abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7988275
Zo ben weer lekker begonnen met GT3. Omdat alle vorige topics dood waren heb ik effe een verse aangemaakt Ik ben nu bezig met alle amateur races te halen. Ik heb een dure Pagani Zonda gescoord en opgevoerd naar 1100 pk en een hard getunde GT 3000 Mitsubishi.

Wie speelt het nog? Een geweldig spel. Btw ik schakel handmatig want dat levert nog eens extra pk's op, en het TCS heb ik op lvl1 staan en ASM op 10. Nu probeer ik die Toyota GT ONE Roadcar te krijgen en die vette Tommy Kaira

pi_7988315
Honda S2000 LM was ook altijd masterlijk vond ik
pi_7988353
Ik heb nog nooit die vette mazda gehad en die ford gt40 ook niet. Maar die Tommy Kaira die rijd zo lekker, evenals die Toyota. Oja en die clio sport die wil ook wel karren
pi_7988525
Ik heb ze allemaal Serieus, geen cheaten! Gewoon echt iets van zoveelduizend races. Moest ik poen, zet ik de laatste endurance aan met plakband over de X knop
pi_7988573
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:32 schreef EdSchouten het volgende:
Ik heb ze allemaal Serieus, geen cheaten! Gewoon echt iets van zoveelduizend races. Moest ik poen, zet ik de laatste endurance aan met plakband over de X knop
Ja dat is niet te harden he die endurance races. Wat was de langste? twee uur ofzo, damn daar werd je echt lijp van
pi_7988634
Ook echt, maar die laatste is dus alleen een rondje
pi_7988667
BTw hoe rijd die ford GT 40 eigenlijk?
pi_7988708
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:40 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
BTw hoe rijd die ford GT 40 eigenlijk?
Even nadenken, ik dacht dat hij gewoon goed hard doortrok en lekker stuurde, niet echt een topspeeder ofzow, remmen waren dacht ik aardig.
pi_7988788
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:43 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Even nadenken, ik dacht dat hij gewoon goed hard doortrok en lekker stuurde, niet echt een topspeeder ofzow, remmen waren dacht ik aardig.

Flex. schakel je handmatig of gewoon automatisch?
pi_7989244
Die ford moet je alleen al hebben voor het geluid, vind dat de wagen met het mooiste geluid in het spel! Die paganini suckt de pan uit, doe mij maar m'n Toyota GT-One LM (of de Polyphony's ), Corvette C5R ook veel mee gereden. Speel het spel eigenlijk totaal niet meer, wel een tijdje terug nog die uitbreiding gekocht maar vond daar niet veel aan, weer dezelfde banen
!
pi_7989416
hehe ik weet nog goed dat ik heel vaak dezelfde tracks heb gereden om aan geld te komen

toen had ik ook de zonda gekocht en opgevoerd naar het beste wat er is.
en ik vind het nog steeds de beste car...
een andere kan er echt niet aan tippen

mijn sig
  zondag 19 januari 2003 @ 18:23:03 #12
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_7990505
Doe het spel af en toe.
Rij zelf erg vaak in de Speed 12 en de Supra, lekkere wagens zijn dat.
Heb alle races wel gedaan en gehaald alleen de Time Attack niet

Gt 3 blijft top

Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_7996149
quote:
Op zondag 19 januari 2003 17:15 schreef TAG-Speedy het volgende:
Die ford moet je alleen al hebben voor het geluid, vind dat de wagen met het mooiste geluid in het spel! Die paganini suckt de pan uit, doe mij maar m'n Toyota GT-One LM (of de Polyphony's ), Corvette C5R ook veel mee gereden. Speel het spel eigenlijk totaal niet meer, wel een tijdje terug nog die uitbreiding gekocht maar vond daar niet veel aan, weer dezelfde banen
Die uitbreiding heb ik ook en is idd geen hol aan. En die Pagani die zuigt niet, dat ding gaat knoerthard en als je hem goed instelt rijdt ie heerlijk
  zondag 19 januari 2003 @ 22:42:59 #14
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_7996302
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:37 schreef This_World_Is_Lost het volgende:

[..]

Die uitbreiding heb ik ook en is idd geen hol aan. En die Pagani die zuigt niet, dat ding gaat knoerthard en als je hem goed instelt rijdt ie heerlijk

Je bedoelt GT Concept 2002.
Zitten best wel leuke wagens bij.
Alleen wat ik erg jammer vind dat je het zo uitspeeld en dat er maar 5 banen in zit.
Hoort wel bij je collectie
Halo Stats
360 Blog
pi_7997102
quote:
Op zondag 19 januari 2003 22:42 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Je bedoelt GT Concept 2002.
Zitten best wel leuke wagens bij.
Alleen wat ik erg jammer vind dat je het zo uitspeeld en dat er maar 5 banen in zit.
Hoort wel bij je collectie

Ik vond het zo jammer dat je die bakken zo weinig kon tunen, en het was meer van hetzelfde. Er zaten niet echt major inprovements in.
pi_7997154
GT3 rulez

Ik speel het af en toe ook nog wel. GT2 ook nog wel eens trouwens.

maandag 20 januari 2003 @ 02:44:50 #17
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_8000147
quote:
Op zondag 19 januari 2003 23:16 schreef ChRoNiC het volgende:
GT3 rulez

Ik speel het af en toe ook nog wel. GT2 ook nog wel eens trouwens.

Vond GT2 toch wel tegenvallen vergeleken met deel 1.
Deel 1 of ter wel Gran Turismo was wel grafisch mooier dan deel 2.

Maar toch Gran Turismo is en blijft top

Halo Stats
360 Blog
  maandag 20 januari 2003 @ 09:09:06 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8000798
Gt3 is nog steeds de top van racegames.. geweldig groot, veel en mooi gedatilleerde banen, lekker veel auto's (oke het deel er voor had er nog meer) .
Heeft me honderden uren raceplezier opgeleverd...

*uitgespeeld*

The truth was in here.
  maandag 20 januari 2003 @ 09:12:48 #19
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_8000829
quote:
Op maandag 20 januari 2003 02:44 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Vind ik ook, veel meer pixels in de scenery bij GT2 .

Ik heb trouwens geen PS2 dus heb GT3 niet meer dan 2 keer gespeeld .

pi_8004013
Ik vind de Subaru impreza LM edition toch het fijnste rijden hoor.
En die Pagani Zonda is echt een stront bak... ziet er leuk uit maar da's ook alles
We search..
pi_8010187
Ik heb nou het betere werk gescoord: een Calsonic Skyline Deze bak rijd idd veel beter dan de zonda. Ik probeer mog steeds die ford gt40 te krijgen
pi_8010259
omg, nu begrijp ik waarom je de Zonda goed vind ... je bent amper gevorderd in het spel Die Skyline's heb ik er 4 of 5 van (alle kleuren en dubbel van enkele) en zijn gewoon nog traag ook. Wel goed om de nissan cup mee te rijden maar dan houdt het wel op
!
pi_8010820
Ik vond sowieso altijd wel dat die zonda wel aardig reed. In mijn laatste Save had ik een Toyota GT ONe en een Tommy Kaira ZZII., en 75% van de game completed, hoefde alleen maar het special lvl nog maar toen ben ik gekapt en heb ik die save eruit geflikkerd

Had ik nooit moeten doen

pi_8010833
quote:
Op maandag 20 januari 2003 02:44 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Maar de game zelf (gameplay) is super.
pi_8011207
quote:
Op maandag 20 januari 2003 18:48 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik vond sowieso altijd wel dat die zonda wel aardig reed. In mijn laatste Save had ik een Toyota GT ONe en een Tommy Kaira ZZII., en 75% van de game completed, hoefde alleen maar het special lvl nog maar toen ben ik gekapt en heb ik die save eruit geflikkerd

Had ik nooit moeten doen

Zeker niet, want daar krijg je de meeste fijne auto's juist

En de races zijn er ook goed te pruimen, buiten de Yaris cup (het is een race game, die dingen hou ik op m'n fiets nog bij ... SUPER irritant ook nog die race) en de F1 cup (ook fucked up lelijk, 78 ronden is echt een eind).

!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')