abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28374916
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:01 schreef schatje het volgende:
Geeft verder niet hoor. Het zal elkaar prima aanvullen. Alleen moet ik wel één lijn trekken, dat geeft anders scheve gezichten. In het verleden heb ik namelijk die maatregel ook zo toegepast.

Komt goed .
Tuurlijk moet je 1 lijn trekken!!!
Had er zelf niet bij na gedacht.
pi_28374921
Wat zijn nou echt typische mannenproducten van Lush? En dan heb ik het niet over de scheercrémes en dergelijke. En kunenn de normale producten ook gewoon bij mannen gebruikt worden, wil nl. Fresh Farmacy voor een vriend halen.
Back in business.
pi_28374971
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:19 schreef Shirley het volgende:
Wat zijn nou echt typische mannenproducten van Lush? En dan heb ik het niet over de scheercrémes en dergelijke. En kunenn de normale producten ook gewoon bij mannen gebruikt worden, wil nl. Fresh Farmacy voor een vriend halen.
Ik denk dat je voor mannen producten zou moeten nemen die meer bij een vette huid passen. Coalface en Demon in the Dark zijn voor zover ik weet toch wel producten die het goed doen bij mannen.
Sanity is (not) statistical
pi_28375066
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:21 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor mannen producten zou moeten nemen die meer bij een vette huid passen. Coalface en Demon in the Dark zijn voor zover ik weet toch wel producten die het goed doen bij mannen.
Ah ok. Maar ik koos voor Fresh farmacy omdat die voor de probleemhuid is, en diegene heeft daar ook last van. Maar niet doen dus?
Back in business.
pi_28375175
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ah ok. Maar ik koos voor Fresh farmacy omdat die voor de probleemhuid is, en diegene heeft daar ook last van. Maar niet doen dus?
Als FF bij zijn huidtype past maakt het niet uit lijkt me.
pi_28375201
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Als FF bij zijn huidtype past maakt het niet uit lijkt me.
Diegene heeft nooit eerder Lush produkten gebruikt, dus wil wel een goeie eerste indruk maken
Back in business.
pi_28375576
Middle earth turns to rocks en red rooster doen het hier goed bij mijn vriend!
pi_28375700
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:45 schreef Anitra het volgende:
Middle earth turns to rocks en red rooster doen het hier goed bij mijn vriend!
Zoek eigenlijk echt iets voor het gezicht, maar toch bedankt, altijd handig als extra cadeautje
En wat zijn nou hard water en zacht water gebieden? Lees het op de site, maar wat houdt het in? Ik wil Big gaan kopen trouwens, iemand daar ervaring mee?
Back in business.
pi_28375860
In Nederland heb je eigenlijk bijna overal gemiddeld water, alleen in Zuid-Limburg neigt het naar hard. En in Arnhem was het zelfs zacht, las ik van de week.
pi_28376022
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
In Nederland heb je eigenlijk bijna overal gemiddeld water, alleen in Zuid-Limburg neigt het naar hard. En in Arnhem was het zelfs zacht, las ik van de week.
Aha ok... ik kan dus gewoon alles kopen. Pfieuw Heb onderhand alweer een bestellijstje van 65 euro
Back in business.
pi_28376549
Mijn lijstje:

Fresh Farmacy
American Cream 500g
Demon in the Dark
It's A Pleasure Treasure
Pied de Pepper
Back in business.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 01:55:25 #62
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28376765
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef Maeghan het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik een tic heb om dingen in stukjes te snijden?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 01:56:57 #63
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_28376780
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Maeghan het volgende:
Oh vandaar dat ik het water uit de kraan hier lekkerder vind dat uit een fles.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 02:41:18 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_28377233
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 23:22 schreef heaven7 het volgende:
Wil je mee in mn koffer?
Als er dan nog genoeg plek over is voor een hele hoop Lush? Graag!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_28378557
Ik heb aqua marina gekocht woensdag en ik word echt misselijk van die geur. Ook al smeer ik mijn creme daarna op mijn gezicht, ik blijf die geur in mijn neus houden. Denk niet dat ik het nog ga gebruiken. Zag net het potje staan op de badkamer en moest al weer aan die geur denken. Ik hou het wel bij babyface, coalface en angels on bare skin.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:11:25 #66
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28380215
ik ga lekker straks naar lush
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28380563
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb aqua marina gekocht woensdag en ik word echt misselijk van die geur. Ook al smeer ik mijn creme daarna op mijn gezicht, ik blijf die geur in mijn neus houden. Denk niet dat ik het nog ga gebruiken. Zag net het potje staan op de badkamer en moest al weer aan die geur denken. Ik hou het wel bij babyface, coalface en angels on bare skin.
Dat is jammer, had je een proefje of had je meteen een heel potje gekocht?
Dat is eens wat anders...
pi_28380997
Ik gebruik nu sinds een paar weken AOBS elke 2 à 3 dagen en sinds woensdag Aqua Marina voor de andere dagen, en ik durf nu voorzichtig te zeggen dat ik verschil zie! Mijn huid is egaler, matter en minder vlekkerig. Nou heb ik niet echt een probleemhuid, maar ik heb wel een vettige T-zone, soms puistjes en van die vervelende bultjes op m'n voorhoofd. Die lijken minder te worden! Ik hoop dat het zo blijft!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:45:15 #69
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_28381073
Hoe zou zon stukje bodybutter zeep dan werken wat ik besteld heb? heet Schnuggles ofzoiets. Moet je dan met een droog stukje over je huid wrijven ofzo? Ik kan me er weinig bij voorstellen..
De henna die op de online shop staat leek me ook wel wat, maar wel eng, het is gewoon een blok hard iets wat je dan in je haar moet gaan zitten smeren??
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:48:00 #70
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_28381142
Owkee, ik zag schotland, ik vond lush en ik overwon mijn lusht om meer te kopen!
Mijn lijstje:

Angels on bare skin (vreemd, maar lekker spul, heb alleen de juiste verhouding water/smurrie nog niet gevonden geloof ik...)

Imperialis (ruikt lekker, wat het doet wacht ik nog even af...)

Zeepies:
Honey i washed (wat istie zoet, maar wel lekker)

Sea vegetable (net iets frisser ipv enorm zoet)

Therapy (massage bar, nog niet uitgeprobeerd)

Almond butter cream

Badzooi:
Floating island luxury bath melth
Turbo bubble
Sex bomb
Honey bee
Summer blues
Sakura ballistic

En een proefje Emperor of ice cream body butter

Kweet nog niet precies hoe die body butters werken en de masage bar is gewoon in warme handen wat laten smelten, toch en dan masseren????

En ik wil nu al meer!!!!!
(oftewel, ik was babyface vergeten en ook iets voor de voetjes...... )
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_28381166
MevrouwKorn, van de henna hebben we op de meet een demo gehad. Je moet het mengen met kokend water, even laten staan zodat het smelt (je kunt het ook eerst raspen, dan smelt het sneller) en dan zo heet mogelijk in je haar doen (natuurlijk niet zo heet dat je hoofdhuid verbrandt). Dan 1 tot 6 uur laten inwerken en uitspoelen.

Je kunt het resultaat op allerlei manieren beïnvloeden, bv. door olijfolie, koffie, rode wijn, kruiden etc. door het mengsel heen te gooien. Hoe lang je het laat inwerken heeft ook invloed op het resultaat en ook of je er plasticfolie omheen doet of niet.

Op het Amerikaanse lush forum staan allerlei voor/na foto's.

Ik heb het ook gekocht en ga het binnenkort uitproberen

[ Bericht 19% gewijzigd door PiperMaru op 01-07-2005 10:57:07 ]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:49:44 #72
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_28381195
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:42 schreef PiperMaru het volgende:
Ik gebruik nu sinds een paar weken AOBS elke 2 à 3 dagen en sinds woensdag Aqua Marina voor de andere dagen, en ik durf nu voorzichtig te zeggen dat ik verschil zie! Mijn huid is egaler, matter en minder vlekkerig. Nou heb ik niet echt een probleemhuid, maar ik heb wel een vettige T-zone, soms puistjes en van die vervelende bultjes op m'n voorhoofd. Die lijken minder te worden! Ik hoop dat het zo blijft!
Hmm klinkt goed, hou ons op de hoogte, misschien dat ik dan aqua marina ook wel eens ga uit proberen (mits de AOBS goed blijft bevallen)
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_28381979
pi_28384279
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik kan er ook niet tegen
Mijn potje gaat morgen richting Funnie.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:45:44 #75
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_28384812
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef PiperMaru het volgende:
MevrouwKorn, van de henna hebben we op de meet een demo gehad. Je moet het mengen met kokend water, even laten staan zodat het smelt (je kunt het ook eerst raspen, dan smelt het sneller) en dan zo heet mogelijk in je haar doen (natuurlijk niet zo heet dat je hoofdhuid verbrandt). Dan 1 tot 6 uur laten inwerken en uitspoelen.

Je kunt het resultaat op allerlei manieren beïnvloeden, bv. door olijfolie, koffie, rode wijn, kruiden etc. door het mengsel heen te gooien. Hoe lang je het laat inwerken heeft ook invloed op het resultaat en ook of je er plasticfolie omheen doet of niet.

Op het Amerikaanse lush forum staan allerlei voor/na foto's.

Ik heb het ook gekocht en ga het binnenkort uitproberen
Aah bedankt voor de info, het leek me ook al zo vreemd om met zon blok henna op je hoofd te rossen Mij lijkt het ook wel het proberen waard, zodra ik weer eens in Amsterdam kom stap ik de winkel maar eens binnen.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')