Precies. Ik ga een NTSC PS3 halen. Dat ding komt er toch vooral voor de RPG's waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn huidige console regiovrij gemaakt om importgames te kunnen spelen. Nadeel is dat ik nu een mix van Europese en Amerikaanse games heb. Maar de volgende console wordt waarschijnlijk NTSC. Of sony moet met de PS3 de mogelijkheden en het gemak van online gamen erg gaan uitbreiden.
En het is zoveel goedkoper ookquote:Importeren heerstMGS3 heb ik met kerst kunnen spelen. Katamari Damacy verschijnt hier niet eens.
En hopelijk kan ik God of War volgende week gamen.
En ik ga echt geen half jaar langer wachten op Dragon Quest VIII en Final Fantasy XII!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tijd voor een import PS2 omdat een hoop games veel te laat, of zelfs niet in Europa verschijnen
Overigens is mijn PS2 wishlist groter dan welke andere homeconsole dan ook. Hierbij neem ik mijn befaamde woorden ("De PS2 is dood") terug
Tja, 2005 is het jaar van de PS2quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:04 schreef Hakkert het volgende:
[..]
zegt onze nintendo fanboy.. Dit neemt wel ernstige vormen aan
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Katamari Damacy 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze wel als het goed is, dan heeft Namco toegezegd.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze wel als het goed is, dan heeft Namco toegezegd.
Net als 2004, 2003, 2002, 2001 en 2000 dat waren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tja, 2005 is het jaar van de PS2
Heb je'm ook gespeeld?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:40 schreef Markster het volgende:
Ik moet zeggen, ik vond GT4 niet zo extreem mooi hoor? Hij staat als demo in onze winkel, maar ik was niet erg onder de indruk, leek toch best veel op een opgepoetste gt3. En dan ook nog zonder online mogelijkheden. Gehype om nix.
Koop de DFP en het wordt een totaal nieuwe ervaring!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, sorry hoor.
Maar ik heb 3 al. 4 is meer 3b dan echt 4 imo..
GT3 was erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Koop de DFP en het wordt een totaal nieuwe ervaring!Of het is gewoon niet helemaal jouw ding... dat kan.
De enige dingen die "net zo slecht" zijn, zijn de AI en het gebrek aan schademodellen, hoewel er geen ènkel spel bestaat met echt realistische schademodellen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
GT3 was erg indrukwekkend.
GT4 is veel en veel te veel gehyped imo. Alles wat verbeterd had moeten worden is nog steeds net zo slecht , de dingen die goed waren zijn nu nog beter. Te weinig iig om de hype echt waar te kunnen maken.
Het is een betere investering dan de Guncon2quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:53 schreef Markster het volgende:
ff een stuurtje van 140 euro kopen cker?
Dat was al duidelijk...quote:Daarbij hou ik zowiezo niet van gran turismo.
Onder voorbehoud dat die RPG games die ik wil hebben wel een Westerse release krijgen, of iig US. Het zijn er namelijk ECHT veel...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Net als 2004, 2003, 2002, 2001 en 2000 dat waren.Nee... je hebt gelijk. Dit is ècht het beste jaar voor de PS2! De laaste jaren van een console zijn meestal de beste!
Of je neemt er maar 2 van en speelt er 200+ uur mee! (ikzelf zit bijv. over de 300 uur bij FFXquote:
Ik ben een ander soort gamer, klaar is klaar. Er zijn maar weinig games die ik na uitspelen nog een keer ga spelen. Van de recentelijke consolegames alleen Jungle Beat en de multiplayer games eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Of je neemt er maar 2 van en speelt er 200+ uur mee! (ikzelf zit bijv. over de 300 uur bij FFX)
ZIEKquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
(ikzelf zit bijv. over de 300 uur bij FFX)
Even een vraag uit nieuwsgierigheid: waar laten jullie dat ding? Ik heb een bank, een salontafel en een TV.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:14 schreef P-Style het volgende:
De nieuwe Driving Force Pro is zó goed dat GT een compleet nieuwe ervaring is (persoonlijke mening, die door veel mensen wordt gedeeld als je de reviews mag geloven).
Das ook mijn probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2005 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even een vraag uit nieuwsgierigheid: waar laten jullie dat ding? Ik heb een bank, een salontafel en een TV.
Klopt, daarom heb ik hem ook geruild voor timesplitters en generals.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is een betere investering dan de Guncon2
[..]
Dat was al duidelijk...
Ik denk het niet.... maar dat weet ik niet zeker. Maar weeg het af. Hoe vaak zul je met je PS2 nog online gaanquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een Amerikaanse PSTwo koop (die een ingebouwde netwerk adapter heeft) kan ik dan in NL ermee online? Dus een Amerikaanse PSTwo met Amerikaanse game?
Ligt eraan. Online titels die door Sony Computer Entertainment zijn gepublished waarschijnlijk niet. Alle andere online titels wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik een Amerikaanse PSTwo koop (die een ingebouwde netwerk adapter heeft) kan ik dan in NL ermee online? Dus een Amerikaanse PSTwo met Amerikaanse game?
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:22 schreef Markster het volgende:
Alleen me headset hapert nogal, komt dat gewoon door de lag oid?
Inderdaad, klaar is klaar... en ik ben pas klaar als ik àlles in het spel gezien heb!quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben een ander soort gamer, klaar is klaar.
Daar heb ik geen tijd voor. Als het het echt waard is wil ik nog wel eens een rondje gaan, maar om nou ALLES gedaan te hebben. Met de FF en MGS reeks heb ik dat wel en bij nog wel meer RPG's / Adventures, maar de meeste games speel ik 1 keer uitquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad, klaar is klaar... en ik ben pas klaar als ik àlles in het spel gezien heb!![]()
Ik ook! Maar ik wil m'n ouwe grote ook weer niet verkopen omdat 'ie het a) nog doet en b) hij een grote emotionele waarde heeftquote:Op zondag 3 april 2005 18:46 schreef BDisOKE het volgende:
En ik wil nog steeds graag die nieuwe kleine!!!
Ik heb er gewoon 2, maar die kleine zat bij mn telefoon abo, vond ik niet ergquote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik wil m'n ouwe grote ook weer niet verkopen omdat 'ie het a) nog doet en b) hij een grote emotionele waarde heeft
En om er nou twee te hebben vind ik ook weer zo vreemd. Hmmm... dilemma.
Ik vind hem er in de vitrines in de winkel er altijd wel slick uitzien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |