Goed mogelijk. Maar die microfoons zijn op het kleurtje na natuurlijk precies hetzelfde. Heb je al geprobeerd om je microfoon in het andere gaatje te duwen? Verder kun je natuurlijk iedere willekeurige microfoon pakken, want die singstar-dingen zijn gewoon analoge microfoons.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:04 schreef Cleverkidr het volgende:
Idd. Maar ik lees ergens dat de rode voor player2 hoort te zijn ---misschien hoort hij daarnaast de eerste te hebben om te werken.
(gekocht bij Game Over shop A'dam trouwens)
Psssst!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Blu-ray and HD-DVD Join Forces
Sony and Toshiba to team up on a new, unified next-gen format. Where does PS3 fit in?
http://ps2.ign.com/articles/606/606547p1.html
Keurig!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:55 schreef Cleverkidr het volgende:
Microfoon probleem is opgelost. Intern was er een draadje kapot, nu gesoldeerd, en goed werkend!
neequote:Op vrijdag 22 april 2005 23:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Psssst!
[afbeelding] [PS3] Feiten, geruchten & speculaties...
Gaat nergens over dat spelquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Deel 2 komt voor de fans
http://ps2.ign.com/articles/607/607361p1.html
[afbeelding]
De enige in nederland die deel 1 heeft gespeeld is Strolie tochquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Deel 2 komt voor de fans
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
De enige in nederland die deel 1 heeft gespeeld is Strolie toch
Ik ga 'em ook aanschaffenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
De enige in nederland die deel 1 heeft gespeeld is Strolie toch
Deel 2 alweer?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Deel 2 komt voor de fans
[afbeelding]
Misschien 2 welquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Deel 2 alweer?!En deel 1 is niet eens in Europa verschenen.
Een spel waarbij je met een mannetje een bol over de wereld moet rollen. Deze bal is plakkerig en er blijft allemaal zooi aan plakken. De bal wordt dan groter en groter en op een gegeven moment blijven ook gebouwen aan de bal plakken.quote:
Klinkt zo slecht..........quote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een spel waarbij je met een mannetje een bol over de wereld moet rollen. Deze bal is plakkerig en er blijft allemaal zooi aan plakken. De bal wordt dan groter en groter en op een gegeven moment blijven ook gebouwen aan de bal plakken.
Jaja. Wat een concept he!
Nou, het kan mij niet lang boeien eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt zo slecht..........Maar het schijnt oh zo cool te zijn
Mond! Het heerst!quote:Op woensdag 27 april 2005 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, het kan mij niet lang boeien eigenlijkTis me eigenlijk net iets te bizar en het is redelijk eentonig...
Niet. Het zuigt.quote:
Eerst zeuren dat spellen niet meer innovatief zijn, en als er dan iets nieuws wordt bedacht is het weer niet goed.quote:
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet. Het zuigt.
Vind niemand je spelletje leuk?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.
Geen idee,.... lees anders deze pakweg 100 positieve reviews evenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:32 schreef P-Style het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het doél van het spel? Een zo groot mogelijke bal krijgen? Zo veel mogelijk verschillende dingen aan je bal laten plakken? Zo veel mogelijk waardevolle dingen aan je bal te laten plakken? Wanneer heb je eigenlijk "gewonnen"?
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat spellen niet meer innovatief zijn, en als er dan iets nieuws wordt bedacht is het weer niet goed.
Ik zeur niet over het gebrek aan innovatie hoor, zou ik anders al die Mario games nog spelen?quote:
Weet ik veel... ik ging af op de post van Chi,.... misschien dat hij dat gelezen hadquote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeur niet over het gebrek aan innovatie hoor, zou ik anders al die Mario games nog spelen?
Shit die kan ik niet zien.... is er ook een downloadquote:Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grandia 3 trailer...
http://square.radix.accelia.net/g3promo480-25mb.asx
...
Andere stream gevondenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit die kan ik niet zien.... is er ook een download???
Scherp! Bovendien heeft Katamari Damacy ook een shitload aan prijzen gewonnen. Zegt toch wel iets lijkt mequote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.
Die omgevingen waar de character doorheen loopt, die magische effecten in de battlesquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Andere stream gevonden
http://www.playfrance.com(...)-3-en-mouvement.html
Even een minuut stilte om tot bezinning te komenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
Grandia, Dragon Quest, Final Fantasy. Square
Die battle-engine is briljant. Heb Grandia 2 gegamed.... moet nog een spel tegen komen met die battle engine !! De Dreamcast versie heerste !quote:
Moet je de vorige delen hebben gespeeld om van 3 te kunnen genieten?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:56 schreef Chocobo het volgende:
Die battle-engine is briljant. Heb Grandia 2 gegamed.... moet nog een spel tegen komen met die battle engine !! De Dreamcast versie heerste !
Nee, dat is met de FF en DQ serie toch ook niet? Je mist misschien wat grapjes (zoals Cid in FF bijv) maar je kan hem gewoon gamen. De game heeft nog geen geplande datum. Eind 2005, begin 2006 in Japan denk ik. FFXII komt waarschijnlijk eerder.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je de vorige delen hebben gespeeld om van 3 te kunnen genieten?En wanneer wordt hij verwacht?
Tja... Eyetoy heeft ook behoorlijk wat prijzen gewonnen. En Eyetoy wàs ook cool... voor een week of 2.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:16 schreef Pugsley het volgende:
Scherp! Bovendien heeft Katamari Damacy ook een shitload aan prijzen gewonnen. Zegt toch wel iets lijkt me
Natuurlijk is 'ie nog niet klaar!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:55 schreef Chocobo het volgende:
Maar serieus..... de PS2 is nog niet klaar... ze heeft nog een flinke goede periode te gaan.... En dat terwijl ze eens van de eerste next gen consoles isIk hou van d'r
Dat zou ik maar niet al te hard roepen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFXII komt waarschijnlijk eerder.
Ach zelfde bedrijf, misschien gaan ze Grandia 3 ook nog 8 keer uitstellenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet al te hard roepen.
Denk het niet Gijsquote:Op donderdag 28 april 2005 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je de vorige delen hebben gespeeld om van 3 te kunnen genieten?En wanneer wordt hij verwacht?
Wat-de-fuck.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:52 schreef Strolie75 het volgende:
En dan vergeet ik bijna Final Fantasy III en Xenogears op de Nintendo DS.
Volgend jaar wordt het jaar van Square-Enix!
En dan vergeven we hun het uitmelken van FFVII.
Ah 'gelukkig' enkel een port van xenoSAGA.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Wat-de-fuck.
Komt de beste game ever naar de ds???
Zit ik dan met m'n psp![]()
![]()
Als het goed is,...... komt er een remake van Xenogears (wat feitelijk Xenosaga deel 5 is) op PS3quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:29 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Ah 'gelukkig' enkel een port van xenoSAGA.
Wanneer het namelijk het vele male betere xenogears was geweest dan was ik genoodzaakt nog een console aan te schaffen![]()
Oké... nu moèt ik er een halen!quote:
Weet niet of die naar Nederland komt maar mooi is die zeker !quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oké... nu moèt ik er een halen!Ik heb de verleiding van de zilveren PS2, de auqa PS2 en de zwarte kleine PS2 weten te weerstaan... maar deze heeft tè veel aantrekkingskracht!
Als het maar niet weer zo'n Limited Edition wordt die niet in de winkel te koop is. Kan ik opnieuw $360 gaan dokken.quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:21 schreef Chocobo het volgende:
Weet niet of die naar Nederland komt maar mooi is die zeker !
13 mei in heel Europa... en hij's niet limited, net als de vorige grote zilveren versie (die uiteindelijk toch wèl limited was, omdat de 70000-serie eraan kwam.quote:Op zaterdag 30 april 2005 07:21 schreef Chocobo het volgende:
Weet niet of die naar Nederland komt maar mooi is die zeker !
Er is nog een andere zilveren versie, die werd uitgebracht om te vieren dat er 20 miljoen PS2's waren verkocht, samen met een rode, gele, blauwe en witte. Van elke kleur zijn er slechts 3000 per regio gemaakt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:43 schreef P-Style het volgende:
13 mei in heel Europa... en hij's niet limited, net als de vorige grote zilveren versie (die uiteindelijk toch wèl limited was, omdat de 70000-serie eraan kwam.)
O, ja... en die zilveren was er óók nog. Verder was er nòg een zilveren in Japan die samen met een metalic-baby-blauwe en baby blauwe werden gereleased. Er zijn al vele zilveren PS2's geweest en zijn sowieso al best veel verschillende kleuren PS2's geweest, alleen Amerika heeft het altijd alleen maar met de zwarte moeten doen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:53 schreef chibibo het volgende:
Er is nog een andere zilveren versie, die werd uitgebracht om te vieren dat er 20 miljoen PS2's waren verkocht, samen met een rode, gele, blauwe en witte. Van elke kleur zijn er slechts 3000 per regio gemaakt.
Dat klopt. Waren dat ook Limited Editions?quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:58 schreef P-Style het volgende:
O, ja... en die zilveren was er óók nog. Verder was er nòg een zilveren in Japan die samen met een metalic-baby-blauwe en baby blauwe werden gereleased.
Nee hoor, mijn zilveren PS2 is Amerikaans. Die andere kleurtjes zijn ook in Amerika uitgebracht; van die baby-blauwe weet ik het niet.quote:Er zijn al vele zilveren PS2's geweest en zijn sowieso al best veel verschillende kleuren PS2's geweest, alleen Amerika heeft het altijd alleen maar met de zwarte moeten doen.
Ja klopt. Daarna kreeg Japan een donker-halftransparant-zwarte en donker-halftransparant blauwe PS2, voordat de 70000 eraan kwam. Die zijn daar nog steeds verkrijgbaar als BB-Pack. Verder heeft Japan óók nog een witte PS2 gehad bij de release van GT4-Prologue en een Gouden PS2 bij een Gundam game.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:02 schreef chibibo het volgende:
Dat klopt. Waren dat ook Limited Editions?
O, ja... die limited zilver, rood, geel, blauw en wit serie was dan nog wel in Amerika uitgebracht. Maar de Satin Silver en de Aqua die Europa kreeg zijn niet meer in Amerika uitgebracht.quote:Nee hoor, mijn zilveren PS2 is Amerikaans. Die andere kleurtjes zijn ook in Amerika uitgebracht; van die baby-blauwe weet ik het niet.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:21 schreef Markster het volgende:
wanneer rot dat stinkende starwars nou eens op, blijf op de Xbox ofzo
Niemand is perfect...quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die ongein. Ik haat starwars.
Niet te snel zeggen... KOTOR was het overduidelijk net welquote:Op zondag 1 mei 2005 01:59 schreef P-Style het volgende:
Starwars games zijn in ieder geval altijd van die "net-niet" games... dus niks voor mij!
Maar dit zijn de tekentjes van het xbr-menu van de PSP! Is toch ook een beetje Playstation!quote:Op zondag 1 mei 2005 14:09 schreef Markster het volgende:
P-style, je icoontje
Nu zie ik niet meer dat onze ps2 fanboy in dah house is
okquote:Op zondag 1 mei 2005 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar dit zijn de tekentjes van het xbr-menu van de PSP! Is toch ook een beetje Playstation!
wtf? dat zijn foto's man!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Chocobo het volgende:
OMG,.... dit is FFVII AC ! Briljante.... geeft je stof om over na te denken.... zoals hoe een remake van VII er uit zou zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
FF VII Advent Children is datquote:Op maandag 2 mei 2005 19:15 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf? dat zijn foto's man!
Op welke console komt ie? ps2 of ps3? Zou de ps2 dit aankunnen?
Final Fantasy Advent Children is een CGI film ! Maar dit zijn wel toekomst games. Als de nieuwe FF games er later zo uit zien ben ik klaar..... dat zou zooooo gaaf zijn !!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:15 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf? dat zijn foto's man!
Op welke console komt ie? ps2 of ps3? Zou de ps2 dit aankunnen?
zie choco, is een film die op UMD uitkomt en later op dvdquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef Tain het volgende:
[..]
zie choco, is een film die op UMD uitkomt en later op dvd
Ja uiteraardquote:Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef Markster het volgende:
Ow film dus, hehe ik dacht al.
Van mij hoeft het niet eens zo mooi allemaal, het moet wel een spel blijven toch?
Ik wil niet meer wachten...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Maar laten we voorlopig maar op FFXII wachten !
WATDENEUK!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het goed is,...... komt er een remake van Xenogears (wat feitelijk Xenosaga deel 5 is) op PS3![]()
Niet echt.... Xenogears is officieel het 5e deelquote:
Hmmm... tombraider. Heeft me nooit echt geboeid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Officiele Tombraider trailer
http://media.xbox.ign.com/media/736/736124/vids_1.html
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |