quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef Beach het volgende:
Zou leuker zijn als Ludo, Janine en Valerie een trio doen![]()
Hoge kijkcijfers.
Iedereenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:39 schreef Frey het volgende:
Digispeed zal dan wel voor de buis hangen
Maar ik ook![]()
Ik denk niet dat iemand haar gelooft. Zeker gezien haar aanvallen en zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Marseille het volgende:
vergeet niet dat Valerie op de hoogte is van Ludo's valstrik wat betreft Martine. Dus als Ludo Valerie verlaat, zal zij op hem wraak kunnen nemen door de waarheid te verklappen. Ludo kan geen kant op.
Ik vond het anders een zeer goeie en zeer boeiende afleveringquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Zeer slechte en saaie aflevering van GTST.
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neukenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het anders een zeer goeie en zeer boeiende aflevering![]()
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neuken![]()
Ja en hij deelt zo te zien een account met BVOquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neuken![]()
Vond dat gebeuren met Nick en Ludo best leukquote:
Dennis is nu wel coolquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
Die Dennis ... had ie eerst al geen geheugen, nu is ie dat kleine beetje ook nog kwijt
Dat is mijn grapquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
Die Dennis ... had ie eerst al geen geheugen, nu is ie dat kleine beetje ook nog kwijt
Heeft ze er weer een probleempje bijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Dennis is nu wel cool![]()
Wat zal Isabella gaan zeggen
Ja Lieke lijkt me ook wel sympathiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:51 schreef Remzz het volgende:
Leuk om te zien net dat stuk achter de schermen
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef Nano het volgende:
[..]
www.gtstplaza.web-log.nl
Caps van GTST-uitzending en Pulse!![]()
Ik heb al 3 uur op al die caps gezeten!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deed![]()
Geweldige verhaallijn idd!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:43 schreef Frey het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de allermooiste verhaallijn van heel GTST![]()
Bartho Braat![]()
Angela Schijf![]()
En vooral Hilde de Mildt![]()
![]()
![]()
Wik is de manquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:34 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik vind Wik de beste Harmsen,dat ie nog lang in gtst mag blijven.
Wik is idd DE man om Harmsen te spelen,als je die man ziet spelen vergeet je dat het een tv serie is,erg goed is ie hoor!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Wik is de man![]()
En nog helemaal niet te oud. Ik heb al veel oudere mensen in series zien spelen.
Wik moet blijven![]()
Neej echt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:41 schreef Frey het volgende:
Weetje: Hilde de Mildt (Sylvia) heeft voor haar laatste scènes extra haar haar kort laten maken!
het is gewoon een klote site. ze hebben ook mooi weer gespeeld met dingen van mijn site.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Post ze gewoon hier in plaats van reclame maken Nadine gister was iedereen nog zo blij dat je het gewoon hier deed![]()
quote:K3-zangeres krijgt rol in GTST
Kristel speelt volgend jaar in de populaire soap van RTL4.
De zangeres krijgt de rol van Lotte van der Heijden en dat is het pleegzusje van Nick. Of ze het acteren ook kan combineren met haar K3 optredens moet ze nog bekijken. Het voedt in ieder geval wel de geruchten dat de populaire meidengroep aan het eind van dit jaar zal stoppen. In GTST krijgt Kristel, oftewel Lotte van der Heijden, een relatie met Bing Mauricius.
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:56 schreef digispeed het volgende:
het is gewoon een klote site. ze hebben ook mooi weer gespeeld met dingen van mijn site.
schandalig om die dingen te plaatsen zonder bronvermelding. andere mensen hebben er een hoop werk aan en zij strijkt met de eer. geheel niet netjes !
quote:Mededeling!
Wij willen bij deze vragen foto`s niet meer te kopieren, net zoals nieuws zonder bron. Bedankt voor uw medewerking.
© De Interactieve GTSTClub 2005, en niet overnemen!
BRON: www.gtstplaza.web-log.nl
Het staat op showtime.nl, lijkt mij dat zij hun berichten wel goed checken op waarheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Whaha!![]()
![]()
![]()
Het is gewoon echt niet meer normaal hoe iedereen erin trapt![]()
Oh echt dramatisch is heel Nederland geloof ik!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het staat op showtime.nl, lijkt mij dat zij hun berichten wel goed checken op waarheid.
Ah well we zullen zien of het gebakken lucht is
quote:
Maar Bing die doet het toch met Sjors nu.........is dat dus ook maar van korte duur...........quote:In GTST krijgt Kristel, oftewel Lotte van der Heijden, een relatie met Bing Mauricius
Ik hoorde 't gister op Noordzee FMquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh echt dramatisch is heel Nederland geloof ik!
![]()
![]()
![]()
Ik kan je zelfs bewijzen dat het niet klopt,want de allereerste keer dat dit artikel geplaatst is was hier op fok![]()
Dat horen ze te doen ja!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:49 schreef Remzz het volgende:
Haha lol wat dom trouwens van Noordzee FM dat ze de bronnen niet ff nachecken.
En de volgende keer dat je het luistert geloof je het dus ook niet meer wat ze zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat horen ze te doen ja!
We kunnen ze nog aanklagen ook
Nee eigenlijk niet,ze jatten mijn artikel zomaar!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
En de volgende keer dat je het luistert geloof je het dus ook niet meer wat ze zeggen.
alsof jij nooit wat jat van anderen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet,ze jatten mijn artikel zomaar!
De meeste mensen kunnen wel tegen een grapjequote:Op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
alsof jij nooit wat jat van anderen.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf !
Idd,maar ik heb nog geen mailtje terug.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:17 schreef Snake2005 het volgende:
heey nano echt lullig van orginal!
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 9 mei 2005 07:22 schreef Nano het volgende:
[..]
Idd,maar ik heb nog geen mailtje terug.
Zal vandaag wel komen. Of ik moet zijn mailbox echt gesloopt hebben,want dat had ik gisteren per ongeluk gedaan
Voorzorgsmaatregelenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Frey het volgende:
Ik wil de mensen hier trouwens vragen geen foto's te plaatsen van de cliff als ze die hebben, want ik wil het als verrassing houden
En spoilers graag tussen tags
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |