Eerst zeuren dat spellen niet meer innovatief zijn, en als er dan iets nieuws wordt bedacht is het weer niet goed.quote:
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet. Het zuigt.
Vind niemand je spelletje leuk?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.
Geen idee,.... lees anders deze pakweg 100 positieve reviews evenquote:Op woensdag 27 april 2005 10:32 schreef P-Style het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk het doél van het spel? Een zo groot mogelijke bal krijgen? Zo veel mogelijk verschillende dingen aan je bal laten plakken? Zo veel mogelijk waardevolle dingen aan je bal te laten plakken? Wanneer heb je eigenlijk "gewonnen"?
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef chibibo het volgende:
[..]
Eerst zeuren dat spellen niet meer innovatief zijn, en als er dan iets nieuws wordt bedacht is het weer niet goed.
Ik zeur niet over het gebrek aan innovatie hoor, zou ik anders al die Mario games nog spelen?quote:
Weet ik veel... ik ging af op de post van Chi,.... misschien dat hij dat gelezen hadquote:Op woensdag 27 april 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeur niet over het gebrek aan innovatie hoor, zou ik anders al die Mario games nog spelen?
Shit die kan ik niet zien.... is er ook een downloadquote:Op donderdag 28 april 2005 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grandia 3 trailer...
http://square.radix.accelia.net/g3promo480-25mb.asx
...
Andere stream gevondenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit die kan ik niet zien.... is er ook een download???
Scherp! Bovendien heeft Katamari Damacy ook een shitload aan prijzen gewonnen. Zegt toch wel iets lijkt mequote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het met Mario was geweest had je zitten hypen over de geweldige innoviteit van Nintendo.
Die omgevingen waar de character doorheen loopt, die magische effecten in de battlesquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:11 schreef Chocobo het volgende:
Andere stream gevonden
http://www.playfrance.com(...)-3-en-mouvement.html
Even een minuut stilte om tot bezinning te komenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
Grandia, Dragon Quest, Final Fantasy. Square
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |