Ik hoop hem deze week te ontvangen.quote:Op maandag 4 april 2005 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Damn! Gisteren even God of War kunnen spelen, wat een ongelooflijk vette, brute en gigantisch mooie game.!!!!!!!!!!!
Echt vet!
Ninja Gaiden, eat your heart out.quote:Op maandag 4 april 2005 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop hem deze week te ontvangen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je Ninja Gaiden vet vindt, dan ga je nu echt flippen.
Die combo's, OMG..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
...
En er zitten blote borsten in het spel.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
![]()
Een uh... goed spel dus dat God of War. Ben benieuwd! Heb ik goed begrepen dat 1 Juni de PAL release is?
Dat zul je zelf moeten ervaren. Ik ga niet plunken.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
En er zitten blote borsten in het spel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:Dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sold my Soul to Sony
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Die moet je ook kopen.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef peristilius het volgende:
Hoef ik Ninja Gaiden ook niet meer te kopen
Kut, ik zie dat de chip voor mijn versie (50004) duurder isquote:Op woensdag 6 april 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSXshop.nl kan je helpen om importspellen te spelen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die moet je ook kopen.
En ja, de mythology is er erg leuk in verwerkt.
Dat zou stom zijn, das ook een puike game namelijk.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:37 schreef peristilius het volgende:
Hoef ik Ninja Gaiden ook niet meer te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |