abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25871210

"The Real Driving Simulator". Het vierde deel uit de legendarische en uiterst populaire Gran Turismo serie. Nog groter, nog beter, nog sneller. Ieder deel in de Gran Turismo serie legt de lat weer hoger en GT4 is hier zeker geen uitzondering.

Features
  • Meer dan 700 auto's van 80 verschillende autofabrikanten. Van klassiekers uit begin vorige eeuw tot concept modellen die nog moeten verschijnen. De PAL-versie zal een aantal extra auto's bevatten.
  • Plek voor 1000 auto's in je garage (ze moeten er dus allemaal inpassen).
  • Meer dan 50 circuits om over te racen. De meeste gebaseerd op bestaande locaties.
  • Lan gameplay mogelijk.
  • Nog realistischer rijden met het nieuwe Logitech Drive Force Pro USB-stuur, met 900º steering mode.
  • Photomode. Vereeuwig je favoriete bolide op de mooiste locaties en print het uit op een USB printer, of zet de plaatjes op USB-Stick.
  • B-Spec mode. Tweak je auto en laat de CPU 'm uittesten.
  • Ondersteunt HDTV-resoluties van 480p èn 1080i (maar niet in de PAL-versie).

Packshot

Driving Force Pro

GT4 wordt pas ècht een simulatie met de Driving Force Pro van Logitech met z'n force feedback en 900º stuurrotatie.

PAL-Release
    Hij ligt al in de winkels!

Links
  • Officiële Gran Turismo site
  • Officiële (Japanse) GT4 site
  • GTPlanet
  • IGN
  • Gamespot

Voorgaande topics
  • [PS2] Gran Turismo 3 A-spec
  • [PS2] Gran Turismo 4
  • [PS2] Gran Turismo 4: TRDS (Deel 2)
  • [PS2] Gran Turismo 4 - Deel 3
  • [PS2] Gran Turismo 4 -deel 4-
  • [PS2] Gran Turismo 4 - Deel 5

(OP)
  • pi_25871345
    quote:
    kan p style nog een keer dat bouwpakket van dat tafeltje posten
    Dat doe ik (zoals al eerder gezegd) zodra m'n verbeterde versie af is. Die ouwe staat in deel 3 van deze topicreeks op de tweede pagina. Maar degene waar ik nu mee bezig ben is beter!
    pi_25871670
    Nog een deel !
    It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
      donderdag 31 maart 2005 @ 01:47:32 #4
    23283 Mobster273
    BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
    pi_25872578
    en het blijft een geweldig spel, als je niet in mijn huidige staat bent

of te wel, slecht verkapte tvp
    ...houdt toch vooral van bier
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
    pi_25873170
    is het niet handig om de startpost een keer uit te breiden met veel gestelde vragen ?
      donderdag 31 maart 2005 @ 03:44:48 #6
    59897 sourcy
    Sparkling...
    pi_25873174
    Stel he... Als ik nou zo'n mooie bak heb? Kan ik dan makkelijk scoren bij de dames en heren?
      donderdag 31 maart 2005 @ 08:32:35 #7
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_25873776
    Hey P style zou je nog eens een link willen plaatsen naar je DFP meubel.

* pmponer 's DFP is eindelijk aan gekomen en heeft nu een meubel nodig

Ow... ik had de post onder de OP niet gezien deel 3 moet ik zijn dus.
    Drop you like an ill, bad habit
    pi_25874105
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 03:44 schreef sourcy het volgende:
    Stel he... Als ik nou zo'n mooie bak heb? Kan ik dan makkelijk scoren bij de dames en heren?
    War. War never changes.
    pi_25874278
    Ben nu bezig met de driving missions, eerste 10 zijn erg eenvoudig maar daarna wordt het toch wat lastiger. Op dit moment ben ik bezig met mission 12 op het lastige Laguna Seca, kom steeds 3 seconden tekort om eerste te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Flat-Eric op 31-03-2005 09:33:57 ]
    pi_25875241
    Ik blijf maar bezig met die drivermissions 11 t/m 20
    De overtakingmissies op normale circuits willen nog wel lukken, maar op stratencircuits wil het dus echt niet lukken, gewoon zo irritant
    Xbox Live: Anormius
    pi_25876668
    Inmiddels Laguna Seca gehaald en ook Opera, Parijs. Je moet, om de missies te halen, wel het maximale uit de auto en baan halen waardoor je de banen wel goed leert kennen
    pi_25876857
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 10:23 schreef Mister_T het volgende:
    Ik blijf maar bezig met die drivermissions 11 t/m 20
    De overtakingmissies op normale circuits willen nog wel lukken, maar op stratencircuits wil het dus echt niet lukken, gewoon zo irritant
    Yep, zit ik ook mee. Tis ook zo kut dat je niet lekker kan botsen. Een klein tikje kan nog, maar pas ik mijn normale race-stijl toe is het al snel: FAIL
    Lurf is the message and the message is Lurf
    pi_25879834
    Ik moet alleen nog de laatste van de driving missies, 1x geprobeerd en kwam als 3e op 9 seconden van de nr1 (met super veel fouten) maar ik zie het wel zonnig in als ik er echt voor ga zitten.

Hoop alleen dat me een mooie bak staat te wachten als ik dat win
    It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
    pi_25879896
    dan kan je vast oeffenen voor gt5

met jou rijstijl ben je dan namelijk al je bumprs en spoilers kwijt en heb je dus geen downlforce meer
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
    pi_25879915
    Zojuist ff snel GT4 gespeeld en in 2x had ik driving mission 13 (in parijs)
    Xbox Live: Anormius
    pi_25879962
    Alfa_Boy is net begonnen aan de 9 uurs endurance race op Tsubaka(d8 ik) met een Honda S2000 Na3 van Spoon

Tevens TVP
      donderdag 31 maart 2005 @ 14:02:02 #17
    23283 Mobster273
    BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
    pi_25880222
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 09:25 schreef Flat-Eric het volgende:
    Ben nu bezig met de driving missions, eerste 10 zijn erg eenvoudig maar daarna wordt het toch wat lastiger. Op dit moment ben ik bezig met mission 12 op het lastige Laguna Seca, kom steeds 3 seconden tekort om eerste te worden.
    heb hem net gehaald, in de eerste keer dat ik niet de eerste ronde al zoveel fouten had gemaakt dat ik überhaupt geen kans meer had was ook de eerste keer dat ik de 3 ronden uitreed, en dan 18 duidzendsten overhouden

-edit-
    en nog meer over die driving missions... die one lap magic is wel leuk, maar waarom moeten we GVD zo fucking lang wachten voor we eindelijk mogen.... laat wagens al lang weg zijn als je begint 90 seconden lang staren hoe je tegenstanders wegrijden op suzuka is niet mijn idee van een leuk tijdverdrijf.. heb er ook al een gezien op de nürburgring, ik wil denk ik nog niet eens weten hoe lang je daar stil mag gaan staan wachten

[ Bericht 13% gewijzigd door Mobster273 op 31-03-2005 14:50:02 ]
    ...houdt toch vooral van bier
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
    pi_25881803
    Op de nurnburgring is geloof ik ook iets van 90 seconden, jij hebt dan een SLR en je moet de oude SL zien in te halen. Daarbij starten ook nog een paar andere Merc's zoals de SL55 AMG, SLK 230 Kompressor en nog een paar.
    Maar GVD wat ligt die SLR lekker op de weg, wel jammer van die 5-bak, maar het koppel bij lagere toerentallen doet wonderen. Zelf houdt ik meer van High Rev's
    pi_25888409
    ik heb nu ook DFP wat een magisch ding is dat echt het beste stuurtje
    gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
    pi_25890487
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 03:43 schreef A.l.e.x het volgende:
    is het niet handig om de startpost een keer uit te breiden met veel gestelde vragen ?
    Oké... Welke vragen ook alweer?
    pi_25890526
    Heb echt een haat-liefde verhouding met die driving missions, soms ben je geneigd om je controller hard in de hoek te smijten maar als je er weer één haalt dan is het toch wel weer kicken. Ik wil dan meteen aan de volgende beginnen waarna de hele cyclus weer over begint.
    pi_25893699
    Die slipstream driving missions zijn echt gaar. De eerste was supersimpel, de laatste was supersimpel, de tweede heb ik nog niet gehaald en bij de derde dàcht ik dat 'ie supersimpel was (ik haalde al die auto's voor de eerste bocht al in), totdat ik er na 3 rondjes achterkwam, dat er nog 1 auto voor me reed. (ik heb de map uit en view op "simple" staan). Bij 1 van de eerste tien driving missions (ik geloof #8) kun je trouwens een enorm stuk afsnijden over het gras!
    pi_25893780
    Bij die 3e slipstream is het volgens mij de bedoeling om die grote groep autos in te halen, en vervolgens ga je niet vol gas naar de nummer 1 toe, maar laat je ietwat gas los, zodat die anderen jou inhalen. Vervolgens ga je weer in hun slipstream zodat je steeds dichter bij nummer 1komt.

Heb namelijk al paar keer geprobeerd om vol gas nummer 1 in te halen, maar kom telkens paar sec. te kort. Zal zo nog wel ff proberen
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_25893904
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Deviant1nl het volgende:
    Bij die 3e slipstream is het volgens mij de bedoeling om die grote groep autos in te halen, en vervolgens ga je niet vol gas naar de nummer 1 toe, maar laat je ietwat gas los, zodat die anderen jou inhalen. Vervolgens ga je weer in hun slipstream zodat je steeds dichter bij nummer 1komt.

Heb namelijk al paar keer geprobeerd om vol gas nummer 1 in te halen, maar kom telkens paar sec. te kort. Zal zo nog wel ff proberen
    Hmmm... daar zit wel wat in, ja. Interessante theorie! Ik ga het ook maar eens uitproberen!
    pi_25894146
    quote:
    Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hmmm... daar zit wel wat in, ja. Interessante theorie! Ik ga het ook maar eens uitproberen!
    http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=58458
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')