Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
"The Real Driving Simulator". Het vierde deel uit de legendarische en uiterst populaire Gran Turismo serie. Nog groter, nog beter, nog sneller. Ieder deel in de Gran Turismo serie legt de lat weer hoger en GT4 is hier zeker geen uitzondering.
Features
Meer dan 700 auto's van 80 verschillende autofabrikanten. Van klassiekers uit begin vorige eeuw tot concept modellen die nog moeten verschijnen. De PAL-versie zal een aantal extra auto's bevatten.
Plek voor 1000 auto's in je garage (ze moeten er dus allemaal inpassen).
Meer dan 50 circuits om over te racen. De meeste gebaseerd op bestaande locaties.
Lan gameplay mogelijk.
Nog realistischer rijden met het nieuwe Logitech Drive Force Pro USB-stuur, met 900º steering mode.
Photomode. Vereeuwig je favoriete bolide op de mooiste locaties en print het uit op een USB printer, of zet de plaatjes op USB-Stick.
B-Spec mode. Tweak je auto en laat de CPU 'm uittesten.
Ondersteunt HDTV-resoluties van 480p èn 1080i (maar niet in de PAL-versie).
Packshot
Driving Force Pro GT4 wordt pas ècht een simulatie met de Driving Force Pro van Logitech met z'n force feedback en 900º stuurrotatie.
werd wel tijd dat ze uhm uitbrachten, we hebben al zo lang op dit spel gewacht..
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik heb het spel nu een paar uur gespeeld. Mn eerste auto was de lupo, die heb ik opgevoerd tot een kleine 200 pk. Maar een tweede/derde plek is echt het beste wat ik er uit kan halen bij de tweede cup.
Morge maar is inruile tegen een tweede hands skyline met 272 pk
Is het trouwens de moeite waard om zo'n stuurtje te kopen?
Ik heb vierkante ogen inmiddels... alle licenties gehaalt (fucking 75 testen ), wat credits overgehevelt uit gt3, en ik rijd nu een impreza wrx sti die opgevoert is naar 390 pk
Ik heb besloten ook geen credits mee te nemen uit GT3. Gewoon lekker helemaal vanaf scratch beginnen. Rijd nu in een Mazda RX-7 uit 1984. Standaard 188BHP, nu 216BHP. Uurtje of 2 gespeeld tot nu toe. Heerlijk!