We gaan snachts (8 op 9 juli) al rijden en ik heb geen ccquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:50 schreef Maerycke het volgende:
Wow.. dat scheelt nog best veel met de Lush prijzen hier dus.
@Anitra: Als je de 9e pas met vakantie gaat, zou je nog even met je cc op de site kunnen wapperen natuurlijk, dan heb je het vast op tijd binnen
Temptation zie ik trouwens helemaal niet staan.. wat is dat voor iets?
Wil je de mijne dan? Dan verrekenen we dat later wel een keer. We komen elkaar vast nog wel een keer tegen op een Lush meeting vermoed ik zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
We gaan snachts (8 op 9 juli) al rijden en ik heb geen cc![]()
Dus dat ga ik niet redden![]()
En zie je al iets H7??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:25 schreef heaven7 het volgende:
Gewoon schaafsel van de pot toch?
Ik zit nu al 2.5 uur met Marilyn in mijn haar, een douchekap en een handdoek op mijn hoofd en begin er aardig genoeg van te krijgenIk volg dus ff dat "recept" van het amerikaanse forum, ik ben erg benieuwd!
K*nj* b* m*mma.... ik dacht dat dit het SC topuic van LIF wasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef Maerycke het volgende:
Shark.. je zit vast in het verkeerde topic, schat.. het gaat hier alleen maar over zeep![]()
Het is misschien heel ietsje lichter geworden maar het is niet echt goed te zien ofzo, ik hoop echter dat het met wat zonlicht snel oplicht, dat zei die engels sprekende vrouw ook op de meet, dat het van het zonlicht moet komen. Laat de mooie dagen maar weer komenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:19 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
En zie je al iets H7??
Trouwens ik heb dat ook met met teatree water dat er 3 deuken inkomen.. denk van de druk die je uitvoert tijdens het sprayen
Hehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Het is misschien heel ietsje lichter geworden maar het is niet echt goed te zien ofzo, ik hoop echter dat het met wat zonlicht snel oplicht, dat zei die engels sprekende vrouw ook op de meet, dat het van het zonlicht moet komen. Laat de mooie dagen maar weer komen
Zeker!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:30 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Hehe![]()
Laat je het tegen die tijd nog even weten??![]()
Nee joh, is goed hoor. Neem jij 'm maar. =)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh oeps, Maeghan was eerder. Zie ik nu pas.
dit was het antwoord dat ik kreeg op de vraag over winkels in Rotterdam:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef Shirley het volgende:
Tss..mail ik Lush een paar dagen terug met een vraag of er nog een winkel in Rotterdam komt en wat complimentjes, reageren ze gewoon niet! Terwijl iedereen hier bijna meteen een mail terug krijgt. Matig hoor.
quote:Dank voor je e-mailtje!
Lush is druk aan het uitbreiden in Nederland en in de toekomst hopen we zeker ook een winkel in Rotterdam te openen. Helaas zijn er nog geen concrete plannen voor een winkel in Rotterdam.
Het is natuurlijk inderdaad mogelijk om online te bestellen, maar het blijft toch een leuke belevenis om een keer in een Lushwinkel te zijn. Misschien als je eens in de buurt bent van Maastricht, Den Bosch, Haarlem of Amsterdam? De adressen van alle winkels staan op de website bij ‘contact’. Mocht er een winkel geopend worden in Rotterdam, dan staat dit natuurlijk ook meteen op de website!
Met vriendelijke groet,
Lush NL J
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
dit was het antwoord dat ik kreeg op de vraag over winkels in Rotterdam:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |