Barbara wordt de nieuwe La Hafkamp in Gtst.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Valerie Barbara op elk punt kapot heeft zitten treiteren en pesten, eerst David, daarna dat gesar omtrent Jef toen ze de serie in kwam en ze Barbara het leven zuur maakte op elk punt dat het maar kon.
Daarna snatchte ze Ludo van haar weg.
Maar ik hoop niet dat we nu weer die Valerie-Charlie-Barbara lijn krijgen! Ze waren net zo leuk bezig bij GTST....
Ik vind 't leukquote:Op woensdag 6 april 2005 20:47 schreef Orginial het volgende:
Ik ben over de streep: Niet Charlie en Bing, maar Sjors en Bing.![]()
Ik ook. En natuurlijk worden ze allebei op Bing, Charlie geeft toe dat ze op Bing valt en Sjors daarna ook. Daarna grote ruzie waarna Sjors er met hem vandoor gaat.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't leukEn ik hoop dat die situatie waar ze over droomde ook daadwerkelijk gebeurt
![]()
![]()
Ludo wordt aan het eind van dit seizoen neergeknald door Martine. Dit betekent het begin van een hevige familiestrijd om De Erfenis. Wie gaat/gaan er met De Erfenis vandoor en wie gaat Sanders Inc. leiden? Nick, Stefano, Isabella/Amy, Nina/Janine? Of heeft Ludo z'n fortuin toch nagelaten aan z'n trouwe huishoudster Rosa?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Nee!! Het moet zijn:
Ludo, Nick (), Janine, Nina en Lucas samen met Rosa!
Das pas echte de Sanders Residence![]()
Waarom ben jij eigenlijk op zoek naar een bitch in GTST Digispeed?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:16 schreef digispeed het volgende:
[..]
Barbara wordt de nieuwe La Hafkamp in Gtst.
En van mij mag ze , ze is mij favoriet momenteel.
Terwijl iedereen probeert de erfenis in handen te krijgen, beseffen ze helemaal niet dat er geen erfenis is. Ludo heeft zijn dood in scène gezet en is nog heel veel van planquote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo wordt aan het eind van dit seizoen neergeknald door Martine. Dit betekent het begin van een hevige familiestrijd om De Erfenis. Wie gaat/gaan er met De Erfenis vandoor en wie gaat Sanders Inc. leiden? Nick, Stefano, Isabella/Amy, Nina/Janine? Of heeft Ludo z'n fortuin toch nagelaten aan z'n trouwe huishoudster Rosa?
Weet je, dat zou ik echt een toffe verhaallijn vinden!quote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo wordt aan het eind van dit seizoen neergeknald door Martine. Dit betekent het begin van een hevige familiestrijd om De Erfenis. Wie gaat/gaan er met De Erfenis vandoor en wie gaat Sanders Inc. leiden? Nick, Stefano, Isabella/Amy, Nina/Janine? Of heeft Ludo z'n fortuin toch nagelaten aan z'n trouwe huishoudster Rosa?
Ik had ook zoiets in gedachte, maar dan net even anders. Ludo wordt wel echt neergeschoten en belandt ook in het ziekenhuis, maar het schot is niet fataal. Martine heeft een arts van het AZM omgekocht, die z'n dood in scène zet. Door een (zogenaamd) administratieve fout wordt Ludo's 'dode' lichaam verwisseld met het lijk van een andere patiënt, die vervolgens gecremeerd wordt.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:54 schreef Frey het volgende:
Terwijl iedereen probeert de erfenis in handen te krijgen, beseffen ze helemaal niet dat er geen erfenis is. Ludo heeft zijn dood in scène gezet en is nog heel veel van plan
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets in gedachte, maar dan net even anders. Ludo wordt wel echt neergeschoten en belandt ook in het ziekenhuis, maar het schot is niet fataal. Martine heeft een arts van het AZM omgekocht, die z'n dood in scène zet. Door een (zogenaamd) administratieve fout wordt Ludo's 'dode' lichaam verwisseld met het lijk van een andere patiënt, die vervolgens gecremeerd wordt.
Ludo wordt afgevoerd naar een geheime loods, waar hij maandenlang onder verdoving wordt vastgehouden door de omgekochte arts. Wanneer deze arts op zekere dag een ongeluk krijgt (en daardoor de verdoving niet kan bijvullen) ontwaakt Ludo uit z'n diepe slaap. Hij weet te ontsnappen en keert terug naar Meerdijk om er vervolgens achter te komen dat hij wéér alles kwijt is.
Who killed Ludo, net als toen bij Dynasty... dat er nog jaren over gepraat wordtquote:Op woensdag 6 april 2005 23:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En dan draait Charlie door een schiet sjors dood.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook. En natuurlijk worden ze allebei op Bing, Charlie geeft toe dat ze op Bing valt en Sjors daarna ook. Daarna grote ruzie waarna Sjors er met hem vandoor gaat.![]()
ik vind Bing (die naam al) ook mega saai en lelijk en hij kan echt niet acteren dus wat dat betreft past ie goed in GTSTquote:Op woensdag 6 april 2005 23:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die Bing maar saai vindt... en dat voor een ex-bajesklant.
Waarom kom je dan hier?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:48 schreef suus21 het volgende:
[..]
ik vind Bing (die naam al) ook mega saai en lelijk en hij kan echt niet acteren dus wat dat betreft past ie goed in GTST
Mensen mogen hun mening uiten over GTST hier Orginialquote:
Ach. Ik stop maar met huilie spelen.quote:ik vind Bing (die naam al) ook mega saai en lelijk en hij kan echt niet acteren dus wat dat betreft past ie goed in GTST
Isabella..quote:Op donderdag 7 april 2005 17:58 schreef suus21 het volgende:
ik kijk bijna elke dag gtst maar dat wil niet zeggen dat er goed in geacteerd wordt.
En veel personen zijn gewoon irritant zoals barbaara, dennis, laura, ray, morris etc.
Alleen de familie Sanders rulez...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |