abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25619172

"The Real Driving Simulator". Het vierde deel uit de legendarische en uiterst populaire Gran Turismo serie. Nog groter, nog beter, nog sneller. Ieder deel in de Gran Turismo serie legt de lat weer hoger en GT4 is hier zeker geen uitzondering.

Features
  • Meer dan 700 auto's van 80 verschillende autofabrikanten. Van klassiekers uit begin vorige eeuw tot concept modellen die nog moeten verschijnen. De PAL-versie zal een aantal extra auto's bevatten.
  • Plek voor 1000 auto's in je garage (ze moeten er dus allemaal inpassen).
  • Meer dan 50 circuits om over te racen. De meeste gebaseerd op bestaande locaties.
  • Lan gameplay mogelijk.
  • Nog realistischer rijden met het nieuwe Logitech Drive Force Pro USB-stuur, met 900º steering mode.
  • Photomode. Vereeuwig je favoriete bolide op de mooiste locaties en print het uit op een USB printer, of zet de plaatjes op USB-Stick.
  • B-Spec mode. Tweak je auto en laat de CPU 'm uittesten.
  • Ondersteunt HDTV-resoluties van 480p èn 1080i (maar niet in de PAL-versie).

Packshot

Driving Force Pro

GT4 wordt pas ècht een simulatie met de Driving Force Pro van Logitech met z'n force feedback en 900º stuurrotatie.

PAL-Release
    Hij ligt al in de winkels!

Links
  • Officiële Gran Turismo site
  • Officiële (Japanse) GT4 site
  • GTPlanet
  • IGN
  • Gamespot

Voorgaande topics
  • [PS2] Gran Turismo 3 A-spec
  • [PS2] Gran Turismo 4
  • [PS2] Gran Turismo 4: TRDS (Deel 2)
  • [PS2] Gran Turismo 4 - Deel 3
  • [PS2] Gran Turismo 4 -deel 4-

(OP)
  •   zondag 20 maart 2005 @ 21:19:40 #2
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_25619994
    Aston Martin DB9 in vogelvlucht (jaja, stond ook in vorige topic, maargoed voor de liefhebbers!)
    640 Peekaatjes rijk en gaat als de ziekte

"Aston Martins always were jet propelled stately homes, shire horses, merlin engines..and i'm not sure this is..." Jeremy Clarkson

"This feels like motoring perfection!" Jeremy Clarkson

It's a pucker, 100%, magnificant, beautiful, honest...ASTON MARTIN!
    Jeremy Clarkson
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
    pi_25620368
    die vlammen blijven supervet
      zondag 20 maart 2005 @ 21:36:09 #4
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_25620439
    Kep de replay 4x moeten draaien om op tijd op select te drukken, maar dan heb je ook wat
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    pi_25621174
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 21:19 schreef Robhimself het volgende:
    ...
    Aston Martin DB9 plaatjes
    Ziet er idd goed uit die vlammen

Heb toen ook genoten van die DB9 vs public transport item met TopGear, geweldige humor en wat een geluid van die auto
      zondag 20 maart 2005 @ 22:10:28 #6
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_25621442
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef Flat-Eric het volgende:

[..]

Ziet er idd goed uit die vlammen

Heb toen ook genoten van die DB9 vs public transport item met TopGear, geweldige humor en wat een geluid van die auto
    *zie ondertitel* This is how you beat the french, shouting at them!! *RAAAAA!!*

Link voor realplayer:
    Aston Martin DB9 vs. Eurostar
      zondag 20 maart 2005 @ 22:18:45 #7
    23283 Mobster273
    BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
    pi_25621649
    maar om nog ff terug te komen op de b-spec...

mijn kereltje blijkt behoorlijk wisselvallig heb net de 1000 mles! gereden en dat voor een redelijk deel door b-spec laten opknappen, resultaten:

• Nurburgring:B-spec rijdt iedereen op een hoop, inclusief mijn eigen tijden, hij rijdt 10 seconde per rondje bij mij weg en ik ben zelf al 20 seconden sneller dan de nummer 2

• Opera: Kutcircuit dus ik wil die hele race door b-spec laten rijden, maar hij bakt er geen kont meer van, na 29 ronden zie ik mij genoodzaakt de boel toch zelf over te nemen en met hangen en wurgen win ik toch nog (2 tienden van een seconde, en dat na 95 ronden )

• Monaco: ik voel hem al aankomen, aangezien Monaco eenzelfde circuit is als opera, dus ik verwacht er niet veel van, maar niets is minder waar, hij maakt gehakt van de concurrentie en ik rijd alleen de laatste 11 ronden omdat ik steeds zelf de finish wil rijden

• Le Mans:Ik rijd het grootste deel zelf omdat ik het circuit wil leren kennen, maar in de stints die b-spec rijdt blijkt dat de comp zelf ook wel een lesje kan gebruiken, van de 14 ronden die hij rijdt is er slechts 1 dat hij niet van de baan schiet en is slechts 5 seconden langzamer dan ikzelf ben, alle andere ronden gaat hij minstens 2 keer meer of minder erg van de baan zodat hij rond de halve minuut te langzaam is, niet erg want nu rijdt hij dezelfde tijd als de concurrentie, maar toch vreemd, als het een beetje druk is wordt het al gauw een ramp en hij presteert het ook 3 keer om liefst 2 minuten (!) te langzaam te rijden in 1 ronde.... maar goed uiteindelijk toch gewonnen

Conclusie uit dit geheel is dat ik nog niet het flauwste benul heb wanneer het nu wel en wanneer het niet handig is om b-spec te gebruiken gewoon doorkloten lijkt me

en nu weer een paar kortere kampioenschapjes rijden, want dit duurde wel erg lang
  • ...houdt toch vooral van bier
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
      zondag 20 maart 2005 @ 22:27:36 #8
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_25621865
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef Robhimself het volgende:
    Kep de replay 4x moeten draaien om op tijd op select te drukken, maar dan heb je ook wat
    Ik wilde al gaan vragen hoe je dat zo getimed had gaat altijd fout bij mij.

Ik heb ook nog wat fotootjes:

Audi Nuvolari Quattro 2003

Alfa Romeo 155 DTM 1993
    Niet de krachtigste auto in het spel, maar dit rijdt wel geniaal, die achterkant springt echt alle kanten op, zeker op de Nordschleife.

Mercedes-Benz AMG Mercedes CLK-GTR Race Car 1998
    Onbestuurbaar...

BMW 330i 2005
    Nu met 420pk

Volkswagen Golf V GTI 2005

Chrysler 300c Hemi 2005

tevens tvp
    pi_25621917
    Nog steeds geen mem. card

Kan dus alleen arcade mode doen...
    There are times we will remember, there are nights we won't forget.
    If we value every moment we will never feel regret.
    pi_25622314
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 22:29 schreef mcintosh het volgende:
    Nog steeds geen mem. card

Kan dus alleen arcade mode doen...
    Da's wel suf

(slechte tvp)
    Lurf is the message and the message is Lurf
    pi_25622469
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 22:45 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Da's wel suf

(slechte tvp)
    Ja llejezus nog an toe, koop je zo'n GT4 pakket ( los zijn die nieuwe PS2's bijna niet te krijgen ) kan je em niet eens volop spelen omdat er geen mem. card bij zit!!

Wat is dat voor slecht pakket
      zondag 20 maart 2005 @ 23:01:40 #12
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_25622822
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ja llejezus nog an toe, koop je zo'n GT4 pakket ( los zijn die nieuwe PS2's bijna niet te krijgen ) kan je em niet eens volop spelen omdat er geen mem. card bij zit!!

Wat is dat voor slecht pakket
    Als je voortaan gewoon kijkt wat erbij zit...hoef je hier ook niet te zeiken. Bij PS2's zit NOOIT een memcard..... Nu oprotten en oefenen in Arcade mode
    pi_25622991
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Als je voortaan gewoon kijkt wat erbij zit...hoef je hier ook niet te zeiken. Bij PS2's zit NOOIT een memcard..... Nu oprotten en oefenen in Arcade mode
    pi_25624258
    quote:
    Kan je trouwens echt je auto MOOI opfokken en heb je ook het idee dat het JOUW auto is?
    dat had ik bij GT2 namelijk niet echt. daar leek het me meer een object.
    Binnenkort GT4 kopen en een DFP. stoeltje zelf in elkaar bouwen en karren maar
    helaas, er zitten gelukkig geen Need For Speed Underground ( ) achtige dingen in

(behalve NOS dan)
    pi_25624901
    Ik heb nog een voordeel ontdekt van het tunen bij een speciale tunedealer ten opzichte van tunen bij je eigen autodealer.

Voor degene die het nog niet wisten... De speciale tunedealers bieden bij bepaalde auto's (vooral Japanse automerken) de mogelijkheid om dáár te tunen i.p.v. bij je eigen dealer. Nu heb ik gemerkt dat deze speciale tunedealers een 5e Turbo-stage bieden! Deze geeft net zoveel HP's extra als Stage 4, máár geeft ook voordeel bij lagere toerentallen. Bovendien is deze Turbo Stage 5 een stuk goedkoper dan de Stage 4... hij is zelfs goedkoper dan de Stage 3!!!
    pi_25625019
    quote:
    Op zondag 20 maart 2005 23:50 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

helaas, er zitten gelukkig geen Need For Speed Underground ( ) achtige dingen in

(behalve NOS dan)
    Je vergeet de foute spoilers die je kan installeren
    pi_25625298
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Je vergeet de foute spoilers die je kan installeren
    Dat is de vervanging voor de Racing Modifications die je in GT2 kon doen en wat veel GT fans, net zoals ik, missen

zelf vind ik de GT4 spoilers wel ok, heb het meer over dit soort monsters:

pi_25625844
    60 fps

Kan Flopza wat van leren...met zijn 30 fps, en ook nog eens op de Xbox.
    ...and you shall see.
    pi_25627178
    Ik heb me met PGR2 en BurnOut 3 ook wel ff vermaakt
    pi_25629809
    Kheb hem nog niet op fotoos voorbij zien komen..dus kan iemand mij misschien blij maken door me te vertellen dat deze auto ook in GT4 is opgenomen??

pi_25629874
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 10:39 schreef Odin83 het volgende:
    Kheb hem nog niet op fotoos voorbij zien komen..dus kan iemand mij misschien blij maken door me te vertellen dat deze auto ook in GT4 is opgenomen??

[afbeelding]
    Geen standaard mustang, een veel toffere namelijk.

De Shelby Mustang G.T. 350R uit 1965.

War. War never changes.
    pi_25630684
    De schoonheid zit hem juist in zijn eenvoud.
    pi_25630988
    Shelby Mustang G.T. 350R '65

'65 Mustang

Ik vind de eerste toch echt mooier

Hoe dan ook, het blijven allebei natuurlijk bloedjemooie wagens.
    War. War never changes.
      maandag 21 maart 2005 @ 11:45:11 #24
    117486 GT4
    Gran Turismo 4
    pi_25631446
    Hey ik heb sinds zaterdag zoeen gt4 pakket, en gelijk een memory card gekocht, ik zit nu op 3% en me rijbewijzen zijn brons

ik spaarde eerst voor een subaru impreza (2dehands) en won daarmee wat races, en ik heb net maar een Mercedes SL65 AMG gekocht en getuned.

Vind het alleen klote dat de ps2 gelijk saved, dus als die wagen niets is heb ik 500.000 credits verspild

meer info:
    Mercedes SL 65 AMG (R230) '04
    Engine:
    Type V12:SOHC
    Displacement: 6000cc
    Power: 939BHP/5500RPM
    Torque: 1350.93NM/2000-4000rpm

het is een FR wagen, enige minpunt is dattie 1683 kg weegt
    maar die auto rijd heerlijk

[ Bericht 6% gewijzigd door GT4 op 21-03-2005 12:40:04 ]
    >> HTS Autotechniek boeken nodig ?
    >> TI-89 Nodig ?
    >> Twijfel dan niet !
    >> Zie het mailadres in mn profiel
    pi_25634160
    quote:
    Op maandag 21 maart 2005 11:45 schreef GT4 het volgende:
    Hey ik heb sinds zaterdag zoeen gt4 pakket, en gelijk een memory card gekocht, ik zit nu op 3% en me rijbewijzen zijn brons

ik spaarde eerst voor een subaru impreza (2dehands) en won daarmee wat races, en ik heb net maar een Mercedes SL65 AMG gekocht en getuned.

Vind het alleen klote dat de ps2 gelijk saved, dus als die wagen niets is heb ik 500.000 credits verspild

meer info:
    Mercedes SL 65 AMG (R230) '04
    Engine:
    Type V12:SOHC
    Displacement: 6000cc
    Power: 939BHP/5500RPM
    Torque: 1350.93NM/2000-4000rpm

het is een FR wagen, enige minpunt is dattie 1683 kg weegt
    maar die auto rijd heerlijk
    die ongein kan je uitschakelen

in het options menu kan je autosave uit zetten, maar hou er wel rekening mee dat hij nogsteeds saved als je van auto wisselt.
    dus als je je net gekochte auto wilt testen moet je dit i arcade mode doen
    Can't fix it? Fuck it!
    Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')