Shit!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Héhé de komende week een grote vooruitgang in het lijntje van Isabella.![]()
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shit!
Dat moet ik dan allemaal missen...
Ga jij een samenvattinkje voor me maken?.
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Héhé de komende week een grote vooruitgang in het lijntje van Isabella.![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als Nina weer terug kom is ze hoogstens 13 ofzo.
En over Nina gesproken die gaat natuurlijk praten en dan gebeurd er iets met Yasmin en Isabella natuurlijk verdenkt eerst iedereen Ludo maar er zijn nog 2 opties
Lucas kwam vandaag al 9-jarige terug, dus lijkt me niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als Nina weer terug kom is ze hoogstens 13 ofzo.
En over Nina gesproken die gaat natuurlijk praten en dan gebeurd er iets met Yasmin en Isabella natuurlijk verdenkt eerst iedereen Ludo maar er zijn nog 2 opties
Zal waarschijnlijk ook gebeuren ja.quote:Nina kan ook zeggen dat Yasmin haar heeft gered
nah.. dat zou ludo moeten doen danquote:Lijkt me een cool als een Janinne of Stefano zo kwaad word dat een van de twee er eigenhandig voor zorgt dat Isabella de serie verlaat.
Hehequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:54 schreef Orginial het volgende:
Deze Lucas is in ieder een erg mooi jongentje. En néé, ik ben geen pedofiel.
Nee juist niet dat is dan zo voorspelbaar.quote:
Dit is dus niet waar hé. Want de nieuwkomers komen in mei, dus daar zit Nina Sanders ook bij. Zij zal er denk ik voor gaan zorgen dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen. En Martine komt heus niet terughoor. Het wordt in ieder geval de exit voor één of meerdere acteurs, omdat er binnekort zes bijkomen en er zijn er dit jaar al vier bij gekomen. Maar er zijn er ook weer veel weggegaan, maar ik denk dat het straks wel erg druk wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:10 schreef Siriusje het volgende:
m'n voorspelling over de zomerstop is deze:
-Martine komt terug
-Nina gaat praten
Beide in één aflevering.. wat ze beide van plan zijn weet 'k niet.. maar dit lijkt me het meest waarschijnlijk
Wie gaan er dan weg?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dit is dus niet waar hé. Want de nieuwkomers komen in mei, dus daar zit Nina Sanders ook bij. Zij zal er denk ik voor gaan zorgen dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen. En Martine komt heus niet terughoor. Het wordt in ieder geval de exit voor één of meerdere acteurs, omdat er binnekort zes bijkomen en er zijn er dit jaar al vier bij gekomen. Maar er zijn er ook weer veel weggegaan, maar ik denk dat het straks wel erg druk wordt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |