Dat doe ik (zoals al eerder gezegd) zodra m'n verbeterde versie af is. Die ouwe staat in deel 3 van deze topicreeks op de tweede pagina. Maar degene waar ik nu mee bezig ben is beter!quote:kan p style nog een keer dat bouwpakket van dat tafeltje posten
quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:44 schreef sourcy het volgende:
Stel he... Als ik nou zo'n mooie bak heb? Kan ik dan makkelijk scoren bij de dames en heren?
Yep, zit ik ook mee. Tis ook zo kut dat je niet lekker kan botsen. Een klein tikje kan nog, maar pas ik mijn normale race-stijl toe is het al snel: FAILquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:23 schreef Mister_T het volgende:
Ik blijf maar bezig met die drivermissions 11 t/m 20![]()
De overtakingmissies op normale circuits willen nog wel lukken, maar op stratencircuits wil het dus echt niet lukken, gewoon zo irritant
heb hem net gehaald, in de eerste keer dat ik niet de eerste ronde al zoveel fouten had gemaakt dat ik überhaupt geen kans meer hadquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:25 schreef Flat-Eric het volgende:
Ben nu bezig met de driving missions, eerste 10 zijn erg eenvoudig maar daarna wordt het toch wat lastiger. Op dit moment ben ik bezig met mission 12 op het lastige Laguna Seca, kom steeds 3 seconden tekort om eerste te worden.
Oké... Welke vragen ook alweer?quote:Op donderdag 31 maart 2005 03:43 schreef A.l.e.x het volgende:
is het niet handig om de startpost een keer uit te breiden met veel gestelde vragen ?
Hmmm... daar zit wel wat in, ja.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Deviant1nl het volgende:
Bij die 3e slipstream is het volgens mij de bedoeling om die grote groep autos in te halen, en vervolgens ga je niet vol gas naar de nummer 1 toe, maar laat je ietwat gas los, zodat die anderen jou inhalen. Vervolgens ga je weer in hun slipstream zodat je steeds dichter bij nummer 1komt.
Heb namelijk al paar keer geprobeerd om vol gas nummer 1 in te halen, maar kom telkens paar sec. te kort. Zal zo nog wel ff proberen
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=58458quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... daar zit wel wat in, ja.Interessante theorie! Ik ga het ook maar eens uitproberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |