Tja,maar er gelijk op los gaan gijzelen vind ik echt de juiste oplossing!quote:Op zondag 3 april 2005 21:15 schreef Woelli het volgende:
Ja Anton wilt zijn baan teurg dus moet die maar iets doen![]()
Iemand vermoorden met een brievenopener,erg leuk verzonnen!quote:Op zondag 3 april 2005 23:05 schreef Frey het volgende:
Geen zelfbeheersing
Dan krijg je die overhaaste beslissingen
Dat zei ik dus ook al in de vorige topicquote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Als hij het aanvecht komt ie zonder problemen weer aan 't werk. Nl. geen gegronde reden om iemand op staande voet te ontslaan.
Charlie raakt gewond vandaag toch? aangezien er iets van charlie morgen staatquote:Op maandag 4 april 2005 20:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gevolg van vandaag Nick en Charlie weer bij elkaar en Ludo en Nick vriendjes waarschijnlijk
volgens mij gaat de fik erinquote:Op maandag 4 april 2005 20:18 schreef Orginial het volgende:
Erg leuk tot nu toe. Ik hoop dat Valerie eraan gaat, aangezien ze de serie uitgaat.
Ik vond het acteer werk belabberd vandaag ... niet echt realistisch.quote:Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
Anton: Een 7, hij speelde wel okay.
Valerie: Een 8,5 ze speelde veel beter dan normaal alleen ze moet nog wel even affikken.
Charlie: Een 9, eindelijk levert ze eens een goed staaltje acteerwerk.
Ludo en Nick geen punt, hadden geen al te grote rol maar toch een 8,5.
dan vliegt zn brandende sigaret uit zn mond en vliegt valerie alsnog in de fikquote:Op maandag 4 april 2005 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
Als je toch gewoon met gestrekt been op die vent afspringt, wat wilde hij dan doen met zijn brievenopener?
Man, wat geef jij hoge punten!quote:Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
Anton: Een 7, hij speelde wel okay.
Valerie: Een 8,5 ze speelde veel beter dan normaal alleen ze moet nog wel even affikken.
Charlie: Een 9, eindelijk levert ze eens een goed staaltje acteerwerk.
Ludo en Nick geen punt, hadden geen al te grote rol maar toch een 8,5.
dat 'zoontje' stond gewoon alvast achter de coulissen klaarquote:Op maandag 4 april 2005 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nick eigenlijk zo snel dat zoontje tevoorschijn halen?
Ja, maar morgen is het gewoon weer ouderwets gezeik.quote:Op maandag 4 april 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Nick is gewoon goed
Charlie was ook super zeg
quote:Op maandag 4 april 2005 21:44 schreef janimie het volgende:
[..]
dat 'zoontje' stond gewoon alvast achter de coulissen klaar
Wat er gebeurd, jullie blijven maar zeiken!quote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat ie de boel gaat gijzelen.
Maargoed, het blijft GTST he
Heer_van_Bartolhoven, je bent nu definitief mijn favoriete user van de GTST topicsquote:Op maandag 4 april 2005 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat er gebeurd, jullie blijven maar zeiken!
Ik vind GTST voor het eerst in tijden weer leuk om naar te kijken! Die verhaallijnen rondom Bing zijn gewoon aangenaam en grappig.
Zoiets als deze gijzeling fleurt de boel weer op, er wordt in ieder geval niet zoals het vorige seizoen van zomercliffhanger naar zomercliffhanger gewerkt.
Bing en Dorothea vind ik ook helemaal geweldig, deze 2 personages geven het leven van de andere personages weer opnieuw een soort invulling! (Ray, Laura, Jef, Charlie, Sjors, Harmsen)
Dus geniet en stop met dat gezanik!![]()
Ik denk dat dat geheel wederzijds isquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Heer_van_Bartolhoven, je bent nu definitief mijn favoriete user van de GTST topics![]()
Als je nou eens zegt waar je dat op baseert?quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:31 schreef Orginial het volgende:
Dit is eigenlijk wel een wanhopige schreeuw van: jullie-moeten-blijven-kijken-want-de-schrijvers-hebben-geen-inspiratie-meer afleveringen.![]()
dr stond een pony in n hoefijzer op en t was een gebreidde truiquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dr stond een pony in n hoefijzer op en t was een gebreidde trui
zo eentje die meisjes van n jaar of 6 dragen en ponyclub lezen![]()
Ja idd viel me ook op!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:34 schreef creno het volgende:
hylarisch !!!
dat statische haar van valerie ! ik heb in een deuk gelegen
Je moet niet vergeten dat Valerie Barbara op elk punt kapot heeft zitten treiteren en pesten, eerst David, daarna dat gesar omtrent Jef toen ze de serie in kwam en ze Barbara het leven zuur maakte op elk punt dat het maar kon.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:34 schreef Nano het volgende:
Barbara is echt hard!
Ik begin me echt te storen aan dat mens.
Het lag aan die trui hè!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:41 schreef Orginial het volgende:
Sjors![]()
Ik ben trouwens volledig afgeknapt op madam Langeveld![]()
Ja maar toch heb ik nou even een hekel aan Barbara hoor.Ze is nu echt zeikerig!quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Valerie Barbara op elk punt kapot heeft zitten treiteren en pesten, eerst David, daarna dat gesar omtrent Jef toen ze de serie in kwam en ze Barbara het leven zuur maakte op elk punt dat het maar kon.
Daarna snatchte ze Ludo van haar weg.
Maar ik hoop niet dat we nu weer die Valerie-Charlie-Barbara lijn krijgen! Ze waren net zo leuk bezig bij GTST....
Ja. En dat wordt dan de nieuwe familie Sanders zonder die suffe Stefano.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:53 schreef Frey het volgende:
Ludo, Valerie en Nick in de villa![]()
Samen met Rosa![]()
Dat was juist leuk, een beetje deejavu aan dat ongeluk!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:42 schreef la.femme.nikita het volgende:
beetje FLAUW dat barbara weer eens via de gsm van Charlie die per ongeluk 'aan' stond, mee kon luisteren met het moeder-blabla-dochter gesprekje...
suffff
Nee!! Het moet zijn:quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja. En dat wordt dan de nieuwe familie Sanders zonder die suffe Stefano.![]()
met n sisser!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:47 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die gijzeling is afgelopen?
OK, zoiets verwachtte ik idd wel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
met n sisser!
nick dreigde kind wat aan te doen anton stopte en ladieda everybody happy![]()
Hete GTST geschiedenis? Kinkyquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik Nick de beste mannelijke personage vind van dit moment en misschien van hete GTST geschiedenis!!![]()
Barbara was echt super goed gewoon! Heerlijk, wees maar lekker hard tegen Valerie! Payback time!!
En Sjors, hopelijk gaat ze met Martine weg als Martine terugkomt voor 1 aflevering en weer weggaat
En dan kiest Bing voor Charlie en moet Sjors huilen en pleegt zelfmoordquote:Op woensdag 6 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
Charlie en Sjors worden allebei op Bing.
Vrijdag is het weer zover: Suzanne vertrekt uit Meerdijk, maar Isabella en Ray houden haar tegen.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:41 schreef Airelle het volgende:
Bing word stukken leuker inderdaad.
Wat een gezeik van Barbara trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want de trouwerij gaat door.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En donderdag word Yasmin hopelijk dood gegschoten
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Vrijdag is het weer zover: Suzanne vertrekt uit Meerdijk, maar Isabella en Ray houden haar tegen.Gebruik nou ook ff voor die eerste regel spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu weet ik al wat er vrijdag gebeurt, en dat wil ik helemaal niet weten
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
Of je stelt je even aan.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gebruik nou ook ff voor die eerste regel spoilers. Nu weet ik al wat er vrijdag gebeurt, en dat wil ik helemaal niet weten
'op' Bingquote:Op woensdag 6 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
Charlie en Sjors worden allebei op Bing.
Ik snap echt niet dat ze geen goede verhaallijnen meer kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
Valerie en Charlie waren leuk samen..
Dat einde was... ach ja, des soaps..
Ja,je kan niet elke dag een spectaculair einde verwachten.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
Valerie en Charlie waren leuk samen..
Dat einde was... ach ja, des soaps..
Nee, maar dat ze dan precies die aanknop indrukt.. tis allemaal zo... voorsplbaar.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,je kan niet elke dag een spectaculair einde verwachten.![]()
Dat noemen ze soap!quote:Op woensdag 6 april 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, maar dat ze dan precies die aanknop indrukt.. tis allemaal zo... voorsplbaar..
Barbara wordt de nieuwe La Hafkamp in Gtst.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Valerie Barbara op elk punt kapot heeft zitten treiteren en pesten, eerst David, daarna dat gesar omtrent Jef toen ze de serie in kwam en ze Barbara het leven zuur maakte op elk punt dat het maar kon.
Daarna snatchte ze Ludo van haar weg.
Maar ik hoop niet dat we nu weer die Valerie-Charlie-Barbara lijn krijgen! Ze waren net zo leuk bezig bij GTST....
Ik vind 't leukquote:Op woensdag 6 april 2005 20:47 schreef Orginial het volgende:
Ik ben over de streep: Niet Charlie en Bing, maar Sjors en Bing.![]()
Ik ook. En natuurlijk worden ze allebei op Bing, Charlie geeft toe dat ze op Bing valt en Sjors daarna ook. Daarna grote ruzie waarna Sjors er met hem vandoor gaat.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't leukEn ik hoop dat die situatie waar ze over droomde ook daadwerkelijk gebeurt
![]()
![]()
Ludo wordt aan het eind van dit seizoen neergeknald door Martine. Dit betekent het begin van een hevige familiestrijd om De Erfenis. Wie gaat/gaan er met De Erfenis vandoor en wie gaat Sanders Inc. leiden? Nick, Stefano, Isabella/Amy, Nina/Janine? Of heeft Ludo z'n fortuin toch nagelaten aan z'n trouwe huishoudster Rosa?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Nee!! Het moet zijn:
Ludo, Nick (), Janine, Nina en Lucas samen met Rosa!
Das pas echte de Sanders Residence![]()
Waarom ben jij eigenlijk op zoek naar een bitch in GTST Digispeed?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:16 schreef digispeed het volgende:
[..]
Barbara wordt de nieuwe La Hafkamp in Gtst.
En van mij mag ze , ze is mij favoriet momenteel.
Terwijl iedereen probeert de erfenis in handen te krijgen, beseffen ze helemaal niet dat er geen erfenis is. Ludo heeft zijn dood in scène gezet en is nog heel veel van planquote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo wordt aan het eind van dit seizoen neergeknald door Martine. Dit betekent het begin van een hevige familiestrijd om De Erfenis. Wie gaat/gaan er met De Erfenis vandoor en wie gaat Sanders Inc. leiden? Nick, Stefano, Isabella/Amy, Nina/Janine? Of heeft Ludo z'n fortuin toch nagelaten aan z'n trouwe huishoudster Rosa?
Weet je, dat zou ik echt een toffe verhaallijn vinden!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo wordt aan het eind van dit seizoen neergeknald door Martine. Dit betekent het begin van een hevige familiestrijd om De Erfenis. Wie gaat/gaan er met De Erfenis vandoor en wie gaat Sanders Inc. leiden? Nick, Stefano, Isabella/Amy, Nina/Janine? Of heeft Ludo z'n fortuin toch nagelaten aan z'n trouwe huishoudster Rosa?
Ik had ook zoiets in gedachte, maar dan net even anders. Ludo wordt wel echt neergeschoten en belandt ook in het ziekenhuis, maar het schot is niet fataal. Martine heeft een arts van het AZM omgekocht, die z'n dood in scène zet. Door een (zogenaamd) administratieve fout wordt Ludo's 'dode' lichaam verwisseld met het lijk van een andere patiënt, die vervolgens gecremeerd wordt.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:54 schreef Frey het volgende:
Terwijl iedereen probeert de erfenis in handen te krijgen, beseffen ze helemaal niet dat er geen erfenis is. Ludo heeft zijn dood in scène gezet en is nog heel veel van plan
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets in gedachte, maar dan net even anders. Ludo wordt wel echt neergeschoten en belandt ook in het ziekenhuis, maar het schot is niet fataal. Martine heeft een arts van het AZM omgekocht, die z'n dood in scène zet. Door een (zogenaamd) administratieve fout wordt Ludo's 'dode' lichaam verwisseld met het lijk van een andere patiënt, die vervolgens gecremeerd wordt.
Ludo wordt afgevoerd naar een geheime loods, waar hij maandenlang onder verdoving wordt vastgehouden door de omgekochte arts. Wanneer deze arts op zekere dag een ongeluk krijgt (en daardoor de verdoving niet kan bijvullen) ontwaakt Ludo uit z'n diepe slaap. Hij weet te ontsnappen en keert terug naar Meerdijk om er vervolgens achter te komen dat hij wéér alles kwijt is.
Who killed Ludo, net als toen bij Dynasty... dat er nog jaren over gepraat wordtquote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En dan draait Charlie door een schiet sjors dood.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook. En natuurlijk worden ze allebei op Bing, Charlie geeft toe dat ze op Bing valt en Sjors daarna ook. Daarna grote ruzie waarna Sjors er met hem vandoor gaat.![]()
ik vind Bing (die naam al) ook mega saai en lelijk en hij kan echt niet acteren dus wat dat betreft past ie goed in GTSTquote:Op woensdag 6 april 2005 23:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die Bing maar saai vindt... en dat voor een ex-bajesklant.
Waarom kom je dan hier?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik vind Bing (die naam al) ook mega saai en lelijk en hij kan echt niet acteren dus wat dat betreft past ie goed in GTST
Mensen mogen hun mening uiten over GTST hier Orginialquote:
Ach. Ik stop maar met huilie spelen.quote:ik vind Bing (die naam al) ook mega saai en lelijk en hij kan echt niet acteren dus wat dat betreft past ie goed in GTST
Isabella..quote:Op donderdag 7 april 2005 17:58 schreef suus21 het volgende:
ik kijk bijna elke dag gtst maar dat wil niet zeggen dat er goed in geacteerd wordt.
En veel personen zijn gewoon irritant zoals barbaara, dennis, laura, ray, morris etc.
Alleen de familie Sanders rulez...
ow is dat zo danquote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef Orginial het volgende:
Koffiecafe ziet er goed uit. En dat ik er nu pas achter kwam dat 1753 zo heet, omdat Douwe Egberts toen is opgericht.
Het stomme van soaps is, als ze dan eenmaal bij elkaar zijn, beginnen er al verhaallijnen te komen om ze weer te scheiden.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:05 schreef Siriusje het volgende:
Robbert & Laura misschien ook nog wel zelfs
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:48 schreef Orginial het volgende:
Koffiecafe ziet er goed uit. En dat ik er nu pas achter kwam dat 1753 zo heet, omdat Douwe Egberts toen is opgericht.
En we hebben weer wat om over te zeikenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Dat GTST gesponserd wordt door DE viel mij vanavond ook op.......maar dat de coffeeshop 1753 heet vind ik iets teveel van het goede (slechte)![]()
Er was een bepaalde reden dat ze die koffie tent 1753 genoemd hebben... had iets met stefano te maken... kan me alleen niet meer herinneren wat dat ook al weer wasquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Dat GTST gesponserd wordt door DE viel mij vanavond ook op.......maar dat de coffeeshop 1753 heet vind ik iets teveel van het goede (slechte)![]()
ik had het dus totaal niet in de gatenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:36 schreef suus21 het volgende:
dikke sluikreclame
dat klokje toch of bedoel je wat anders ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Er was een bepaalde reden dat ze die koffie tent 1753 genoemd hebben... had iets met stefano te maken... kan me alleen niet meer herinneren wat dat ook al weer was
Ja dat klokje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:12 schreef janimie het volgende:
[..]
dat klokje toch of bedoel je wat anders ?
Ik vond het toen al een kulverhaal... maar nu blijkt dat het hele koffiecafé voor een sponsor uit de grond is gestampt heeft het wel een hele vieze bijsmaak... koffie verkeerd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:00 schreef Airelle het volgende:
Ja dat klokje.
Stefano had het van zijn vader gekregen... (of van zijn moeder) en het was blijven staan op 17:53.
En Yasmin vond dat blijkbaar leuk / origineel.
Ja, maar het is dus gewoon omdat Douwe Egberts toen ontstaan is. Ik kwam erachter omdat ik aan Douwe Egberts dacht, en die bestond in 2003 250 jaar. En toen dacht ik zo van, dan bestaan ze sinds 1753. Dit is echt té erg.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat klokje.
Stefano had het van zijn vader gekregen... (of van zijn moeder) en het was blijven staan op 17:53.
En Yasmin vond dat blijkbaar leuk / origineel.
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vond het toen al een kulverhaal... maar nu blijkt dat het hele koffiecafé voor een sponsor uit de grond is gestampt heeft het wel een hele vieze bijsmaak... koffie verkeerd.
Nouja ze hebben er in ieder geval over nagedachtquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus gewoon omdat Douwe Egberts toen ontstaan is. Ik kwam erachter omdat ik aan Douwe Egberts dacht, en die bestond in 2003 250 jaar. En toen dacht ik zo van, dan bestaan ze sinds 1753. Dit is echt té erg.![]()
Ik zag het net. Vorig seizoen terroriseerden ze ook al ONM met hun DE koffiekopjes, die 'toevallig' altijd met het logo in beeld werden vastgehouden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:44 schreef Airelle het volgende:
Ja.
Het INTRO op de GTST site is ook van Douwe Egberts, toen had ik het pas door.
Maarja... het blijf (uber)commercieeel allemaal he.
Ik denk dat we niet veel meer van dit seizoen hoeven te verwachten. Ik heb ook werkelijk géén idee hoe de cliffhanger zal gaan dit jaar. Ik hoop niet op een brand ofzo, dat kennen we nu wel. Ze moeten wel met iets heel goeds komen, om vorig jaar te overtreffen (voor Frey dan).quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nouja ze hebben er in ieder geval over nagedacht.
Iwan, even een vraag voor jou. Welke soap vindt jij nou leuker? En wat vindt je van minder/beter aan ONM dan aan GTST en andersom?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zag het net. Vorig seizoen terroriseerden ze ook al ONM met hun DE koffiekopjes, die 'toevallig' altijd met het logo in beeld werden vastgehouden.
Momenteel vind ik (ondanks dat de acteerprestaties van een aantal acteurs onder de maat zijn) ONM leuker... lekker veel psycho's!quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
Iwan, even een vraag voor jou. Welke soap vindt jij nou leuker? En wat vindt je van minder/beter aan ONM dan aan GTST en andersom?![]()
Ik ben het echt totaal met je mee eens. Ik vind zelfs ONM op dit moment leuker. Heerlijk snel en alles gaat rapquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Momenteel vind ik (ondanks dat de acteerprestaties van een aantal acteurs onder de maat zijn) ONM leuker... lekker veel psycho's!
Ex-GTST-er Sabine Koning speelt boven verwachting goed, Tanja Jess speelt minder. Ik verwacht dat Antonie Kamerling (in de rol van Ron Raven) in combinatie met ex-Bitch Janna Fassaert (in de rol van Xena) hoge ogen gaat gooien. De promo zag er in ieder geval veelbelovend uit.
GTST is (na de inzinking van vorig seizoen) acteertechnisch beter, maar verhaaltechnisch nogal langdradig en soms slaapverwekkend, maar gelukkig houdt de koffie me wakker. Langdradigheid is iets waar ONM totaal geen last van heeft, in tegendeel... De uitwerking van leuke verhaallijnen met leuke gastrollen wordt in ONM soms te snel afgeraffeld.
De enige verhaallijnen die ik een beetje interessant vind in GTST zijn de AA-lijn en Isabella/Amy, maar een beetje versnelling in beide lijnen zou geen kwaad kunnen.
De Sanders Inc. verhaallijn kan ook nog leuk worden. Nu zien we hoe de familie langzaam maar zeker tot elkaar komt. Eerst maakten Stefano en Yasmin het weer goed met Ludo. Daarna zagen we hoe Nick door de succesvolle zakendeal en z'n heldhaftige daad bij Ludo weer in een goed blaadje kwam. Rest alleen Janine nog, wier warme gevoelens sinds het gemaskerd bal weer zjjn aangewakkerd.
Het lijkt er dus op dat ze weer 'one happy family' worden, maar GTST zou geen soap zijn als er geen ruzie in de tent zou uitbreken. Een moordaanslag op Ludo en een gevecht om de erfenis zou een optie kunnen zijn, maar misschien hebben de schrijvers wel iets heel anders voor ons in petto.
Nina, dat is wel waar. Maar wat ik kijk ONM ook weleens, maar ik vind er echt niks aan. Altijd dat gedoe met Renee-Marjolein en de andere zeikdingen en het ziet enorm nep uit. Bij GTST is alles veel mooier enzo, en betere acteurs. Maar van de verhaallijnen is idd wel waar. Maar bij ONM is ook niet leuk meer, zo snel dat wordt afgeraffeld en Ron Raven en Xena ziet er idd erg belovend uit.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nina, Lucas en een nieuwe lover voor Morris?![]()
Nope, geen gerucht:quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, het is dus geen gerucht van Antonie Kamerling? WTF? Waarom gaat hij in een soap spelen![]()
Da's het minpunt van ONM: goeie gastrollen die te snel worden afgeserveerd. Antonie schijnt een maand of 3 te blijven, dus tot aan de zomercliffhanger, maar contracten kunnen natuurlijk altijd verlengd worden.quote:
Beter dan GTST. Die heeft dit jaar maar vier mensen aangenomen: Suzanne,Bing,Dorothea en Morris #3. Wat vindt jij eigenlijk van de nieuwkomers van GTST?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's het minpunt van ONM: goeie gastrollen die te snel worden afgeserveerd. Antonie schijnt een maand of 3 te blijven, dus tot aan de zomercliffhanger, maar contracten kunnen natuurlijk altijd verlengd worden.
Ik vind ze alle 4 saai [Specsavers] Suzanne gaat nog welquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Beter dan GTST. Die heeft dit jaar maar vier mensen aangenomen: Suzanne,Bing,Dorothea en Morris #3. Wat vindt jij eigenlijk van de nieuwkomers van GTST?![]()
Suzanne: Heel goed, maar ze moet niet te lief worden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Orginial het volgende:
Beter dan GTST. Die heeft dit jaar maar vier mensen aangenomen: Suzanne,Bing,Dorothea en Morris #3. Wat vindt jij eigenlijk van de nieuwkomers van GTST?![]()
Suzanne is wel goed jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Helemaal gelijk wb Suzanne.quote:van Iwan:
Suzanne: Heel goed, maar ze moet niet te lief worden.
Bing: Tot nu toe saai, maar een karakter met potentie, mits hij een goeie verhaallijn krijgt.
Dorothea: Begon heel sterk, maar de laatste tijd speelt ze wat in de marge.
Morris: Houterige start, maar er zit verbetering in!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
Ik vind ONM ook way better dan GTST. Veel meer snelheid, stuk betere acteurs.
GTST is saai, oudbollig en slaapverwekkend, ONM is leuk en wmb ook een stuk bij de tijdser..
Zeg.. Hallo..quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef Taurus het volgende:
Hoe liep 't af?Heb 't weer eens gemist...
![]()
Janine schrikt als ze Ray en Suzanne ziet zoenen, maar doet tegenover Ray alsof er niets aan de hand is. Barbara adviseert haar om haar gevoelens voor Ludo toch nog maar eens te onderzoeken.quote:
ONM is inderdaad beter op dit moment. Maar ik vind de acteurs in GTST wel beter acteren hoor. Daarnaast heetf GTST best wel leuke verhaallijnen alleen duren ze zoooo ontzettend lang dat je ze op een gegeven moment zat wordt. ONM is lekker snel en hip. Mogen ze van GTST ook doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
Ik vind ONM ook way better dan GTST. Veel meer snelheid, stuk betere acteurs.
GTST is saai, oudbollig en slaapverwekkend, ONM is leuk en wmb ook een stuk bij de tijdser..
Maar de schrijvers luisteren toch niet, ze vinden een geestenverhaallijntje veel geestiger ofzo.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
ONM is inderdaad beter op dit moment. Maar ik vind de acteurs in GTST wel beter acteren hoor. Daarnaast heetf GTST best wel leuke verhaallijnen alleen duren ze zoooo ontzettend lang dat je ze op een gegeven moment zat wordt. ONM is lekker snel en hip. Mogen ze van GTST ook doen.
Gooi er een aantal eruit en neem daarvoro snelle hippe mensen in
- Ludo voor een jaar uit en dan de strijd om de erfenis gebeuren zoals Iwan zegt
- Valerie eruit en een evil manager ervoor in de plaats (denk aan Cleo stijl..)
- Dennis en Ray beiden weg en haal een barvrouw daarvoor in de plaats die een spion is of zo..
- Robert en Laura weer bij elkaar, snel opgroeiende kind met problemen en zo! Heerlijk was dat toen met Julian die steeds in de problemen kwam
- Zwangere Yasmin die niet weet hoe ze haar cafe met haar kind kan combineren
- Overspannen Stefano die het niet meer aankan om de strijd voor de erfenis en zijn bedrijf die op het rand staan van faillessement en opeens heel gek gaat doen
Dat soort dingen
Een soort Stijn Heydecoper?quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
- Overspannen Stefano die het niet meer aankan om de strijd voor de erfenis en zijn bedrijf die op het rand staan van faillessement en opeens heel gek gaat doen
Dat soort dingen
Stijn was cool! Ik zal niet te diep in de Erfenis vallenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een soort Stijn Heydecoper?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Stijn was cool! Ik zal niet te diep in de Erfenis vallen
Maar zo iemand kunnen ze in GTST goed gebruiken ja!
Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op. Ik identificeer me dus niet met bitches.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk op zoek naar een bitch in GTST Digispeed?
Martine, Dian, Bowien, nu Barbara....
Je bent zelf van het vrouwelijke geslacht zie ik, wellicht identificeer je je ermee?![]()
Ben ik met Digispeed eens, er moet meer vrouwelijk pit in.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op. Ik identificeer me dus niet met bitches.
Ik vind gewoon dat elke soap een goed bitch nodig heeft. en die heeft GTST op dit
moment dus echt niet.
Ik ben het er tot op zekere hoogte mee eens, er mag wat mij betreft een soapbitch in, maar ze moeten dan wel van die formule afstappen dat ze met haar volle vermogens Ludo kapot probeert te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben ik met Digispeed eens, er moet meer vrouwelijk pit in.![]()
ach ja Frits, die goeie oude tijd..........................quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het er tot op zekere hoogte mee eens, er mag wat mij betreft een soapbitch in, maar ze moeten dan wel van die formule afstappen dat ze met haar volle vermogens Ludo kapot probeert te maken.
Dat vind ik nou oudbollig en achterhaald.
Frits van Houten, de vorige slechterik had daar gek genoeg nooit last van, Martine en Dian aanbeden hem gewoon.
Shit!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Héhé de komende week een grote vooruitgang in het lijntje van Isabella.![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shit!
Dat moet ik dan allemaal missen...
Ga jij een samenvattinkje voor me maken?.
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Héhé de komende week een grote vooruitgang in het lijntje van Isabella.![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als Nina weer terug kom is ze hoogstens 13 ofzo.
En over Nina gesproken die gaat natuurlijk praten en dan gebeurd er iets met Yasmin en Isabella natuurlijk verdenkt eerst iedereen Ludo maar er zijn nog 2 opties
Lucas kwam vandaag al 9-jarige terug, dus lijkt me niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als Nina weer terug kom is ze hoogstens 13 ofzo.
En over Nina gesproken die gaat natuurlijk praten en dan gebeurd er iets met Yasmin en Isabella natuurlijk verdenkt eerst iedereen Ludo maar er zijn nog 2 opties
Zal waarschijnlijk ook gebeuren ja.quote:Nina kan ook zeggen dat Yasmin haar heeft gered
nah.. dat zou ludo moeten doen danquote:Lijkt me een cool als een Janinne of Stefano zo kwaad word dat een van de twee er eigenhandig voor zorgt dat Isabella de serie verlaat.
Hehequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:54 schreef Orginial het volgende:
Deze Lucas is in ieder een erg mooi jongentje. En néé, ik ben geen pedofiel.
Nee juist niet dat is dan zo voorspelbaar.quote:
Dit is dus niet waar hé. Want de nieuwkomers komen in mei, dus daar zit Nina Sanders ook bij. Zij zal er denk ik voor gaan zorgen dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen. En Martine komt heus niet terughoor. Het wordt in ieder geval de exit voor één of meerdere acteurs, omdat er binnekort zes bijkomen en er zijn er dit jaar al vier bij gekomen. Maar er zijn er ook weer veel weggegaan, maar ik denk dat het straks wel erg druk wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef Siriusje het volgende:
m'n voorspelling over de zomerstop is deze:
-Martine komt terug
-Nina gaat praten
Beide in één aflevering.. wat ze beide van plan zijn weet 'k niet.. maar dit lijkt me het meest waarschijnlijk
Wie gaan er dan weg?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar hé. Want de nieuwkomers komen in mei, dus daar zit Nina Sanders ook bij. Zij zal er denk ik voor gaan zorgen dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen. En Martine komt heus niet terughoor. Het wordt in ieder geval de exit voor één of meerdere acteurs, omdat er binnekort zes bijkomen en er zijn er dit jaar al vier bij gekomen. Maar er zijn er ook weer veel weggegaan, maar ik denk dat het straks wel erg druk wordt.![]()
heej! wat is je msn ook alweer?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
Erwin, echt een fantastische foto. Echt een mooi koppie heeft dat jongentje. *o*
ik ga kijken of ik al fotos kan krijgen bij rtl, of namen van de nieuwe acteursquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar hé. Want de nieuwkomers komen in mei, dus daar zit Nina Sanders ook bij. Zij zal er denk ik voor gaan zorgen dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen. En Martine komt heus niet terughoor. Het wordt in ieder geval de exit voor één of meerdere acteurs, omdat er binnekort zes bijkomen en er zijn er dit jaar al vier bij gekomen. Maar er zijn er ook weer veel weggegaan, maar ik denk dat het straks wel erg druk wordt.![]()
Is dat meisje wat auditie had gedaan voor de rol van Nina het geworden of niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:14 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik al fotos kan krijgen bij rtl, of namen van de nieuwe acteurs
Sjors was vorig jaar nog 17 ... beetje ongeloofwaardig als Nina straks 16 is ... ivm oppassen enzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nina is echt geen 16jarige tiener straks
Janine: "Nina, ik moet even weg. Pas je goed op Sjors?"quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sjors was vorig jaar nog 17 ... beetje ongeloofwaardig als Nina straks 16 is ... ivm oppassen enzo
Nee ja idd,dit jaar hebben we volgens mij nog geen verjaardag gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:24 schreef digispeed het volgende:
Ach in soaps kan alles, daarom is er ook haast nooit iemand jarig, en als ze jarig zijn hoor je nooit hoe oud ze worden.
1 jaar real-life is in GTST al gauw 2 en half jaar soap-life
Inderdaad dat klopt dus van geen kant he, Sjors zei rond kerst dat het een jaar geleden was dat Nick haar had verkracht, na die verkrachting is Lucas nog te zien geweest die een vergiftigde lolly van Nina kreeg, vlak voordat Nina werd ontvoerd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:53 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat is die Lucas ineens groot geworden
En nu issie 10.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad dat klopt dus van geen kant he, Sjors zei rond kerst dat het een jaar geleden was dat Nick haar had verkracht, hierna is Lucas nog te zien geweest die een vergiftigde lolly van Nina kreeg, vlak voordat Nina werd ontvoerd.
Lucas was toen een jochie van 5...
Maar het domste komt nog in ONM kwam toen die Ariel in ze was 16. Vlak voor dat ze der uit ging had ze een gesprek met iemand maar toen was ze ook 16. Terwijl ze er 2 en een half jaar in zatquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:24 schreef digispeed het volgende:
Ach in soaps kan alles, daarom is er ook haast nooit iemand jarig, en als ze jarig zijn hoor je nooit hoe oud ze worden.
1 jaar real-life is in GTST al gauw 2 en half jaar soap-life
Robert en Laura moeten zoals ik al vaker uiteen heb gezet al minsten 75 zijn, maar ze gaan sinds het begin als 45+ door het levenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar het domste komt nog in ONM kwam toen die Ariel in ze was 16. Vlak voor dat ze der uit ging had ze een gesprek met iemand maar toen was ze ook 16. Terwijl ze er 2 en een half jaar in zat![]()
Jammer!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
Oja: In breakout stond een interview met Victoria Koblenko.
Blijf je nog lang in GTST?
Nee, ik ga precies aan het eind van dit seizoen uit de serie.
Nou, als het beetje een lekker wijf kan zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nina is echt geen 16jarige tiener straks
Daar hebben we mevrouw Fuentes al voor.quote:Op zondag 10 april 2005 12:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nou, als het beetje een lekker wijf kan zijn.
Nou, ze mogen het dan wel vlink gaan aanpakken als ze de niveau van Isabella willen bij gaan houden. Ik ben benieuwd. Ze heeft toch echt wel voor heel veel opschudding gezorgd in Meerdijk.. dus ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
Oja: In breakout stond een interview met Victoria Koblenko.
Blijf je nog lang in GTST?
Nee, ik ga precies aan het eind van dit seizoen uit de serie.
Kijk maar op me websitequote:Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef Woelli het volgende:
Weet iemand wanneer Nick en Dorothea in het echt jarig zijn?
De laatste keer dat iemand jarig was, was op 10 februari 2005. De gelukkige was Ray Groenoord, die toen 33 jaar werd. De verjaardag daarvoor was die van Martine Hafkamp. Ze werd een jaar ouder op 6 mei 2004. Benjamin vierde op 7 oktober 2003 zijn verjaardag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:24 schreef digispeed het volgende:
Dit waren er dus al een stuk meer!quote:Op zondag 10 april 2005 16:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand jarig was, was op 10 februari 2005. De gelukkige was Ray Groenoord, die toen 33 jaar werd. De verjaardag daarvoor was die van Martine Hafkamp. Ze werd een jaar ouder op 6 mei 2004. Benjamin vierde op 7 oktober 2003 zijn verjaardag.
Gemiddeld wordt er één verjaardag per seizoen gevierd.
Ja, nou ik denk dat als Nina terugkomt dat zij dan ongeveer 13 is ofzo.. Op zich kan 16 wel voor Nina, want Sjors moet dan ook weer ouder zijn geworden. En nu past ze niet meer op Nina, maar op Lucas...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:10 schreef Nano het volgende:
Maar Lucas is nu dus ook al een jaar of 8 à 9,dus kunnen ze voor Nina niet ook die leeftijd nemen.Maar 16 is idd een beetje veel ivm Sjors!
Net als Danny de Jong,die speelt iemand van 14 jaar,maar dat hebben ze gewoon gedaan vanwege de kinderarbeidwet ja!quote:Op zondag 10 april 2005 18:02 schreef BVO het volgende:
Iemand van 16 kan ook iemand van 13 spelen hoor..
En 16 is een stuk makkelijker ivm de kinderarbeidwet..
Mei komen de nieuwkomers.Daar zal Nina ook wel bij zitten.quote:Op zondag 10 april 2005 19:07 schreef Nory het volgende:
Ja, inderdaad dat denk ik dus ook. Ach, wat maakt het uit! We zien het wel.. Wanneer komt ze dan in Gtst?
Ja,de beste acteurs verlaten GTST weer het snelstquote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef Orginial het volgende:
Ja, en volgens de geruchten gaan we Wik Jongsma en Victoria Koblenko vaarwel zeggen.![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,de beste acteurs verlaten GTST weer het snelst![]()
quote:Nou, als het beetje een lekker wijf kan zijn.
Sjors is lekkerder :dquote:Daar hebben we mevrouw Fuentes al voor.
Kijk eens naar buiten, het is mooi weer.quote:
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 11 april 2005 16:45 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten, het is mooi weer.
Vind je het gek dat er weinig mensen in het fucking GTST topic posten.
Nee, maar dit topic staat er al 1,5 weken.quote:Op maandag 11 april 2005 17:30 schreef Siriusje het volgende:
Het is weekend geweest.. dan komt er geen GTST
We zijn er bijna,maar nu even terug ontopic!quote:Op maandag 11 april 2005 17:36 schreef Siriusje het volgende:
Tja.. ik dacht dat je alleen het weekend bedoelde.. 'k weet niet hoeveel er hier normaal gepost wordt (ben nog niet zo lang hier geregistreerd).. maar 6 pagina's is toch niet zo weinig (dacht ik :p)
Ik denk dat ze doodgaat ... na een spannende zomercliff... dat ze zichzelf wat aandoetquote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Siriusje het volgende:
Maar goed ook.. anders doet ze Ludo mssn weer wat aan.
Hoe vertrekt ze eigenlijk (wrs terug in een inrichting)
Niet erg, vind het een zeikerig personage.quote:Op maandag 11 april 2005 18:23 schreef Nano het volgende:
[..]
We zijn er bijna,maar nu even terug ontopic!
Wat vinden jullie ervan dat Isabella vertrekt?
Ik denk dat Suzan over een aantal weken vertelt dat Amy nog leeft. Isabella en Amy komen denk om bij de zomercliffhanger, Isabella zwaar geobsedeerd enzo en vermoord zichzelf en het kindje ofzo door zichzelf te verdrinken. In ieder geval komt ze om het leven/gaat ze weg bij de cliffhanger.quote:Op maandag 11 april 2005 20:45 schreef DaMart het volgende:
Dat was dus echt voorspelbaar he, dat ze Morris geld ging bieden... dat kon je in het begin van de aflevering al zien aankomen toen Morris ook in Scala zat...
In mei komen de nieuwe mensjes in Gtst toch? Wanneer is dan eigenlijk die zomerstop? Ik denk dat Isabella Amy niet aankan ofzo, omdat ze toen bij 'Tara' ook al helemaal gek werd van het huilen van 'Tara'..quote:Op maandag 11 april 2005 20:48 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat Suzan over een aantal weken vertelt dat Amy nog leeft. Isabella en Amy komen denk om bij de zomercliffhanger, Isabella zwaar geobsedeerd enzo en vermoord zichzelf en het kindje ofzo door zichzelf te verdrinken. In ieder geval komt ze om het leven/gaat ze weg bij de cliffhanger.![]()
We kunnen over twee weken de nieuwelingen verwachten. Dus ik denk dat in de TV-Film gids van komende week al wel wat staat over de nieuwe mensen.quote:Op maandag 11 april 2005 21:02 schreef Nory het volgende:
[..]
In mei komen de nieuwe mensjes in Gtst toch? Wanneer is dan eigenlijk die zomerstop? Ik denk dat Isabella Amy niet aankan ofzo, omdat ze toen bij 'Tara' ook al helemaal gek werd van het huilen van 'Tara'..![]()
Isabella zal er wel net op tijd achterkomen dat Amy nog leeftquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:48 schreef Beach het volgende:
Wat voor kind zal dat worden, kruising tussen een bi en een lesbo![]()
Ja hoor alsof een kruising tussen hetero's altijd hetero's oplevertquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:48 schreef Beach het volgende:
Wat voor kind zal dat worden, kruising tussen een bi en een lesbo![]()
Nee iddquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja hoor alsof een kruising tussen hetero's altijd hetero's oplevert![]()
Ja, het zal wel erg raar zijn als Isabella doodgaat/weggaat en ze niet weet dat Amy leeft..quote:Isabella zal er wel net op tijd achterkomen dat Amy nog leeft![]()
Het kindje wordt vast niet eens geboren.Ik denk niet eens dat ze zwanger raakt.Suzan zal wel net op tijd Amy aan haar laten zien.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:49 schreef la.femme.nikita het volgende:
(was gewoon klein zuchtje... over het onvermijdelijke geemmer over "Wat voor kind zal dat worden, kruising tussen een bi en een lesbo".. "arme baby... een homo pappa en een lesbo mama ".)
Idd,en ik denk dat Ludo dan voor Amy gaat zorgen.Of misschien gewoon Suzan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:09 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, het zal wel erg raar zijn als Isabella doodgaat/weggaat en ze niet weet dat Amy leeft..![]()
![]()
Waar slaat dat nou weer op.quote:
Ligt misschien meer aan jouquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.
Ik weet dat hij niet echt in trek is bijh de gtstfans,maar dat hij niet raak zou schieten.......
Dat weet je tochquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:39 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh vind jij Joris Putman wel een goede Morris dan?
Nick gaat eraan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef Siriusje het volgende:
Ze gaat niet dood denk ik. Ze zal er wel met 't kind vandoorgaan
Ik hoop wel dat nog iemand duchtig gemolt wordt door LudoDDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |