50euroquote:Op donderdag 10 maart 2005 09:06 schreef lurf_doctor het volgende:
Ik ga 'm vanmiddag kopen
Wat is eik een goeie prijs?
Dat klinkt al beter dan de 60,- van grotmeesterflitsquote:
Lekker voor jequote:Op donderdag 10 maart 2005 10:54 schreef Deviant1nl het volgende:
bart smit waar ik werk en 15% korting krijg![]()
Internetwinkels zoals Play en CD-WOW hanteren prijs van 50 euro. Dan moet het spel wel verstuurd worden waardoor je een paar dagen moet wachten. Wil je het spel meteen dan kun je het beste naar de Media Markt, daar kost ie 55 euro volgens mij.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter dan de 60,- van grotmeesterflits![]()
Waar?![]()
Zeker weten!!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:00 schreef Mr.G het volgende:
Is het trouwens de moeite waard om zo'n stuurtje te kopen?
die 5 euro maakt ook eigenlijk niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:01 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Internetwinkels zoals Play en CD-WOW hanteren prijs van 50 euro. Dan moet het spel wel verstuurd worden waardoor je een paar dagen moet wachten. Wil je het spel meteen dan kun je het beste naar de Media Markt, daar kost ie 55 euro volgens mij.
Dank voor je info, maar voor 5E kan ik niet naar Zwolle of Hengelo (dichtsbijzijnde Mediamarkt)quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:01 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Internetwinkels zoals Play en CD-WOW hanteren prijs van 50 euro. Dan moet het spel wel verstuurd worden waardoor je een paar dagen moet wachten. Wil je het spel meteen dan kun je het beste naar de Media Markt, daar kost ie 55 euro volgens mij.
Wat je zegt klopt. Je kunt wel PSX games spelen op je PS2, maar dan moet je saven op je PSX memorycard. Om PS2 games te saven heb je een PS2 memorycard nodig.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:59 schreef Alfa_Boy het volgende:
PS1 kaarten werken alleen met PS1 games, PS2 dus alleen met PS2 games......
dat is wat ik weet, mocht het niet zo zijn, verbeter me dan
Cool. Als het goed is ligt GT4 nu thuis op mij te wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:25 schreef Alfa_Boy het volgende:
In die license test moet je hem zo goed mogelijk bijhouden om een snelle tijd neer te zetten....inhalen is verboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |