Net als Danny de Jong,die speelt iemand van 14 jaar,maar dat hebben ze gewoon gedaan vanwege de kinderarbeidwet ja!quote:Op zondag 10 april 2005 18:02 schreef BVO het volgende:
Iemand van 16 kan ook iemand van 13 spelen hoor..
En 16 is een stuk makkelijker ivm de kinderarbeidwet..
Mei komen de nieuwkomers.Daar zal Nina ook wel bij zitten.quote:Op zondag 10 april 2005 19:07 schreef Nory het volgende:
Ja, inderdaad dat denk ik dus ook. Ach, wat maakt het uit! We zien het wel.. Wanneer komt ze dan in Gtst?
Ja,de beste acteurs verlaten GTST weer het snelstquote:Op zondag 10 april 2005 19:48 schreef Orginial het volgende:
Ja, en volgens de geruchten gaan we Wik Jongsma en Victoria Koblenko vaarwel zeggen.![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 19:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja,de beste acteurs verlaten GTST weer het snelst![]()
quote:Nou, als het beetje een lekker wijf kan zijn.
Sjors is lekkerder :dquote:Daar hebben we mevrouw Fuentes al voor.
Kijk eens naar buiten, het is mooi weer.quote:
Wat doe jij dan?quote:Op maandag 11 april 2005 16:45 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kijk eens naar buiten, het is mooi weer.
Vind je het gek dat er weinig mensen in het fucking GTST topic posten.
Nee, maar dit topic staat er al 1,5 weken.quote:Op maandag 11 april 2005 17:30 schreef Siriusje het volgende:
Het is weekend geweest.. dan komt er geen GTST
We zijn er bijna,maar nu even terug ontopic!quote:Op maandag 11 april 2005 17:36 schreef Siriusje het volgende:
Tja.. ik dacht dat je alleen het weekend bedoelde.. 'k weet niet hoeveel er hier normaal gepost wordt (ben nog niet zo lang hier geregistreerd).. maar 6 pagina's is toch niet zo weinig (dacht ik :p)
Ik denk dat ze doodgaat ... na een spannende zomercliff... dat ze zichzelf wat aandoetquote:Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Siriusje het volgende:
Maar goed ook.. anders doet ze Ludo mssn weer wat aan.
Hoe vertrekt ze eigenlijk (wrs terug in een inrichting)
Niet erg, vind het een zeikerig personage.quote:Op maandag 11 april 2005 18:23 schreef Nano het volgende:
[..]
We zijn er bijna,maar nu even terug ontopic!
Wat vinden jullie ervan dat Isabella vertrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |