Stijn was cool! Ik zal niet te diep in de Erfenis vallenquote:Op vrijdag 8 april 2005 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een soort Stijn Heydecoper?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Stijn was cool! Ik zal niet te diep in de Erfenis vallen
Maar zo iemand kunnen ze in GTST goed gebruiken ja!
Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op. Ik identificeer me dus niet met bitches.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk op zoek naar een bitch in GTST Digispeed?
Martine, Dian, Bowien, nu Barbara....
Je bent zelf van het vrouwelijke geslacht zie ik, wellicht identificeer je je ermee?![]()
Ben ik met Digispeed eens, er moet meer vrouwelijk pit in.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat slaat echt nergens op. Ik identificeer me dus niet met bitches.
Ik vind gewoon dat elke soap een goed bitch nodig heeft. en die heeft GTST op dit
moment dus echt niet.
Ik ben het er tot op zekere hoogte mee eens, er mag wat mij betreft een soapbitch in, maar ze moeten dan wel van die formule afstappen dat ze met haar volle vermogens Ludo kapot probeert te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben ik met Digispeed eens, er moet meer vrouwelijk pit in.![]()
ach ja Frits, die goeie oude tijd..........................quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben het er tot op zekere hoogte mee eens, er mag wat mij betreft een soapbitch in, maar ze moeten dan wel van die formule afstappen dat ze met haar volle vermogens Ludo kapot probeert te maken.
Dat vind ik nou oudbollig en achterhaald.
Frits van Houten, de vorige slechterik had daar gek genoeg nooit last van, Martine en Dian aanbeden hem gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |