Jij nu ookquote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef Anitra het volgende:
Ben heel beneiuwd naar Arabian Bright!!!
Maerycke je hebt mail!
Ja je hebt gelijk!quote:Op zondag 3 juli 2005 17:02 schreef Maeghan het volgende:
Zijn er posts verwijderd dan van Tonks hier? Ik heb niets gezien aan puberaal gedrag namelijk. Ik hoorde dat jullie privé wat problemen hadden, en het lijkt me wel zo verstandig om die problemen ook privé te houden.
Is dat nou leuk, ineens alles kunnen kopen? Wat moet jij je eenzaam voelen zeg. De meeste mensen hier zijn al blij met een klein zeep-monstertje.quote:
Nou ja zeg. Dat hoeft niet hier in dit topic okquote:Op zondag 3 juli 2005 19:43 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, ineens alles kunnen kopen? Wat moet jij je eenzaam voelen zeg. De meeste mensen hier zijn al blij met een klein zeep-monstertje.
Is al goed joh! Je zit hier tussen een stelletje lush verslaafde, die willen MEER MEER MEER lush.quote:
Ik herken het...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:50 schreef ymme het volgende:
[..]
Je zit hier tussen een stelletje lush verslaafde, die willen MEER MEER MEER lush.
Nogmaals mijn excuus. Ik word soms gewoon een beetje pissig van het ''die-heb-ik-thuis-ook''-gehalte in dit topic.quote:
Oksels natmaken en deppen. Niet wrijven, deppen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:55 schreef Anitra het volgende:
het is altijd moeilijk om voor en na foto's te nemen. Maar er zit idd meer volume in en de kleur is heel moeilijk omdat je op de na foto meer licht hebt.
Een vraag aan de t'eo gebruikers. Hoe gebruiken jullie die? Eerst nat maken of je oksle eerst nat maken?
Ik heb altijd het gevoel, dat ik er door het deppen niet genoeg deo op komtquote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oksels natmaken en deppen. Niet wrijven, deppen.
Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ja lach maar, in the end moet ik altijd afrekenen.!
Vanaf nu hou ik je hieraan. Serieus.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat zalquote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Sinds het BB-forum weer open is.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef FlyingFox het volgende:
Eey Sanneke, sinds wanneer ben jij mod?
Zo, jij bent waarschijnlijk goed in de smaak gevallen bij hun. Een hele massage bar. Leuk hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 19:58 schreef Fiorenza het volgende:
Ben vandaag naar Den Bosch geweest, was helemaal niet druk in de Lush winkel.. (in de rest van de stad wel) Heb mezelf tegoed gedaan aan Mask of Magnaminty (lekker fris), Dream Cream (vanwege de zeer goede reacties) en Lemony Flutter (Die vond ik erg lekker ruiken!)
zeer bescheiden dacht ik zo...
kreeg van de verkoopster een complete Fever massage bar, die heb ik maar snel even in de koelkast gelegd...
Thanks!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Oksels natmaken en deppen. Niet wrijven, deppen.
Go girlquote:Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja die zag ik en het interesseert me niet. Ik hou je er gewoon aan.
Zeggen ze allemaalquote:Op zondag 3 juli 2005 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
Puh! Ik ben toch kei rijk.
Jij kent mijn reputatie kennelijk niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:02 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Och gut ben jij nou ook al over gekocht door Talpa!?
Ja dat was ik ook voor ik Lush kendequote:Op zondag 3 juli 2005 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
Puh! Ik ben toch kei rijk.
Voor mij ben je nog altijd Short Sister, maar goed...quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef debby1973 het volgende:
Lush is gewoon onderdeel van mijn vaste lasten.
-huur-gas-water-licht-lush
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |