blijf die geur in mijn neus houden. Denk niet dat ik het nog ga gebruiken. Zag net het potje staan op de badkamer en moest al weer aan die geur denken. Ik hou het wel bij babyface, coalface en angels on bare skin.
Aah bedankt voor de info, het leek me ook al zo vreemd om met zon blok henna op je hoofd te rossenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef PiperMaru het volgende:
MevrouwKorn, van de henna hebben we op de meet een demo gehad. Je moet het mengen met kokend water, even laten staan zodat het smelt (je kunt het ook eerst raspen, dan smelt het sneller) en dan zo heet mogelijk in je haar doen (natuurlijk niet zo heet dat je hoofdhuid verbrandt). Dan 1 tot 6 uur laten inwerken en uitspoelen.
Je kunt het resultaat op allerlei manieren beïnvloeden, bv. door olijfolie, koffie, rode wijn, kruiden etc. door het mengsel heen te gooien. Hoe lang je het laat inwerken heeft ook invloed op het resultaat en ook of je er plasticfolie omheen doet of niet.
Op het Amerikaanse lush forum staan allerlei voor/na foto's.
Ik heb het ook gekocht en ga het binnenkort uitproberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |