Ik heb de breath of fresh air en die spuit ik eerst op een watje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
die tea treee water, voor de mensen die m hebben? hoe gebruiken jullie m? spuit je het zo opje gezicht,of eerst op n watje en dan op jegezicht?
HA ! dat kan bijna niet missen dus, ben er weleens eerder geweest (Toen was er denk ik nog geen lush winkel), volgens mij ken ik de straat waar de Lush van de foto's zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Er zitten er 2 in Venetie. Eentje bij de Rialto en de andere bij de Ca' d'Oro in de buurt. Ik ga deze zomer ook naar Venetie en heb mijn route al uitgestippeld
quote:
Altijd eerst op een watjequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
die tea treee water, voor de mensen die m hebben? hoe gebruiken jullie m? spuit je het zo opje gezicht,of eerst op n watje en dan op jegezicht?
Gewoon direct een heel potje gekocht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:25 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Dat is jammer, had je een proefje of had je meteen een heel potje gekocht?
Ik spuit het op m'n gezicht en haal het overtollige er met een watje of tissue af.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
Dat was m'n insteek ook niet hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:35 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb ze niet gemaild zodat ik iets gratis zou krijgen hoor. Vond het alleen erg jammer dat het flesje parfum bijna leeg was. En omdat je op de site dit flesje niet kan bestellen wou ik het via de mail bestellen. Ik ging er ook van uit dat ik het gewoon kon betalen.
Fijn dat je een nieuwe hebt gehad inderdaad! MAar ik vind wel dat dat hoort hoor! Tis tenslotte niet jouw schuld dat het flesje niet goed in het doosje zat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:11 schreef debby1973 het volgende:
Mijn flesje karma parfum heeft gelekt. Alles in de giftbox zat er onder en het flesje was bijna leeg. Vond het een beetje mijn eigen schuld omdat ik pas thuis had gekeken of alles in goede staat in het doosje zat. Heb lush gemaild en gevraagd of ik een nieuw flesje kon kopen. Ze vonden het erg vervelend en ze gaan er 1 gratis opsturen. Vond het zo lief!
Wat schattig zegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:07 schreef debby1973 het volgende:
Ja, je moet het een beste tijd laten inwerken he? Heb me vandaag gedouched met karmazeep, daarna karma poeder. Ik kwam op mijn werk en een kindje zei tegen me dat ik naar iena-appels rook. Lief he?
Ik gebruik eerst een bodylotion en daarna de poeder en dan blijven de glitters wel over je hele lichaam zitten!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
die glitters blijven overigens alleen maar hangen op 'de binnenkant van mn ellebogen' zeg maar
Ik ook niet Maerycke!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:09 schreef Maerycke het volgende:
En ik ben trouwens ook verliefd op mijn proefje Sympathy for the SkinEn ik wil ook nog... en... Volgens mij ben ik nog nooit zo hebberig geweest met verzorgingsproducten. Belachelijk
Hmmm die klinkt wel goed, maar t'is nou ook weer niet zo erg dat ik eczeem heb hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef heaven7 het volgende:
XcUZ, je zou Aqua Marina eens kunnen proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |