quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:21 schreef Markster het volgende:
wanneer rot dat stinkende starwars nou eens op, blijf op de Xbox ofzo
Niemand is perfect...quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:07 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die ongein. Ik haat starwars.
Niet te snel zeggen... KOTOR was het overduidelijk net welquote:Op zondag 1 mei 2005 01:59 schreef P-Style het volgende:
Starwars games zijn in ieder geval altijd van die "net-niet" games... dus niks voor mij!
Maar dit zijn de tekentjes van het xbr-menu van de PSP! Is toch ook een beetje Playstation!quote:Op zondag 1 mei 2005 14:09 schreef Markster het volgende:
P-style, je icoontje
Nu zie ik niet meer dat onze ps2 fanboy in dah house is
okquote:Op zondag 1 mei 2005 23:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar dit zijn de tekentjes van het xbr-menu van de PSP! Is toch ook een beetje Playstation!
wtf? dat zijn foto's man!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:54 schreef Chocobo het volgende:
OMG,.... dit is FFVII AC ! Briljante.... geeft je stof om over na te denken.... zoals hoe een remake van VII er uit zou zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
FF VII Advent Children is datquote:Op maandag 2 mei 2005 19:15 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf? dat zijn foto's man!
Op welke console komt ie? ps2 of ps3? Zou de ps2 dit aankunnen?
Final Fantasy Advent Children is een CGI film ! Maar dit zijn wel toekomst games. Als de nieuwe FF games er later zo uit zien ben ik klaar..... dat zou zooooo gaaf zijn !!quote:Op maandag 2 mei 2005 19:15 schreef Markster het volgende:
[..]
wtf? dat zijn foto's man!
Op welke console komt ie? ps2 of ps3? Zou de ps2 dit aankunnen?
zie choco, is een film die op UMD uitkomt en later op dvdquote:
quote:Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef Tain het volgende:
[..]
zie choco, is een film die op UMD uitkomt en later op dvd
Ja uiteraardquote:Op maandag 2 mei 2005 19:29 schreef Markster het volgende:
Ow film dus, hehe ik dacht al.
Van mij hoeft het niet eens zo mooi allemaal, het moet wel een spel blijven toch?
Ik wil niet meer wachten...quote:Op maandag 2 mei 2005 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Maar laten we voorlopig maar op FFXII wachten !
WATDENEUK!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het goed is,...... komt er een remake van Xenogears (wat feitelijk Xenosaga deel 5 is) op PS3![]()
Niet echt.... Xenogears is officieel het 5e deelquote:
Hmmm... tombraider. Heeft me nooit echt geboeid.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Officiele Tombraider trailer
http://media.xbox.ign.com/media/736/736124/vids_1.html
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |