Dat was juist leuk, een beetje deejavu aan dat ongeluk!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:42 schreef la.femme.nikita het volgende:
beetje FLAUW dat barbara weer eens via de gsm van Charlie die per ongeluk 'aan' stond, mee kon luisteren met het moeder-blabla-dochter gesprekje...
suffff
Nee!! Het moet zijn:quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja. En dat wordt dan de nieuwe familie Sanders zonder die suffe Stefano.![]()
met n sisser!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:47 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die gijzeling is afgelopen?
OK, zoiets verwachtte ik idd wel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:58 schreef mother-mother het volgende:
[..]
met n sisser!
nick dreigde kind wat aan te doen anton stopte en ladieda everybody happy![]()
Hete GTST geschiedenis? Kinkyquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik Nick de beste mannelijke personage vind van dit moment en misschien van hete GTST geschiedenis!!![]()
Barbara was echt super goed gewoon! Heerlijk, wees maar lekker hard tegen Valerie! Payback time!!
En Sjors, hopelijk gaat ze met Martine weg als Martine terugkomt voor 1 aflevering en weer weggaat
En dan kiest Bing voor Charlie en moet Sjors huilen en pleegt zelfmoordquote:Op woensdag 6 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
Charlie en Sjors worden allebei op Bing.
Vrijdag is het weer zover: Suzanne vertrekt uit Meerdijk, maar Isabella en Ray houden haar tegen.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:41 schreef Airelle het volgende:
Bing word stukken leuker inderdaad.
Wat een gezeik van Barbara trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, want de trouwerij gaat door.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En donderdag word Yasmin hopelijk dood gegschoten
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Vrijdag is het weer zover: Suzanne vertrekt uit Meerdijk, maar Isabella en Ray houden haar tegen.Gebruik nou ook ff voor die eerste regel spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu weet ik al wat er vrijdag gebeurt, en dat wil ik helemaal niet weten
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
Of je stelt je even aan.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gebruik nou ook ff voor die eerste regel spoilers. Nu weet ik al wat er vrijdag gebeurt, en dat wil ik helemaal niet weten
'op' Bingquote:Op woensdag 6 april 2005 16:29 schreef Orginial het volgende:
Charlie en Sjors worden allebei op Bing.
Ik snap echt niet dat ze geen goede verhaallijnen meer kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
Valerie en Charlie waren leuk samen..
Dat einde was... ach ja, des soaps..
Ja,je kan niet elke dag een spectaculair einde verwachten.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:08 schreef BVO het volgende:
Valerie en Charlie waren leuk samen..
Dat einde was... ach ja, des soaps..
Nee, maar dat ze dan precies die aanknop indrukt.. tis allemaal zo... voorsplbaar.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,je kan niet elke dag een spectaculair einde verwachten.![]()
Dat noemen ze soap!quote:Op woensdag 6 april 2005 17:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, maar dat ze dan precies die aanknop indrukt.. tis allemaal zo... voorsplbaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |