Ik vond het acteer werk belabberd vandaag ... niet echt realistisch.quote:Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
Anton: Een 7, hij speelde wel okay.
Valerie: Een 8,5 ze speelde veel beter dan normaal alleen ze moet nog wel even affikken.
Charlie: Een 9, eindelijk levert ze eens een goed staaltje acteerwerk.
Ludo en Nick geen punt, hadden geen al te grote rol maar toch een 8,5.
dan vliegt zn brandende sigaret uit zn mond en vliegt valerie alsnog in de fikquote:Op maandag 4 april 2005 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
Als je toch gewoon met gestrekt been op die vent afspringt, wat wilde hij dan doen met zijn brievenopener?
Man, wat geef jij hoge punten!quote:Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef Orginial het volgende:
Anton: Een 7, hij speelde wel okay.
Valerie: Een 8,5 ze speelde veel beter dan normaal alleen ze moet nog wel even affikken.
Charlie: Een 9, eindelijk levert ze eens een goed staaltje acteerwerk.
Ludo en Nick geen punt, hadden geen al te grote rol maar toch een 8,5.
dat 'zoontje' stond gewoon alvast achter de coulissen klaarquote:Op maandag 4 april 2005 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nick eigenlijk zo snel dat zoontje tevoorschijn halen?
Ja, maar morgen is het gewoon weer ouderwets gezeik.quote:Op maandag 4 april 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
Nick is gewoon goed
Charlie was ook super zeg
quote:Op maandag 4 april 2005 21:44 schreef janimie het volgende:
[..]
dat 'zoontje' stond gewoon alvast achter de coulissen klaar
Wat er gebeurd, jullie blijven maar zeiken!quote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat ie de boel gaat gijzelen.
Maargoed, het blijft GTST he
Heer_van_Bartolhoven, je bent nu definitief mijn favoriete user van de GTST topicsquote:Op maandag 4 april 2005 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat er gebeurd, jullie blijven maar zeiken!
Ik vind GTST voor het eerst in tijden weer leuk om naar te kijken! Die verhaallijnen rondom Bing zijn gewoon aangenaam en grappig.
Zoiets als deze gijzeling fleurt de boel weer op, er wordt in ieder geval niet zoals het vorige seizoen van zomercliffhanger naar zomercliffhanger gewerkt.
Bing en Dorothea vind ik ook helemaal geweldig, deze 2 personages geven het leven van de andere personages weer opnieuw een soort invulling! (Ray, Laura, Jef, Charlie, Sjors, Harmsen)
Dus geniet en stop met dat gezanik!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |