abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26068677
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:49 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik zag het net. Vorig seizoen terroriseerden ze ook al ONM met hun DE koffiekopjes, die 'toevallig' altijd met het logo in beeld werden vastgehouden.
Iwan, even een vraag voor jou. Welke soap vindt jij nou leuker? En wat vindt je van minder/beter aan ONM dan aan GTST en andersom?
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:16:47 #152
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26069350
Tijd voor een nieuwe intro van GTST
Friends don't let friends remain beardless...
pi_26069530
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:16 schreef Dizer het volgende:
Tijd voor een nieuwe intro van GTST
Die komt voorlopig nog niet hoor. In mei komen de nieuwe pas.
pi_26069893
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
Iwan, even een vraag voor jou. Welke soap vindt jij nou leuker? En wat vindt je van minder/beter aan ONM dan aan GTST en andersom?
Momenteel vind ik (ondanks dat de acteerprestaties van een aantal acteurs onder de maat zijn) ONM leuker... lekker veel psycho's!
Ex-GTST-er Sabine Koning speelt boven verwachting goed, Tanja Jess speelt minder. Ik verwacht dat Antonie Kamerling (in de rol van Ron Raven) in combinatie met ex-Bitch Janna Fassaert (in de rol van Xena) hoge ogen gaat gooien. De promo zag er in ieder geval veelbelovend uit.

GTST is (na de inzinking van vorig seizoen) acteertechnisch beter, maar verhaaltechnisch nogal langdradig en soms slaapverwekkend, maar gelukkig houdt de koffie me wakker. Langdradigheid is iets waar ONM totaal geen last van heeft, in tegendeel... De uitwerking van leuke verhaallijnen met leuke gastrollen wordt in ONM soms te snel afgeraffeld.

De enige verhaallijnen die ik een beetje interessant vind in GTST zijn de AA-lijn en Isabella/Amy, maar een beetje versnelling in beide lijnen zou geen kwaad kunnen.

De Sanders Inc. verhaallijn kan ook nog leuk worden. Nu zien we hoe de familie langzaam maar zeker tot elkaar komt. Eerst maakten Stefano en Yasmin het weer goed met Ludo. Daarna zagen we hoe Nick door de succesvolle zakendeal en z'n heldhaftige daad bij Ludo weer in een goed blaadje kwam. Rest alleen Janine nog, wier warme gevoelens sinds het gemaskerd bal weer zjjn aangewakkerd.

Het lijkt er dus op dat ze weer 'one happy family' worden, maar GTST zou geen soap zijn als er geen ruzie in de tent zou uitbreken. Een moordaanslag op Ludo en een gevecht om de erfenis zou een optie kunnen zijn, maar misschien hebben de schrijvers wel iets heel anders voor ons in petto.
  vrijdag 8 april 2005 @ 12:42:44 #155
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26069983
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:38 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Momenteel vind ik (ondanks dat de acteerprestaties van een aantal acteurs onder de maat zijn) ONM leuker... lekker veel psycho's!
Ex-GTST-er Sabine Koning speelt boven verwachting goed, Tanja Jess speelt minder. Ik verwacht dat Antonie Kamerling (in de rol van Ron Raven) in combinatie met ex-Bitch Janna Fassaert (in de rol van Xena) hoge ogen gaat gooien. De promo zag er in ieder geval veelbelovend uit.

GTST is (na de inzinking van vorig seizoen) acteertechnisch beter, maar verhaaltechnisch nogal langdradig en soms slaapverwekkend, maar gelukkig houdt de koffie me wakker. Langdradigheid is iets waar ONM totaal geen last van heeft, in tegendeel... De uitwerking van leuke verhaallijnen met leuke gastrollen wordt in ONM soms te snel afgeraffeld.

De enige verhaallijnen die ik een beetje interessant vind in GTST zijn de AA-lijn en Isabella/Amy, maar een beetje versnelling in beide lijnen zou geen kwaad kunnen.

De Sanders Inc. verhaallijn kan ook nog leuk worden. Nu zien we hoe de familie langzaam maar zeker tot elkaar komt. Eerst maakten Stefano en Yasmin het weer goed met Ludo. Daarna zagen we hoe Nick door de succesvolle zakendeal en z'n heldhaftige daad bij Ludo weer in een goed blaadje kwam. Rest alleen Janine nog, wier warme gevoelens sinds het gemaskerd bal weer zjjn aangewakkerd.

Het lijkt er dus op dat ze weer 'one happy family' worden, maar GTST zou geen soap zijn als er geen ruzie in de tent zou uitbreken. Een moordaanslag op Ludo en een gevecht om de erfenis zou een optie kunnen zijn, maar misschien hebben de schrijvers wel iets heel anders voor ons in petto.
Ik ben het echt totaal met je mee eens. Ik vind zelfs ONM op dit moment leuker. Heerlijk snel en alles gaat rap
Trouwens, het is dus geen gerucht van Antonie Kamerling? WTF? Waarom gaat hij in een soap spelen
pi_26069999
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:24 schreef Orginial het volgende:
In mei komen de nieuwe pas.
Nina, Lucas en een nieuwe lover voor Morris?
pi_26070194
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:43 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Nina, Lucas en een nieuwe lover voor Morris?
Nina, dat is wel waar. Maar wat ik kijk ONM ook weleens, maar ik vind er echt niks aan. Altijd dat gedoe met Renee-Marjolein en de andere zeikdingen en het ziet enorm nep uit. Bij GTST is alles veel mooier enzo, en betere acteurs. Maar van de verhaallijnen is idd wel waar. Maar bij ONM is ook niet leuk meer, zo snel dat wordt afgeraffeld en Ron Raven en Xena ziet er idd erg belovend uit.
pi_26070195
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:42 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, het is dus geen gerucht van Antonie Kamerling? WTF? Waarom gaat hij in een soap spelen
Nope, geen gerucht:

Antonie Kamerling als Ron Raven & Janna Fassaert als Xena

Tsja... en de reden waarom hij weer in een soap speelt... Dat zal wel met geld te maken hebben (iets waar het karakter dat hij speelt ook niet vies van lijkt te zijn)... Antonie heeft ook een gezin te onderhouden.
pi_26070319
Maar het zijn toch maar gastrollen?
pi_26070422
Heb ONM in geen tijden meer gezien ...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_26070475
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 12:56 schreef Orginial het volgende:
Maar het zijn toch maar gastrollen?
Da's het minpunt van ONM: goeie gastrollen die te snel worden afgeserveerd. Antonie schijnt een maand of 3 te blijven, dus tot aan de zomercliffhanger, maar contracten kunnen natuurlijk altijd verlengd worden.
pi_26070518
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:03 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Da's het minpunt van ONM: goeie gastrollen die te snel worden afgeserveerd. Antonie schijnt een maand of 3 te blijven, dus tot aan de zomercliffhanger, maar contracten kunnen natuurlijk altijd verlengd worden.
Beter dan GTST. Die heeft dit jaar maar vier mensen aangenomen: Suzanne,Bing,Dorothea en Morris #3. Wat vindt jij eigenlijk van de nieuwkomers van GTST?
pi_26070982
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:05 schreef Orginial het volgende:

[..]

Beter dan GTST. Die heeft dit jaar maar vier mensen aangenomen: Suzanne,Bing,Dorothea en Morris #3. Wat vindt jij eigenlijk van de nieuwkomers van GTST?
Ik vind ze alle 4 saai [Specsavers] Suzanne gaat nog wel
pi_26071151
quote:
Suzanne: Heel goed, maar ze moet niet te lief worden.
Bing: Tot nu toe saai, maar een karakter met potentie, mits hij een goeie verhaallijn krijgt.
Dorothea: Begon heel sterk, maar de laatste tijd speelt ze wat in de marge.
Morris: Houterige start, maar er zit verbetering in!
  vrijdag 8 april 2005 @ 13:46:24 #165
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_26071443
quote:

[..]

Suzanne is wel goed ja
Bing moet iets spannender worden
Doro mag van mij wel een leuke verhaal lijn krijgen met Jef
Morris moet stoerder worden
pi_26072171
Verschrikkelijk die baard van Antonie!
quote:
van Iwan:
Suzanne: Heel goed, maar ze moet niet te lief worden.
Bing: Tot nu toe saai, maar een karakter met potentie, mits hij een goeie verhaallijn krijgt.
Dorothea: Begon heel sterk, maar de laatste tijd speelt ze wat in de marge.
Morris: Houterige start, maar er zit verbetering in!
Helemaal gelijk wb Suzanne.
En een relatie met Ray zie ik ook niet zo zitten.
pi_26073345
Suzanne: Super, beste actrice die ze aan hadden kunnen nemen.
Bing: Hij is wel okay, maar er mag wat meer spanning in.
Dorothea: Ze moet weg bij Laura, en een eigen huis zoeken.
Morris: Mag ik een teiltje? Terug naar Zuid-Afrika!
pi_26074922
Hoe liep 't af? Heb 't weer eens gemist...
  vrijdag 8 april 2005 @ 16:23:42 #169
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26074937
Ik vind ONM ook way better dan GTST. Veel meer snelheid, stuk betere acteurs.
GTST is saai, oudbollig en slaapverwekkend, ONM is leuk en wmb ook een stuk bij de tijdser. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_26075861
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
GTST is saai, oudbollig en slaapverwekkend, ONM is leuk en wmb ook een stuk bij de tijdser. .
pi_26076018
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef Taurus het volgende:
Hoe liep 't af? Heb 't weer eens gemist...
Zeg.. Hallo..
pi_26076082
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:07 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zeg.. Hallo..
Janine schrikt als ze Ray en Suzanne ziet zoenen, maar doet tegenover Ray alsof er niets aan de hand is. Barbara adviseert haar om haar gevoelens voor Ludo toch nog maar eens te onderzoeken.

Charlie beseft, door het gijzelingsdrama, dat Valerie toch wel veel voor haar betekent. Ze wil een betere band met haar biologische moeder.

Yasmin's koffiecafé 1753 is eindelijk klaar om geopend te worden. Zij en Stefano hebben er ontzettend veel zin in. Tijdens de opening houdt Yasmin een speech. Ze biedt Ludo, tot iedereens verbazing, het eerste kopje koffie aan.

Valerie krijgt in het openbaar plotseling een flashback naar het gijzelingsdrama in de Rozenboom. Ze gaat hyperventieleren en schreeuwt alles bij elkaar. Blijkbaar heeft het drama haar meer gedaan, dan iedereen had verwacht.

Nick besluit op Ludo's aanbod in te gaan. Hij geeft zijn bedrijfje MoFi over aan Ludo, om er vervolgens samen een succes van te maken; onder de naam Sanders Inc. Die middag gaat hij zijn contract tekenen. Stefano weet niet wat hij hoort: Ludo én Nick gaan samenwerken!?!
  vrijdag 8 april 2005 @ 17:13:35 #173
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26076202
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
ONM is inderdaad beter op dit moment. Maar ik vind de acteurs in GTST wel beter acteren hoor. Daarnaast heetf GTST best wel leuke verhaallijnen alleen duren ze zoooo ontzettend lang dat je ze op een gegeven moment zat wordt. ONM is lekker snel en hip. Mogen ze van GTST ook doen.

Gooi er een aantal eruit en neem daarvoro snelle hippe mensen in

- Ludo voor een jaar uit en dan de strijd om de erfenis gebeuren zoals Iwan zegt
- Valerie eruit en een evil manager ervoor in de plaats (denk aan Cleo stijl..)
- Dennis en Ray beiden weg en haal een barvrouw daarvoor in de plaats die een spion is of zo..
- Robert en Laura weer bij elkaar, snel opgroeiende kind met problemen en zo! Heerlijk was dat toen met Julian die steeds in de problemen kwam
- Zwangere Yasmin die niet weet hoe ze haar cafe met haar kind kan combineren
- Overspannen Stefano die het niet meer aankan om de strijd voor de erfenis en zijn bedrijf die op het rand staan van faillessement en opeens heel gek gaat doen

Dat soort dingen
pi_26076292
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:

[..]

ONM is inderdaad beter op dit moment. Maar ik vind de acteurs in GTST wel beter acteren hoor. Daarnaast heetf GTST best wel leuke verhaallijnen alleen duren ze zoooo ontzettend lang dat je ze op een gegeven moment zat wordt. ONM is lekker snel en hip. Mogen ze van GTST ook doen.

Gooi er een aantal eruit en neem daarvoro snelle hippe mensen in

- Ludo voor een jaar uit en dan de strijd om de erfenis gebeuren zoals Iwan zegt
- Valerie eruit en een evil manager ervoor in de plaats (denk aan Cleo stijl..)
- Dennis en Ray beiden weg en haal een barvrouw daarvoor in de plaats die een spion is of zo..
- Robert en Laura weer bij elkaar, snel opgroeiende kind met problemen en zo! Heerlijk was dat toen met Julian die steeds in de problemen kwam
- Zwangere Yasmin die niet weet hoe ze haar cafe met haar kind kan combineren
- Overspannen Stefano die het niet meer aankan om de strijd voor de erfenis en zijn bedrijf die op het rand staan van faillessement en opeens heel gek gaat doen

Dat soort dingen
Maar de schrijvers luisteren toch niet, ze vinden een geestenverhaallijntje veel geestiger ofzo.
pi_26077411
quote:
Op vrijdag 8 april 2005 17:13 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat soort dingen
Een soort Stijn Heydecoper?
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')