Ziet er idd goed uit die vlammenquote:
*zie ondertitel* This is how you beat the french, shouting at them!! *RAAAAA!!*quote:Op zondag 20 maart 2005 22:00 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
Ziet er idd goed uit die vlammen
Heb toen ook genoten van die DB9 vs public transport item met TopGear, geweldige humor en wat een geluid van die auto
Ik wilde al gaan vragen hoe je dat zo getimed hadquote:Op zondag 20 maart 2005 21:36 schreef Robhimself het volgende:
Kep de replay 4x moeten draaien om op tijd op select te drukken, maar dan heb je ook wat
Da's wel sufquote:Op zondag 20 maart 2005 22:29 schreef mcintosh het volgende:
Nog steeds geen mem. card
Kan dus alleen arcade mode doen...
Ja llejezus nog an toe, koop je zo'n GT4 pakket ( los zijn die nieuwe PS2's bijna niet te krijgen ) kan je em niet eens volop spelen omdat er geen mem. card bij zit!!quote:
Als je voortaan gewoon kijkt wat erbij zit...hoef je hier ook niet te zeiken. Bij PS2's zit NOOIT een memcard..... Nu oprotten en oefenen in Arcade modequote:Op zondag 20 maart 2005 22:50 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja llejezus nog an toe, koop je zo'n GT4 pakket ( los zijn die nieuwe PS2's bijna niet te krijgen ) kan je em niet eens volop spelen omdat er geen mem. card bij zit!!
Wat is dat voor slecht pakket
quote:Op zondag 20 maart 2005 23:01 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Als je voortaan gewoon kijkt wat erbij zit...hoef je hier ook niet te zeiken. Bij PS2's zit NOOIT een memcard..... Nu oprotten en oefenen in Arcade mode
helaas, er zitten gelukkig geen Need For Speed Underground (quote:Kan je trouwens echt je auto MOOI opfokken en heb je ook het idee dat het JOUW auto is?
dat had ik bij GT2 namelijk niet echt. daar leek het me meer een object.
Binnenkort GT4 kopen en een DFP. stoeltje zelf in elkaar bouwen en karren maar
Je vergeet de foute spoilers die je kan installerenquote:Op zondag 20 maart 2005 23:50 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
helaas, er zitten gelukkig geen Need For Speed Underground () achtige dingen in
![]()
(behalve NOS dan)
Dat is de vervanging voor de Racing Modifications die je in GT2 kon doen en wat veel GT fans, net zoals ik, missenquote:Op maandag 21 maart 2005 00:18 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Je vergeet de foute spoilers die je kan installeren
Geen standaard mustang, een veel toffere namelijk.quote:Op maandag 21 maart 2005 10:39 schreef Odin83 het volgende:
Kheb hem nog niet op fotoos voorbij zien komen..dus kan iemand mij misschien blij maken door me te vertellen dat deze auto ook in GT4 is opgenomen??
[afbeelding]
die ongein kan je uitschakelenquote:Op maandag 21 maart 2005 11:45 schreef GT4 het volgende:
Hey ik heb sinds zaterdag zoeen gt4 pakket, en gelijk een memory card gekocht, ik zit nu op 3% en me rijbewijzen zijn brons
ik spaarde eerst voor een subaru impreza (2dehands) en won daarmee wat races, en ik heb net maar een Mercedes SL65 AMG gekocht en getuned.
Vind het alleen klote dat de ps2 gelijk saved, dus als die wagen niets is heb ik 500.000 credits verspild
meer info:
Mercedes SL 65 AMG (R230) '04
Engine:
Type V12:SOHC
Displacement: 6000cc
Power: 939BHP/5500RPM
Torque: 1350.93NM/2000-4000rpm
het is een FR wagen, enige minpunt is dattie 1683 kg weegt
maar die auto rijd heerlijk
Traction Control, bitch!quote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef minicooperS het volgende:
die sl65 AMG is getuned echt niet te doen. Hij rijdt op zich wel relaxed en is goed door de bochten te halen, alleen rookt hij er in drie ronden een setje medium race tyres doorheen, waardoor hij z'n 900 zoveel pk niet meer op het asfalt krijgt en amper in de 3e versnelling kan komen.
quote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Op de IA was pas cool als je met een nissan le mans car aan de slag mag gaan.
Ik heb hem echt 15 keer moeten doen ofzo, concentratie verliesquote:Op maandag 21 maart 2005 16:58 schreef washandje het volgende:
[..]Dat was wel de leukste license test. Had daar trouwens nurburgring in een keer brons gelukkig, had geen zin om die 10x overnieuw te doen maar dat hoefde ook niet
Ik heb hem gewoon heel rustig aan gedaan, geen risico's genomen, en toen had ik m in 9.43 ofzoquote:Op maandag 21 maart 2005 17:02 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik heb hem echt 15 keer moeten doen ofzo, concentratie verlies![]()
Het allerergste was bij de laatste bocht. Dat is zo'n 90 graden hoek met een stel pionnen.
Na 9,25 minuut schoven de pionnetjes onder me auto en stond er FAIL![]()
Die bedoelde ik idd, was ff in de war tussen iA en iB. Fantastisch gevoel! Respect voor de coureurs die in het echt over het circuit razen tijdens de 24h van Le Mans.quote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Op de IA was pas cool als je met een nissan le mans car aan de slag mag gaan.
Een top van 475!
aan, maar asm en tcs niet gefinetunedquote:
Volledig aan te passen LSD dan, muts...quote:
kvind hem skr wel relaxt, ik krijg hem gewoon naar ze 2 en ze 3 en ze 4, alle opties die erop konde zitten er ook op. nog niet afgesteld, remmen zijn wel klote (iemand een idee hoe die harder kan remmen) en nog een minpunt is dat de auto maar5 versnellingen heeft (alsnog 320+ km/h)quote:Op maandag 21 maart 2005 16:27 schreef minicooperS het volgende:
die sl65 AMG is getuned echt niet te doen. Hij rijdt op zich wel relaxed en is goed door de bochten te halen, alleen rookt hij er in drie ronden een setje medium race tyres doorheen, waardoor hij z'n 900 zoveel pk niet meer op het asfalt krijgt en amper in de 3e versnelling kan komen.
wrom de csl gekozen en niet de gtr ? gtr is toch snellerquote:Op maandag 21 maart 2005 18:17 schreef Drifter__ het volgende:
Heb racing tyres onder mijn 400pk M3 CSL gezet.
GRUWLIJK!![]()
![]()
bij de japanese events en dan de race bovenin: japan championshipquote:Op maandag 21 maart 2005 20:47 schreef GT4 het volgende:
volges mij moet je hem dan formateren
edit//
nvm
ik had btw een nissan z lm of iets, alleen die heb ik verkocht voor 300.000 en ik wil hem weer opnieuw halen, iemand enig idee waar je die kan winnen ?
of ben ik hem nu voor altijd kwijt ?
In GT Concept 2002 Tokyo-Geneva zat de Spyker ook trouwens, al zal 'ie in GT4 wel wat anders (lees:realistischer) rijden.quote:Op maandag 21 maart 2005 20:53 schreef GT4 het volgende:
memory card:
Deviant1nl ik zeg ook maar wat
thx voor die race, ga ik die auto nog een keer winnen kan ik een dikke bak kopen
hoe rijd de Spyker trouwens, al iemand ervaring mee ?
maar nogsteeds kut waarschijnlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
In GT Concept 2002 Tokyo-Geneva zat de Spyker ook trouwens, al zal 'ie in GT4 wel wat anders (lees:realistischer) rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |