Daar heb ik nu ook last van. Ik denk dat wij een heerlijk ruikende auto op de terugreis hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:12 schreef Kyara het volgende:
Damn, ben je net terug van een Lush meeting en denk je dat je er weer tegenaan kan. Heb ik weer een hele wishlist
Ik ga maar ns kijken of ik wijs wordt uit de Italiaanse site qua prijzen.
Je hebt ook geen eczeem nodig voor aqua marina hoor.Hij is gewoon lekker zacht en mild. Mijn huid is er echt van opgeknapt terwijl die er ook niet heel erg aan toe was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm die klinkt wel goed, maar t'is nou ook weer niet zo erg dat ik eczeem heb hoor.
Ik ga nog even neuzen in het krantje
Fresh Farmacy klinkt ook wel goed, net als AOBS, maar het beste lijkt Imperialis.
Hoera, ik heb weer een excuus om te Lushen
Wij gaan met de bus en ik ben wel een beetje bang dat dingen gaan smelten (een buffy bijvoorbeeld). Het scheelt op zich maar 6,80. Maar ja, Venetie is misschien wel de eerstvolgende keer dat ik bij een Lush in de buurt komquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook last van. Ik denk dat wij een heerlijk ruikende auto op de terugreis hebben![]()
Hmmm.. moeilijk. De Imperialis klinkt namelijk ook erg goed:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:25 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je hebt ook geen eczeem nodig voor aqua marina hoor.Hij is gewoon lekker zacht en mild. Mijn huid is er echt van opgeknapt terwijl die er ook niet heel erg aan toe was.
Ik vrees dat ik ze alletwee zal moeten kopenquote:Imperialis, de majesteit onder onze crèmes is geschikt voor mensen die tussen een vette en droge of normale huid inzitten. Je kent het wel, je huid voelt vet aan op je voorhoofd en neus (de T-zone), terwijl de rest droog is of normaal. Om je de last te besparen twee crèmes te moeten kopen, hebben we Imperialis gemaakt. Deze zit vol met plantenextracten zoals lavendel om de talgproductie van je huid in balans te brengen en hem ook meteen te hydrateren met zorgvuldig geselecteerde natuurlijke oliën en boters. Geef je huid een vorstelijke behandeling.
Jeeeetje zo lang ruik je dat bij mij dus echt niet. Hetgene wat tot nu toe het langst blijft hangen is Smitten, dat ruik ik wel de halve dag. Sympathy for the Skin ruik je hooguit een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:21 schreef PiperMaru het volgende:
heb vanochtend vroeg sympathy for the skin op m'n benen gesmeerd, en ik ruik het gewoon nu nog!! Geweldig!!
AOBS is een scrub ja. Ik denk dat ze allebei wel goed reinigen maar als je niet specifiek een scrub zoekt, zou ik voor de aqua marina gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:31 schreef La_Guiri het volgende:
AOBS scrubt meer toch? Maar welke reinigt het beste?
Aqua marina en Imperialis zijn natuurlijk ook andere producten dus die kun je prima naast elkaar gebruiken. Anders even proefjes in de winkel vragen, zeker met die creme.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm.. moeilijk. De Imperialis klinkt namelijk ook erg goed:
[..]
Ik vrees dat ik ze alletwee zal moeten kopen
Goeie tip! Dank!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Aqua marina en Imperialis zijn natuurlijk ook andere producten dus die kun je prima naast elkaar gebruiken. Anders even proefjes in de winkel vragen, zeker met die creme.
Wij hebben ook groot smelt risicoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij gaan met de bus en ik ben wel een beetje bang dat dingen gaan smelten (een buffy bijvoorbeeld). Het scheelt op zich maar 6,80. Maar ja, Venetie is misschien wel de eerstvolgende keer dat ik bij een Lush in de buurt kom![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:39 schreef Maeghan het volgende:
Hm, op mijn huidige verlanglijstje voor op vakantie is het 58 euro goedkoper in Engeland. Kortom, ik moet schrappen, anders past het never nooit niet in mijn koffer. =/
Ik heb de mijne nog niet eens gebruikt. Kom je niet eerder langs een Lush dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wij hebben ook groot smelt risico
Maar ik moet RFTE hebbenWant die kan ik nog maar 2 dagen gebruiken en dan is hij op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |