hmmm, 1 april enzo zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Deviant1nl het volgende:
Bij die 3e slipstream is het volgens mij de bedoeling om die grote groep autos in te halen, en vervolgens ga je niet vol gas naar de nummer 1 toe, maar laat je ietwat gas los, zodat die anderen jou inhalen. Vervolgens ga je weer in hun slipstream zodat je steeds dichter bij nummer 1komt.
Heb namelijk al paar keer geprobeerd om vol gas nummer 1 in te halen, maar kom telkens paar sec. te kort. Zal zo nog wel ff proberen
je hoeft geen gas los te laten, maar je moet wel meteen recht oor de groep gaan rijden, dus veel in de achteruitkijkspiegel kijken want als je er langs rijdt pakken ze je slipstream niet, dan blijkt die test net zo makkelijk als de andere 3 slipstreams die ik allemaal in 1 keer haalde...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:10 schreef Deviant1nl het volgende:
Bij die 3e slipstream is het volgens mij de bedoeling om die grote groep autos in te halen, en vervolgens ga je niet vol gas naar de nummer 1 toe, maar laat je ietwat gas los, zodat die anderen jou inhalen. Vervolgens ga je weer in hun slipstream zodat je steeds dichter bij nummer 1komt.
Heb namelijk al paar keer geprobeerd om vol gas nummer 1 in te halen, maar kom telkens paar sec. te kort. Zal zo nog wel ff proberen
gewoon doorproberen, hij is best goed te doen, al had ik persoonlijk door een stuurfout aan het einde maar een paar tienden overquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:44 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
ik heb hem trouwens nog niet gehaald, niet echt gelukt
Nou ja... net zo makkelijk? Ik heb 'm nog steeds niet!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:12 schreef Mobster273 het volgende:
je hoeft geen gas los te laten, maar je moet wel meteen recht oor de groep gaan rijden, dus veel in de achteruitkijkspiegel kijken want als je er langs rijdt pakken ze je slipstream niet, dan blijkt die test net zo makkelijk als de andere 3 slipstreams die ik allemaal in 1 keer haalde...
zijn er überhaupt nog mensen op deze wereld die automatisch schakelen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... net zo makkelijk? Ik heb 'm nog steeds niet!Maar je moet inderdaad ervoor zorgen dat je die idioten een beetje in de buurt houdt. Mijn beste tijd daar is 0,6 sec. achter nummer 1.
De tip bij de 2e slipstream test is om 'm niet automatisch te laten schakelen. Dan gaat 'ie namelijk te vroeg naar z'n 5 en trekt 'ie niet meer zo snel op. Je moet 'm gewoon in z'n 4 laten staan en dan haal je'm makkelijk.
Ik denk zelfs een meerderheid.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:45 schreef Mobster273 het volgende:
zijn er überhaupt nog mensen op deze wereld die automatisch schakelen dan?![]()
ikke:Pquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zijn er überhaupt nog mensen op deze wereld die automatisch schakelen dan?![]()
Met een stuurtje vind ik handmatig schakelen prettiger, maar met een controller echt niet. Daar heb je toch de mogelijkheid om met R2 in de versnelling te blijven waar je in zit, dus heb je toch flink wat vrijheid om te spelen met versnellingen, dat werkt voor mij met een controller beter dan helemaal handmatig in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zijn er überhaupt nog mensen op deze wereld die automatisch schakelen dan?![]()
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:59 schreef Yngwie het volgende:
... Daar heb je toch de mogelijkheid om met R2 in de versnelling te blijven waar je in zit...
Nou... ik zal je vertellen. Ik heb àlle Gran Turismo's met de analoge pookjes van de Dual Shock/Dual Shock 2 gedaan, dus opzich had ik al aardig wat ervaring met de DS2. Maar bij GT4 ben ik meteen met de DFP begonnen. Maar nu lukt het me niet meer met de DS2.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:14 schreef Alfa_Boy het volgende:
En zal ik de cirkel ff rond maken??? iemand die de DS2 gewend is komt geen meter vooruit de L DFP
probeer es de ring met die wagen...komt ie niet eens die berg op!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:55 schreef P-Style het volgende:
Ik heb net die Mercedes uit 1886 gewonnen. Dus ik op de test course kijken wat z'n max snelheid is... gaat 'ie niet harder dan 15Km/u!
je was een fractie eerderquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:47 schreef A.l.e.x het volgende:
Op sommige circuits kom je niet eens de helling op
Automatisch schakelen en nog digitaal ook. Jij bent geen GT of current-gen console waard man.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:05 schreef Xtr3mE het volgende:
DS2 (geen analoge pookjes) en automatisch schakelen gaat perfect
Wil je een keer een wedstrijd ? dan zullen we zienquote:Op zaterdag 2 april 2005 02:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Automatisch schakelen en nog digitaal ook. Jij bent geen GT of current-gen console waard man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |