Big is echt OKquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zoek eigenlijk echt iets voor het gezicht, maar toch bedankt, altijd handig als extra cadeautje
En wat zijn nou hard water en zacht water gebieden? Lees het op de site, maar wat houdt het in? Ik wil Big gaan kopen trouwens, iemand daar ervaring mee?
Candy fluff, lekker spul is datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
terug
en ik mag de eerstkomende 3 maanden van mezelf niet meer naar lush
verslaving
de buit:
tea tree water
candy fluff poeder
fairtrade foot lotion
sonic death monkey showergel klein
freeze showergel klein
bohemian soap
karma komba shampoo bar + tin
wiccy magic muscles
en eenklein flesje karma.
proefjes; hsu wen hua [of weet ik dan veel, zoiets] haarmasker
en ik heb gevraagd om angels onbare skin, en gekregen.
maarrr 10 procent korting los kunnen lullen
Jij hebt al de buttercreamsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:48 schreef lotje11 het volgende:
Owkee, ik zag schotland, ik vond lush en ik overwon mijn lusht om meer te kopen!
Mijn lijstje:
Angels on bare skin (vreemd, maar lekker spul, heb alleen de juiste verhouding water/smurrie nog niet gevonden geloof ik...)
Imperialis (ruikt lekker, wat het doet wacht ik nog even af...)
Zeepies:
Honey i washed (wat istie zoet, maar wel lekker)
Sea vegetable (net iets frisser ipv enorm zoet)
Therapy (massage bar, nog niet uitgeprobeerd)
Almond butter cream
Badzooi:
Floating island luxury bath melth
Turbo bubble
Sex bomb
Honey bee
Summer blues
Sakura ballistic
En een proefje Emperor of ice cream body butter
Kweet nog niet precies hoe die body butters werken en de masage bar is gewoon in warme handen wat laten smelten, toch en dan masseren????
En ik wil nu al meer!!!!!![]()
(oftewel, ik was babyface vergeten en ook iets voor de voetjes......)
het was meer dat ze duidelijk niet goed wist hoe owat van bepaalde producten. had ik de indrukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:44 schreef lotje11 het volgende:
Als je 10 % korting hebt gekregen de verkoopsters niet je van het vinden??????
en hoe heb je dat trouwens gedaan?
dat ging over de dream cream.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ns ergens gelezen dat er eentip werd gegeven om een creme in de koelkast te zetten, voor nog meer effect/verkoeling
was dat nou zo een voetencreme..?
Er zitten er 2 in Venetie. Eentje bij de Rialto en de andere bij de Ca' d'Oro in de buurt. Ik ga deze zomer ook naar Venetie en heb mijn route al uitgestippeldquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Fiorenza het volgende:
het zou zomaar kunnen dat ik in Lush Venetië terechtkom tijdens mijn vakantie in Italië!
Van het amerikaanse forum : http://forum.lush.com/forum/viewtopic.php?t=33506&highlight=photo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |