Wat een goed idee!!! Woon je in de buurt of gaan we het opsturen? Ik woon in Enschede.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:35 schreef jessie het volgende:
Debby jij vind die aquamarina niks he. Ik heb angels on bare skin maar vind ik weer niks. Ruilen?
De meet klonk erg gezellig. Ik heb alles meegelezen hoor. Wat minder gereageerd. Heb een peesontsteking aan mijn pols/duim en daardoor stik ik van de pijn met computeren. Dus ik ga weer snel in rststand
Sterkte Jessiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:35 schreef jessie het volgende:
Debby jij vind die aquamarina niks he. Ik heb angels on bare skin maar vind ik weer niks. Ruilen?
De meet klonk erg gezellig. Ik heb alles meegelezen hoor. Wat minder gereageerd. Heb een peesontsteking aan mijn pols/duim en daardoor stik ik van de pijn met computeren. Dus ik ga weer snel in rststand
Oh oeps, Maeghan was eerder. Zie ik nu pas.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:18 schreef PeRi het volgende:
MissyMirjam, zou ik de Temptation van je mogen overnemen?
email me maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:18 schreef PeRi het volgende:
MissyMirjam, zou ik de Temptation van je mogen overnemen?
Hou me op de hoogte wat je van Mirror Mirror vindt. Die staat nog op mijn misschienlijstje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:25 schreef PeRi het volgende:
Ik ga maandag met Skaai. En ik ga halen
Aqua Mirabilis
King of Skin
Sea Vegetable
Mirror Mirror Neck Cream
Ik denk dat je een nieuwe opgestuurd krijgt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overigens lush gemaild,in mijn pot fairtrade foot lotion staarde een dikke zwarte haar mij aan toen ik hem aanbrak gisteren
en als ik iets vies vind..!
maarja, ik ga ook niet weer zo even terug.
en wil m toch wel gebruiken.. dilemma's enzo.
ben benieuwd naar antwoord
Ja, dat zat ook bij mij in de dream cream!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:04 schreef heaven7 het volgende:
Weet je trouwens zeker dat het niet van de pot is? In de pot van Ymme zag ik ook een dik zwart iets en in mijn pot Dream cream zit ook een krullerig zwart dingetje wat lijkt op een haar maar het is van de pot zelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |