Ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 9 mei 2005 17:46 schreef Airelle het volgende:
Vanavond weer.
Bing en Sjors vind ik ik eigenlijk toch wel schattig/leuk.
George Vandermeer wordt gespeeld door Michael Krass.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Wie is die acteur eigenlijk achter Vandermeer? En is het een Amerikaanse Nederlander of een Nederlandse Amerikaan? Of gewoon een Amerikaan?
Volgens IMDB heeft Michael Krass gewerkt als acteur, schrijver en kostuumontwerper.quote:
Name, Age: Michael Krass, 39
Function: Presenter, writer, director
Loves: The smell of cut grass
Hates: White guys doing Capoeira
Has Lived / worked in: Ghana, St. Louis, NYC, Philadelphia, Richmond, Amsterdam
Food/drink: Babaganoush, beer
Stays home for: Simpsons
Return Motto: "If you look again, I’m sure you’ll find me an aisle seat"
X-factor: Never ever do anything today that can be done tomorrow
e-mail address: michaelkrass@xs4all.nl
Hij heeft zelfs een persoonlijke pagina:quote:Small World
Wereldburger Michael Krass reist de wereld over om uit te zoeken hoe, waarom en in welke mate ons dagelijks leven is verweven met de rest van de wereld. Tijdens zijn zoektocht door het verleden, het heden en de toekomst brengt hij mensen, produkten en diensten wereldwijd met elkaar in verband. Hij laat zien dat niet alleen mensen reizen. Ook mode, voedsel, gewoontes, stijl en techniek verplaatsen zich over de aardbol. Het is verrassend, vreemd, en soms zelfs absurd om te zien wat dit zegt over de wereld en over ons. En maakt duidelijk dat het welbekende cliché uiteindelijk inderdaad opgaat: "It is a small world after all."
quote:Michael Krass
De Liefde 7 / 1052 MZ / Amsterdam
T:020-6185080 / M:06-28270094
mbk@xs4all.nl
Meteen foutquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
klootzak en lafaard?
Hufterquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja dat klootzak hoor ik eigenlijk wel duidelijk, wat is dat dan?nu wil ik het weten ook
Een van de beste afleveringenquote:
Huh?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van de beste afleveringen![]()
Hopelijk komt er snel een 3e DVD waar die hele verhaallijn op uitgewerkt staat. Ook wil ik graag de verhaallijnen van Sophia, Albert en Bert weer eens zien en hoe Ludo en Janine elkaar ontmoetten
Albert was de gestoorde pleegvader van Julian en Bert de vader van Rik.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Huh?Ik kijk 't al vrij lang, maar de namen Albert en Bert komen mij niet eens 'n klein beetje bekend voor? Wie zijn dat??
Pff wat 'n geheugen heb jij zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Albert was de gestoorde pleegvader van Julian en Bert de vader van Rik.
wat zeg je? (auw ik post in het gtst topic...ik zapte echt gewoon langs hoor...ik kijk het nooit hoor...)quote:
is al weg hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef janimie het volgende:
irritant die ondertiteling
Jahquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:31 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij geilt die George gewoon op Barbara...
ik irriteer me juist aan die sjors bing lijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een goede aflevering, maar dat komt door Bing en Sjors.
Is er iemand hier dat dat Auntie Annie gedoe echt leuk vind?
Ik vind het wel lachenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond het een goede aflevering, maar dat komt door Bing en Sjors.
Nou ja ieder zijn smaak natuurlijk.....quote:
Uhm nee sorry... verschrikkelijk irritante verhaallijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Ik heb het ook gemist, hoe reageerde Robert op Vandermeer?
Hij begon met iets van, je hebt gelijk het is ook nep....quote:
Zij is echt bleh..quote:Op woensdag 11 mei 2005 07:47 schreef JohnDDD het volgende:
Is er al gemeld dat Kristel van K3 volgend seizoen de rol van Lotte van der Heyden, het pleegzusje van Nick, op zich neemt?
[afbeelding]
Ze komt echt niet dat hebben ik en Nano bedacht om te kijken hoe lang het duurt voor dat zo iets door iedereen word opgepiktquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:27 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe het met Kristel zit weet ik niet, maar mijn bron is teletekst van het Essent-kanaal, dat klinkt lame maar die hebben vaker over GTSTers bericht en ze hebben het altijd juist gehad. Vooral het feit dat ze de naam van het karakter erbij hadden vond ik erg betrouwbaar overkomen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |