"Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, voegen we er nóg een belangrijk nieuw onderdeel aan toe: je kunt GT4 met maximaal zes gamers online spelen via de netwerkadapter."quote:Ondanks de vele vertragingen die het spel heeft opgelopen en teleurstellingen zoals het ontbreken van de online-mode, ben ik nog steeds enorm enthausiast over deze titel! Ik kan niet wachten tot 2005!
Eerste kwartaal 2005 voor Europa is de huidige planning. Wat betreft online is het op dit moment officieel nog zo dat GT4 niet online gaat maar dat er later een extra online versie komt. Of dat dan de gewone GT4 wordt met online mogelijkheden of een volledig nieuwe versie is niet bekend.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:21 schreef RaptorNL het volgende:
Is er nou een iets preciese ETA van GT4? Damn zeg, wacht er echt al een hele poos op.
Tevens benieuwd of die online-optie wel een beetje vet gaat zijn, want ze hadden daar toch zoveel problemen mee?
Damn, da zou mooi zuur zijn als dat zo is, damn zeg... beetje 2x betalen voor 1 spel...quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:45 schreef Stressbal het volgende:
Of dat dan de gewone GT4 wordt met online mogelijkheden ...
Dat zou inderdaad geweldig zijn en stiekem hoop ik hier ook een beetje op!quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar die gast van GT4 heeft intussen wel in bij die laatste show toen ie gold gegaan was laten doorschemeren dat de Korea versie misschien wel al meteen online-integrated was, i.p.v. 2 aparte versie's uit te brengen. De vraag is nu, komt die Korea versie ook rond de tijd van de PAL versie (februrai 2005), want het zou wel eens kunnen dat ze nu toch Online erbij doen omdat de servers het redelijk kunne bijbenen.
Das juist goed, iedereen pissed!! De eu gamers omdat de game zo belachelijk laat komt, de rest omdat ze een onderdeel missen. Goed bezig Polyphony, breng de wereld tot elkaarquote:Op woensdag 17 november 2004 00:58 schreef A.l.e.x het volgende:
wie niet
Wat zullen de amerikanen en japanners dan pissed zijn
En had jij maar een team van 100 man... en een budget van miljoenen euro's... en Sony als sponsor... en...quote:Op woensdag 17 november 2004 22:14 schreef A.l.e.x het volgende:
kon ik zelf maar een beetje proggen
psssst, het was een grapjequote:Op woensdag 17 november 2004 22:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
En had jij maar een team van 100 man... en een budget van miljoenen euro's... en Sony als sponsor... en...
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:12 schreef A.l.e.x het volgende:
psssst, het was een grapje![]()
Zojuist bekend geworden. Ik ben even op zoek naar mijn pistool.quote:The SONY computer entertainment Japan*), ' GRAN TURISMO 4 ' (GT4) sale day this year December 3rd (the gold) from December 28th (the fire) being to decide that it modifies, we guide.
GT4 the car 80 manufacturer 700 or more, the stage which rises to the course of existence and 65 kind 90 courses which include the city, records the various travelling events which exceed 550, has become ' game contents of maximum scale in グランツーリスモ ' series history. So far, directing to the sale December 3rd, it started doing last adjustment, but because this time, adjustment place outside supposition remains, finishing to step on it reached the point of inevitably to sale day modification.
As you say to everyone of the user which the sale of GT4 waiting we have received to apologize the fact that it does to apply annoyance very much deeply, that no soldier/finishing understanding is granted, we ask.For the country you take charge of business as a division company of corporation SONY computer entertainment
Jep, maart 2003. Zal wel weer rond de 25e zijn ofzo, iig laat in de maand.quote:Op donderdag 18 november 2004 02:00 schreef P-Style het volgende:
GT4 staat trouwens bij veel Nederlandse webshops op 7 Januari... maar dat lijkt me wat voorbarig.
Ik snapte geen hòl van die vertaling!quote:Op donderdag 18 november 2004 05:42 schreef Eitjes het volgende:
Crappy babblefish vertaling :
Jep, maart 2003. Zal wel weer rond de 25e zijn ofzo, iig laat in de maand.
Goed het gaat hier in ieder geval om de Japanse release. Over de Amerikaanse release is nog niet bekend of 'ie uitgesteld wordt (waarschijnlijk wel...) "As reason for the delay, SCE cited some fine tuning that still remains with the product." Acceptabel argument.quote:November 17, 2004 - Gran Turismo 4 has just been hit with another delay in Japan. Sony Computer Entertainment announced today that the game, originally scheduled for 12/3 release throughout the island nation (even Okinawa!), will now arrive a few weeks later, on 12/28. This delay affects the game and all promotional packages associated with it, including the racing bundle and the limited edition Nike bundle.
As reason for the delay, SCE cited some fine tuning that still remains with the product. The company also pointed to the huge volume contained in the game, including the more than 700 cars and 90 courses included within (we thought it was 50 courses... but oh well).
This announcement came just after noon in Japan on 11/18, a few hours after working hours ended in America on 11/17. We'll have to check with SCE's American division tomorrow to see how this announcement affects the game's American release.
Ok ik snap je punt dat het irritant is dat ze het altijd uitstellen. Maar wees blij! Polyphony is zo ondertussen een van de enigste developers die de moeite neemt een PERFECT product neer te zetten, hence de online mogelijkheden. Niks anders dan respect hiervoor. Veel developers cashen liever meteen en daardoor worden games nogal een buggy enof gaar afgeleverd...Driv3r anyone?quote:Op donderdag 18 november 2004 08:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik snapte geen hòl van die vertaling!Maar mooie screens!
Jammer dat het (gezien de resolutie) nooit ingame shots kunnen zijn.
Je moet inderdaad toegeven dat ze er nu ècht wel een zooitje van maken. Het spel constant blijven uitstellen, vervolgens de online mode schrappen om het spel voor de feestdagen in de winkels te krijgen, dan de Europese release niet voor de feestdagen af kunnen krijgen en 'm nu nergens meer voor de feestdagen in de winkels te krijgen!
Tja... waar zijn ze dan eigenlijk mee bezig? Laat dan die komende release maar zitten en breng het spel nòg later alsnog mèt online gameplay uit!Wanneer leren developpers nou eens dat ze géén releasedates moeten geven. Zo worden ze ongeloofwaardig. Zeker Polyphony. Die games worden standaard minimaal 1½ jaar uitgesteld. AL-TIJD. Waarom zeggen ze niet gewoon "It's done when it's done"?
Helemaal mee eens hoor!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:04 schreef MaHawK het volgende:
Ok ik snap je punt dat het irritant is dat ze het altijd uitstellen. Maar wees blij! Polyphony is zo ondertussen een van de enigste developers die de moeite neemt een PERFECT product neer te zetten, hence de online mogelijkheden. Niks anders dan respect hiervoor. Veel developers cashen liever meteen en daardoor worden games nogal een buggy enof gaar afgeleverd...Driv3r anyone?
Ik kan ook niet wachten!quote:Voor kwaliteit wacht ik bijzonder graag. Kan niet wachten tot GT4 uitkomt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |