Misschien omdat dat een véél mooiere naam is?!quote:
Waarschijnlijk gaat ze hyperventilerenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:59 schreef Frey het volgende:
Kwam ook totaal onverwacht dat Ludo Janine ineens zoende
Ik dacht juist dat hij kwaad zou worden. Ben benieuwd naar de reactie van Valerie.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze hyperventileren.
Nou soms dan acteert ze best oke, maar soms is het ook huilen met de pet opquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat Valerie nu eindelijk eens gewoon opdondert. Vanaf het moment dat ze erin zit heb ik al een hekel aan haar, alleen in SamSam was ze leuk
Oh ik vind d'r wel leukquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou soms dan acteert ze best oke, maar soms is het ook huilen met de pet op![]()
.
Ze zat er toch al eens eerder in, als die dochter van Brandt-Buys toch of hoe heette die kerel die Angela Schijf vroeger weleens een beurt gaf?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat Valerie nu eindelijk eens gewoon opdondert. Vanaf het moment dat ze erin zit heb ik al een hekel aan haar, alleen in SamSam was ze leuk
Leida Schimmelpennickx dacht ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze zat er toch al eens eerder in, als die dochter van Brandt-Buys toch of hoe heette die kerel die Angela Schijf vroeger weleens een beurt gaf?
Ja dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Valerie pleegt uiteindelijk zelfmoord met die pillen, hoop ik
Die jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leida Schimmelpennickx dacht ik.
Ik vond Stefano's actie wel coolquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:12 schreef Airelle het volgende:
Stefano en Nick zijn ook net kleine kinderen he?!![]()
Valerie en Barbera ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:12 schreef Airelle het volgende:
Stefano en Nick zijn ook net kleine kinderen he?!![]()
Wat me ook opviel was dat Stefano de laptop meenam,terwijl hij gisteren aan Nick vroeg of hij een laptop mocht hebben om op te werken!quote:
Ik ben nog bezig met de sceenshots.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:44 schreef Dizer het volgende:
Het verbaasde me trouwens dat het niet "Pappie GSM" was.
Heeft iemand daar Screenshots van?
Tsssk... Ik hoop dat Nick Stefano keihard terugpakt dat Stefano niks meer kan of zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:46 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Nick Stefano weer gaat terugpakken. Niet omdat ik voor Nick ben, maar omdat Stefano dan Nick weer terug kan pakken
Stefano wordt dan weer een echte Sanders![]()
Of een nieuwe verhaallijn voor Stefano en Nick. Stel voor dat ze allebei dezelfde vijand krijgen (nieuwe bitch of bad guy) en dan besluiten ze samen te werkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tsssk... Ik hoop dat Nick Stefano keihard terugpakt dat Stefano niks meer kan of zo![]()
Ludo en Nick die samenwerken om iemand uit te schakelen. Het moet dit keer geen bitch zijn, maar een evil gast. Vrouwen krijgen last van hun geweten en zo en worden verliefd (Denk Martine en Karel) due ik hoop dat het dit keer een evil gast wordtquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Of een nieuwe verhaallijn voor Stefano en Nick. Stel voor dat ze allebei dezelfde vijand krijgen (nieuwe bitch of bad guy) en dan besluiten ze samen te werken![]()
Alleen jammer dat de beste partijen dood zijn. Rien, Frits, Wassenaar... Huib leeft nog, maar die stelt niet veel voor. Die deed het zowat in zijn broek voor Ludoquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ludo en Nick die samenwerken om iemand uit te schakelen. Het moet dit keer geen bitch zijn, maar een evil gast. Vrouwen krijgen last van hun geweten en zo en worden verliefd (Denk Martine en Karel) due ik hoop dat het dit keer een evil gast wordt![]()
Misschien iets voor die nieuwe gast, die de pimp van Suzanne speelt?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de beste partijen dood zijn. Rien, Frits, Wassenaar... Huib leeft nog, maar die stelt niet veel voor. Die deed het zowat in zijn broek voor Ludo
Dan moet er dus wel een nieuwe komen.
Of dat die gast zich aan Janine wil vergrijpen en dan grijpt Ludo inquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien iets voor die nieuwe gast, die de pimp van Suzanne speelt?
En dan zegt Ludo: mensen hebben aan mijn geld gezeten en hebben het niet overleefd, mensen hebben aan mijn schilderijen gezeten en hebben het niet overleefd, mensen hebben aan mijn kinderen gezeten en hebben het ook niet overleefd, maar jij hebt met jouw vieze fingers aan mijn all time geliefde gezeten... Er zijn 1000x ergere dingen die ik met je ga doen en je zal ze allemaal overleven, want doodgaan, is te makkelijk MUWHAHAHAHAHAHAHAHMUWHAHAHAHAAHquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Of dat die gast zich aan Janine wil vergrijpen en dan grijpt Ludo in![]()
Of dat Valerie een deal met die man sluit, dat hij Janine moet pakkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dan zegt Ludo: mensen hebben aan mijn geld gezeten en hebben het niet overleefd, mensen hebben aan mijn schilderijen gezeten en hebben het niet overleefd, mensen hebben aan mijn kinderen gezeten en hebben het ook niet overleefd, maar jij hebt met jouw vieze fingers aan mijn all time geliefde gezeten... Er zijn 1000x ergere dingen die ik met je ga doen en je zal ze allemaal overleven, want doodgaan, is te makkelijk MUWHAHAHAHAHAHAHAHMUWHAHAHAHAAH![]()
2 vliegen in 1 klap! I like it!quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Of dat Valerie een deal met die man sluit, dat hij Janine moet pakken![]()
Dan kan Ludo ook meteen Valerie opruimen als hij erachter komt. Dat is pas geniaal![]()
Geniaalquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En Frey en Dizer jullie haden het over een echte badguy? Herman-Rien lijkt mij wel een optie dat hij zijn zusje Sjors opkomt zoeken en via zaken met Nick en Stefano in contact komt ofzo.
Volgens mijn kwam de punt in zijn slaap!quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nick die bloed uit zijn hoofd en zijn borst ofzo ?
Nauwja goed gedaan Nano
Maar dan kan Valerie zichzelf zo goed als dood beschouwenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Marseille het volgende:
vergeet niet dat Valerie op de hoogte is van Ludo's valstrik wat betreft Martine. Dus als Ludo Valerie verlaat, zal zij op hem wraak kunnen nemen door de waarheid te verklappen. Ludo kan geen kant op.
Check de screens!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:09 schreef Chara het volgende:
ehhh wat is er eigenlijk gebeurd vandaag. Ging Valerie weer hyperen toen ze Janine en Ludo zag? En wat is er met Nick gebeurd.....
Stefano heeft wel belachelijk veel sporen achter gelaten.. Ik bedoel het minste wat je kan doen is dat witte poeder van 't blad afschuiven lijkt me..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:34 schreef Dizer het volgende:
Wow, Nick is ECHT klein! Als anderhalf trede van de trap meer dan de helft is van je beenlengte, dan moet je wel heel erg klein zijn! Helemaal naast Ludo en Stefano
"papa gsm"quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:20 schreef Nano het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:04 schreef Beach het volgende:
Over dat Dennis zei dat zn hoofd leeg is.
Dat was toch altijd al zo
De sukkelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:02 schreef Nano het volgende:
Valerie betrapt Janine en Ludo als ze op bed liggen te zoenen. Ze is woedend op hen. Ludo heeft er spijt van en wil Valerie niet kwijt. Valerie stelt Ludo voor de keuze: hij mag Janine nooit meer zien, of hun relatie is ten einde. Ludo kiest voor Valerie. Vanaf nu verloopt alle contact met zijn ex-vrouw via de telefoon en als hij haar tegenkomt, keert hij haar de rug toe.
Dennis wil weten waarom hij in het ziekenhuis ligt. Ray vertelt hem dat hij in elkaar is geslagen. Hij vertelt hem echter niet dat hij dit op zijn geweten heeft. Hij verzint dat Dennis door 3 mannen in elkaar is geslagen en dat hij hem heeft gered. Laura is woedend op Ray.. hij liegt tegenover Dennis! Uiteindelijk vertelt ze Dennis zelf de waarheid: 'Ray heeft jou in het ziekenhuis geslagen...'
Nick is in een diepe slaap terechtgekomen nadat Stefano bepaalde pillen in zijn drinken heeft gegooid. Hij komt te laat bij een belangrijke presentatie voor een klant. Hierdoor moet Stefano voor hem invallen en maakt hij een goede indruk bij Ludo en de klant. Ludo is trots op zijn broer. Wat Stefano niet weet, is dat hij Nick met de medicijnen in levensgevaar heeft gebracht. In zijn haast en de werking van de medicijnen, struikelt Nick op de trap en valt op de grond... hij is bewusteloos en bloedt als een rund...!
Bron: soapmail
Let op je woorden, want anders word ik wel eventjes Ludoquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef Beach het volgende:
Zou leuker zijn als Ludo, Janine en Valerie een trio doen![]()
Hoge kijkcijfers.
Iedereenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:39 schreef Frey het volgende:
Digispeed zal dan wel voor de buis hangen
Maar ik ook![]()
Ik denk niet dat iemand haar gelooft. Zeker gezien haar aanvallen en zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Marseille het volgende:
vergeet niet dat Valerie op de hoogte is van Ludo's valstrik wat betreft Martine. Dus als Ludo Valerie verlaat, zal zij op hem wraak kunnen nemen door de waarheid te verklappen. Ludo kan geen kant op.
Ik vond het anders een zeer goeie en zeer boeiende afleveringquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Zeer slechte en saaie aflevering van GTST.
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neukenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het anders een zeer goeie en zeer boeiende aflevering![]()
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neuken![]()
Ja en hij deelt zo te zien een account met BVOquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neuken![]()
Vond dat gebeuren met Nick en Ludo best leukquote:
Dennis is nu wel coolquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
Die Dennis ... had ie eerst al geen geheugen, nu is ie dat kleine beetje ook nog kwijt
Dat is mijn grapquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
Die Dennis ... had ie eerst al geen geheugen, nu is ie dat kleine beetje ook nog kwijt
Heeft ze er weer een probleempje bijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Dennis is nu wel cool![]()
Wat zal Isabella gaan zeggen
Ja Lieke lijkt me ook wel sympathiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:51 schreef Remzz het volgende:
Leuk om te zien net dat stuk achter de schermen
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef Nano het volgende:
[..]
www.gtstplaza.web-log.nl
Caps van GTST-uitzending en Pulse!![]()
Ik heb al 3 uur op al die caps gezeten!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deed![]()
Geweldige verhaallijn idd!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:43 schreef Frey het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de allermooiste verhaallijn van heel GTST![]()
Bartho Braat![]()
Angela Schijf![]()
En vooral Hilde de Mildt![]()
![]()
![]()
Wik is de manquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:34 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik vind Wik de beste Harmsen,dat ie nog lang in gtst mag blijven.
Wik is idd DE man om Harmsen te spelen,als je die man ziet spelen vergeet je dat het een tv serie is,erg goed is ie hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Wik is de man![]()
En nog helemaal niet te oud. Ik heb al veel oudere mensen in series zien spelen.
Wik moet blijven![]()
Neej echt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:41 schreef Frey het volgende:
Weetje: Hilde de Mildt (Sylvia) heeft voor haar laatste scènes extra haar haar kort laten maken!
het is gewoon een klote site. ze hebben ook mooi weer gespeeld met dingen van mijn site.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deed![]()
quote:K3-zangeres krijgt rol in GTST
Kristel speelt volgend jaar in de populaire soap van RTL4.
De zangeres krijgt de rol van Lotte van der Heijden en dat is het pleegzusje van Nick. Of ze het acteren ook kan combineren met haar K3 optredens moet ze nog bekijken. Het voedt in ieder geval wel de geruchten dat de populaire meidengroep aan het eind van dit jaar zal stoppen. In GTST krijgt Kristel, oftewel Lotte van der Heijden, een relatie met Bing Mauricius.
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:56 schreef digispeed het volgende:
het is gewoon een klote site. ze hebben ook mooi weer gespeeld met dingen van mijn site.
schandalig om die dingen te plaatsen zonder bronvermelding. andere mensen hebben er een hoop werk aan en zij strijkt met de eer. geheel niet netjes !
quote:Mededeling!
Wij willen bij deze vragen foto`s niet meer te kopieren, net zoals nieuws zonder bron. Bedankt voor uw medewerking.
© De Interactieve GTSTClub 2005, en niet overnemen!
BRON: www.gtstplaza.web-log.nl
Het staat op showtime.nl, lijkt mij dat zij hun berichten wel goed checken op waarheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Whaha!![]()
![]()
![]()
Het is gewoon echt niet meer normaal hoe iedereen erin trapt![]()
Oh echt dramatisch is heel Nederland geloof ik!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het staat op showtime.nl, lijkt mij dat zij hun berichten wel goed checken op waarheid.
Ah well we zullen zien of het gebakken lucht is
quote:
Maar Bing die doet het toch met Sjors nu.........is dat dus ook maar van korte duur...........quote:In GTST krijgt Kristel, oftewel Lotte van der Heijden, een relatie met Bing Mauricius
Ik hoorde 't gister op Noordzee FMquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh echt dramatisch is heel Nederland geloof ik!
![]()
![]()
![]()
Ik kan je zelfs bewijzen dat het niet klopt,want de allereerste keer dat dit artikel geplaatst is was hier op fok![]()
Dat horen ze te doen ja!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:49 schreef Remzz het volgende:
Haha lol wat dom trouwens van Noordzee FM dat ze de bronnen niet ff nachecken.
En de volgende keer dat je het luistert geloof je het dus ook niet meer wat ze zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat horen ze te doen ja!
We kunnen ze nog aanklagen ook
Nee eigenlijk niet,ze jatten mijn artikel zomaar!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
En de volgende keer dat je het luistert geloof je het dus ook niet meer wat ze zeggen.
alsof jij nooit wat jat van anderen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet,ze jatten mijn artikel zomaar!
De meeste mensen kunnen wel tegen een grapjequote:Op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
alsof jij nooit wat jat van anderen.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf !
Idd,maar ik heb nog geen mailtje terug.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:17 schreef Snake2005 het volgende:
heey nano echt lullig van orginal!
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 9 mei 2005 07:22 schreef Nano het volgende:
[..]
Idd,maar ik heb nog geen mailtje terug.
Zal vandaag wel komen. Of ik moet zijn mailbox echt gesloopt hebben,want dat had ik gisteren per ongeluk gedaan
Voorzorgsmaatregelenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Frey het volgende:
Ik wil de mensen hier trouwens vragen geen foto's te plaatsen van de cliff als ze die hebben, want ik wil het als verrassing houden
En spoilers graag tussen tags
Bedankt
Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 9 mei 2005 17:46 schreef Airelle het volgende:
Vanavond weer.
Bing en Sjors vind ik ik eigenlijk toch wel schattig/leuk.
George Vandermeer wordt gespeeld door Michael Krass.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Wie is die acteur eigenlijk achter Vandermeer? En is het een Amerikaanse Nederlander of een Nederlandse Amerikaan? Of gewoon een Amerikaan?
Volgens IMDB heeft Michael Krass gewerkt als acteur, schrijver en kostuumontwerper.quote:
Name, Age: Michael Krass, 39
Function: Presenter, writer, director
Loves: The smell of cut grass
Hates: White guys doing Capoeira
Has Lived / worked in: Ghana, St. Louis, NYC, Philadelphia, Richmond, Amsterdam
Food/drink: Babaganoush, beer
Stays home for: Simpsons
Return Motto: "If you look again, I’m sure you’ll find me an aisle seat"
X-factor: Never ever do anything today that can be done tomorrow
e-mail address: michaelkrass@xs4all.nl
Hij heeft zelfs een persoonlijke pagina:quote:Small World
Wereldburger Michael Krass reist de wereld over om uit te zoeken hoe, waarom en in welke mate ons dagelijks leven is verweven met de rest van de wereld. Tijdens zijn zoektocht door het verleden, het heden en de toekomst brengt hij mensen, produkten en diensten wereldwijd met elkaar in verband. Hij laat zien dat niet alleen mensen reizen. Ook mode, voedsel, gewoontes, stijl en techniek verplaatsen zich over de aardbol. Het is verrassend, vreemd, en soms zelfs absurd om te zien wat dit zegt over de wereld en over ons. En maakt duidelijk dat het welbekende cliché uiteindelijk inderdaad opgaat: "It is a small world after all."
quote:Michael Krass
De Liefde 7 / 1052 MZ / Amsterdam
T:020-6185080 / M:06-28270094
mbk@xs4all.nl
Meteen foutquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
klootzak en lafaard?
Hufterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja dat klootzak hoor ik eigenlijk wel duidelijk, wat is dat dan?nu wil ik het weten ook
Een van de beste afleveringenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van de beste afleveringen![]()
Hopelijk komt er snel een 3e DVD waar die hele verhaallijn op uitgewerkt staat. Ook wil ik graag de verhaallijnen van Sophia, Albert en Bert weer eens zien en hoe Ludo en Janine elkaar ontmoetten
Albert was de gestoorde pleegvader van Julian en Bert de vader van Rik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Huh?Ik kijk 't al vrij lang, maar de namen Albert en Bert komen mij niet eens 'n klein beetje bekend voor? Wie zijn dat??
Pff wat 'n geheugen heb jij zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Albert was de gestoorde pleegvader van Julian en Bert de vader van Rik.
wat zeg je? (auw ik post in het gtst topic...ik zapte echt gewoon langs hoor...ik kijk het nooit hoor...)quote:
is al weg hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef janimie het volgende:
irritant die ondertiteling
Jahquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:31 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij geilt die George gewoon op Barbara...
ik irriteer me juist aan die sjors bing lijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een goede aflevering, maar dat komt door Bing en Sjors.
Is er iemand hier dat dat Auntie Annie gedoe echt leuk vind?
Ik vind het wel lachenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een goede aflevering, maar dat komt door Bing en Sjors.
Nou ja ieder zijn smaak natuurlijk.....quote:
Uhm nee sorry... verschrikkelijk irritante verhaallijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Ik heb het ook gemist, hoe reageerde Robert op Vandermeer?
Hij begon met iets van, je hebt gelijk het is ook nep....quote:
Zij is echt bleh..quote:Op woensdag 11 mei 2005 07:47 schreef JohnDDD het volgende:
Is er al gemeld dat Kristel van K3 volgend seizoen de rol van Lotte van der Heyden, het pleegzusje van Nick, op zich neemt?
[afbeelding]
Ze komt echt niet dat hebben ik en Nano bedacht om te kijken hoe lang het duurt voor dat zo iets door iedereen word opgepiktquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:27 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe het met Kristel zit weet ik niet, maar mijn bron is teletekst van het Essent-kanaal, dat klinkt lame maar die hebben vaker over GTSTers bericht en ze hebben het altijd juist gehad. Vooral het feit dat ze de naam van het karakter erbij hadden vond ik erg betrouwbaar overkomen.
quote:
Gewoon een tekst verzinnen typen en op fok en op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl plaatsenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
whahaha diep respect![]()
hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik denk ook niet dat Kristel er zin in heeft.Die heeft het veel te druk met K3,dr man en Nanou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze komt echt niet dat hebben ik en Nano bedacht om te kijken hoe lang het duurt voor dat zo iets door iedereen word opgepikt![]()
Wat natuurlijk wel kan is dat GTST het ook heeft gelezen en dacht ey dat is een goed idee maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk![]()
Die zullen echt wel eerst hun bronnen goed checken en navraag doen, voordat ze het in de uitzending gooien. Dat doen ze echt niet naar aanleiding van een posting op een forumquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef Remzz het volgende:
Het was idd zelfs bij Boulevard geweest dacht ik
Duiveltja geloof het nou maar ik en Nano hebben het bedachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die zullen echt wel eerst hun bronnen goed checken en navraag doen, voordat ze het in de uitzending gooien. Dat doen ze echt niet naar aanleiding van een posting op een forum
Ik ben de eerste plaatsing hier op Fok aan het opzoeken!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Duiveltja geloof het nou maar ik en Nano hebben het bedacht![]()
Dat is een tattoo ..quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Stefano gedraagt zich als een kind.
Dorothea achter de laptop en Ray moet zijn buik scheren
Wat is Stefano toch eigenlijk een naïf sulletje, Yasmin meet inderdaad met 2 maten en ik hoopte dat Jef Robert een flink pak voor z'n bek zou geven, maarja helaas...quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef Airelle het volgende:
Wat een gezeur met Jef en Robert.
En Frey, je hebt helemaal gelijk. Yasmin is lekker hypocriet bezig.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is Stefano toch eigenlijk een naïf sulletje, Yasmin meet inderdaad met 2 maten en ik hoopte dat Jef Robert een flink pak voor z'n bek zou geven, maarja helaas...
Ik heb helemaal geen zin in het moment dat Stefano erachter komt wat Yasemin heeft gedaan.. Want dat wordt natuurlijk weer 'n hoop geruzie en gejank en gezeur, en ik vind ze net zo leuk samenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is Stefano toch eigenlijk een naïf sulletje, Yasmin meet inderdaad met 2 maten en ik hoopte dat Jef Robert een flink pak voor z'n bek zou geven, maarja helaas...
Ah nee...Robert en Barbara passen wel bij elkaar...zou ook wel leuk zijn...maar ZONDER die Auntie Annie shit. Jef had gewoon iets met Laura moeten beginnen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
praat gewoon nederlands joh !quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:18 schreef JohnDDD het volgende:
Oeh ja, een RoBarJef trio
RoBar is best ok, maar ik vind Barbara wel uitgerangeerd hoor
Jef rules gewoon, ik wil dat hij Dorothea shackt
Ze wilde zijn zaad jatten!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat moest Isabella eigenlijk laast bij Dennis ?
Als ik haar was zou ik gelijk de hele wereld afzoeken opzoek naar me kind.
Yasmin is ook veranderd in een burgelijk tutje vind ik eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in het moment dat Stefano erachter komt wat Yasemin heeft gedaan.. Want dat wordt natuurlijk weer 'n hoop geruzie en gejank en gezeur, en ik vind ze net zo leuk samen![]()
Oh ik vind 't wél leuk als Stefano bijvoorbeeld meteen 'n nieuw vriendinnetje krijgt waar Yasemin dan heel erg jaloers op wordt..< wat doet dat theekopje daar?
![]()
Dat is altijd al zo geweest (in mijn ogen dan)quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Okee, mijn conclusie:
Yasmin is een dominante, egocentrische zeikerige hypocriet!![]()
Geen vaste rol please.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:25 schreef DaMart het volgende:
Wat doet die verpleegster daar, in verpleegstersoutfit?
Nee ik ga niet weer nummers posten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Beach kom eens op msn
De kin zonder hersens moet alles weer ontdekkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:28 schreef Frey het volgende:
Dennis is sinds zijn comeback al een stuk leuker geworden![]()
Yasminquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Okee, mijn conclusie:
Yasmin is een dominante, egocentrische zeikerige hypocriet!![]()
Hee, ik heb een kind met die ouwe grafta.... Lauraquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Beach het volgende:
[..]
De kin zonder hersens moet alles weer ontdekken
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hee, ik heb een kind met die ouwe grafta.... Laura
Ik vind 't echt debiel als dat meteen is waar hij aan denkt, en dat daar dan weer 'n paniekscene rond bestaat. Alsof je na 'n geheugenverlies bij het zien van zo'n foto niet gewoon denkt 'hey, wie is die baby?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hee, ik heb een kind met die ouwe grafta.... Laura
Blader 2 (twee) pagina's terug <<quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Heeft/weet er iemand wat meer informatie over die Amerikaanse acteur die in GTST speelt?
Hij is mijn favoriete karakter, speelt zo lek
quote:WIK JONGSMA TE GAST IN TROS TV SHOW
In de Tros TV Show van vrijdag 13 mei gaat Ivo Niehe thuis in Den Haag op bezoek bij acteur Wik Jongsma. Al 15 jaar speelt hij de rol van meneer Harmsen in Goede Tijden Slechte Tijden. Jongsma vertelt onder meer over zijn jeugd in Amsterdam (“We woonden midden in het Vondelpark, vooral 's winters was het hele gebied onze achtertuin.”), de levensbedreigende ziekte die hem al jarenlang achtervolgt (“Iedere drie maanden is het weer spannend, helaas.”). We maken ook kennis met de vrouw in zijn leven; een meubelmaakster die hij ontmoette toen ze de trap in zijn huis kwam doen.
Verder een gesprek met de 55-jarige filmster Richard Gere. Over zijn rol als vader van een zoontje van 4 jaar (“Tibet en het boeddhisme zijn van levensbelang voor me, maar sinds een paar jaar is mijn gezin prioriteit één.”). Gere vertelt ook over de enorme problemen die hij heeft gehad met het onder de knie krijgen van de wals voor zijn film 'Shall we dance?': (“Het is topsport. Dansen kan zo op de lijst van de Olympische sporten.”).
'Tros TV Show', uitzending vrijdag 13 mei, Nederland 2 om 21:30 uur.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Ik snap 't niet, ik heb de eerste helft gemist! wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef DaMart het volgende:
Waarom gooide de een de ander niet in de liftschacht?
Jaaa heerlijke cliff.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Goede einde, veel beter dan ONM.
Wel leuk detail dat je buren elke dag kijken.
Alleen op vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
In de TROS TV Show werd net verteld dat Wik Jongsma getrouwd is geweest met Pauline van Rhenen (ONM: Aafke Reitsema).
Martine leeft nog ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 06:25 schreef rayteon het volgende:
Die Isabella is ook zo dom als het achterend van een varken he...zul je zien dat het er straks op uitloopt dat Ludo en Valerie (die zelf geen kids meer kan krijgen) de voogdij over Amy zullen opeisen.
Hoe zit het eigenlijk met Martine? Leeft ze nog? Ludo had haar toch op een boot gezet?
Ik heb niet alles gezien maargoed.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:27 schreef Remzz het volgende:
Eehm wat is er eigenlijk gebeurt? Heb het gisteren gemist.
Ah kijk bedanktquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien maargoed.
Isabella wilde Ludo inschakelen om Amy te vinden, hier was Yasmin op tegen en er ontstond ook een ruzie tussen de twee. Janine probeert Ludo jaloers te maken door een beetje met Ray te flirten.
Cliff: Isabella verteld Ludo dat hij een kind bij haar heeft.
\quote:
Dat hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat ze haar er altijd weer in kunnen schrijven natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
\
Dat weten we niet zeker he het laatste wat we zagen was een lege boot.
Isabella en Ludo weten dat Amy nog leeft.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:55 schreef karoltje het volgende:
Zeg ik heb het de afgelopen 4 maanden niet gezien, kan iemand me bijpraten?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:41 schreef Scuderia_Mark het volgende:
En what the HELL moet Ludo(coole personage) in godsnaam met die haaiebaai van een Valerie?![]()
Dat 'der' Ludo maar gauw Janine gaat liggen vozen........,die passen way beter bij elkaar!
Jasmine vind ik een mooie meid maar WAT een vreselijk kapsel draagt ze tegenwoordig,komt haar niet tengoede vind ik,zo'n wannabee afrokapsel(gauw weer lang laten groeien dus)
Je hebt niet veel gemist hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 12:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb het vrijdag gemist![]()
Hopenlijk vergeet ik morgenochtend niet te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |