wahaha k3 meisje het lijkt me nog cool ookquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:50 schreef Nano het volgende:
K3-zangeres Kristel krijgt rol in GTST.
Zangeres Kristel zal komend voorjaar een rol krijgen in GTST.Kristel zal de rol gaan spelen van Lotte van der Heijden.Lotte is het pleegzusje van Nick en krijgt een relatie met Bing Mauricius.
Kristel is net bevallen van dochter Nanou.Na het grote succes van K3 wilde ze graag op zoek naar een nieuwe ervaring.Kristel zelf is heel blij met de rol.Ze blijft in ieder geval nog zo lang ze het werk kan combineren bij de kinderpopgroep K3.
[afbeelding]
GTST wil dus publiek tussen de 3 en 10 jaar gaan trekken nu?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:50 schreef Nano het volgende:
K3-zangeres Kristel krijgt rol in GTST.
Zangeres Kristel zal komend voorjaar een rol krijgen in GTST.Kristel zal de rol gaan spelen van Lotte van der Heijden.Lotte is het pleegzusje van Nick en krijgt een relatie met Bing Mauricius.
Kristel is net bevallen van dochter Nanou.Na het grote succes van K3 wilde ze graag op zoek naar een nieuwe ervaring.Kristel zelf is heel blij met de rol.Ze blijft in ieder geval nog zo lang ze het werk kan combineren bij de kinderpopgroep K3.
[afbeelding]
Wahahaa GAAVquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
GTST wil dus publiek tussen de 3 en 10 jaar gaan trekken nu?
Waarom ik bedoel k3 is gewoon een act lijkt mijquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
GTST wil dus publiek tussen de 3 en 10 jaar gaan trekken nu?
Dit is gewoon verzonnen door Maikel en Nano hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom ik bedoel k3 is gewoon een act lijkt mij
Nee ik lees het hier nu voor het eerstquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit is gewoon verzonnen door Maikel en Nano hoor.
Zeg dan wélke site? www.ditzuigikuitmegroteduim.com?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:27 schreef Nano het volgende:
Komt van één of andere vage site.Ik weet natuurlijk niet of je het kan geloven,maar het klinkt overtuigend!
Een act voor kinderen ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom ik bedoel k3 is gewoon een act lijkt mij
Ze komt ook niet in GTST dat hebben ze als geintje verzonnen dat al die breezers het overgaan nemen.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze komt ook niet in GTST dat hebben ze als geintje verzonnen dat al die breezers het overgaan nemen.
Hoe weet je dat? Er komen zelfs drie nieuwe pubers!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef Pelgrim het volgende:
Volgens mij komt er wel vanaf mei een nieuwe puber in de serie, maar dat zal wel oud nieuws zijn.
quote:
Dag lieve Guusje..
De actrice overleed op 29 januari 2004 op 34 jarige leeftijd.
Guusje Nederhorst leed al een tijdje aan kanker en ze heeft de ziekte niet kunnen overwinnen. Guusje speelde bijna tien jaar lang de rol van Roos de Jager Alberts in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. Samen met Babette van Veen en Katja Schuurman scoorde zij een aantal hits als het trio Linda, Roos en Jessica, met als grote klapper de single Ademnood. Na haar afscheid van GTST nam Guusje een jaar rust. Ze werkte tijdelijk mee aan Glamago.com, het internetproject van Johnny de Mol. In 2001 speelde ze een gastrol in de RTL 4 serie Baantjer. Uiteindelijk besloot Guusje om toch weer te gaan acteren en kreeg een rol aangeboden in de Yorin soap Onderweg Naar Morgen als Angela Bolhuys.
Guusje is gescheiden van Sander Dikhoff, en op 17 september 2003 in Las Vegas getrouwd met Dinand Woesthoff, zanger van de band Kane. Op 29 juni 2003 werd hun zoontje Dean Maddy geboren. Guusje Barbara Augustine Nederhorst werd geboren op 4 februari 1969 in Amsterdam.
© www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
Blader eens in oude topics. Daar stond die brief ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:45 schreef Pelgrim het volgende:
Ik check wel eens harryklooster.nl en daar lees je wel eens wat
check dit
Okeyquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:
[..]
Blader eens in oude topics. Daar stond die brief ook.![]()
Zo dat kan ik ookquote:K3-zangeres dient aanklacht in tegen Maikel en Nadine
De zangeres Kristel bekend van K3 en meerdere films van de populaire meidengroep zal komend najaar in GTST te bewonderen zijn. Althans, dat beweerden twee mensen van FOK. RTL Boulevard deed meteen een check-up en nadat Kristel ervan op de hoogte was, diende ze een aanklacht tegen de twee in. Ze werden verzocht een schadeclaim van 20.000 euro te betalen. De politie heeft inmiddels Nadine kunnen arresteren, van Maikel is voor alsnog niks van vernomen. Waneer hij vier dagen vermist is, zal hij officiël als vermist worden opgegeven.
Bron: RTL Nieuws
Nieuwe leader is juist wel goed voor de serie.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoor steeds vaker van mensen : Ik volg geen gtst meer want het is zo bagger de laaste tijd.
Waar ligt deze grootschalige verlies van kijkers aan denken wij?
Ikzelf vermoed dat het aan de totaal niet boeiende verhaallijnen ligt van de laaste tijd en aan de slechte acteurs/rollen
*Ik bedoel dat gebeuren met de koning sloeg echt nergens op
*Jorris puttman is zwaar droevige jongeren in de serie zijn niet zo leuk als vroeg Sjors Ray Dennis Morris Yasmin enz zijn lang niet zo leuk als Benjamin Julian Charlie1 Kim Rik Anita Daantje Rien Arnie Roos Linda Jessica Hedwig en ga zo maar door,
*En dan komt er ook nog eens een nieuwe leader :-[
Wat doe je nou domquote:
Uhm, mijn reacties waren ook niet helemaal serieus te noemen hoor... meer sarcasme richting de fantasten die dat bedacht haddenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze komt ook niet in GTST dat hebben ze als geintje verzonnen dat al die breezers het overgaan nemen.
Okeequote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, mijn reacties waren ook niet helemaal serieus te noemen hoor... meer sarcasme richting de fantasten die dat bedacht hadden
Herman-Rien. En ze heeft ook nog Abel en toch ook zo`n weggestopt gehandicapte van Martine en Rolf Huygens ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens Sjors Langeveld heeft eigenlijk nog ergens een halfbroer, namelijk die zoon van Trix Gerritse en Frits van Houten.
Zo me niks verbazen als daar ook ooit een verhaallijn over komt....
Abel is gewoon een ander kind van dhr en mw Langeveld dus geen echte broer, dat van Huygens en Hafkamp weet ik niet precies meer...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Herman-Rien. En ze heeft ook nog Abel en toch ook zo`n weggestopt gehandicapte van Martine en Rolf Huygens ofzo?
Ja, daarom wou ze Helen straffen. Omdat zij wel een gezond kind had.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Abel is gewoon een ander kind van dhr en mw Langeveld dus geen echte broer, dat van Huygens en Hafkamp weet ik niet precies meer...
Vertel verder aub! De hele verhaallijn!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, daarom wou ze Helen straffen. Omdat zij wel een gezond kind had.![]()
Rolf Huygens had een relatie met Martine Hafkamp. Ze kregen samen een kind maar dat kind was gehandicapt. Rolf ging toen vreemd met Helen Helmink. Martine kwam erachter en bouwde een haat tegen Helen op. Vooral toen Rolf voor Helen koos en niet voor haar. Toen Helen erachter kwam dat Peter Kelder haar zoon was en helemaal gezond was Martine razend. Ze probeerde Helen te vermoorden met hulp van Coen Heeze en werd daarvoor gearresteerd. Volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vertel verder aub! De hele verhaallijn!
Van dat alles heb ik alleen meegekregen dat Koen Heeze in opdracht van Martine Helen probeerde te vermoorden.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Rolf Huygens had een relatie met Martine Hafkamp. Ze kregen samen een kind maar dat kind was gehandicapt. Rolf ging toen vreemd met Helen Helmink. Martine kwam erachter en bouwde een haat tegen Helen op. Vooral toen Rolf voor Helen koos en niet voor haar. Toen Helen erachter kwam dat Peter Kelder haar zoon was en helemaal gezond was Martine razend. Ze probeerde Helen te vermoorden met hulp van Coen Heeze en werd daarvoor gearresteerd. Volgens mij hoor.![]()
Ik heb daar ergens wat filmpjes van. Zet ik wel een keer bij in the picture rubriek.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van dat alles heb ik alleen meegekregen dat Koen Heeze in opdracht van Martine Helen probeerde te vermoorden.
Trouwens een andere vraag, bij de cliffhanger van het tweede seizoen probeert Martine erin te luizen door hem Herman Hoogendoorn te laten doodschieten.
Weet je nog hoe dat in elkaar zat en hoe het komt dat Frits en Martine toch wat hadden later?
Dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bedankt Frey en Original, maar die scene ken ik van buiten![]()
Ik vroeg me dus af hoe na dit alles Frits en Martine een relatie konden krijgen![]()
sorry was 2x zelfe berichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |