Gewoon een tekst verzinnen typen en op fok en op www.goede-tijden-slechte-tijden.nl plaatsenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
whahaha diep respect![]()
hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik denk ook niet dat Kristel er zin in heeft.Die heeft het veel te druk met K3,dr man en Nanou.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze komt echt niet dat hebben ik en Nano bedacht om te kijken hoe lang het duurt voor dat zo iets door iedereen word opgepikt![]()
Wat natuurlijk wel kan is dat GTST het ook heeft gelezen en dacht ey dat is een goed idee maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk![]()
Die zullen echt wel eerst hun bronnen goed checken en navraag doen, voordat ze het in de uitzending gooien. Dat doen ze echt niet naar aanleiding van een posting op een forumquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:49 schreef Remzz het volgende:
Het was idd zelfs bij Boulevard geweest dacht ik
Duiveltja geloof het nou maar ik en Nano hebben het bedachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die zullen echt wel eerst hun bronnen goed checken en navraag doen, voordat ze het in de uitzending gooien. Dat doen ze echt niet naar aanleiding van een posting op een forum
Ik ben de eerste plaatsing hier op Fok aan het opzoeken!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Duiveltja geloof het nou maar ik en Nano hebben het bedacht![]()
Dat is een tattoo ..quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Stefano gedraagt zich als een kind.
Dorothea achter de laptop en Ray moet zijn buik scheren
Wat is Stefano toch eigenlijk een naïf sulletje, Yasmin meet inderdaad met 2 maten en ik hoopte dat Jef Robert een flink pak voor z'n bek zou geven, maarja helaas...quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:46 schreef Airelle het volgende:
Wat een gezeur met Jef en Robert.
En Frey, je hebt helemaal gelijk. Yasmin is lekker hypocriet bezig.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is Stefano toch eigenlijk een naïf sulletje, Yasmin meet inderdaad met 2 maten en ik hoopte dat Jef Robert een flink pak voor z'n bek zou geven, maarja helaas...
Ik heb helemaal geen zin in het moment dat Stefano erachter komt wat Yasemin heeft gedaan.. Want dat wordt natuurlijk weer 'n hoop geruzie en gejank en gezeur, en ik vind ze net zo leuk samenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is Stefano toch eigenlijk een naïf sulletje, Yasmin meet inderdaad met 2 maten en ik hoopte dat Jef Robert een flink pak voor z'n bek zou geven, maarja helaas...
Ah nee...Robert en Barbara passen wel bij elkaar...zou ook wel leuk zijn...maar ZONDER die Auntie Annie shit. Jef had gewoon iets met Laura moeten beginnen....quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
praat gewoon nederlands joh !quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:18 schreef JohnDDD het volgende:
Oeh ja, een RoBarJef trio
RoBar is best ok, maar ik vind Barbara wel uitgerangeerd hoor
Jef rules gewoon, ik wil dat hij Dorothea shackt
Ze wilde zijn zaad jatten!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat moest Isabella eigenlijk laast bij Dennis ?
Als ik haar was zou ik gelijk de hele wereld afzoeken opzoek naar me kind.
Yasmin is ook veranderd in een burgelijk tutje vind ik eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in het moment dat Stefano erachter komt wat Yasemin heeft gedaan.. Want dat wordt natuurlijk weer 'n hoop geruzie en gejank en gezeur, en ik vind ze net zo leuk samen![]()
Oh ik vind 't wél leuk als Stefano bijvoorbeeld meteen 'n nieuw vriendinnetje krijgt waar Yasemin dan heel erg jaloers op wordt..< wat doet dat theekopje daar?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |