Precies. Ik ga een NTSC PS3 halen. Dat ding komt er toch vooral voor de RPG's waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn huidige console regiovrij gemaakt om importgames te kunnen spelen. Nadeel is dat ik nu een mix van Europese en Amerikaanse games heb. Maar de volgende console wordt waarschijnlijk NTSC. Of sony moet met de PS3 de mogelijkheden en het gemak van online gamen erg gaan uitbreiden.
En het is zoveel goedkoper ookquote:Importeren heerstMGS3 heb ik met kerst kunnen spelen. Katamari Damacy verschijnt hier niet eens.
En hopelijk kan ik God of War volgende week gamen.
En ik ga echt geen half jaar langer wachten op Dragon Quest VIII en Final Fantasy XII!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd voor een import PS2 omdat een hoop games veel te laat, of zelfs niet in Europa verschijnen
Overigens is mijn PS2 wishlist groter dan welke andere homeconsole dan ook. Hierbij neem ik mijn befaamde woorden ("De PS2 is dood") terug
Tja, 2005 is het jaar van de PS2quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Hakkert het volgende:
[..]
zegt onze nintendo fanboy.. Dit neemt wel ernstige vormen aan
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Katamari Damacy 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze wel als het goed is, dan heeft Namco toegezegd.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze wel als het goed is, dan heeft Namco toegezegd.
Net als 2004, 2003, 2002, 2001 en 2000 dat waren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, 2005 is het jaar van de PS2
Heb je'm ook gespeeld?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond GT4 niet zo extreem mooi hoor? Hij staat als demo in onze winkel, maar ik was niet erg onder de indruk, leek toch best veel op een opgepoetste gt3. En dan ook nog zonder online mogelijkheden. Gehype om nix.
Koop de DFP en het wordt een totaal nieuwe ervaring!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, sorry hoor.
Maar ik heb 3 al. 4 is meer 3b dan echt 4 imo..
GT3 was erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Koop de DFP en het wordt een totaal nieuwe ervaring!Of het is gewoon niet helemaal jouw ding... dat kan.
De enige dingen die "net zo slecht" zijn, zijn de AI en het gebrek aan schademodellen, hoewel er geen ènkel spel bestaat met echt realistische schademodellen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
GT3 was erg indrukwekkend.
GT4 is veel en veel te veel gehyped imo. Alles wat verbeterd had moeten worden is nog steeds net zo slecht , de dingen die goed waren zijn nu nog beter. Te weinig iig om de hype echt waar te kunnen maken.
Het is een betere investering dan de Guncon2quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef Markster het volgende:
ff een stuurtje van 140 euro kopen cker?
Dat was al duidelijk...quote:Daarbij hou ik zowiezo niet van gran turismo.
Onder voorbehoud dat die RPG games die ik wil hebben wel een Westerse release krijgen, of iig US. Het zijn er namelijk ECHT veel...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Net als 2004, 2003, 2002, 2001 en 2000 dat waren.Nee... je hebt gelijk. Dit is ècht het beste jaar voor de PS2! De laaste jaren van een console zijn meestal de beste!
Of je neemt er maar 2 van en speelt er 200+ uur mee! (ikzelf zit bijv. over de 300 uur bij FFXquote:
Ik ben een ander soort gamer, klaar is klaar. Er zijn maar weinig games die ik na uitspelen nog een keer ga spelen. Van de recentelijke consolegames alleen Jungle Beat en de multiplayer games eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Of je neemt er maar 2 van en speelt er 200+ uur mee! (ikzelf zit bijv. over de 300 uur bij FFX)
ZIEKquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
(ikzelf zit bijv. over de 300 uur bij FFX)
Even een vraag uit nieuwsgierigheid: waar laten jullie dat ding? Ik heb een bank, een salontafel en een TV.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:14 schreef P-Style het volgende:
De nieuwe Driving Force Pro is zó goed dat GT een compleet nieuwe ervaring is (persoonlijke mening, die door veel mensen wordt gedeeld als je de reviews mag geloven).
Das ook mijn probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even een vraag uit nieuwsgierigheid: waar laten jullie dat ding? Ik heb een bank, een salontafel en een TV.
Klopt, daarom heb ik hem ook geruild voor timesplitters en generals.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is een betere investering dan de Guncon2
[..]
Dat was al duidelijk...
Ik denk het niet.... maar dat weet ik niet zeker. Maar weeg het af. Hoe vaak zul je met je PS2 nog online gaanquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een Amerikaanse PSTwo koop (die een ingebouwde netwerk adapter heeft) kan ik dan in NL ermee online? Dus een Amerikaanse PSTwo met Amerikaanse game?
Ligt eraan. Online titels die door Sony Computer Entertainment zijn gepublished waarschijnlijk niet. Alle andere online titels wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een Amerikaanse PSTwo koop (die een ingebouwde netwerk adapter heeft) kan ik dan in NL ermee online? Dus een Amerikaanse PSTwo met Amerikaanse game?
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:22 schreef Markster het volgende:
Alleen me headset hapert nogal, komt dat gewoon door de lag oid?
Inderdaad, klaar is klaar... en ik ben pas klaar als ik àlles in het spel gezien heb!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben een ander soort gamer, klaar is klaar.
Daar heb ik geen tijd voor. Als het het echt waard is wil ik nog wel eens een rondje gaan, maar om nou ALLES gedaan te hebben. Met de FF en MGS reeks heb ik dat wel en bij nog wel meer RPG's / Adventures, maar de meeste games speel ik 1 keer uitquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad, klaar is klaar... en ik ben pas klaar als ik àlles in het spel gezien heb!![]()
Ik ook! Maar ik wil m'n ouwe grote ook weer niet verkopen omdat 'ie het a) nog doet en b) hij een grote emotionele waarde heeftquote:Op zondag 3 april 2005 18:46 schreef BDisOKE het volgende:
En ik wil nog steeds graag die nieuwe kleine!!!
Ik heb er gewoon 2, maar die kleine zat bij mn telefoon abo, vond ik niet ergquote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik wil m'n ouwe grote ook weer niet verkopen omdat 'ie het a) nog doet en b) hij een grote emotionele waarde heeft
En om er nou twee te hebben vind ik ook weer zo vreemd. Hmmm... dilemma.
Ik vind hem er in de vitrines in de winkel er altijd wel slick uitzien.quote:
Ik hoop hem deze week te ontvangen.quote:Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Damn! Gisteren even God of War kunnen spelen, wat een ongelooflijk vette, brute en gigantisch mooie game.!!!!!!!!!!!
Echt vet!
Ninja Gaiden, eat your heart out.quote:Op maandag 4 april 2005 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop hem deze week te ontvangen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je Ninja Gaiden vet vindt, dan ga je nu echt flippen.
Die combo's, OMG..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
...
En er zitten blote borsten in het spel.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
![]()
Een uh... goed spel dus dat God of War. Ben benieuwd! Heb ik goed begrepen dat 1 Juni de PAL release is?
Dat zul je zelf moeten ervaren. Ik ga niet plunken.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
En er zitten blote borsten in het spel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sold my Soul to Sony
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Die moet je ook kopen.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef peristilius het volgende:
Hoef ik Ninja Gaiden ook niet meer te kopen
Kut, ik zie dat de chip voor mijn versie (50004) duurder isquote:Op woensdag 6 april 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSXshop.nl kan je helpen om importspellen te spelen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die moet je ook kopen.
En ja, de mythology is er erg leuk in verwerkt.
Dat zou stom zijn, das ook een puike game namelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef peristilius het volgende:
Hoef ik Ninja Gaiden ook niet meer te kopen
Ik weet het, had hem ooit geleend en was bij chapter 9 ofzo, had toen alleen geen zin meer om verder te spelen...quote:Op woensdag 6 april 2005 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou stom zijn, das ook een puike game namelijk.
En grafisch nog wel wat tandjes beter dan God of War..
Ander soort stijl... NG was fantastisch, maar wel wat kaal !quote:Op woensdag 6 april 2005 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zou stom zijn, das ook een puike game namelijk.
En grafisch nog wel wat tandjes beter dan God of War..
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSXshop.nl kan je helpen om importspellen te spelen.
quote:2)Wat kan je hier NIET kwijt?
De volgende zaken zijn niet toegestaan:
Alles met betrekking tot het (laten) ombouwen van je console. We weten dat dit niet per definitie illegaal hoeft te zijn (je kunt het bijvoorbeeld doen om importgames te spelen), maar omdat dit een grijs gebied is hebben we besloten om dit soort zaken niet in Games & Consoles te bespreken. De goede lijden dus helaas onder de kwaden.
Bootdiscsquote:
Ja maar die andere 150 euro is weer minder !quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Damn... GT4 voor ¤13,-Da's een vriendenprijsje!
Funnyquote:After playing Tales of Destiny for a good half hour and realizing I was getting nowhere, it dawned on me. I've played this game before. I've played it on the NES, then on the SNES, then on the Genesis, then the PSX. I've played this game in so many different iterations, be it fighting aliens, dragons, wood nymphs, you name it. It's a story as old as the hills. The ever dreaded rehashed plots of RPGs. The thing that takes a fairly decent medium and turns it into a long game of been there, done that. So here is a list of, shall we say, recommendations:
I. Thou shalt name the game something that the average Joe can comprehend.
Now, honestly. You and I may know how to pronounce jive ass names like "Y's: Ark of Napishtim" "Suikoden" and the ever loved "Shin Megami Tensei", but will that the guy answering the phone at Best Buy will understand what you are talking about, when you start babbeling on about wanting some game with some bizarre unpronouncable name? More often than not, they are going to think you're speaking reverse Latin or something and call a priest on you. Granted, the average Joe probably can't even pronounce something as simple as "Lunar", but at least he can tell what you are talking about. And in the end, doesn't everyone win this way?
II. Thou shalt not change the ordering of the series' numbers in order to aliveate the confusion of games not ported.
How many of you would like to play Tales of Destiny II, or Final Fantasy II? When I ask that, how do you know what I'm talking about? Seeing as Tales of Destiny II could either mean ToD II, or Tales of Eternia, and that FFII could either be FFII, or FFIV. Who on earth thought, "Well, gee, Final Fantasy II and III will probably never be sent overseas, so let's just call FFIV FFII to make things easy." Great work, Kreskin.
III. Thou shalt not name any characters after household products.
I just love how it seems like every main character in most RPGs was named after appliances or cycles of the weather system. Lock, Cloud, Squall, Dart, Ash, Kite etc. It's like the guy that named these characters took a walk down the local Shop N Save (or whatever general store they have in Japan) and just randomly picked out stuff to name characters after. It's only a matter of time until we get to play through the heroic chronicles of Tide, the spiky haired introvert, who has to battle the evil Lord Bounty for the sacred jewel of Vess.
IV. Thou shalt construct a soundtrack consisting of songs with more than fifteen notes apiece.
If you've ever played Wild ARMs 2, you will understand this. There's a part in there where you meet these 'wacky' 'bumbling' characters, Liz and Ard, who help you get through a dungeon of about 8 rooms. Not too long for a dungeon, right? Well, it is when you consider the entire time their theme song is playing in the background- non stop. Their song must only last 6 seconds long before it loops, and the song itself sounds like it was recorded entirely by a three piece digital kazoo band. Add to that the fact these two retards talk on and on in each and every room just to give you an idea of just how 'wacky' they really are.
V. Thine boss shalt not have more than one 'true form'.
There comes a point in every arch villan's life when he grows from a high talking, akward ferrit imp into a demon of pure evil. Now, why does it just so happen that this occurs just after he gets his ass handed to him by Nesquick and his rag-tag harem of busty sorceresses and priesteses? There comes a point when a bad guy needs to die, and that point is generally after you kill him the first time. It's like stepping on a cricket. One time is pleanty, anymore becomes a messy nusiance. And also, why is it the more you kill a boss, the stronger he generally gets? Am I really supposed to believe that Death-o is stronger now as an animated skeleton than he was as a ten foot turtle?
VI. Thou shalt not use Demi-humans.
What is Square thinking? I mean, really. Giant lizards with spears just aren't cool no matter how ripped they are. In fact, if you could make a chart of just how uncool demi-humans are it would probably look something like this:
VII. Thou shalt make weapons that actually do what their name implies.
In Chrono Trigger when Frog splits that mountain in half, I got pretty excited. Alright, here was a sword that could cleave stone. It didn't take long to realize I had been had. The stpud thing did, like, 100 HP damage. Crono could have done more bare-fisted (if that was possible). Why is it swords named 'Godslayer' or 'Hero Sword' still can't help my level 10 knight kill the final boss of the game? I mean, what's so godslay-ie about a sword that does the same thing my crappy wooden sword does? Granted, that would add a touch of imbalance to the game, but seriously... if I'm gonna spend ten hours on some dumbass minigame to get the 'Ultima-badass-not-gonna-survive-one-hit-from-this' spell, it should at least do more damage than my monk with his bronze knuckles equipped.
VIII. Thou shalt make average battles as brief as possible.
I've played several RPGs. I've seen many great systems of fighting, most of which astonish me right off the bat. I immediately think of the Legend of Legaia system when I think about this. It's fun kicking the hell out of slimes and finding arts at first, but after ten hours of fighting, realizing you've only leveled up eight times, it starts to dawn on you. They only made the battle system to be fun for the first ten minutes. It seems games like Suikoden 1 and DDS are rare. Games where you can run around, get into a fight and beat that very same fight in a matter of mere moments, are quite uncommon. It's the RPG equivalent of having a huge house with ten fast cars. If you spend more time in battle, you're bound to forget the fun you're not having durring the rest of the game. Add to this the fact that alot of games don't give you enough EXP to adaquately level up per dungeon, and you have what would normally be a 20 hr dragon-slaying romp turning into a 50+ hour slime beating monotony.
IX. Thou shalt not make anymore than two main characters die/betray the party durring any given part of the story.
Now, this is just blatantly against FFIV. I won't openly go into spoiler details, but seriously, around the fifth time Kain betrayed the party, I honestly didn't care if the stupid pecker came back or not. And what was up with everyone at the end of that underground portion? It just got so ridiculous after a while, it didn't matter who stayed and who left. And the fact that though everyone died beforehand, they all ended up living in the end was just plain proposterous. Talk about pulling out your pants pockets, wiggling your ears and flying away.
X. Thou shalt not make unskipable cutscenes.
In this day and age, RPGs are getting more and more cinematic. It seems as graphics improve, dialogue grows exponentially. Games like Xenosaga are becoming the norm, what with their longer than movie running time cutscenes. I don't mind the long amounts of dialogue so much as the fact that some of these masochistic games won't let you skip their gab fests. I just love it in text dialogue games where they don't let you set the speed of the text, so you're forced to hammer on the X button for a good three minutes before fourteen short sentences are spelled out on the screen, especially when you realize that that dialogue was spewed in every mediocre RPG since the NES.
Granted this rant could have gone on alot longer. I could have mentioned random battles, needless sequels, poor character design (yeah, half naked priesteses are harder to damage than fully armored knights), and more crap. But I've run out of vinegar and all that's left is the piss that is my tired mind. Maybe tomorrow.
Volgens mij is deze man RPG's een beetje zat... ach... deze titel boeit me ook totaal niet. Ik wil DQVIII PAL zienquote:Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef BMH het volgende:
Ik post dit hier omdat hier meer rpg's zijn:
[..]
Funny
De PS2 heeft alleen een standaard ethernetpoort (voor de ouwe grote PS2 moet je daar nog een losse ethernetadapter voor kopen). Hier kan alleen een draadje in. Maar je kunt dit draadje heel kort houden en 'm met de andere kant in een wireless router stoppen bijv. Dan is je PS2 ook draadloos.quote:Op maandag 11 april 2005 00:16 schreef maikeru het volgende:
De search werkt niet dus dan maar zo.
Maar mijn vraag is dus...is het mogelijk om draadloos online te gamen met een PS2, want bij mijn ouders thuis krijgen ze binnenkort een draadloos modem en de pc en mijn broertjes laptop zijn al klaar daarvoor, maat hij wilt ook blijven gamen. Maar moet dan daarvoor wel nog steeds een draad naar zijn console lopen, of kan dit ook draadloos worden opgelost?
Ja dat snap ik, maar die modem verspredt het dus al wireless en die staat uiteraard niet bij de PS2 (die staat bij mijn broertje op zijn kamer). Jij zegt dus dat er alsnog een draadloos router aangeschaft moet worden om het te fixen??quote:Op maandag 11 april 2005 00:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
De PS2 heeft alleen een standaard ethernetpoort (voor de ouwe grote PS2 moet je daar nog een losse ethernetadapter voor kopen). Hier kan alleen een draadje in. Maar je kunt dit draadje heel kort houden en 'm met de andere kant in een wireless router stoppen bijv. Dan is je PS2 ook draadloos.
[afbeelding]
Je kunt bijvoorbeeld deze leuke Airport Express van Apple gebruiken.Dat ding stop je gewoon in het stopcontact en die verbind je dan met een ethernetkabel met je PS2 en dan kun je draadloos internetten met je PS2. Maar er zijn natuurlijk ook goedkopere alternatieven.
Je kunt ook netwerkadapters kopen die je met de netwerkaansluiting van je PS2 verbindt en die zich gedragen als een wireless netwerkkaart in plaats van een router. Geen idee wat ze kosten, maar een beetje computerzaak moet ze wel hebben, verwacht ik.quote:Op maandag 11 april 2005 12:41 schreef maikeru het volgende:
Ja dat snap ik, maar die modem verspredt het dus al wireless en die staat uiteraard niet bij de PS2 (die staat bij mijn broertje op zijn kamer). Jij zegt dus dat er alsnog een draadloos router aangeschaft moet worden om het te fixen??
Van mij welquote:Op maandag 11 april 2005 13:45 schreef Markster het volgende:
mag ik hier de fanboy uithangen?
mwah wel mee eens...al die turn based rpgs zijn wel leuk maar het zijn er teveel...quote:Op zondag 10 april 2005 18:37 schreef BMH het volgende:
Ik post dit hier omdat hier meer rpg's zijn:
[..]
Funny
Nee daar hebben we p-style al voorquote:Op maandag 11 april 2005 13:45 schreef Markster het volgende:
mag ik hier de fanboy uithangen?
Klinkt spannendquote:Op maandag 11 april 2005 17:10 schreef Markster het volgende:
koop ik net een netwerk adapter (overal gezocht, uiteindelijk had FRS er eentje) krijg ik toch zomaar het spel hardware: online arena erbij, dat wist ik niet, is die puik?
Maar ik ben tenminste wel een nuancerende fanboy.quote:Op maandag 11 april 2005 15:31 schreef Gamedemon het volgende:
Nee daar hebben we p-style al voor
Dat spel krijgt iedereen die een netwerkadapter heeft. Hij's best grappig. Ik heb 'm een paar keer gespeeld online. Er was toen (paar maanden terug ergens) genoeg volk online om tegen te spelen (en typisch genoeg was de Nederlandse lobby het meest vertegenwoordigd). Je kiest een wagentje uit en dan moet je een beetje rondrijden en iedereen afknallen.quote:Op maandag 11 april 2005 17:10 schreef Markster het volgende:
koop ik net een netwerk adapter (overal gezocht, uiteindelijk had FRS er eentje) krijg ik toch zomaar het spel hardware: online arena erbij, dat wist ik niet, is die puik?
Ik heb dat spel niet gehad hoor,quote:Op maandag 11 april 2005 18:14 schreef P-Style het volgende:
Dat spel krijgt iedereen die een netwerkadapter heeft.
Nee volgens mij zit het alleen in nieuwere netwerkadapter 'packs'quote:Op maandag 11 april 2005 18:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb dat spel niet gehad hoor,.
quote:
Iedereen die z'n netwerkadapter+PS2 geregistreerd heeft op Central Station en daar een PIN-code heeft, had vorig jaar een nieuwe Network Access Disc thuisgestuurd moeten krijgen. Ik heb er een gekregen en als ik het me nog goed herinner de meeste andere Fok!kers met netwerkadapters ook. (zie ook deel 34 van deze topic-reeks, vanaf deze post)quote:Op maandag 11 april 2005 19:19 schreef Markster het volgende:
Nee volgens mij zit het alleen in nieuwere netwerkadapter 'packs'
Ik had een oudere geleend (zat ook geen mooi boekje bij, en hoesje van de network acces disk was heel anders) en daar zat geen spel bij.
Het spel staat overigens op de network acces disk zelf.
Daar ging ik al vanuit.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:20 schreef Markster het volgende:
Aha, nou die nieuwe disk heb ik nu dus in het pak gekregen.
Ja! Geweldig hé?quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:40 schreef Markster het volgende:
overigens best vermakelijk spel, heb ook zo een headset, heb vanavond een heel gesprek lopen luisteren tussen een stelletje nerds die het over "heavy, light, raligun en ownen" hadden
Helemaal ruzien met elkaar, omg
idd, wat een stumpers zijn er daarquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja! Geweldig hé?Ik heb ook zo'n headset en zet de microfoon meestal uit om vervolgens alleen maar naar die mafkezen te luisteren!
Sorry...ik wacht wel op FFXIIquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia komt naar de USA, in februari, 2006
[afbeelding]
[afbeelding]
2006, het jaar van de PS2
Ik poep op FF XIIquote:
Ik deel Strol's mening.... ik wacht op FFXII en DQVIII ! Tales lijkt me zuigen !quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia komt naar de USA, in februari, 2006
[afbeelding]
[afbeelding]
2006, het jaar van de PS2
Jij bent niet helemaal lekker geloof ik !quote:
Na symphonia heb ik het wel een beetje gehad met Tales games...voor eeuwig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik deel Strol's mening.... ik wacht op FFXII en DQVIII ! Tales lijkt me zuigen !
ToS zoog echt !!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop voor de ps2 bezitters dattie beter word dan ToS!
( ff roy offpissen)
Het is gewoon niet te vergelijken met de meesters. RPG 's als Chrono Trigger, Xenogears en Final Fantasy III en VII zijn zo zeldzaam. De PS2 heeft wat nette RPG's released maar geen komt in de buurt van het RPG kaliber van de PSX.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga vragen of iemand jullie kan bannen ofzo
Oh ging het verhaal daarover. Ik was een blond kindje aan het beschermen die tijdens haar puberteit vleugels, een Halo en tieten krijgtquote:Op donderdag 14 april 2005 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
Verhaal van ToS heeft op zich wel potentieel, maar het is zo slecht uitgewerkt! Het spel bevat net zo weinig diepte als de graphics.
Spel heeft gewoon geen sfeer, of beter gezegd, een ziel. Iets wat de Final Fantasy games wel hebben. Klein voorbeeld: In ToS is er een wereld die bloeit, en een wereld die afsterft omdat alle energie wordt weggezogen. Je ziet echter grafisch totaal geen verschil tussen beide werelden. :’)
Dat is wel waar hoor, maar je kan niet alle RPG's daarmee gaan vergelijken want dan speel je dus maar eens in de 5 jaar een goede RPGquote:Op donderdag 14 april 2005 08:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te vergelijken met de meesters. RPG 's als Chrono Trigger, Xenogears en Final Fantasy III en VII zijn zo zeldzaam. De PS2 heeft wat nette RPG's released maar geen komt in de buurt van het RPG kaliber van de PSX.
Ik hoop dat DQVIII daar verandering in brengt !
Maar dat klopt ook !!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
want dan speel je dus maar eens in de 5 jaar een goede RPG
oe Jak 3 en R&C 3, jammer dat ik dan aan mijn hypotheek vast zitquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:11 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe plats vanaf 15 juni ofzo !!
Jak 3
Killzone
Ratchet & Clank 3
WRC 4
Wil je ze dan pas over 30 jaar kopen danquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:15 schreef Tain het volgende:
[..]
oe Jak 3 en R&C 3, jammer dat ik dan aan mijn hypotheek vast zit
Nee eerste maand dat ik aan de hypo zit, moet nog wennenquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wil je ze dan pas over 30 jaar kopen dan
Spellen worden tegenwoordig verrekte snel platinum. Een half jaartje duurt het maar voor de meeste spellen en meestal weet je ook van tevoren welke spellen platinum gaan worden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:16 schreef BDisOKE het volgende:
Gaan die nou zo snel platinum of lijkt dat maar zo?
Killzone is er nog maar net.
Als ze een bepaald aantal verkocht hebben geloof ik.quote:Op zondag 17 april 2005 01:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Spellen worden tegenwoordig verrekte snel platinum. Een half jaartje duurt het maar voor de meeste spellen en meestal weet je ook van tevoren welke spellen platinum gaan worden.
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Als ze een bepaald aantal verkocht hebben geloof ik.
quote:Op zondag 17 april 2005 20:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt.Maar vaak weet je het ook van te voren al. Bij deze voorspel ik dat Gran Turismo 4 en Metal Gear Solid 3 ook allebei platinum gaan worden en dat de platinum versies voor kerst in de winkels liggen. O ja, Final Fantasy XII gaat ook platinum worden... in 2007.
Ja hehe !!quote:Op zondag 17 april 2005 20:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt.Maar vaak weet je het ook van te voren al. Bij deze voorspel ik dat Gran Turismo 4 en Metal Gear Solid 3 ook allebei platinum gaan worden en dat de platinum versies voor kerst in de winkels liggen.
Ratchet and clank is dus echt een erg goede platformer,quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wil je ze dan pas over 30 jaar kopen dan![]()
Los daarvan heb ik R&C geprobeerd... deel 1dan. Vrij simpel en beetje kinds... Heb meer plezier aan J&D gehad... ook deel 1... de rest ken ik niet.
Ik ken Killzone niet dus ik kan je er geen antwoord op geven. Schijnt wel cool te zijn. Ja ik heb Onimusha 3 binnen maar nog niet mee begonnen.... even gestart om te kijken of het was is en dat is het. Heb het gekocht voor een regenachtige weekquote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ratchet and clank is dus echt een erg goede platformer,
ik heb ze alle 3 met veel plezier uitgespeeld, jammer dat deel 3 zo weinig online gespeeld word.
Kvond ze zelfs beter dan de Jak reeks
Had jij onimusha 3 nou nog uitgespeeld trouwens?
of helemaal niet aan begonnen nog?
das ook zon heerlijk spellegie
en is killzone nou een beetje de moeite voor 3 tientjes? ik hoor gemengde verhalen , de 1 vind het intiegelijk zuigen de ander vind het een topper
grafisch dik in orde, nou maar hopen dat de gameplay goed word want die was echt waardeloos bij the angel of darknessquote:
Hmmm... Kindom Hearts heeft me nooit echt weten te boeien (lees: nooit gekocht of gespeeld), het is vast een mooi spel hoor en deel twee zal nog beter zijn, maar al dat Disney-gedoe trekt me niet zo.quote:
Hier juist andersom, vind Disney geweldig maar trek de gameplay niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... Kindom Hearts heeft me nooit echt weten te boeien (lees: nooit gekocht of gespeeld), het is vast een mooi spel hoor en deel twee zal nog beter zijn, maar al dat Disney-gedoe trekt me niet zo.
Geeft niet... niemand is perfectquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... Kindom Hearts heeft me nooit echt weten te boeien (lees: nooit gekocht of gespeeld), het is vast een mooi spel hoor en deel twee zal nog beter zijn, maar al dat Disney-gedoe trekt me niet zo.
quote:
Het is geen MGS3quote:Op maandag 18 april 2005 01:40 schreef Gamedemon het volgende:
en is killzone nou een beetje de moeite voor 3 tientjes? ik hoor gemengde verhalen , de 1 vind het intiegelijk zuigen de ander vind het een topper
Scroll naar boven en je ziet de datum 15 juni staan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:02 schreef Markster het volgende:
En waar is ie platinum? Ik zie hem nog nergens voor 30 euro.
Sorryquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Scroll naar boven en je ziet de datum 15 juni staan.
ik heb KH1 wel uitgespeeld en ik ergerde me echt kapot aan die kut camera, als die gefixt is lijkt KH2 me een leuk spellegiequote:
Is de PAL-versie eigenlijk al gereleased?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef CecilBDemented het volgende:
en dmc 3 gaan we het niet over hebben die is de bom
Suikoden 4 is maar een matige bagger RPG eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:53 schreef CecilBDemented het volgende:
KH is vette game
maar wat ik nou echt leuke games vind is rpg's zoals suikoden 1 2 3 4
Camera is idd gefixedquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb KH1 wel uitgespeeld en ik ergerde me echt kapot aan die kut camera, als die gefixt is lijkt KH2 me een leuk spellegie
Als dmc3 devil may cry 3 is, dan ligt het al 3 weken in de winkels.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is de PAL-versie eigenlijk al gereleased?
5e RPG die ik nog moet hebben op de PS2quote:Op woensdag 20 april 2005 08:19 schreef Chocobo het volgende:
Grandia III van Square Enix...... die PS2 is voorlopig nog niet dood hoor
Ziet er weer fantastisch uit, ben benieuwd hoe de gameplay nu isquote:Op woensdag 20 april 2005 08:11 schreef Chocobo het volgende:
Shadow of the Colossus,.... opvolger van ICO.
[afbeelding]
meer: http://media.ps2.ign.com/media/490/490849/imgs_1.html
Anders, meer actiegericht. Maar dit wordt echt een must-have. Check Okami anders ook even.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er weer fantastisch uit, ben benieuwd hoe de gameplay nu is
Die art van Okamiquote:Op woensdag 20 april 2005 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders, meer actiegericht. Maar dit wordt echt een must-have. Check Okami anders ook even.
[afbeelding]
Zeik niet zo joh,... post anders zelf wat nieuwsquote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef P-Style het volgende:
Enneh... is er ook nieuws over een niet-RPG?
Qua stijl briljant, even afwachten wat het voor game wordtquote:Op woensdag 20 april 2005 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders, meer actiegericht. Maar dit wordt echt een must-have. Check Okami anders ook even.
[afbeelding]
Je hebt gelijk! ¤49,50 maar bij GCshop... misschien bestel ik 'm binnenkort wel gewoon!quote:Op woensdag 20 april 2005 08:51 schreef Markster het volgende:
Als dmc3 devil may cry 3 is, dan ligt het al 3 weken in de winkels.
Hij is topquote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! ¤49,50 maar bij GCshop... misschien bestel ik 'm binnenkort wel gewoon!
Wat doe je?!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:48 schreef Markster het volgende:
Nou die GT gaat morgen weer terug, helemaal nix voor mij![]()
Denk dat ik hem ga ruilen voor midnight club 3, dat ligt mij meer
quote:
Droogquote:Op woensdag 20 april 2005 19:48 schreef Markster het volgende:
Nou die GT gaat morgen weer terug, helemaal nix voor mij![]()
Hmmm... ik zie ineens dat Killzone bij Dimension Plus nu al nog maar ¤29,99 kost! Terwijl hij officiëel nog platinum moet worden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:02 schreef Markster het volgende:
Is killzone nou online een beetje dope?
En waar is ie platinum? Ik zie hem nog nergens voor 30 euro.
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 20 april 2005 20:05 schreef Markster het volgende:
Haha ik weer het
Ik kan het echt totaal niet, zal wel te realistisch zijn ofzo, ik zit nu ff 'alle' auto's te bewonderen, en dan breng ik hem van de week weer terug.
Oefening baart idd kunst, maar het moet wel leuk blijven. Ik koop spellen omdat ik er lol aan wil beleven, en dus niet dat ik een hele week een 'thuiscursus' moet doen om eindelijk een rijbewijs te halen zeg maar.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oefening baart kunst
Maar ik begrijp dat je het niet leuk vindt, ik heb GT3 ook niet heel veel gespeeld.
Ik zit nu toch wel uit te kijken naar Forza. Maar dat is dan ook vooral vanwegen het online gebeuren.
Niks... het enige waar je wat aan hebt is je eigen ervaring. Kijk anders eens of je het spel kan huren ofzo...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:02 schreef Markster het volgende:
Het valt me trouwens op dat de reviews van Killzone enorm varieren. De een zegt " geweldig spel, een 9, meteen kopen!" de ander zegt "zwaar teleurstellend, een zesje"
Wat heb ik daar nou aan
Ik zal mezelf eens quoten...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Markster het volgende:
Dat is misschien ook nog wel een optie idd, ik ga eigenlijk zowiezo wachten tot ie platinum wordt, scheelt toch weer 30 euro.
quote:Op woensdag 20 april 2005 20:04 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... ik zie ineens dat Killzone bij Dimension Plus nu al nog maar ¤29,99 kost! Terwijl hij officiëel nog platinum moet worden.
Maar ik koop hem bij bartje smitquote:
Maar MGS3 is gewoon zo'n spel dat thuishoort in je collectie!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:04 schreef Markster het volgende:
Maar ik koop hem bij bartje smit
en daar issie nog 59,99, zal binnenkort wel veranderen.
Maar ik moet binnen 2 weken gt4 ruilen. Maarja. dan moet ik wel weten tegen welke
Metal gear solid3 heb ik al uitgespeeld (geleend), meerdere malen, mooi maar niet nog een keer 60 euro waard. GTA:SA vond ik meer van hetzelfde (gta en VC allebei extreem veel gespeeld) Timesplitters heb ik al, BIA blijkt op de ps2 wat tegen te vallen, evenals splinter cell3.![]()
Goedzo!quote:Op donderdag 21 april 2005 00:15 schreef Markster het volgende:
nee dmc3 heb ik niet, ik wil eigenlijk een online game![]()
Ik zal ff kijken aar dmc3, misschien neem ik die wel.
Leuk... maar natuurlijk meer iets voor de PSP topicquote:Op donderdag 21 april 2005 00:52 schreef matthijst het volgende:
Playboy opent PSP site:
http://www.playboy.com/features/features/psp/playboysp.zip
Ik heb het gevoel dat killzone hartstikke goed is, maar omdat het vergeleken wordt met halo (2) de reviews altijd slecht uitvallen, omdat ze alleen daarop letten. Ik vind dat je killzone als spel opzich moet zien, en volgens mij is hij dan best okay.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goedzo!
Eigenlijk ben ik ook nog steeds aan het wachten op een fatsoenlijke online game. Ik heb Burnout 3 al, maar die heeft me niet lang weten te boeien en het gratis Hardware Online Arena, wat wel grappig is... maar niet meer dan dat. Verder kan ik met MGS3 online om camouflage-pakjes te doewnloaden, maarja... da's geen online gameplay natuurlijk.En we weten allemaal hoe het afgelopen is met de online-mode van GT4!
Socom II schijnt nog steeds razendpopulair te zijn, maar boeit me niet zo... misschien moet ik ook maar Killzone kopen, maarja... eigenlijk vind ik FPS's ook niet zo interessant.
Zó moeilijk is het toch niet om conclusies te trekken?!quote:Op donderdag 21 april 2005 11:51 schreef parkdc het volgende:
ik heb n vraag!
dit las ik op zdnet:
De nieuwe PS2 ondersteunt progressive-scan dvd-playback en kan (her)beschrijfbare Dual DVD-R/W-schijfjes aan - dus zowel DVD+R als DVD-R.
dus het zou moeten werken zonder hem om te bouwen?
Is ie ook zone vrij?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zó moeilijk is het toch niet om conclusies te trekken?!
Ja! De nieuwste 2 PS2 (50004 & 70004) versies ondersteunen iéder her/beschrijfbaar dvd formaat, behalve dvd-ram, maarja wie gebruikt dat nou?
Nee natuurlijk niet!quote:Op donderdag 21 april 2005 15:40 schreef JimmyJames het volgende:
Is ie ook zone vrij?
Zou toch kunnen, als je er kopies op kan afspelenquote:
Nu snap je gelijk waarom degene waarvan je'm tweedehands gekocht hebt, 'm verkocht heeft!quote:Op donderdag 21 april 2005 16:35 schreef Cleverkidr het volgende:
Vraagje:
Ik heb Singstar (tweedehands gekocht) =spel + usb converter = 1 microfoon (rode).
Usb converter wordt herkend, maar het spel reageert niet op mijn zangkunsten...
Ik heb er dus maar 1 microfoon in zitten, moet dat gewoon werken en is hij dus kapot? Of werkt het niet met een PsTwo ofzo?
Thanks!
Goed mogelijk. Maar die microfoons zijn op het kleurtje na natuurlijk precies hetzelfde. Heb je al geprobeerd om je microfoon in het andere gaatje te duwen? Verder kun je natuurlijk iedere willekeurige microfoon pakken, want die singstar-dingen zijn gewoon analoge microfoons.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:04 schreef Cleverkidr het volgende:
Idd. Maar ik lees ergens dat de rode voor player2 hoort te zijn ---misschien hoort hij daarnaast de eerste te hebben om te werken.
(gekocht bij Game Over shop A'dam trouwens)
Psssst!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Blu-ray and HD-DVD Join Forces
Sony and Toshiba to team up on a new, unified next-gen format. Where does PS3 fit in?
http://ps2.ign.com/articles/606/606547p1.html
Keurig!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef Cleverkidr het volgende:
Microfoon probleem is opgelost. Intern was er een draadje kapot, nu gesoldeerd, en goed werkend!
neequote:Op vrijdag 22 april 2005 23:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Psssst!
[afbeelding] [PS3] Feiten, geruchten & speculaties...
Gaat nergens over dat spelquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Deel 2 komt voor de fans
http://ps2.ign.com/articles/607/607361p1.html
[afbeelding]
De enige in nederland die deel 1 heeft gespeeld is Strolie tochquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Deel 2 komt voor de fans
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
De enige in nederland die deel 1 heeft gespeeld is Strolie toch
Ik ga 'em ook aanschaffenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
De enige in nederland die deel 1 heeft gespeeld is Strolie toch
Deel 2 alweer?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Deel 2 komt voor de fans
[afbeelding]
Misschien 2 welquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Deel 2 alweer?!En deel 1 is niet eens in Europa verschenen.
Een spel waarbij je met een mannetje een bol over de wereld moet rollen. Deze bal is plakkerig en er blijft allemaal zooi aan plakken. De bal wordt dan groter en groter en op een gegeven moment blijven ook gebouwen aan de bal plakken.quote:
Klinkt zo slecht..........quote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een spel waarbij je met een mannetje een bol over de wereld moet rollen. Deze bal is plakkerig en er blijft allemaal zooi aan plakken. De bal wordt dan groter en groter en op een gegeven moment blijven ook gebouwen aan de bal plakken.
Jaja. Wat een concept he!
Nou, het kan mij niet lang boeien eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt zo slecht..........Maar het schijnt oh zo cool te zijn
Mond! Het heerst!quote:Op woensdag 27 april 2005 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, het kan mij niet lang boeien eigenlijkTis me eigenlijk net iets te bizar en het is redelijk eentonig...
Niet. Het zuigt.quote:
Eerst zeuren dat spellen niet meer innovatief zijn, en als er dan iets nieuws wordt bedacht is het weer niet goed.quote:
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet. Het zuigt.
Vind niemand je spelletje leuk?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.
Geen idee,.... lees anders deze pakweg 100 positieve reviews evenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:32 schreef P-Style het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het doél van het spel? Een zo groot mogelijke bal krijgen? Zo veel mogelijk verschillende dingen aan je bal laten plakken? Zo veel mogelijk waardevolle dingen aan je bal te laten plakken? Wanneer heb je eigenlijk "gewonnen"?
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat spellen niet meer innovatief zijn, en als er dan iets nieuws wordt bedacht is het weer niet goed.
Ik zeur niet over het gebrek aan innovatie hoor, zou ik anders al die Mario games nog spelen?quote:
Weet ik veel... ik ging af op de post van Chi,.... misschien dat hij dat gelezen hadquote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeur niet over het gebrek aan innovatie hoor, zou ik anders al die Mario games nog spelen?
Shit die kan ik niet zien.... is er ook een downloadquote:Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grandia 3 trailer...
http://square.radix.accelia.net/g3promo480-25mb.asx
...
Andere stream gevondenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit die kan ik niet zien.... is er ook een download???
Scherp! Bovendien heeft Katamari Damacy ook een shitload aan prijzen gewonnen. Zegt toch wel iets lijkt mequote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.
Die omgevingen waar de character doorheen loopt, die magische effecten in de battlesquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Andere stream gevonden
http://www.playfrance.com(...)-3-en-mouvement.html
Even een minuut stilte om tot bezinning te komenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
Grandia, Dragon Quest, Final Fantasy. Square
Die battle-engine is briljant. Heb Grandia 2 gegamed.... moet nog een spel tegen komen met die battle engine !! De Dreamcast versie heerste !quote:
Moet je de vorige delen hebben gespeeld om van 3 te kunnen genieten?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Die battle-engine is briljant. Heb Grandia 2 gegamed.... moet nog een spel tegen komen met die battle engine !! De Dreamcast versie heerste !
Nee, dat is met de FF en DQ serie toch ook niet? Je mist misschien wat grapjes (zoals Cid in FF bijv) maar je kan hem gewoon gamen. De game heeft nog geen geplande datum. Eind 2005, begin 2006 in Japan denk ik. FFXII komt waarschijnlijk eerder.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je de vorige delen hebben gespeeld om van 3 te kunnen genieten?En wanneer wordt hij verwacht?
Tja... Eyetoy heeft ook behoorlijk wat prijzen gewonnen. En Eyetoy wàs ook cool... voor een week of 2.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:16 schreef Pugsley het volgende:
Scherp! Bovendien heeft Katamari Damacy ook een shitload aan prijzen gewonnen. Zegt toch wel iets lijkt me
Natuurlijk is 'ie nog niet klaar!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus..... de PS2 is nog niet klaar... ze heeft nog een flinke goede periode te gaan.... En dat terwijl ze eens van de eerste next gen consoles isIk hou van d'r
Dat zou ik maar niet al te hard roepen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFXII komt waarschijnlijk eerder.
Ach zelfde bedrijf, misschien gaan ze Grandia 3 ook nog 8 keer uitstellenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet al te hard roepen.
Denk het niet Gijsquote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je de vorige delen hebben gespeeld om van 3 te kunnen genieten?En wanneer wordt hij verwacht?
Wat-de-fuck.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
En dan vergeet ik bijna Final Fantasy III en Xenogears op de Nintendo DS.
Volgend jaar wordt het jaar van Square-Enix!
En dan vergeven we hun het uitmelken van FFVII.
Ah 'gelukkig' enkel een port van xenoSAGA.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat-de-fuck.
Komt de beste game ever naar de ds???
Zit ik dan met m'n psp![]()
![]()
Als het goed is,...... komt er een remake van Xenogears (wat feitelijk Xenosaga deel 5 is) op PS3quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:29 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Ah 'gelukkig' enkel een port van xenoSAGA.
Wanneer het namelijk het vele male betere xenogears was geweest dan was ik genoodzaakt nog een console aan te schaffen![]()
Oké... nu moèt ik er een halen!quote:
Weet niet of die naar Nederland komt maar mooi is die zeker !quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oké... nu moèt ik er een halen!Ik heb de verleiding van de zilveren PS2, de auqa PS2 en de zwarte kleine PS2 weten te weerstaan... maar deze heeft tè veel aantrekkingskracht!
Als het maar niet weer zo'n Limited Edition wordt die niet in de winkel te koop is. Kan ik opnieuw $360 gaan dokken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:21 schreef Chocobo het volgende:
Weet niet of die naar Nederland komt maar mooi is die zeker !
13 mei in heel Europa... en hij's niet limited, net als de vorige grote zilveren versie (die uiteindelijk toch wèl limited was, omdat de 70000-serie eraan kwam.quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:21 schreef Chocobo het volgende:
Weet niet of die naar Nederland komt maar mooi is die zeker !
Er is nog een andere zilveren versie, die werd uitgebracht om te vieren dat er 20 miljoen PS2's waren verkocht, samen met een rode, gele, blauwe en witte. Van elke kleur zijn er slechts 3000 per regio gemaakt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:43 schreef P-Style het volgende:
13 mei in heel Europa... en hij's niet limited, net als de vorige grote zilveren versie (die uiteindelijk toch wèl limited was, omdat de 70000-serie eraan kwam.)
O, ja... en die zilveren was er óók nog. Verder was er nòg een zilveren in Japan die samen met een metalic-baby-blauwe en baby blauwe werden gereleased. Er zijn al vele zilveren PS2's geweest en zijn sowieso al best veel verschillende kleuren PS2's geweest, alleen Amerika heeft het altijd alleen maar met de zwarte moeten doen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:53 schreef chibibo het volgende:
Er is nog een andere zilveren versie, die werd uitgebracht om te vieren dat er 20 miljoen PS2's waren verkocht, samen met een rode, gele, blauwe en witte. Van elke kleur zijn er slechts 3000 per regio gemaakt.
Dat klopt. Waren dat ook Limited Editions?quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:58 schreef P-Style het volgende:
O, ja... en die zilveren was er óók nog. Verder was er nòg een zilveren in Japan die samen met een metalic-baby-blauwe en baby blauwe werden gereleased.
Nee hoor, mijn zilveren PS2 is Amerikaans. Die andere kleurtjes zijn ook in Amerika uitgebracht; van die baby-blauwe weet ik het niet.quote:Er zijn al vele zilveren PS2's geweest en zijn sowieso al best veel verschillende kleuren PS2's geweest, alleen Amerika heeft het altijd alleen maar met de zwarte moeten doen.
Ja klopt. Daarna kreeg Japan een donker-halftransparant-zwarte en donker-halftransparant blauwe PS2, voordat de 70000 eraan kwam. Die zijn daar nog steeds verkrijgbaar als BB-Pack. Verder heeft Japan óók nog een witte PS2 gehad bij de release van GT4-Prologue en een Gouden PS2 bij een Gundam game.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:02 schreef chibibo het volgende:
Dat klopt. Waren dat ook Limited Editions?
O, ja... die limited zilver, rood, geel, blauw en wit serie was dan nog wel in Amerika uitgebracht. Maar de Satin Silver en de Aqua die Europa kreeg zijn niet meer in Amerika uitgebracht.quote:Nee hoor, mijn zilveren PS2 is Amerikaans. Die andere kleurtjes zijn ook in Amerika uitgebracht; van die baby-blauwe weet ik het niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:21 schreef Markster het volgende:
wanneer rot dat stinkende starwars nou eens op, blijf op de Xbox ofzo
Niemand is perfect...quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die ongein. Ik haat starwars.
Niet te snel zeggen... KOTOR was het overduidelijk net welquote:Op zondag 1 mei 2005 01:59 schreef P-Style het volgende:
Starwars games zijn in ieder geval altijd van die "net-niet" games... dus niks voor mij!
Maar dit zijn de tekentjes van het xbr-menu van de PSP! Is toch ook een beetje Playstation!quote:Op zondag 1 mei 2005 14:09 schreef Markster het volgende:
P-style, je icoontje
Nu zie ik niet meer dat onze ps2 fanboy in dah house is
okquote:Op zondag 1 mei 2005 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar dit zijn de tekentjes van het xbr-menu van de PSP! Is toch ook een beetje Playstation!
wtf? dat zijn foto's man!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Chocobo het volgende:
OMG,.... dit is FFVII AC ! Briljante.... geeft je stof om over na te denken.... zoals hoe een remake van VII er uit zou zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
FF VII Advent Children is datquote:Op maandag 2 mei 2005 19:15 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf? dat zijn foto's man!
Op welke console komt ie? ps2 of ps3? Zou de ps2 dit aankunnen?
Final Fantasy Advent Children is een CGI film ! Maar dit zijn wel toekomst games. Als de nieuwe FF games er later zo uit zien ben ik klaar..... dat zou zooooo gaaf zijn !!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:15 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf? dat zijn foto's man!
Op welke console komt ie? ps2 of ps3? Zou de ps2 dit aankunnen?
zie choco, is een film die op UMD uitkomt en later op dvdquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef Tain het volgende:
[..]
zie choco, is een film die op UMD uitkomt en later op dvd
Ja uiteraardquote:Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef Markster het volgende:
Ow film dus, hehe ik dacht al.
Van mij hoeft het niet eens zo mooi allemaal, het moet wel een spel blijven toch?
Ik wil niet meer wachten...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Maar laten we voorlopig maar op FFXII wachten !
WATDENEUK!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het goed is,...... komt er een remake van Xenogears (wat feitelijk Xenosaga deel 5 is) op PS3![]()
Niet echt.... Xenogears is officieel het 5e deelquote:
Hmmm... tombraider. Heeft me nooit echt geboeid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Officiele Tombraider trailer
http://media.xbox.ign.com/media/736/736124/vids_1.html
[afbeelding]
Niemand is perfect !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... tombraider. Heeft me nooit echt geboeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |